Day of judgment
http://image.aminus3.com/image/g0006...8ba6_large.jpg
کد:http://pooyan.aminus3.com/
Printable View
Day of judgment
http://image.aminus3.com/image/g0006...8ba6_large.jpg
کد:http://pooyan.aminus3.com/
http://images.dpchallenge.com/images...ted_387907.jpg
Camera: Canon EOS-5D
Lens: Canon EF 28-135mm F/3.5-5.6 IS USM
Location: Paint shop
Date: Aug 29, 2006
Aperture: F6.3
ISO: 800
Shutter: 1/40
برداشت نيمچه ازاد از فيلم اره :biggrin:
فرید جان !!!!!!!!نقل قول:
برداشت نيمچه ازاد از فيلم اره
واقعاً این بهترین عکسی بود که دیدی؟ :confused:
من که دلم کلی قیلیبیلی شد
http://images.dpchallenge.com/images...ted_405786.jpg
Camera: Canon EOS-20D
Lens: Tamron SP AF 28-75mm f/2.8 XR Di for Canon
Location: Reykjavik, Iceland
Date: Oct 3, 2006
Aperture: f/8
ISO: 200
Shutter: 1/200
اين هم براي تورج عزيز كه حالش عوض بشه
[IMG]http://*******.info/files/05pvuafofy2zoj118p8j.jpg[/IMG]
متاسفانه آدرس رو ندارم
متاسفانه عکاسي اطلاعات نوردهي را نداده است:
[IMG]http://i28.*******.com/95zjn5.jpg[/IMG]
دوست عزيز
عکس بد جوري دچار مشکلات و ارتيفکت شده تو خود سايت سام اينجوري نيست تغييري داديد
ضمنا تو سايت سام جوانروح اگر موس رو رو عکس ببريد اطلاعات اگزيف رو خواهيد ديد
پس از دیدن عکس پست شماره 1360
اول از همگی عذر می خوام. بخصوص آقا فرید که استاد ما هستند.
عکسهای جنگ یا خشونتهای خانوادگی و خیابانی در واقع عکسی درخواستی است برای صلح یا انتقام. یا صرفاً آگاهی ای سر درگم که مدام به وسیله اطلاعات تصویری تجدید می شود. بهمن جلالی به عقیده من رقت انگیز و هولناک ترین عکسها را در حیطه جنگ و کلاً خشونت به تصویر کشیده است در ایران حد اقل. اما هدف او چه بوده است. در صورتی که مثلاً کاوه گلستان چنان عکسهای هولناکی ندارد. معلوم است که هریک هدفی معین و دیدگاهی یکه داشته اند. جان موریس دبیر بازنشسته سرویس عکس تایم می گوید:" فکر می کنم قضاوت زیبایی شناختی هم در عکس بی نهایت اهمیت دارد. باید بین فرم و محتوا پیوند ایجاد شود. باید در لحظه تعیین کننده فرم و محتوا را به پیوندی فرخنده دعوت کرد." ببینید هدف از به تصویر کشیدن یک عکس خشن باید روشن شود. حتماً عکسی را از زلزله بم بیاد دارید که پدری جسد پسران دوقلوی خود را بغل کرده و بعد هم وضعیت دفنشان. واقعاً دلیل چاپ این عکسها چیست؟ گرچه بارها به این سوالات پاسخ داده شده، اما صرفاً این مثال را آوردم که عرض کنم چنین عکسهایی اگر ذاتاً خبری محسوب نشوند بهتر است هدف از ارائه انر در نظر بگیریم. این که ما با دیدن این عکس بخواهیم حالتی از ترس و ترحم در بیننده ایجاد کنیم نشان دهنده ارائه بهترین عکس نیست. نگریستن به رنج دیگران* را موکول کنیم به لحظه قطعی ای که می طلبد!( گرچه شاید برخی گمان کنند جانبداری از لحظه قطعی جناب برسون دیگر دمده شده). آشنایی با عکاسی و بهترین عکسها را می شود از پلازایی در پاریس در نظر گرفت یا بازدید از بازی های بومی ایل بختیاری. از سر کوچه خودمان شروع کنیم که پر از زیبایسست! من بر این عقیده ام این فروم پتانسیل آنرا دارد که خواستگاه شکل نوینی از عکاسی در ایران و حتی جهان شود. ( چون برخی فرومهای اب دوغ خیاری سایتهای انگلیسی زبان را به حد کافی دور زده ام). تنها باید به شکلی آگاهانه هدایت گردد و هادیان ان بی شک خود ماییم که عشقمان عکس است و بس. حالا گمانم نوبت اینست که بیشتر ایده و خلاقیت چاشنی کار کنیم. امیدوارم صحبت نصفه نیمه ام باعث نشده باشد که بایکوت در نظرمان بیاید. نه به هیچ وجه. زبان تصویر بی شک غنی ترین و بی بدلیل ترینِ زبانهاست برای ارائه ی یک اتفاق. و سانسور در آن به هیچ وجه شایسته نیست. اما...
( اگه ولم کنید دستم میره که یه شونصد صفحه بنویسه؛ پس بیخیال.)
با درود بر همه شما که درد دل این کمترین را ملاحظه نمودید.
* نام مقاله ای از سوزان سونتاگ
منظور بنده كلا در عكسهايي كه در اينجا ميگذارم اين هست كه يك مقدار به طرف خلاقيت حركت بكنيم حالا بحث خشونت به كنار ولي عكاسي غير از منظره .طبيعت . اسمان و پرتره محدود نكنيم .بهترين عكسهاي كه توي ذهن اكثر ما ماندگار شده عكسهاي عموما خياباني و انسانهاست و خلاقيت .. ادرس اين سايت رو ميگذارم فقط به شاخهاي عكاسي كه در اين سايت هست دقت بكنيد مثال يك گالري فقط مربوط به عكسهاي لامپ هست .يا عكسهاي با مضوع كنتراست بالا و يا كابوي و يا Chemistry . مثلا اين عكس برگزيده گالري با موضوع كنتراست بالا هستش .ديدن اين سايت رو به همه توصيه ميكنم .
http://images.dpchallenge.com/images...ted_687748.jpg
Camera: Nikon D80
Lens: Nikon AF-S DX Zoom-Nikkor 18-70mm f/3.5-4.5G IF-ED
Location: House
Date: Jun 10, 2008
Aperture: f/8
ISO: 160
Shutter: 1/60 secs
کد:http://www.dpchallenge.com