درودهاي گرم از بخش پشتيباني آفومار
سلام بر همه دوستان عزيز
فكر كنم كه ما زودتر از اينها بايد عضو ميشديم تا بتونيم بيشتر در جريان نظر ها باشيم.
به هر حال ماهي رو هر وقت از آب بگيري تازه است!!
من خيلي اينجا صحبتي نميكنم فقط خواستم كه حضور خود و همكارانم را در اين تالار بگم و در اينجا يا در موضوعهاي ديگه در تماس خواهم بود.
با تشكر
كاشاني
پاسخ: درودهاي گرم از بخش پشتيباني آفومار
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
Aphomar
سلام بر همه دوستان عزيز
فكر كنم كه ما زودتر از اينها بايد عضو ميشديم تا بتونيم بيشتر در جريان نظر ها باشيم.
به هر حال ماهي رو هر وقت از آب بگيري تازه است!!
من خيلي اينجا صحبتي نميكنم فقط خواستم كه حضور خود و همكارانم را در اين تالار بگم و در اينجا يا در موضوعهاي ديگه در تماس خواهم بود.
با تشكر
كاشاني
با سلام خدمت شما
خواهشمندم یه بیوگرافی از شرکت آفومار و نحوه ارتباط و آموزش نیروهای فنی خودتون با Canon رو شرح بدید.
پاسخ: درودهاي گرم از بخش پشتيباني آفومار
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
Omid Khalili
با سلام خدمت شما
خواهشمندم یه بیوگرافی از شرکت آفومار و نحوه ارتباط و آموزش نیروهای فنی خودتون با Canon رو شرح بدید.
دوست عزيز بيوگرافي شركت آفومار با توجه به سابقه بيش از 50 سال فعاليت قابل تشريح در اين تالار نيست ضمنا" احساس ميكنم كه از خودمان نبايد تعريف زيادي بكنيم . به هر حال براي دريافت اطلا ع بيشتر به سايت آفومار ميشه مراجعه كرد.
در مورد آموزش نيروهاي فني ميشه گفت كه در حدي هستش كه بالاترين در خاورميانه است چون هر كدام از تكنسينهاي ارشد آفومار ده ها دوره آموزشي در خارج از كشور مستقيما" از CANON گزراندن.ضمن اينكه لوازم تعميرگاه ما مسلما" تكميلترين در ايران است.
اطلاعات بيشتر را از خودشون ميتونين بگيرين چون آنها هم در اين تالار هستن.
كاشاني
پاسخ: درودهاي گرم از بخش پشتيباني آفومار
سلام
جناب کاشانی
ضمن خوشآمدگویی و خسته نباشید به حضرتعالی و همکارانتان
ای کاش "درودهای گرم" از بخش فروشتان هم باشد.
شخصاً موردی را مکرراً در یکی از نمایندگیهاتون دیدم که فقط مشتری را به فروشگاههای دیگر سوق میدهد.
پیش از بالا بودن قیمتهایتان، عدم پاسخگویی مؤدبانه به مشتری آزار دهنده است؛ لطفاً فکری برای این موضوع بکنید.
با احترام
پاسخ: درودهاي گرم از بخش پشتيباني آفومار
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
Aphomar
دوست عزيز بيوگرافي شركت آفومار با توجه به سابقه بيش از 50 سال فعاليت قابل تشريح در اين تالار نيست ضمنا" احساس ميكنم كه از خودمان نبايد تعريف زيادي بكنيم . به هر حال براي دريافت اطلا ع بيشتر به سايت آفومار ميشه مراجعه كرد.
در مورد آموزش نيروهاي فني ميشه گفت كه در حدي هستش كه بالاترين در خاورميانه است چون هر كدام از تكنسينهاي ارشد آفومار ده ها دوره آموزشي در خارج از كشور مستقيما" از CANON گزراندن.ضمن اينكه لوازم تعميرگاه ما مسلما" تكميلترين در ايران است.
اطلاعات بيشتر را از خودشون ميتونين بگيرين چون آنها هم در اين تالار هستن.
كاشاني
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
Vahid
سلام
جناب کاشانی
ضمن خوشآمدگویی و خسته نباشید به حضرتعالی و همکارانتان
ای کاش "درودهای گرم" از بخش فروشتان هم باشد.
شخصاً موردی را مکرراً در یکی از نمایندگیهاتون دیدم که فقط مشتری را به فروشگاههای دیگر سوق میدهد.
پیش از بالا بودن قیمتهایتان، عدم پاسخگویی مؤدبانه به مشتری آزار دهنده است؛ لطفاً فکری برای این موضوع بکنید.
با احترام
سلام
اولا من نه عکاسم نه حرفه ایی نه تو کار عکسم
فقط یک کاربر معمولی و البته مدتی هم دنبال دوربین دیجیتال برای مصارف شخصی
من با نظرات عکاسان حرفه ایی کاری ندارم , به عنوان یک استفاده کننده معمولی از دوربین باید بگم که آخرین گزینه خرید من , خرید از شرکت آفومار بود
آنهم به علت قیمت بسیار بالا که اصلا جای رقابت رو با دیگر شرکتها باقی نمیگذاره
راجع به تکنسین هاتونم باید عرض کنم که شما واقعا خدمات پس از فروش محصولتون رو به بهای تمام شده محصول فروش رفتتون اضافه می کنید ؟؟؟؟ !!!!
این واقعا برای من که حسابدارم جالب بود که این صحبت رو می کنین
با تشکر
پاسخ: درودهاي گرم از بخش پشتيباني آفومار
سلام
من هم هیچوقت نتوانستم تا خودم را راضی کنم تا حتی به عنوان آخرین گزینه از آفومار خرید کنم علت را هم که همه میدانند قیمت گران وغیر معقول و از همه بدتر برخورد بی ادبانه و خودخواهانه و بقول عام از سر سیری فروشنده ها در نمایندگی که حتی به زور جواب سلام میدهند حیف که در این پنجاه سال فعالیت اصلا" در رابطه با نحوه پاسخگویی به مشتری ، ادب ... و اینگونه موارد به فروشندگان و مدیران فروشگاه آموزش داده نشده . به هر حال امیدوارم که روشها تغییر کند .
با احترام
پاسخ: درودهاي گرم از بخش پشتيباني آفومار
آقا مسئله دیگه جز قیمت خیلی بالا زمان توزیع اون هستش مثلا اگر یه دوربین رو آفومار در زمان حال توزیع کنه چند هفته قبل فروشگاه های پاساژ بزرگمهر و حافظ با گارانتی مثلا غیر اصلی ایده آل آوردند و یه کوچولو هم افت قیمت انجام شده و از قیمت شما به اندازه قابل توجهی پایین تره ، اما وقتی که بیشتر از دو سه ماه گذشت قیمت ها دیدنی تر میشه.
وقتی که شما PowerShot SX120 IS رو میدید 265/000 من میخندم و با گارانتی یاد شده می گیرمش 225/000
بعد با اون 40/000 تومن یه ست باتری خوب قابل شارژ و مموری میخرم !
پاسخ: درودهاي گرم از بخش پشتيباني آفومار
سلام به همه دوستان . من امین خوش نیت یکی از تکنسین های بخش خدمات پس از فروش شرکت آفومار هستم. از دوستانی که سوال فنی در مورد دوربینهای عکاسی و فیلمبرداری کانن دارن و یا دوربینشون مشکلی پیدا کرده دعوت می کنم در این صفحه ویا صفحه http://www.akkasee.com/forum/showthread.php?t=11542 سوالشون رو مطرح کنن تا در اسرع وقت و در حد توان بتونیم پاسخ بدیم.
موفق و پیروز باشید.
1 فایل پیوست
پاسخ: درودهاي گرم از بخش پشتيباني آفومار
پاسخ: درودهاي گرم از بخش پشتيباني آفومار
درود... از اصفهان هستم. الحق و والانصاف، برخورد كارمنداتون در نمايندگي اصفهان (البته اگر فروشگاه ميدان انقلاب، نمايندگي شما باشند) بسيار عالي است. ولي تو رو خدا، اين قدر گــــــــــــــــــــــــ ـرون نفروشيد دوربين ها. همين الآن تو سايت آفومار Canon EOS 500D رو با لنز كيت 18-55 برابر 900.000 تومن قيمت گذاشتيد! در حالي كه همين امروز صبح زنگ زدم يكي از فروشگاه هاي تهران، كه متاسفانه بخاطر قوانين نمي تونم اسمش و ببرم، و به من 720.000 تومن قيمت دادن اين دوربين و . . .:think:;:think:;:think:;:::shame on you::::::angry:::