نوشته ها
    تشکر شده
    تشکر کرده

پیش فرض پاسخ : Canon EOS 60D

یک Preview نسبتا کامل از وب سایت imaging resource

کد:
    http://www.imaging-resource.com/PRODS/E60D/E60DA.HTM
    همراه با نمونه عکس در ایزوهای مختلف و Menu های دوربین

Ultimately, the Canon 60D is built for a different market. Canon has long since lured many serious 50D shooters to the 7D and 5D Mark II; now it appears their goal is to lure the Rebel shooters to the Canon 60D and more directly compete with the Nikon D90. That's probably just the right strategy. Most of the important features from the 7D and T2i are included in the Canon 60D, as well as the audio level control from the 5D Mark II and the swivel screen from the Canon G11. It seems like every Canon line has contributed a little something to Canon's entry-level prosumer digital SLR, and the results are quite good.

-----
    نقل قول نوشته اصلی توسط Mashhadi Vahid نمایش پست ها
    * من هم کنجکاوم تفاوت سیستم فلاش وایرلس در 60D و 7D را بدانم, امیدوارم بهتر شده باشد. :)

In addition to its hot shoe, the Canon 60D's flash can also serve as a built-in Speedlite transmitter, allowing it to control one or more compatible Canon strobes wirelessly.
    وحید جان ظاهرا چیز جدید ارائه نشده است.
    بقیه دوستان اطلاعات کاملتری دارند ؟
    ویرایش توسط Navid7h : Thursday 26 August 2010 در ساعت 18:06
    Mashhadi Vahid، Kourosh Kahal، QashQai و 4 نفر دیگر تشکر می‌کنند.
    نوید حسینیان | پیوسته

كاربر ويژه QashQai آواتار ها
    تاریخ عضویت
    December 2007
    نوشته ها
    تشکر شده
    تشکر کرده

سلام:

Canon EOS 60D 18 MP DSLR

کد:
    http://www.bobatkins.com/photography/digital/canon_eos_60D_preview.html

Conclusions
    So now, for the first time, we have three APS-C cameras which differ only in features. The intrinsic, RAW, image quality of the T2i, EOS 60D and EOS 7D are for all practical purposes the same. However the EOS 7D AF system is better than the 60D AF system which is in turn better than the Rebel T2i AF system. Similarly the EOS 7D has a higher frame rate than the EOS 60D, which is in turn faster than the Rebel T2i. I won't list all the features and custom functions, but again the EOS 7D has more than the EOS 60D, which has more than the Rebel T2i. All three shoot 1080p HD video, have a jack for an external stereo microphone and allow full manual control over ISO and exposure, though only the 60D has manual control of audio level.

In some ways the Canon EOS 60D has moved a little closer to the digital rebel line than the previous Canon EOS 50D. A few of the more "professional" features have been dropped, like AF microadjustment and PC flash connection though I suspect that the vast majority of 50D owners have never used either of these features. The SD/CF card issue is really a non issue from a practical point of view since SD cards are now fast and cheap enough that even if you have a large CF card collection it won't break the bank to buy a few SDHC cards.

Which one to chose depends on your budget. The only exception to that would be if you are mainly buying the camera to shoot video. In that case I'd go for the new EOS 60D simply because of the articulated LCD screen which does make shooting video easier. The articulating LCD screen is something I'd expect to see on most new EOS DSLRs from now on, except perhaps for the lowest priced entry level rebel.

I expect the EOS 60D to sell well and from my brief time with it (about an hour) it seems to be a camera I can certainly recommend. If you do a lot of action work (especially outdoors), the EOS 7D with it's higher frame rate, improved weathersealing and 19 AF zones might be a better choice, but for the average serious amateur the EOS 60D has just about every bell and whistle you could want.

The only think lacking is continuous AF in movie mode. Sony have just introduced two new cameras, the alpha A33 and alpha A55 which do offer continuous phase detection AF in movie mode. However to achieve this they had to use a fixed semi-reflective pellicle mirror (such as Canon used in the EOS RT film camera), plus they had to give up optical reflex viewing and use an electronic viewfinder. Perhaps Canon will do something similar in time, though I personally wouldn't be too enthusiastic about an EVF camera with no optical reflex viewing. A fixed mirror would also need some mechanism to allow for sensor cleaning unless the entire mirror box, shutter and sensor were a sealed unit.

For a camera that does dual duty for still and video photography, I think the EOS 60D is hard to beat right now, especially at a price of only $1099.00.

==================

Hands-On Preview of the Canon EOS 60D Digital SLR

کد:
    http://www.pdngearguide.com/gearguide/content_display/reviews/e3i7666b0f9857950214c319c4a13ebd78b
    همراه با نمونه عکسهایی در سایز اصلی

موفق باشید
    ARASH II، Saeed61، Behin Nazem و 5 نفر دیگر تشکر می‌کنند.

Moderator nmroshan آواتار ها
    تاریخ عضویت
    February 2004
    محل سکونت
    mashad
    نوشته ها
    تشکر شده
    تشکر کرده

از لحاظ ویدیو دو برتری عمده بر 7D دارد: یکی LCD اش و دیگری کنترل Manual صوتی اش ( اگر درست متوجه شده باشم بر خلاف 7D دارای کنترل کامل دستی بر روی ورودی صوتی است). یعنی شاید از لحاظ ویدیو بهترین دوربین کنن تا امروز باشد.

اما واقعا دوربین فیلمبرداری بدون LCD چرخان، ناقص است. بدون LCD چرخان، فیلمبرداری در بسیاری از مواقع عذاب الیم خواهد بود. خوشحالم که Canon این رسم را در دوربینهای سطح بالای خودش پایه ریزی کرد و امیدوارم بقیه هم یاد بگیرند.
    ARASH II، Saeed61، Minoosepehr و 23 نفر دیگر تشکر می‌کنند.
    نعما م. روشن
    مقالات سایت عکاسی |وبلاگ (از عکاسی) | اینستاگرام : Nemaroshan

تاریخ عضویت
    December 2007
    نوشته ها
    تشکر شده
    تشکر کرده

نمیدانم این موضوع چقدر میتوان برای یک مصرف کننده جذاب باشد اما به هر حال یکی از آیتم هایی است که روی این دوربین قرار داده شده

Creative filters, which were first popularised by Olympus cameras, appear here on the 60D in four guises: toy camera, miniature effect, soft focus and grainy black-and-white. From our hands-on, they can only be applied in post-processing on the camera, rather than being displayed in real time using Live View.

چند نمونه در این لینک
    کد:
    http://www.cnet.com.au/canon-eos-60d-339305392.htm
    ARASH II، shabab، Behin Nazem و 10 نفر دیگر تشکر می‌کنند.

كاربر فعال ARASH II آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2005
    محل سکونت
    shiraz
    نوشته ها
    تشکر شده
    تشکر کرده

نقل قول نوشته اصلی توسط MZITech نمایش پست ها
    Adjustable Auto ISO limit

سیاست‌های کنون گاهی عجیب به نظر میاد!
    auto iso با قابلیت تنظیم max iso و min shutter speed به نظر من پارامتر بسیار ضروری‌ای هست. کنون این آپشن رو در 5D MII اضافه کرد (البته با تفاوت‌هایی نسبت به نیکون)، در 7D قرار نداد و حالا در رده‌ای پایین‌تر از 7D یعنی 60D دوباره این امکان رو قرار داده!
    با هیچ منطقی نمی‌تونم تفسیر کنم!!
    میشه بیشتر توضیح بدیدن , من که روی 5DII این آپشن رو ندیدم !!!!
    Farid-Gh تشکر می‌کند.
    آرش زمانی
    5DII A7RII

تاریخ عضویت
    December 2007
    نوشته ها
    تشکر شده
    تشکر کرده

Hands On: Canon EOS 60D DSLR

کد:
    http://www.popphoto.com/canon/2010/08/hands-canon-eos-60d-dslr?page=0,0
    13 نمونه عکس در واقعی دارد

==============

Canon EOS 60D: Sample Images

As a friendly reminder, the 60D test unit I used was not at full-production level. Don't use the sample images in this article as a determination of final image quality output from the 60D. All images were recorded as fine JPEGs.

I used the camera with 24mm f/1.4L II USM prime, 70-200mm f/2.8L IS II USM telephoto zoom, and 17-40mm f/4L USM wide zoom lenses
    کد:
    http://www.digitalcamerareview.com/default.asp?newsID=4480&p=2
    ARASH II و Mehdi Rojaie تشکر می‌کنند.

كاربر فعال artara74 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2008
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    تشکر شده
    تشکر کرده

برای اولین بار به هندلینگ کنون امیدوار شدم. زمانی که 50d رو دستم گرفتم کاملا نا امید شدم ! اما توی این دوربین قوس های خوبی داره و از حالت تپلی (که آقا وحید بدشون اومد :biggrin:) اون واقعا خوشم میاد. این قضیه Max ISO واقعا عالیه.

واقعا خوشحالم که شکل دکمه ها از مربع و دایره ای های شصت قرن پیش یکم شکل دار شده.
    ---
    نمی دونم قبلا گفتم یا نه! اما منتظر دوربین هایی هستم که بشه برای تک تک تنظیماتش مثل ایزو و سرعت شاتر و ... برنامه ریخت که اولویت با کدوم باشه و محدودیتش چقدر باشه.
    ---
    قدرت نیکون رو می بینید؟ کنون رو به سمت خودش جذب کرد و کاری کرد که دوربینش رو نزدیک به دوربینش کنه (شوخی کردم ، نزنید)
    عليرضا تارا

كاربر همراه Ali Talebi آواتار ها
    تاریخ عضویت
    September 2009
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    تشکر شده
    تشکر کرده

هدف كنن شكست دادن دشمن فرضي نبوده.
    به نظر من بزرگترين هدف كنن, معرفي يك فوق 550 دي وسوسه كننده براي مجاب كردن 450دي داران و مدلهاي قديميتر به آپگريد است. مانند معرفي 7دي كه خيلي از 40 و 30 داران را مجاب كرد.
    بسيار هم هوشمندانه اين كار را انجام داده است. نه در ظاهر چيزي نسبت به 7دي كم گذاشته و نه در بكارگيري امكانات جديد ولخرجي كرده است. از مموري اس دي گرفته تا وزن و ابعاد و قيمت همه مويد اين واقعيت است
    Navid7h، BERLANO، Aramis_312 و 5 نفر دیگر تشکر می‌کنند.

كاربر ويژه lamagra آواتار ها
    تاریخ عضویت
    November 2009
    نوشته ها
    تشکر شده
    تشکر کرده

سلام.
    باید منتظر نمونه ها و نظرات کاربران بود...اما اونچه که مسلمه اینه که بالاخره کنون به هندلینگ رده های پایینتر توجه نشون داد که خبر بسیار خوبیه...بعضی از slr like های باقی برندها بهتر از xxxd ها توی دست جا میگیرن.
    Canon Eos M+11-22+18-55+22mmf/2+90EX
    عقیل احمدی

كاربر ويژه Anoosh-Em آواتار ها
    تاریخ عضویت
    January 2009
    نوشته ها
    تشکر شده
    تشکر کرده

نقل قول نوشته اصلی توسط Ali Talebi نمایش پست ها
    بسيار هم هوشمندانه اين كار را انجام داده است. نه در ظاهر چيزي نسبت به 7دي كم گذاشته و نه در بكارگيري امكانات جديد ولخرجي كرده است.
    درود

جناب طالبی عزیز شما طرف کمپانی هستید یا طرف مصرف کننده؟ ( مزاح کردم البته )

ولخرجی چرا؟! این روش و سیاست تولید کننده هاست که فقط به فکر فروشند بدون اینکه امکانات بهتری را رو کرده باشند و اونها رو نگه دارند که بتوانند بدنه بعدی رو بفروشند دوباره....

موفق باشید

انوش
    Mehdi Rojaie و Haji Shahkaram تشکر می‌کنند.

صفحه 4 از 95 نخستنخست 1 2 3 4 5 6 7 8 14 54 ... آخرینآخرین

مجوز های ارسال و ویرایش

• شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •