صفحه 250 از 319 نخستنخست ... 150 200 240 246 247 248 249 250 251 252 253 254 260 300 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج : از شماره 2,491 تا 2,500 , از مجموع 3186
Like Tree117تشکر

موضوع: پاسخگویی بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین

  1. #2491
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,079
    تشکر شده
    112
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط MahBaz نمایش پست ها
    سلام آقای قاسمی خسته نباشید

    قصد دارم 18 آبان بیام تهران ،می خواستم بدونم شما تشریف دارید یا نه ؟ که حضوری دوربین و لنز رو برای کالیبره کردن فوکوس و رفع هات پیکسل خدمتتون بیارم.

    با توجه به اینکه مسافر هستم اگر نبودید دوستانتون در چه مدت زمانی مشکل رو حل میکنند؟

    تو پست های قبل خوندم قصد سفر دارید اگر نیستید امکانش هست بفرمایید تا چه تاریخی برمیگردید؟

    دوربین نیکون و لنز های نیکون و توکینا

    گارانتی و بیمه ایده آل تا سال 94

    ممنون
    دوست عزیزم
    با سلام و تشکر از شما
    مطمینا اینجانب در تاریخ 15 ابان در ایران هستم و منتظر جنابعالی هستم
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین

  2. #2492
    كاربر همراه
    تاریخ عضویت
    September 2014
    محل سکونت
    گیلان-تالش
    نوشته ها
    405
    تشکر شده
    1449
    تشکر کرده
    903

    پیش فرض

    سلام جناب قاسمی
    منم مانند اقای شهبازی گارانتی و ثبت کردم و پیام با موفقیت ثبت شد در سیستم نمایان شد ولی کد رهگیری دریافت نکردم ایا نیاز به تماس و پیکیری موضوع است

  3. #2493
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,079
    تشکر شده
    112
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط shahbazi نمایش پست ها
    عرض ادب خدمت جناب قاسمی
    من چند روز پیش با شرکت تماس گرفتم به من گفتن در صورتی که در مرحله آخر ثبت گارانتی ( انجام شد ) دریافت کردید مشکلی نیست و نیازی به کد رهگیری نیست.
    آیا دوباره برای دریافت کد رهگیری تماس بگیرم؟ یا مشکلی نیست؟
    شهبازی جان دوست عزیزم
    خواهشمندم نسبت به دریافت کد از سرکار خانم عظیمی اقدام نمایید .انشالله در اینده نردیک شرایط متفاوتی نسبت به اعضای محترم سایت عکاسی که دارای کد هستند بوجود میاید
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین

  4. #2494
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,079
    تشکر شده
    112
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط tahers96i نمایش پست ها
    سلام جناب قاسمی
    منم مانند اقای شهبازی گارانتی و ثبت کردم و پیام با موفقیت ثبت شد در سیستم نمایان شد ولی کد رهگیری دریافت نکردم ایا نیاز به تماس و پیکیری موضوع است
    با سلام و تشکر از شما

    خواهشمندم نسبت به دریافت کد از سرکار خانم عظیمی اقدام نمایید .انشالله در اینده نردیک شرایط متفاوتی نسبت به اعضای محترم سایت عکاسی که دارای کد هستند بوجود میاید
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین

  5. #2495
    كاربر همراه odesa آواتار ها
    تاریخ عضویت
    February 2009
    محل سکونت
    iran
    نوشته ها
    224
    تشکر شده
    454
    تشکر کرده
    133

    پیش فرض

    سلام
    با تشکر از تعمیرگاه مرکزی که مشکل لنز 17-70 پنتاکس من رو حل کرد و از لحاظ هزینه هم خیلی لطف کردند.و تشکر از اقای ارش عمارتی عزیز مسول تعمیرات لنز .
    خوش اخلاقی و مردمداری اقای قاسمی و لطفشون نسبت به اعضا این سایت مثال زدنی بود.امیدوارم خدا به ایشون و پرسنل محترمشون و همچنین به سایت عکاسی و همه اعضا برکت و سلامتی بدهد.

  6. #2496
    كاربر آشنا mhtdmhtd آواتار ها
    تاریخ عضویت
    November 2014
    نوشته ها
    68
    تشکر شده
    304
    تشکر کرده
    957

    پیش فرض

    با سلام من يه نيكون d3200 دارم كه از فاصله نيم متري از از دستم افتاد روي موكت و لنزش خراب شد و ديگه نمي چرخه دادم واسه تعمير ... فقط مي خوام بدونم بادي رو هم بدم يعني احتمال اينكه اونم خراب شده هست يا نه و يا خودم چطور مي تونم بدون لنز بفهمم كه دوربين هم مشكل داره يا سالمه با تشكر .

  7. #2497
    كاربر همراه
    تاریخ عضویت
    November 2009
    نوشته ها
    136
    تشکر شده
    321
    تشکر کرده
    128

    پیش فرض

    با سلام خدمت آقای مهندس قاسمی عزیز
    حدود 10 روز قبل اطلاعات گارانتی لنز 70 -200 کانن را در سایت ایده آل ثبت کردم. ظاهرا همه چیز بدرستی انجام شد ولی نه کد رهگیری از سیستم دریافت کردم نه اطلاعات دیگه ای از طریق ایمیل یا پیامک.ممنون میشم راهمایی بفرمایید که برای اطمینان از ثبت گارانتی چکار کنم.(البته در تماس تلفنی, خانمی که جواب تلفن را دادند بدون سئوال در مورد مشخصات بنده یا محصول ثبت شده فرمودند که سایت در حال بروز رسانی است و اطلاعات ثبت شده است!)
    باتشکر

  8. #2498
    كاربر آشنا m-r-r آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2011
    نوشته ها
    47
    تشکر شده
    19
    تشکر کرده
    32

    پیش فرض

    سلام مجدد؛
    پرسش قبلی من در خصوص نیاز به تعمیر FujiFilm HS20 بود که متاسفانه پاسخ شما رو امروز دیدم؛ یه مشکل دیگه هم به مشکلاتش اضافه شد و اون هم زمین خوردن مجدد دوربین بود که اینبار، لنز اون هم حسابی لق شد؛ اما در تصویر برداری و زوم و ... ایرادی بوجود نیومده و لنز بدرستی کار میکنه؛

    خواستم ببینم روند تعمیر چقدر زمان نیاز خواهد داشت و چه مقدار هزینه باید پرداخت کنم ؟

    همینطور آدرس تعمیرگاه و ساعت کار لطفا.
    خیلی خیلی متشکرم.


    یک دوربین Fuji HS20 دارم که حدود 3.5 ساله دارم ازش استفاده میکنم و یه سری ایرادات؛ LCD اون بر اثر ضربه از داخل شکسته و زمانی که روشنش میکنم، یه خط وسط اون دیده میشه. پنل بیرونی کاملا سالم هست و LCD داخل اون شکسته. آیا قابل تعویض هست ؟

    قسمت پیچی شاسی دوربین که به سه پایه متثل میشه هم شکسته، منظور همون قسمتی هست که پیچ مربوط به سه پایه بهش بسته میشه؛ دوتا پیچ کنارش هست و ظاهرا قابل تعویضه، آیا امکان تعویض اون هم وجود داره ؟

    قسمت های چرمی (پلاستیک های زیبا کننده بدنه دوربین) در حال جدا شدن هستن، آیا قابل فیکس شدن مثل روز اول هستند ؟

    دکمه پاور (روشن/خاموش) گاهی اوقات خیلی سفت میشه، به نظر میرسه گرد و غبار رفته باشه زیرش، قابل تعمیر هست ؟

    هزینه موراد بالا چقدر میشه و بصورت میانگین چند روز زمان میبره تا دوربین تعمیر بشه ؟
    متشکرم.
    ببخشید جواب داده بودید و من ندیده بودمش؛
    نقل قول نوشته اصلی توسط tamir نمایش پست ها
    دوست بسیار عزیزم سلام و تبریک عید سعید قربان به شما و خانواده محترمتان
    پوزش فراوان اینجانب در تاخیر ارسال پاسخ را بپذیرید
    خواهشمندم در اولین فرصت به یکی از مراکز خدماتی ما مراجعه و اعلام فرمایید از اعضای محترم سایت عکاسی هستید تا شخصا نسبت به رفع اشکال اقدام شود
    هزینه تعویض 4 قسمت اعلام شده در بالا 1880000 ریال میباشد .مدت تحویل 48
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین

  9. #2499
    كاربر جديد
    تاریخ عضویت
    September 2014
    نوشته ها
    2
    تشکر شده
    0
    تشکر کرده
    4

    پیش فرض

    سلام جتاب قاسمی
    دوربین d7000 دارم با لنز 18-105 و 50 که البته گارانتی آنها تمام شده . الان مشکل بک فوکوس دارم . می خواستم بدونم کی خدمت برسم که شما یاشید . و اینکه آوردن لنزها لازمه یا فقط بادی رو بیارم؟.
    ممنون

  10. #2500
    كاربر فعال ehsan1 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    July 2014
    محل سکونت
    shahsavar
    نوشته ها
    692
    تشکر شده
    1915
    تشکر کرده
    1182

    پیش فرض

    با سلام و احترام خدمت جناب آقای قاسمی
    چند روز پیش از پارس کانون لنز 250-55 کنون را تهیه کردم با گارانتی ایده ال ولی فروشنده به بنده کارت گارانتی نداد و گفت چون لنزو از پک خارج کرده چند روز طول میکشه هرچی پیگیری میکنم پاسخ میدند که زمان میبره ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
    لنزو اینترنتی خریدم
    شماره سریال لنز : 1532034267
    Canon EOS 6D / Canon 16-35mm F4 / Canon 70-200mm F4 IS / Sigma 150mm F/2.8 / Jupiter-37A 135mm F3.5 / Zenit 58mm F2- Instagram

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •