http://www.up.vatandownload.com/imag...ecx9wu07ml.jpg
Printable View
http://images.dpchallenge.com/images...ted_875838.jpg
توضیحات عکاس هم جالبه :
نقل قول:
I planned this photo shooting for half year. The blooming season of tulips is only one month each year. The peak blooming is only two weeks. There were only two nights with clear sky within peak blooming weeks this year. If I carry one camera, I can only shoot one star trails photo per night. I told myself don’t make any mistake otherwise I have to wait one year to try again. I observed the weather forecast tightly everyday, including the wind speed which could affect the flowers, then determined the two nights to head to the wooden shoe tulip farm. I even prepared 10 Q-tips, because the humidity was high and was very cold during the night, water condensed on my lens quickly, I have to clean it every 5 minutes. The shutter was opened, so I had to clean the lens in totally dark. If I turned on any light, the star trails would be ruined.
Thanks a lot for all the comments and votes!! This is a manual HDR plus artificial lights (without AEB nor Photomatix). Photoshop done all the PP. The brighter sky was northern light. Oh! Just kidding, I mean northern city light.
سلام علیکم:::happy:::
درود
تا هنری رو چی بدونیم...
راستش منم از عکس ها چیزی درک نکردم
اما در لینک مورد نظر به نکته ای برخوردم که شاید بتونه عکس ها رو توجیه کنه:
به کلمه ی بولد شده در راستای توجیه نگاه عکاس دقت کنید.نقل قول:
the 34-year-old artist rinko kawauchi captures the
beauty of ordinary moments which we often ignore.
یک علت دیگه اش میتونه ملیت عکاس باشه، در کل معیار های زیبایی شناسی ژاپنی کمی واسه فرهنگ های دیگه غامض و نامفهومه.
و نکته ی دیگه جنسیت عکاسه (به دور از گرایش های فمینیستی یا آنتی فمینیستی) تقریبا همه ی ما عادت به دنیای مردانه در عکاسی داریم چون اکثر عکاسان بزرگ مرد بودن، این موضوع میتونه کمی دید عکاس رو برای ما نامانوس کنه.
با سپاس.
تو pbase پیداش کردم
با 50D + 100-400 به ثبت رسیده
http://www.up.vatandownload.com/imag...byap6kxlae.jpg
سلام.
من البته هنوزم دوست دارم که یه جوری متوجه هنر درون عکس ها بشم و هیچ اصراری هم بر بی ارزش بودن این عکس ها ندارم. به هر حال عکاس این عکس ها آدم ظاهرا سر شناسی هست و شاید نکته ای و مفهومی در این عکس هست که چندان واضح نیست. اما اگر نمی دونستم که این عکس ها رو آدم سرشناسی گرفته, اصولا نگاه هم نمی کردم بهشون تا چه برسه بخوام دنبال "هنر" توی این عکس ها بگردم.
صحبت شما منو ناچار کرد که یه چند سطری بنویسم.
اگر هدف عکاس فقط این بوده که زیبایی های لحظه های پیش پا افتاده رو نشون بده به نظر من توفیقی نداشته. اما اگه هدفش نشون دادن پیش پا افتاده بودن لحظه های پیش پا افتاده باشه فکر کنم خوب از پسش بر اومده باشه.
ببینید دوست عزیز, من استدلال شما در مورد اینکه عکاس این عکس چون زن بوده این عکس ها رو گرفته رو یه جور توهین می بینم. جدا کردن دنیای انسانها به زن و مرد تا حدی که یکدیگر رو از درک هنر همدیگه عاجز بدونید کاریه که مرد سالار ترین جوامع هم تا حالا انجام ندادند. هیچ کس منکر تفاوت های فیزیولوژیک زن و مرد نیست اما در زمینه هنر کاملا باهاتون مخالفم. به این معنا که اگر چه ممکنه جنسیت هنرمند در اثر هنری نمودی داشته باشه (مثلا شعر فرخزاد قابل تمایز از شعر اخوان ثالث باشه) اما اینجوری نیست که شعر فرخزاد رو فقط زن ها بفهمند و دوست داشته باشند و شعر اخوان ثالث رو فقط مردها.
تا حالا فکر کردید اگر چه مسابقات ورزشی به تفکیک جنسیت هست اما مسابقات هنری این طور نیست؟
در مورد اینکه ما از درک هنر ژاپنی ها عاجزیم هم باز مخالفم. اگه این استدلال شما رو بپذیریم خوب باید بگیم که هنر ما ایرانی ها هم درکش برای دیگران سخته (به عنوان یه نمونه زنده موسیقی استاد شجریان رو در نظر بگیرید و تصور کنید که یک غیر ایرانی نوار ها موسیقی استاد شجریان رو گوش بده) پس ما هم هر جور عکسی که میگیریم بقیه باید به عنوان یه عکس خوب بپذیرنش. عکسی کاملا هنجار شکن, به قول شما از یک موضوع پیش پا افتاده, بدون رعایت تکنیک ها و اصول پذیرفته شده ( که خوب البته همیشه هم بد نیست) بدون اینکه پیام خاصی در بر داشته باشه. (من که پیامی نگرفتم شما اگه بهم بگید که این عکس چه حرفی داره ممنون میشم) چه زیبایی می تونه داشته باشه؟
جدا از این مسائل, یکی از مهم ترین خصوصیات هنر عکاسی این هست که برای افراد با زبان ها و فرهنگ های مختلف قابل درکه. درسته که فرهنگ و ملیت عکاس در خلق عکس تاثیر گذاره اما نه در این حد که بگیم چون عکاس ژاپنیه و خانمه پس مردای ایرانی زیباییشو نمی فهمند. یکی از تفاوت های هنر عکاسی با هنری مثل ادبیات و شعر در همین نکته هست.
به هر حال صحبت های شما بیشتر در این راستا بود که ما زیبایی این عکس ها رو متوجه نمیشیم اما دوست عزیزی که عکس ها رو به عنوان بهترین عکس هایی که در طول هفته دیدند حتما برداشتشون این نبوده و زیبایی در این عکس ها دیدند و خواستند که دیگران رو هم در دیدن این عکس ها شریک کنند اما ظاهرا تعدادی از دوستان هم مثل من متوجه این زیبایی نشدند و شاید بهتر باشه اگر توضیح ایشون رو هم بشنویم .
با سلام
والا من "اونقدر" فکر نمیکنم که ملیت و جنسیت روی عکسها تاثیر گذاشته باشه که عکسها را غیر قابل فهم کرده باشد, هرچند ملیت باعث بعضی نگرش های متفاووت و جنسیت علت توجه بیشتر به بعضی از جنبه های دیگر موضوعات و سورژه هاست.
با اینکه عکسهای این خانم ژاپنی در قالب کتاب و یا نمایشگاه ارائه شده و باید در بستر خود و مجموعه کامل دیده بشه ولی من همچنان فکر میکنم که عکسهای این خانم حاوی احساسی قوی و دیدی ظریفه که به شدت غریبی از زیبایی شناسی عکاسان دیجیتالی و سایت هایی مثل 1x فاصله داره و به نظر من عکسهای صفحه ای که میبینم قربت چندانی به هنر و زیبایی نداره...
تکنیک فوق العاده قوی و فهم نورپردازی مهارت بالا در کار در بالاترین سطح در آخرین پستهایی که در این صفحه هست مشاهده میشه ولی من عکس این جغد / آن آخوندک و پروانه / آن آسیاب بادی و گل را / تقابل شتر و موتور ! را / عکس ماکرو از پروانه و در آخر آن عکس ویلچر و کودک را از احساس عاری میبینم.
در حالی که این عکسها بدون مهارت خاص نورپردازی خاص را سرشار از احساسه. همچنان میگویم که بهتره عکسهای این خانم در مجموعه های متعلق بهش دیده بشه.
http://www.foiltokyo.com/gallery/art...nkosemear2.jpg
http://www.foiltokyo.com/gallery/art...inkosemear.jpg
http://www.foiltokyo.com/gallery/art...nkoAILA052.jpg
پی نوشت: در مورد قسمت ملیت فکر میکنم با شما مخالف باشم که بسیاری از ملت ها بتوانند موسیقی ایرانی را گوش بدهند! چه بسا که بسیاری از ایرانیان هم نمیتوانند و حتی کسانی هم که موسیقی سنتی گوش میکنند نمیتوانند موسیقی اصیل و کهن ایران رو حتی تحمل کنند. بلاخره ما هر کدام در دنیایی ازان خودمان زندگی میکنیم... هرچند موافقم که نمیشه اینطوری فرض کرد و گفت پس همه زیبایی شناسی خود را دارند و نمیتوان نظر داد من با این طرز تفکر بسیار مخالفم باید توانست از دیدگاه دیگران هم به موضوعات نگاه کرد و بعد با تفکر درست به حلاجی پرداخت.
از نظر ترکیببندی، کات شدنها، و حتی اور شدن زیبا هستند، یک جسارت خاصی دارند عکسهای ایشون.
سه عکس اولی که جناب جزایری فرستادند به نظرم بهتر از سری دوم است.
با سلام
خوب من هم اول از این عکس ها چیزی دستگیرم نشد.با مراجعه به لینکی که در پست بود فهمیدم این عکس ها هر کدام مربوط به یک سری عکس می باشند و به هم ربطی ندارند.
اما در مورد اون هندوانه.اول فکر کردم اصلا این عکس رو از یک خانه ایرانی گرفته اند به خاطر فرشی که زیر زیردستی هست :) اما این عکس هم از یک مجموعه 50 تایی می باشد که طی 12 سال این عکاس از لحظه های زندگی شخصی خود گرفته و خوب چون این لحظه ها براش تکرار نشدنی هستند بار عاطفی خاصی برای هنرمند داشته است.
موفق باشید
پ.ن:ضمنا در فرهنگ ژاپن هدوانه یکی از میوه های محبوب و گران می باشد که حتی به عنوان کادو به همدیگر می دهند.تازه با اندکی نمک هم میل میکنند :::waw:::
سلام جناب جزایری عزیزنقل قول:
ولی من عکس این جغد / آن آخوندک و پروانه / آن آسیاب بادی و گل را / تقابل شتر و موتور ! را / عکس ماکرو از پروانه و در آخر آن عکس ویلچر و کودک را از احساس عاری میبینم.
من برعکس شما فکر میکنم با نگاه کردن به دقت به این تصاویر به هر یک از ما و حتی خود شما نیز یک حس خاص ولی لزوما نه یکسان دست میده و ممکنه مدتی شما را به فکر فرو ببره.
به عنوان مثال حس خودم رو عرض می کنم فارغ از تکنیک های نابی که برای گرفتن این تصاویر به کار برده شده شخصا با نگاه کردن به:
عکس جغد : احساس عظمت و همچنین زیبایی به من دست داد
عکس آسیاب بادی و گل: اصولا وقتی گل میبینم حس زیبایی به من دست میده و ترکیب گل همراه با آسیاب بادی من رو به فکر هلند انداخت.
تقابل شتر و موتور: در واقع من از آن به تقابل عصر قدیم و عصر جدید یاد می کنم
عکس پروانه و آخوندک: حس ترس و شکار به من دست داد.
عکس ویلچر و کودک: به نظر من عکاس قصد داشت گذر زمان و این زندگی فانی را به بیننده القا کند
البته همانطور که عرض کردم این احساسات و تفکرات لزوما نباید یکسان باشد ولی اینکه بگوییم این عکسها عاری از احساس هستند کمی بی انصافی هست.
موافقم چون این نظر شخصی شماست
نقل قول:
و نکته ی دیگه جنسیت عکاسه (به دور از گرایش های فمینیستی یا آنتی فمینیستی) تقریبا همه ی ما عادت به دنیای مردانه در عکاسی داریم چون اکثر عکاسان بزرگ مرد بودن، این موضوع میتونه کمی دید عکاس رو برای ما نامانوس کنه.
نقل قول:
من استدلال شما در مورد اینکه عکاس این عکس چون زن بوده این عکس ها رو گرفته رو یه جور توهین می بینم. جدا کردن دنیای انسانها به زن و مرد تا حدی که یکدیگر رو از درک هنر همدیگه عاجز بدونید کاریه که مرد سالار ترین جوامع هم تا حالا انجام ندادند. هیچ کس منکر تفاوت های فیزیولوژیک زن و مرد نیست اما در زمینه هنر کاملا باهاتون مخالفم. به این معنا که اگر چه ممکنه جنسیت هنرمند در اثر هنری نمودی داشته باشه (مثلا شعر فرخزاد قابل تمایز از شعر اخوان ثالث باشه) اما اینجوری نیست که شعر فرخزاد رو فقط زن ها بفهمند و دوست داشته باشند و شعر اخوان ثالث رو فقط مردها.
ظاهرا دچار سو برداشت شدید
من متوجه ارتباط جواب شما به حرف خودم نشدم
کی میخواد تفاوت نگاه زنانه و مردانه رو انکار کنه؟!
به نظرم بدیهی و روشنه که روش بروز احساسات در زن و مرد متفاوته، شما چی رو انکار میکنید؟ طبیعت رو؟
و هنر چیه جز جوشش همزمان خرد و احساس هنرمند؟
این چیزی که گفتم اصلا ارتباطی به حقوق زنان و مردان و اینجور چیزا نداره جناب ابراهیمی
و موضوع اصلا اختلافات فیزیولوژیک نیست، داستان بر سر روش ابراز درونیاته
در مورد نقد آثار هنری به روش امروز نمیتونیم شرایط محیطی و فردی هنرمند رو نادیده بگیریم، شما رو در این مورد رجوع میدم به مجموعه ی ترجمه شده توسط خشایار دیهیمی به نام بنیانگذاران فرهنگ امروز.
به کتاب معروف تاریخ عکاسی انتشارات سمت یا هر چیز دیگه ای در مورد تاریخ عکاسی مراجعه کنید تا به صراحت این تفاوت نگاه رو در دید عکاسان زن و مرد ببینید
کجای این حرف به این معنی هست کهنقل قول:
در کل معیار های زیبایی شناسی ژاپنی کمی واسه فرهنگ های دیگه غامض و نامفهومه.
نقل قول:
ما از درک هنر ژاپنی ها عاجزیم
از طرفی مقایسه شما در مورد موسیقی کاملا اشتباهه
موسیقی ایران از نظر ریشه های تاریخی و لحن و تا حدی فواصل نزدیک به لحن موسیقایی اقوام اروپایی هست به علت ارتباطات تاریخی گسترده و نزدیکی که با غرب داشتن
اما فواصل موسیقایی خاور دور تقریبا که نه دقیقا مستقل ازتمام انواع دیگه هست
شما با جز آفریقایی ارتباط برقرار میکنید چون ریتمش رو به راحتی درک میکنید
امریکایی با استاد شجریان ارتباط برقرار میکنه چون لحن ملودیکش رو به راحتی درک میکنه
شمای ایرانی با موسیقی شوپن ارتباط برقرار میکنی چون لحنش و موتیف هاش برات آشناست
و......
اما موسیقی ژاپن این اشتراک و نزدیکی رو با جاهای دیگه نداره
همین طور معماریش
همین طور نقاشیش
همین طور خوشنویسیش
صحبت من بر سر دو چیز بود:
1. اشتراک فرهنگی
2. روش بیان
و این به این معنا نیست که هیچکس از هنر خاور دور چیزی حالیش نمیشه، دوره ی مطلق انگاری به سر اومده جناب ابراهیمی
پ.ن: کادر مربع عکس ها منو به یاد لوبیتل میندازه
با سپاس
بله دوست عزیز هر عکسی حاوی احساسیست ! ولی ما وقتی میگوییم هنرمند معنایش کسی است که احساس شخصی خود را به بهترین حالت منتقل میکنه.
به قول انسل آدامز : ما عکس "نمیگیریم" ما عکس را "میسازیم"
we don't take photographs , we make them
من وقتی آن عکسهارا عاری از احساس میخوانم منظورم بخشیست که مربوط به هنرمند است. متاسفانه کلید فهم هنر در چاه معنی افتاده و کسی نمیتوانند بگویید "هنر چیست"
ولی میشود گفت چه چیزی هنر نیست و من به شخصه فکر میکنم یافت معنی در عکس کاریست بس آسان و بس عبث چرا که گل همان گل "معروف" هست و عکسهای ماکرو فقط بزرگ کردن دنیایی کوچک و تنها وقتی بدان میشود گفت هنر که حاوی مشخصات خاصی باشه. در این عکسها من تنها تکنیک بالا رو میبینم و در عکس ویلچر و کودک که آقای ابراهیمی اشاره کردند که حاوی تعداد زیادی تناقص هست. من ارزشی برای این تناقصات قائل نیستم چرا که هر عکس اتفاقی و فوری ای هم حاوی همین دسته تناقص ها هست مخصوصآ اگر عکسی فوری از فضای شهری تهران باشه ! شاید تنها چیزی که این دسته عکسها را متفاووت کنه همان تکنیک ترکیب بندی و جلوه دادن به عکس با سیاه سفید کردن یا ادیت خوب باشه.
اصولآ هر موضوع جذاب / پر حس / و جالبی الزامآ یک عکس هنری نخواهد بود
متاسفانه میشه گفت در همه ادوار به معنی هنر کمتر توجه شده و امروزه به هر جوراب باف و نقاشی میگویند "هنرمند" حتی داخل آموزش رانندگی هم نوشته شده : هنرجوی گرامی!!!!!!
این هم عکس یک فلفل از هنرمندی دیگر!
http://www.cs.virginia.edu/~jx9n/pho...Weston/102.jpg
به هر حال این هم نظر شخص شماست و صد البته برای ما محترم
در واقع در بعضی جملات خود پاسخ خود را دادید به عنوان مثال:
دوست من شما هیچگاه نمی تونید بفرمایید که چه عکسی یا عکاسی احساس شخصی خود را به بهترین حالت منتقل می کنه.نقل قول:
هر عکسی حاوی احساسیست ! ولی ما وقتی میگوییم هنرمند معنایش کسی است که احساس شخصی خود را به بهترین حالت منتقل میکنه.
ممکنه کمی بیشتر توضیح بفرمایید که چرا این عکسها را عاری از احساس خواندید.نقل قول:
من وقتی آن عکسهارا عاری از احساس میخوانم منظورم بخشیست که مربوط به هنرمند است. متاسفانه کلید فهم هنر در چاه معنی افتاده و کسی نمیتوانند بگویید "هنر چیست
متشکرم
البته شاید بهتره اینجوری بگم که
این عکسها حاوی احساسی عام هست که به راحتی قابل دستیابی است ولی احساسی که هنرمند بیان میکنه باید بسیار بسیار بسیار بهتر و بالاتر از احساساتی عادی و مبتذل باشه.
در این زمینه کتاب "فلسفه هنر در وجودشناسی ملاصدرا" میتونه بسیار مفید باشه...
http://www.nikonusa.com/Images/en_US...t-main-002.jpg
کد:http://www.nikonusa.com/Learn-And-Explore/Photography-Tips/g699vd8w/1/Pet-Project.html?cid=emaillemay10Bfeaturedimg
http://www.kimag.es/share/96192810.jpg
کد:
http://kimag.es/view/96192810.jpg
با سلام.
عکسهای 360 درجه بسیار زیبا.:::love2:::
کد:http://photo.photojpl.com/tour/atomium/atomium.html
امیدوارم که تکراری نباشد.
http://www.zeissimages.com/gallery/5...2246.SEQ.1.jpg
NIKON D700+Zeiss ZF-II Distagon T* f2.0 35mm
کد HTML:http://www.zeissimages.com/
راسل لی
عکاس آمریکایی
ویکیپدیا :
http://sbadri.persiangig.com/image/R...sell%20Lee.jpgکد:http://en.wikipedia.org/wiki/Russell_Lee_%28photographer%29
San Marcos, Texas. 1940. Gelatin silver print. Library of congress, Washington, D.C
متن بالا برگرفته از کتاب زیر ص 265 :نقل قول:
At a time when gas stations offered full service as a matter of course, they also were primary sources for tires, as Lee´s straightforward, documentary photograph attests. This particular station probably caught Lee´s eye because of the way its neatly arranged tires create a Lifesaver-like false front for the clapboard structure, even covering the second-story windows in the name of order. Lee also would have seen this gas station as a testament to American mobility and industriousness despite the overriding presence of an economic depression. When he took the picture he was working for the federal Farm Security Administration to record the proverty and social disruption then affecting rural communities. Along with the work of Walker Evans, Ben Shahn, and Marion Post Wolcott, Lee´s picture produced for the government constitute an unmatched archive of American life in the difficult period from 1936 to 1942.
دیگر آثار (از دست ندید)کد:http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/0714841196/ref=nosim/schildnet0c
کد:http://www.oldstatehouse.com/exhibits/virtual/hard_times/russell_lee/
http://fc06.deviantart.net/fs71/f/20...3f45c0a18f.jpg
ببخشید یادم رفت اطلاعات رو اضافه کنم!!!
لینک عکس
گالری عکاس
با تشکر از آقای حسینیان
سلام
دوستان لطف ميكنند اگر پس از ارسال عكس ،لينك مربوط به عكاس يا وبلاگ و يا گالري عكاس مورد نظر را (در صورت وجود)ارسال كنند.
گاهي اوقات خوب است بتوانيم بقيه كارهاي عكاس مربوطه را ببينيم.
ممنون و سپاس فراوان
این تصویر یک صخره در برمه است.این عکس فقط در یک روز خاص از سال میتواند گرفته شود.در این روز اشعه خورشید با زاویه خاصی بر این صخره می تابد
http://img6.img98.com/out.php/i60064_1.jpg
http://img6.img98.com/out.php/i60065_2.jpg
از تصویر کاملا مشخصه که نقاشیست.
این اثر یک نقاش کره ای به نام Kim Jae-hong هست.
کد:http://www.snopes.com/photos/natural/awesomerock.asp
به نظرم فضای خیالانگیز و شاعرانهای داره.
http://peyghamei.persiangig.com/imag...gazanfari3.jpg
عکس از غزاله غضنفری
از عکسهای راه یافته به پنجمین جشنواره عکس هرمزگان
عكاس cuellar
ديدن عكسهاشو به دوستان پيشنهاد ميكنم
کد:http://www.fluidr.com/photos/cuellar
سلام.
http://www.birdphotographers.net/for...1&d=1274888910
Canon EOS ID Mark IV, 300mm f/2.8 + 1.4 x t.c
عکاس : ramesh anantharaman
http://mmobin.persiangig.com/7/43870...8f1a9221_o.jpg
Lense:Canon EF 100mm F/2.8 L IS
Camera Model: Canon EOS 40D
Image Date: 2010:02:20 11:01:01
Focal Length: 100.0mm
Aperture: f/5.6
Exposure Time: 0.0006 s (1/1600)
ISO equiv: 500
The Digital Camera Photographer of the Year 2009
http://i2.2photo.ru/medium/j/i/292267.jpg
Landscapes. Winner. Abraham Lake Ice - Chip Phillips, United States
http://i1.2photo.ru/medium/k/i/292268.jpg
Landscapes. 2nd Place. Lone Tree, Palouse Hills - Chip Phillips, United States
http://i2.2photo.ru/medium/l/i/292269.jpg
Landscapes. 3rd Place. Nature Study - Bragi J. Ingibergsson, Iceland
http://i1.2photo.ru/medium/m/i/292270.jpg
Planet Earth. Winner. Partners - Bragi J. Ingibergsson, Iceland
http://i2.2photo.ru/medium/n/i/292271.jpg
Planet Earth. 2nd Place. The Centre of Attention - Peter Byrne, Finland
http://i1.2photo.ru/medium/y/i/292282.jpg
World in Motion. Winner. The Pacu Jawi (cow's race) - Muhammad Fadli, Indonesia
http://i2.2photo.ru/medium/z/i/292283.jpg
World in Motion. 2nd Place. Goal - Janet Shui Kee Yim, Hong Kong
http://i1.2photo.ru/medium/c/j/292296.jpg
Digital Vision. 3rd Place. Smoke Kills - Aleksandr Slyadnev, Ukraine
http://i2.2photo.ru/medium/5/j/292289.jpg
Black and White. 2nd Place. Don't Give Up - Janet Shui Kee Yim, Hong Kong
کاری از جناب مجید شهباز
http://www.cubeupload.com/files/37700033930.jpg
http://1x.com/v2/#photos/member/44375/33930/
http://s.ngeo.com/wpf/media-live/pho...10_600x450.jpg
http://timenewsfeed.files.wordpress....ekde.jpg?w=455
شاید بهترین نباشد اما حسی مخوف دارد
گودالی به عرض 18 متر و عمق حداقل 60 متر ساختمانی را در گواتمالا به درون می بلعد
لینکش رو هم می گذارید؟ جالبه
http://blogs.tampabay.com/.a/6a00d83...6ec4970c-900wiنقل قول:
An Egyptian protestor shouts anti-Israeli slogans in front of a Palestinian flag during a rally in Cairo, Egypt on Monday, after Israeli commandos boarded six ships carrying pro-Palestinian activists and humanitarian to the blockaded Gaza Strip. (AP Photo/Amr Nabil)
سلام
http://c.img-dpreview.com/0253679-01.jpg
توضيحات:
کد:http://www.dpreview.com/challenges/Entry.aspx?ID=253679
عکاس Marko Marinkovic
http://blogs.tampabay.com/.a/6a00d83...7e17970c-900wi
نقل قول:
Rafael Nadal of Spain plays a backhand during the men's singles semi final match between Rafael Nadal of Spain and Jurgen Melzer of Austria at the French Open on day thirteen of the French Open at Roland Garros in Paris, France. (Photo by Julian Finney/Getty Images)
http://digital-photography-school.co...otographer.jpg
عکاسی حیات وحش+ثبت رد ستارگان!!
کد:http://digital-photography-school.com/interview-with-wild-life-photographer-chris-weston?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+DigitalPhotographySchool+%28Digital+Photography+School%29&utm_content=Google+Reader
امنیت از نوع چینی!
http://www.blipfoto.com/uploads/2606....10507932.jpeg
کد:http://www.blipfoto.com/view.php?id=588392&month=5&year=2010
http://imghost.1x.com/22432.jpg
http://imghost.1x.com/23593.jpg
بقيه اش را هم ببينيد:
کد:http://1x.com/member/15852/mariusz-jankowski/
با سلام
این هم 2 عکس احتمالا زیبا
http://www.fixsat-pics.com/images/zm...8lxzvoizcy.jpg
http://www.fixsat-pics.com/images/n1...mymc16pyia.jpg
باسلام به دوستان عزيز
ممنون میشم دلیل مستند بودن این عکس را بیان کنید.
البته هر عکسی را میتوان عکس مستند نامید. چون قابل استناد است.
ولی عکس مستند چیزهایی نیاز داره که من در این عکس و دیگر عکسهای ایشان نمیبینم.
Nature's Best Photography: 2010 Ocean Views
دوست عزیز این تک عکس اینجا تنها به عنوان یک عکس طنز ممکنه قرار بگیره !!! حتی اگر عکسهای دیگر این عکاس از صحنه جنگ گرفته شده باشه ! اینجا قرار به هنر عکاسی بپردازیم نه به امنیت از نوع چینی ژاپنی افغانی آلمانی یا ایرانی
نقل قول:
A visitor looks at a statue of a gorilla made from metal wire coat hangers entitled 'Silver Streak' by David Mach at The Royal Academy Summer Exhibition on Wednesday, in London, England. The RA Summer exhibition is the world's largest open submission contemporary art exhibition with 1267 exhibits selected from over 11,000 entries. (Photo by Peter Macdiarmid/Getty Images)
این عکس از دید من مستند است چون داره یک لحظه از زندگی رو به تصویر می کشه که از دید بیننده عکس یک لحظه عجیب است که در تضاد با حالت عادی سوژه ها در عکس است، بگذریم که این چیزها برای ما ایرانیها زیاد عجیب نیست.
بهتره در این موارد دوستان از دکمه report که در سمت راست هر پست تعبیه شده استفاده کنند تا مدیران سایت به مورد رسیدگی کنن و مسیر تاپیک هم منحرف نشه.