دوست عزیز با سلام
در اولین فرصت اطلاعات کامل داده میشود
با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /ایده ال دوربین
Printable View
با عرض سلام وتشکر
دوست عزیز مطمین باشید قسمت کارت خوان شما دچار مشکل شده است
در قسمت کارت خوان شما پین های زیادی وجود دارد که هر تعداد ان ساپورت قسمتی از اطلات ثبت تصاویر شما است
پینهای مختلف کارتهای مختلف را ساپورت میکند امکان دارد کارت قبلی شما مقدارش با کارت جدید متفاوت باشد پس ان پینهای کارت خوان دچار مشکل نشده باشند واخطاری اعلام نشود
در REPORTشرکت معظم نیکون اشکال CHRمربوط به عدم کارکرد استاندارد CF BUSE UNITمعرفی شده است که به صراحت اعلام تعویض کارت خوان اعلام شده است .
در صورت مطمین شدن از این اشکال در اولین فرصت به بخش فنی تعمیرگاه مرکزی مراجعه تا اعلام وضیعت توسط نرم افزار شود
با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکز یدوربین /ایده ال دوربین
معرفی شده است
با عرض سلام خدمت جناب آقای قاسمی
میخواستم بدونم که آیا 20 روز پیش یه دوربین 50D از اصفهان برای تمیز کردن سنسور به تعمیرگاه مرکزی فرستاده شده یا نه!؟
اگه اینطور هست میخوام بدونم مگه تمیز کردن یه سنسور بیشتر از 20 دقیقه طول میکشه که این دوربین 20 روزه اونجاست!!!
سلام جناب قاسمی
در تاریخ 90/1/31 یه 60دی از تهران برام خرید کردن وقتی دستم رسید دیدم قسمت مربوط به گارانتی که باید کنده و پست شه رو پست نکردن و همینجوری مونده....
با توجه به این که مدت ارسال 10 روز تایین شده و 20 روز گذشته چیکار میشه کرد؟
اعصاب نمونده دیگه
ممنون
دوست عزیزم
با عرض سلام تشکر فراوان بابت حسن انتخاب گارانتی ایده ال
خواهشمندم به روی کارت گارانتی دوربینتان قید نمایید جزو اعضای محترم سایت عکاسی هستید تا بلافاصله نسبت به فعال کردن ان اقدام شود در ضمن هزینه پستی کارت گارانتی ایده ال قبلا پرداخت شده است .
بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /ایده ال دوربین
بنده همین الان دوربینم رو از نمایندگیتون در اصفهان تحویل گرفتم
بله مورد دوربین من فقط تمیز کردن سنسور بود
ولی الان که دوربین رو تحویل گرفتم تغییراتی رو تو دوربین دیدم. از جمله اینکه زیر دوربین خش افتاده بود و گوشه های دوربین برق افتاده همچنین 2831 شات ناقابل هم زده
داشت یادم میرفت که بگم... سیستم اینه هم به کل عوض شده
و خدا میداند که چه چیزهای دیگری ممکن است باشد و من ندیده ام
جناب آقای قاسمی
مطمئن باشید من این موضوع را پیگیری میکنم.
سلام دوست عزیز
اینا که میخوام بگم نظر شخصی منه و دفاع از کسی یا شرکتی نیست.
در مورد 2800 شاتی که زده شده بعید میدونم کسی تو تعمیر گاه مرکزی بشینه شات بزنه یا دوربین اجاره بده و ....
درضمن اگه این کاربا فرض محال شده باشه تعمیرگاه مرکزی با تجهیزاتی که داره براحتی میتونه شات های زده شده توسط دوربین رو 0 یا احتمالا هر عدد دیگه ای تنظیم کنه.(اگه اشتباه میکنم بگید!؟)
خط و خش رو نمیدونم ولی احتمال اینکه دوربین شما تو نمایندگی اصفهان این اتفاقات براش افتاده باشه خیلی بیشتره.
ممنون