نمایش نتایج : از شماره 1 تا 2 , از مجموع 2

موضوع: دوربین‌های عکاسی hd سامسونگ

  1. #1
    كاربر همراه
    تاریخ عضویت
    May 2008
    نوشته ها
    115
    تشکر شده
    618
    تشکر کرده
    52

    Exclamation دوربین‌های عکاسی hd سامسونگ




    چند خبر جدید از محصولات سامسونگ رسیده است که واقعا شگفت آور است. اولین خبر مربوط به جدیدترین دوربین کامپکت سامسونگ به نام NV۱۰۰ با رزولوشن ۱۴.۷ مگاپیکسل است که تا بحال در دوربین‌های کامپکت دیگر سابقه نداشته است. بزرگترین ابعاد تصویر این دوربین دقیقا ۴۳۸۴ در ۳۲۸۸ پیکسل است و از یک لنز شنایدر – کروزنخ با زاویه باز ۲۸ میلی‌متر و ضریب بزرگنمایی ۳.۶ برابر بهره می‌برد. در پشت دوربین یک نمایشگر بزرگ ۳ اینچی با رزولوشن فوق‌العاده ۴۶۰۰۰۰ پیکسل با قابلیت لمسی (Touch Screen) وجود دارد. قابلیت فیلمبرداری دوربین نیز ۷۲۰p HDTV (۱۲۸۰ در ۷۲۰) در ۳۰ فریم در ثانیه و با صدای استریو است که تقریبا چیزی از دوربین‌های فیلمبرداری معمولی بازار کم ندارد.



    خبر بعدی مربوط به یک دوربین کامپکت دیگر از سامسونگ با نام NV۹ است که با رزولوشن ۱۰.۲ مگاپیکسل و لنز شنایدر – کروزنخ با ضریب بزرگنمایی ۵ برابر در بدنه به ابعاد ۹۵ در ۵۶ در ۲۱ میلی‌متر ساخته شده است. امکانات دوربین بسیار متنوعند: از امکانات عکاسی آن مثل لرزشگیر Dual Image، قابلیت‌های AF – AE، تشخیص چهره و تشخیص لبخند گرفته تا امکانات چندرسانه‌ای متنوع مثل پخش MP۳، قابلیت خواندن متن، استفاده به عنوان حافظه جانبی همراه. ضمنا در بالای دوربین یک درجه آنالوگ برای نمایش مقدار حافظه و مقدار باطری مانده طراحی شده که بسیار جالب است.



    دو دوربین کامپکت دیگر نیز از سوی سامسونگ معرفی شده است که نامگذاری آنها کمی متفاوت از دوربین‌های قبلی سامسونگ است. البته لازم به ذکر است که دوربین‌های سری NV سامسونگ که این شرکت تبلیغات زیادی را روی آنها انجام می‌دهد، در داخل آمریکا با نام TL۹ و TL۳۴HD (به ترتیب برای دوربین‌های NV۹ و NV۱۰۰) عرضه می‌شوند. به جز این دو دوربین، دو دوربین کامپکت دیگر نیز از سری L یا سری S سامسونگ! با نام L۲۰۱ و L۳۱۰W که در آمریکا با نام‌های SL۲۱۰ و SL۳۱۰W ارائه می‌شوند. دوربین L۳۱۰W با رزولوشن ۱۳.۶ مگاپیکسل و زوم نوری ۳.۶ برابر با زاویه باز ۲۸ میلی‌متر و دوربین L۲۰۱ با رزولوشن ۱۰.۲ و زوم نوری ۳ برابر عرضه می‌شوند.

    سامسونگ اروپا نیز خبر از دوربین جدید سری S این شرکت با نام S۱۰۷۰ داد که یک حسگر ۱۰.۲ مگاپیکسلی همراه با لنز زوم ۳ برابر (۳۵ – ۱۰۵ میلی‌متر) دارد که نسبت به مدل قبلی S۱۰۶۰ با زوم ۵ برابر یک قدم عقب‌تر قرار می‌گیرد. همچنین S۱۰۷۰ از یک LCD ۲.۷ اینچی با قابلیت "هوشمند" (Intelligent) بهره‌مند است که می‌تواند نور نمایشگر را بر اساس نور محیط به صورت خودکار تغییر دهد. این مدل جدید در سه رنگ سیاه، نقره‌ای و صورتی با قیمت ۱۲۵ یورو از ماه سپتامبر (حدودا دو ماه دیگر) عرضه می‌شود.


    لینک‌های بیشتر:

  2. #2
    كاربر آشنا aseman550 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    71
    تشکر شده
    34
    تشکر کرده
    139

    پیش فرض پاسخ: دوربین‌های عکاسی hd سامسونگ

    سلام دوست عزيز
    با دوربين ان وي 100 كسي كار نموده است كه اطلاع رساني نمايد.

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •