A young Vervet Monkey protectively holds his baby brother.
Satara Camp, Kruger National Park, South Africa.
کد:http://www.flickr.com/photos/jumbo22/4309191120/
Printable View
A young Vervet Monkey protectively holds his baby brother.
Satara Camp, Kruger National Park, South Africa.
کد:http://www.flickr.com/photos/jumbo22/4309191120/
http://www.prophotonut.com/wp-conten.../Abeya.220.jpg
کد:http://www.prophotonut.com/2010/01/30/5-pictures-that-charted-my-career
Roy Rudolph DeCarava : http://sbadri.persiangig.com/image/n...20DeCarava.gif
December 9, 1919 – October 27, 2009
رُی دی کاراوا عکاس آمریکایی آفریقایی , زاده محله هارلم شهر نیویورک .
نقل قول:
DeCarava was known as the first African American photographer to win a Guggenheim Fellowship and was awarded a National Medal of Arts in 2006
کد:http://en.wikipedia.org/wiki/Roy_DeCarava
http://sbadri.persiangig.com/image/new_folder/1.jpgکد:http://www.mocp.org/collections/permanent/decarava_roy.php
http://sbadri.persiangig.com/image/new_folder/2.jpg
http://sbadri.persiangig.com/image/new_folder/3.jpg
دیگر آثار :
کد:http://www.dpgr.gr/manlyk/RoyDeCarava/index.html
این پست را جدا نوشتم , اگر بی ربط بود زحمت حذف ...
نوشته زیر را دقیقا از روی کتاب "نگاهی به عکس ها" اثر جان سارکوفسکی ترجمه فرشید آذرنگ صفحات 291و292و293 تایپ کرده ام :
http://sbadri.persiangig.com/image/n...9%87%D8%A7.jpg
می توان گفت اولین کسی که غنای عکاسانه خیابان را نشان داد آندره کرتژ بود.از آن موقع به بعد , نسلی از عکاسان خیابان را نوعی تئاتر زنده حقیقی محسوب کرده اند , جایی که تراژدی و کمدی بزن و بکوب و همه نوع نمایش های جنبی یکدیگر را کنار می زنند تا فضایی برای اجرا به دست آورند و همه ی آنها نیز قابل دسترس و رایگانند. اگر قرار بود خود عکاس متن این نمایش را بنویسد و حرکات را کارگردانی کند نمی توانست به این خوبی از عهده کار بر آید.
البته اگر قرار باشد که شهادت عکس ها را باور کنیم , در طول این چهل سال (-پنجاه سال-) , این تئاتر خیابانی تغییر کرده است و این تغییرات از بعضی جهات ظاهرا موازی با تغییراتی است که در تئاتر رسمی رخ داده است. طرح بیش از پیش رقیق و کم اهمیت شده است. کنش به تدریج اختیاری (یا گاهی غیر قابل رویت) شده است و بازیگران خیلی کم شخصیت های متمایز و مشخص را به نمایش می گذارند. از این گذشته , هر دوی این تئاترها , علی الظاهر بیش از پیش بر اجزای غیر عادی و غیر قابل توجیه زندگی تمرکز کرده اند , قطعات مرموزی که , وقتی ما فکر کردیم این مواد و مصالح پراکنده کاملا سر هم شده اند , باقی می مانند .
تصویر ری دی کاراوا شاهد این مدعا است. واکنش ما میان وحشت و خنده عصبی معلق است : این موجود حقیر و عجیب که دو دستی و به گونه ای متزلزل به لبه کیف دستی اش چسبیده چیست ؟ شاید مهره شطرنجی است در لباس معاصر , و شاید یک اسقف است که کتاب رحلی او پر از قوانین و کلمات لاتین است . در حرکت بعدی , بازی دهنده اصلی او را به سمت کدام خانه (شطرنج) حرکت خواهد داد ؟
http://sbadri.persiangig.com/image/n.../No%20Name.jpg
____________________________
کد:http://www.adinebook.com/gp/product/9644597788
کد:http://www.amazon.com/Looking-Photographs-Pictures-Collection-Museum/dp/0821226231