هاهاها!:biggrin:نقل قول:
نوشته اصلی توسط maf.ir
همش به همین فکر میکردم! که چه کسی میتونه بگه آهو نگار گارانتیش خوبه یا بد؟ آخه کسی تجربه ای نداره در این زمینه! که آقای فیروزآبادی بسیار زیبا گفتن!
Printable View
هاهاها!:biggrin:نقل قول:
نوشته اصلی توسط maf.ir
همش به همین فکر میکردم! که چه کسی میتونه بگه آهو نگار گارانتیش خوبه یا بد؟ آخه کسی تجربه ای نداره در این زمینه! که آقای فیروزآبادی بسیار زیبا گفتن!
در مورد گارانتی اهونگار من يه ريدر گرفتم 6 تومان که از همون اول کار نميکرد
بردم برا گارانتی بدون پرسش عوض کرد تازه يه مدل جديد اورده بودن که مدل
جديد رو گرفتم که قشگتر بود. ولی 6 تومان کجا دوربين کجا.
جناب عاشوري نيا سلام آيا وضعيت نورنگار هم مثل آهونگاره؟يا اين يکي آزمايش خودش را پس داده و ميشه روش حساب کرد.نقل قول:
نوشته اصلی توسط Arash
عزیز من چه فرقی میکنه که گارانتی رو کی بده بابا توی ایران همیشه حق با فروشنده استنقل قول:
نوشته اصلی توسط fc bayern
فکر میکنید شرکت بزرگی مثل نیکونگرش با اون همه سروصدا چه خدماتی میده.
دلیل این حرفم هم اینه که امروز برای خرید یه دی 70 رفتیم تجهیزات حرفه ای که آقا چشمتون روز بد نبینه از اخلاق مسخره آقایون انگار از دماغ فیل افتادن باید یه سری کلاسهای برخورد با مشتری برن .
یکبار دوربین رو باز کرد و امتحانش کردیم بعد گذاشت تو جعبه یادم اومد که دوربین رو از نظر غبار سنسور تست نکردم ازش در مورد این موضوع سوال کردم حتی حاضر نشد دوربین رو دوباره ببنده و تستش کنیم میگفت خودت ببند گفتم خوب اگر غبار داشت شما می اندازی گردن من.
جواب داد که که اگر داشت شما میگی من کردم ما دوربین رو تحویل دادیم مسوولیتی دیگه نداریم خلاصه از اینکه من دوربین رو از این لحاظ بررسی کنم واهمه داشت تازه مگر توی تبلیغاتش نمیزنه که سنسور دوربین رو به طور رایگان تمیز میکنند اصلا از این اطلاع هم نداشت چشتون رو درد نیارم من خودم دوربینم رو از آهونگار گرفتم مموری ریدر رو میگفت 6 تومن که همون تجهیزات حرفهای میداد 15 تومن(فکر کنم همون بود) بابا گارانتی سیخی چند وقتی هم مشکلی پیش بیاد به هر نحوی شده می اندازند تقصیر یوزر حالا اگر دوربینتون خراب شد حداقلش اینه که دلتون واسه پول زوری که بابت گارانتی دادید نمی سوزه چه دوندگی کنید برای گارانتی آهو نگار چه نیکو نگرش تنیجه اش یکیه . من هنگام خرید دوربینم با اخلاق خوب فروشنده آهونگار روبرو شدم حتی ایشون عازم سفر بودند و از شهر ما میگذشتند و بدون هیچ شناختی ازمن حاضر شدند دوربین رو با خودش بیاره و تحویل بده یادم در مورد غبار سنسور از ایشون هم سوال کردم گفتند هر مشکلی داشت بیارید(ما دم عوارضی قرار گذاشتیم و امکان تست دوربین در اون لحظه نبود).
ببخشید دلم خیلی پر بود.
آخیش آفومار و نیکون نگرش بمیرن الهی.نقل قول:
نوشته اصلی توسط roovigital
آقا حق داری . من وقتی S2 IS رو خریدم گفت که گارانتی تعویض داره .اما جالب تر این بود که میگفت مواظب باش وقتی تو کیف میزاری خط و خش نیوفته اون وقت فاقد گارانتی میشه.آقا نه کذاشت و نه برداشت یکی یک کاره میگه
خط و خش نیوفته . بازم جالب تر می خواستم بفروشمش رفته بودم کانن 3 .فروشنده گفت ببینم دوربینتو.دوربین رو دید .گفت که گارانتیش اعتبار نداره .یه کارت گارانتی داد گفت اگر این شکلی بود برای آفوماره و کلی از این حرفها.
حالامن خودم از کانن میرداماد خریده بودم.بابا اینا خودشونم نمیدونن دارن چی کار میکنن. از روی شکم سیری هم هیچ احترامی به مشتری نمیزارن.شما هم خودتو زیاد ناراحت نکن. چیزی که تو مملکت ما زیاده همیناس.وقتی که نظارت تو کار نباشه همین میشه.
من خودم دوربينم را از نيكونگرش (تو بخوان آفومار) نخريدم، اعتقادي به نحوه ارائه خدمات آن ها نيز ندارم، اما آن ها ظاهرا به عنوان پخش كننده رسمي توسط كانون مطرح شده اند:
http://www.canon-europe.com/Contact_...cePageID=29059
فکر کنم اونا نمیدونن چقدر این به اصطلاح نمایندگیهاشون اعتبار این دو شرکت بزرگ رو زیر سوال میبرند.نقل قول:
نوشته اصلی توسط Amir A
امان از انحصار.
والا یعنی انتظار دارین که من گارانتی نور نگار و یا آهو نگار رو گارانتی کنم؟
من گارانتی آرش نگار رو هم گارانتی نمیکنم!