پاسخ: پاسخ سوالات شما در مورد مشكلات فني دوربينتان توسط بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
milad_iut
سلام
نميدونم جاي اين سوال اينجاست يا نه.
هزينه چكاپ كامل دوربين از لحاظ شاتر و سنسور و .. البته دون باز شدن دوربين چقدر ميشه؟
دوست عزیزم
با عرض سلام وپوزش در تاخیر ارسال پاسخ
دوست عزیزم در بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین وگروه خدماتی ایده ال موارد ذیل کاملا برای کاربران محترم رایگان است
1-به روز رسانی نرم افزار
2-وضعیت تعداد شاتر
3-وضعیت اخطارهای دوربین قبل -حال -اینده
4-سرویس وشتشو CMOS-CCD
5-تایید اصالت دوربین
لطفا در اولین فرصت به بخش فنی مراجعه تا کمتر از 20دقیقه نسبت به موارد بالا به صورت کاملا رایگان اقدام شود
با تشکر بخش فنی
WWW.TAMIR.IR
پاسخ : پاسخ: پاسخ سوالات شما در مورد مشكلات فني دوربينتان توسط بخش فنی تعمیرگاه مرکزی
سلام
چندتا سوال دارم
1.دوربین من الفا 350 سونی هست که سال پیش خریدم با گارانتی بازرگانی ایران امکان بیمه کردن و گارانتی و اصتفاده از خدمات شما وجود داره؟ اگه بله هزینش و شرایتش ؟
2.اخرین اپدیت فریمور الفا 350 چی هست؟(مال من 1.00 هست)
پاسخ : پاسخ: سوالات شما در مورد مشكلات فني دوربينتان توسط بخش فنی تعمیرگاه مرکزی
با عرض سلام ،
دوربین من مدتی بود دچار اشکال شده بود ( کانن 40 دی ) ، مشکل به صورتی بود که فقط در زمان استفاده از فلاش مشخص میشد بنابر این من خیلی دودل بودم به تعمیر گاه مراجعه کنم یا نه ، میترسیدم کلا" دوربین از دست برود، مدت گارانتی آنهم تمام شده بود .
اما با دیدن و مطالعه این تاپیک و آشنایی با جناب مهندس قاسمی دل به دریا زدم و دوربین را به تعمیرگاه بردم . خوشبختانه ایشان و همکارانشان واقعا" خبره و متخصص هستند .
( من خودم ده دوازده سالی تعمیر کار تلویزیون های پارس رنگی و ویدئو های آیوا و... بوده ام بعد ها به دلیل احتیاج برادرم به من و کم شدن کار تعمیرات ، با او همکار شدم و تعمیرگاه را تعطیل کردم بگذریم ، بهر حال این صحبت من از روی تجربه است .)
دوربین تعمیر شد و از اولش هم بهتر شده ، ضمن اینکه فقط دیدن و صحبت با جناب قاسمی بسیار بسیار باعث مسرت و روحیه بخش است ،( من که روز شماری میکنم تا دوربینم دوباره ایراد پیدا کند تا ایشان را ببینم . اصلا" هم شوخی نمیکنم ، ولی فکر نمیکنم اینطور شود ) . :::big grin2:::
---------------- با تشکر
پاسخ : پاسخ: پاسخ سوالات شما در مورد مشكلات فني دوربينتان توسط بخش فنی تعمیرگاه مرکزی
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
350
سلام
چندتا سوال دارم
1.دوربین من الفا 350 سونی هست که سال پیش خریدم با گارانتی بازرگانی ایران امکان بیمه کردن و گارانتی و اصتفاده از خدمات شما وجود داره؟ اگه بله هزینش و شرایتش ؟
2.اخرین اپدیت فریمور الفا 350 چی هست؟(مال من 1.00 هست)
دوست عزیزم
شرمنده و پوزش ما را در تاخیر ارسال پاسخ بپذیرید
سوال اول شما مستلزم بازدید توسط کارشناس بیمه است که پس از تعیین واعلام درصد بیمه امکان پذیر خواهد شد
دررابطه با به روزرسانی دوربین فریمور سرویس 1-1-1 می باشد که جهت به روزرسانی وسرویس کامل به صورت رایگان به بخش فنی تعمیرگاه مرکزی مراجعه کنید .
با تشکر وپوزش مجدد
پاسخ : پاسخ: پاسخ سوالات شما در مورد مشكلات فني دوربينتان توسط بخش فنی تعمیرگاه مرکزی
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
tamir
دوست عزیزم
با عرض سلام وپوزش در تاخیر ارسال پاسخ
دوست عزیزم در بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین وگروه خدماتی ایده ال موارد ذیل کاملا برای کاربران محترم رایگان است
1-به روز رسانی نرم افزار
2-وضعیت تعداد شاتر
3-وضعیت اخطارهای دوربین قبل -حال -اینده
4-سرویس وشتشو CMOS-CCD
5-تایید اصالت دوربین
لطفا در اولین فرصت به بخش فنی مراجعه تا کمتر از 20دقیقه نسبت به موارد بالا به صورت کاملا رایگان اقدام شود
با تشکر بخش فنی
WWW.TAMIR.IR
سلام جناب قاسمی
آیا مواردی که فرمودید فقط شامل دوربینهایست که گارانتی شما را دارند یا داشته اند؟ یا شامل همه دوربینها می شود؟
پاسخ : پاسخ: پاسخ سوالات شما در مورد مشكلات فني دوربينتان توسط بخش فنی تعمیرگاه مرکزی
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
tamir
دوست عزیزم
شرمنده و پوزش ما را در تاخیر ارسال پاسخ بپذیرید
سوال اول شما مستلزم بازدید توسط کارشناس بیمه است که پس از تعیین واعلام درصد بیمه امکان پذیر خواهد شد
دررابطه با به روزرسانی دوربین فریمور سرویس 1-1-1 می باشد که جهت به روزرسانی وسرویس کامل به صورت رایگان به بخش فنی تعمیرگاه مرکزی مراجعه کنید .
با تشکر وپوزش مجدد
ممنون
چه ویژگی هایی تو این 1.1.1 اضافه شده یا بهبود پیدا کرده؟
چرا هرچه سرچ کردم اپدیتی پیدا نکردم و سایت سونی هم قرار نداده و اطلاع رسانی هم نکرده ولی در مورد الفا 380 اپدیت موجود هست و شما هم تو سایتتون لینکش رو گذاشتید برا دانلود ؟
پاسخ : پاسخ: پاسخ سوالات شما در مورد مشكلات فني دوربينتان توسط بخش فنی تعمیرگاه مرکزی
دوست عزیزم
با عرض سلام وپوزش در تاخیر ارسال پاسخ
مواردی را که اعلام شد جزو وظایف معرفی شده برای کلیه پرسنل تعمیرگاه مرکزی دوربین وگروه خدماتی ایده ال جهت کلیه کاربران عزیزی که دارای دوربینهای گارانتی دار وبدون گارانتی می باشد است وبه صورت کاملا رایگان انجام می شود
با تشکر بخش فنی تعمیرکاه مرکزی دوربین /گروه خدماتی ایده ال
پاسخ : پاسخ: پاسخ سوالات شما در مورد مشكلات فني دوربينتان توسط بخش فنی تعمیرگاه مرکزی
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
kholeno
سلام جناب قاسمی
آیا مواردی که فرمودید فقط شامل دوربینهایست که گارانتی شما را دارند یا داشته اند؟ یا شامل همه دوربینها می شود؟
دوست عزیزم
با عرض سلام وپوزش در تاخیر ارسال پاسخ
مواردی را که اعلام شد جزو وظایف معرفی شده برای کلیه پرسنل تعمیرگاه مرکزی دوربین وگروه خدماتی ایده ال جهت کلیه کاربران عزیزی که دارای دوربینهای گارانتی دار وبدون گارانتی می باشد است وبه صورت کاملا رایگان انجام می شود
با تشکر بخش فنی تعمیرکاه مرکزی دوربین /گروه خدماتی ایده ال
پاسخ : پاسخ: پاسخ سوالات شما در مورد مشكلات فني دوربينتان توسط بخش فنی تعمیرگاه مرکزی
جناب قاسمی
ممنون
پاسخ سوال من فراموشتان شد
پاسخ : پاسخ: پاسخ سوالات شما در مورد مشكلات فني دوربينتان توسط بخش فنی تعمیرگاه مرکزی
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
350
جناب قاسمی
ممنون
پاسخ سوال من فراموشتان شد
دوست عزیزم مسعود
پوزش من را در تاخیر ارسال پاسخ بپذیرید
FIRMWARE جدیدی را که گفتم مربوط به بخش سرویس است یعنی پس از نصب ADJ اتوماتیک دوربین شما به روز تبدیل می شود ومصرف کننده نمی تواند کد جدید را ببیند
در FIRMWARE جدید اضافه شدن زبان هلند -تنظیم واصلاح نورسنج -کاهش مصرف باطری- جزو مواردی مهم به روز رسانی می باشد
در اولین فرصت به بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین مراجعه تا نسبت به نصب FIRMWARE اقدام شود
با تشکر بخش فنی