http://www.hamedpix.com/etc/airplanes/DSC_6790.jpg
Close Up
A Lufthansa Boeing 747 as it is waiting to embark passengers for a trans-atlantic flight in Frankfurt main airport
Printable View
http://www.hamedpix.com/etc/airplanes/DSC_6790.jpg
Close Up
A Lufthansa Boeing 747 as it is waiting to embark passengers for a trans-atlantic flight in Frankfurt main airport
http://www.hamedpix.com/etc/airplanes/DSC_6795.jpg
JAL
A Japan Air Lines ( JAL ) Boeing 747 parked in Frankfurt main airport
سلام:نقل قول:
من فکر میکنم شما اگه کمی وقت برای ویرایش عکسها بگذارید عکسهای بسیار بهتری خواهند شد
شهرام جان با ویرایش عکسهایتان تا حدودی موافقم.
بطور سلیقه ای این عکس:
بطور کل عکسهای شما را که میبینم یک حس جالبی درون آنها قابل رویت است. این حسی چیزی است که با دیدن عکسهای اسد از دانش آموزانش، عکسهای آقای فراهانچی، آقای میلانی ( از دوستان گالری ) از موضوعات مربوطه، آقای هوشمند ( از دوستان گالری ) همینگونه، و دوستان خوب دیگری که هستند.. درون عکسهایتان دیده میشود ( از دیده من )
ارتباط خوبی یا حس خوبی از عکاس، درون عکس دیده میشود که مربوط به علاقه یا عشقی است که به موضوع دارد
بطور مثال: در تمامی عکسهای اسد و دانش آموزانش این حس برای من قابل رویت و بی آنکه ایشان حتی یکبار از این علاقه ( معلم به دانش آموز ) تعریف کرده باشند ( یا من بدانم که تعریف کرده اند ) درون عکسهای ایشان دیده میشود.
خوب این مورد درون عکسهای شما هست. و ازدیده من حتی اگر هم نخواهید عکس خوبی بگیرید، عکسهای خوبی ( در باره موضوع این تاپیک ) خواهید گرفت بی آنکه خیلی خودتان را دربند بُعد تکنیکی قضیه کنید.
حال اگر این روند با اطلاعات مورد نیاز تلفیق شود ( که هست ) قطعا نتیجه کار زیباتر خواهد بود.
شهرام جان من از دید یک کارشناس به این موضوع نگاه نکردم ( چون نیستم ) بلکه یک مشتاق به عکاسی و مباحث آن هستم که عکسهای شما بهانه ای شد تا نظرم را نسبت به عکسهای شما و دوستان فروم " در این تاپیک " یکجا بازگو کنم
موفق باشید :)
محمدرضا جان ممنون. دوربین خودم Canon 10D هستش با 2 تا لنز Sigma 17-70 و Sigma 100-300 F/4 اما از اونجایی که برای نمایشگاه به یه لنز واید حدود 10 مم احتیاج داشتم دوربین دوستم رو قرض گرفتم که Nikon D300 هستش و دو لنز Sigma 100-300 و Sigma 10-20
همه عکسهای من از نمایشگاه دبی با 300-100 و 20-10 گرفته شده. اما عکسهای به جز نمایشگاه با لنزهای خودمه. که به جز کاکپیت ها که با 70-17 هستند بقیه همه با همین 300-100 عزیزه ! :::happy:::
پیشنهادتون برای باز تر شدن کادر ها در راس کار ادیت های بعدی قرار خواهد گرفت. ممنون.
فرمایشتون کاملا صحیحه. اغلب اوقات هوای تهران و همینطور هوای اون روز های دبی کاملا غبار آلود و خاکستری بوده و هست همین رنگهایی که الآن مشاهده میکنید هم حاصل کلی تلاش تو فوتوشاپه که به آبی متمایلشون کردم. اصولا چون تو ادیت قوی نیستم معمولا عکسهام با اصلشون تفاوت زیادی ندارن اما دارم کم کم از دوستان یاد میگیرم و قول به بهتر شدنش میدم :::happy::: ممنون
آقای شهرام عزیز سلام
ابتدا تشکر میکنم از عکسهای خوب شما که در اینجا با ما به اشتراک میگذارید. احتمالا این عکس یا شبیه این را پیش از این دیده اید. با خود گفتم شاید دیدنش باعث بوجود آمدن ایده های جدید در ذهن من و شما و دیگر دوستاران این نوع عکاسی گردد. ممنون و موفق باشید.
http://www.freeuploadimages.org/imag...lpq2to7j2l.jpg
آقای قشقایی عزیز ممنون از لطف شما نسبت به من و عکسهام :-) دلگرمی خاصی به من دادید.
شاید این ادیت بهتر باشه. کادر باز تر، آسمون آبی تر و هواپیمایی معلق! نه در گیر زمین.
http://www.pcnet.ir/images/m06470bfb.jpg
حامد خان عزیز ممنونم از عکسهای خوب شما اما 2-3 تا نقد دارم ؛
این عکس پنینگ از لحاظ تکنیکی خیلی خوبه اما به نظرم نباید دم هواپیما قطع میشد. کامل بودن سوژه ای مثل هواپیما تو این عکس لازمه. یا اگر این مقدار قطع شدگی ناخواسته داشتید شاید بهتر می بود مقداری بیشتر از بدنه رو هم کراپ میکردید مثلا از دم تا چرخ های هواپیما.
تو عکس Taxi هم تجمع سوژه هایی مثل آشیانه، دکل هواشناسی که نمادی از فرودگاه هستش و خود 340 بسیار خوبه اما موضوعیت تاکسی کردن هواپیما برمیگرده به حرکت آروم یا به اصطلاح خزش هواپیما روی مسیر Taxiway که وابسته به چرخ های اون هستش. به نظرم اشیائی که جلوی دیده شدن چرخ های هواپیما رو گرفتند مفهوم رو تا حدی از بین بردند.
عکسهای با موضوع Close up و Cloudy رو خیلی میپسندم.ممنون :::happy:::
کسری جان ممنون.
راستش از دید من که شرایط مشابه این عکس رو تجربه کردم، این عکس یه کم غیر واقعی به نظر میرسه.
تو این ساعت از روز که به نظر میاد کمی قبل از غروب هست، عکاسی از ماهی به این روشنی نیاز به سرعت شاتر پایین داره که با توجه به سرعت حرکت هواپیما، تو این صحنه عکس حالت پنینگ خواهد داشت.
یا به بیان دیگه، عکس از این هواپیما نیاز به سرعت شاتر بالا داره که در اون صورت ماه نمیتونه اینقدر روشن خودنمایی کنه.
من به شخصه تو جایی که عکس میگیرم بارها با صحنه حظور ماه تو کادرم مواجه شدم که بهترین حاصلش این ثبت بوده :
http://www.pcnet.ir/images/img3572.jpg
1/1500 اف 8 ایزو 200
این عکس National Geographic باعث شد به فکر دستکاری و ترکیب 2 تا از عکسهام باهم بیفتم که حاصلش این شد :
http://www.pcnet.ir/images/img3645.jpg
جالب شد اما اصالت نداره!
به هر حال این نظر من آماتور بود، شاید بشه اون عکس رو تو شرایط خاص گرفت و این ثبت یه ثبت واقعی باشه.
ممنونم از پست شما کسری جان :::happy:::
سلام. این عکس رو پارسال در نمایشگاه هوایی دزفول گرفتم. کیفیت مطلوبی نداره اما چون مرتبط با موضوع این تاپیکه برای تشکر از دوستان میذارمش. بویژه شهرام عزیز که با علاقهای که توی عکسهاش نسبت به این پرندهةای آهنی میبینم،مارو هم سر ذوق آورد
http://f.imagehost.org/0750/DSC_1244.jpg
سلام:
تقدیم به تمام کسانی که عاشق پروازند
http://i.imagehost.org/0745/1_72.jpg
http://img11.imagehosting.gr/out.php...6ab-resize.jpg
دستمون کوتاهه دیگه فقط به همین عکاسی یواشکی دمه میدون فتح میرسه.
یک توضیحی هم درباره وایت بالانس بدم.هر کاری کردم چیزی بهتر از این نشد هوا رنگ خاصی بود که هم خام گرفتم و هم پریست های دوربین رو چک می کردم بالاخره به این چیزی که میبینید رضایت دادم.
اما فکر کنم کمتر کسی هواپیمای Antonov An124-100 رو در حالت زیر دیده باشه. (عکس مال خودم نیست با دوربین نیکون D3 ثبت شده و اگزیف هم داره)
با 45 مم روی فول فریم گرفته شده
http://img11.imagehosting.gr/out.php...an124-100..jpg
سلام :::happy:::
نویز عکس خیلی زیاده و ادیت هم افتضاح :::blushing::: این مدل اسمش چیه؟ سوختش چیه؟ خیلی آرام و بی صدا پرواز میکرد.خیلی نرم.اول فکر کردم کنترلی هست..
سلام،
UL-BAN رجیستر این هواپیماست. رجیستر هواپیما یا همون شماره ثبتی اون، چیزی شبیه پلاک ماشینه.
رجیستر همه هواپیماهای ملکی ایرانی شامل دو حرف ابتدایی EP هستش اما برای هواپیماهای فوق سبک (دارای وزن کمتر از 500 کیلو گرم) دو حرف UL مخفف Ultra Light برای رجیستر در نظر گرفته می شود.
این هواپیما از خانواده هواپیماهای آموزشی تکنام (Tecnam) با دو سرنشین و سوخت بنزین سوپر هستش!! برای همین که سوخت ارزان تری نسبت به هواپیماهای آموزشی دیگه داره، خیلی از آموزشگاه های خلبانی از این نوع طیاره استفاده میکنند.
ببخشید که کاملا خارج از موضوع عکاسی حرف زدم :::blushing:::
محمدرضا جان ممنون از عکست. خوشحالم که یکی هم پیدا میشه که فتح بیاد :::happy:::
متاسفانه تو روز خوبی نرفتی، از لحاظ نور و شرایط جوی میگم!
عکس از همین طیاره (Boeing 727) ایران ایر تو نور خوب که 2-3 ماه پیش گرفتم.
http://www.privateimage.com/images/h...76q0sjd5f2.jpg
تقدیم به شهرام عزیز.بهترین دوست و استاد من در این کار!:::love2:::
سلام
اسکورت فانتوم کوسه ی بوشهری توسط فانتوم های همدانی...!!!:::yess::::::yess:::
تقدیم به همه دوستان.
این عکس رو روز 29 فروردین(روز ارتش)گرفتم.هوا خیلی افتضاح بود...عکس هم ادیت شده است:::bliss::::::bliss:::
:::happy:::
سلام به دوستانم
صاعقه نیروی هوایی (نمایشگاه هوایی دزفول - فروردین 89)
http://www.fixsat-pics.com/images/b2...jmqr15byac.jpg
اف 5 های به خط شده نیرو هوایی (نمایشگاه هوایی دزفول - فروردین 89)
http://www.fixsat-pics.com/images/xy...jmgreqzalg.jpg
فانتوم (اف 4) دندان کوسه ای پایگاه شکاری بوشهر. (نمایشگاه نیروی هوایی، بوشهر - بهمن 88)
که به نظر بنده حقیر زیباترین جنگنده کشورمونه:::yess:::
http://www.fixsat-pics.com/images/au...5ziq7dtcnc.jpg
با تشکر از توجه شما
آقا شهرام !
عکس های زیبایی ثبت و به نمایش گذاشتید.
اگه یه کم در مورد امکانات و قابلیت های هر مدل هم توضیح می دادید خیلی خوب بود.
سلامنقل قول:
سلام
ممنون از عکسها
این جینگولکبازی رو این جنگنده یعنی چی؟؟؟
رنگ بدنه هواپیما برای استتار میباشد ولی آن شکل دندان برای تزئین است و موقتن ( موقتا ) میباشد و معمولن (معمولا ) بعد از اتمام نمایشگاه پاک میشود و به حالت اول بر میگردد .
سلام خدمت همه دوستان گرامی.
با اجازه از آقا شهرام ،
نقاشی کوسه خشمگین بر روی دماغه هواپیما(Nose) نوعی هنره.در اغلب کشورها(آمریکا و ترکیه و ...)این کار انجام میشه.فانتومهای ایرانی(فقط بوشهری ها)به این پینت در آمدن و به نظر من واقعا" لایقند که بهشون بگن : کوسه ی خشمگین.نقل قول:
این جینگولکبازی رو این جنگنده یعنی چی؟؟؟
نه هادی جان.فانتوم های بوشهر همه کوسه هستند.:mad:نقل قول:
ولی آن شکل دندان برای تزئین است و موقتن ( موقتا ) میباشد و معمولن (معمولا ) بعد از اتمام نمایشگاه پاک میشود و به حالت اول بر میگردد .
************************************************** ***
شهرام خان ممنون از بابت عکس ها
سلام
دوست خوبم ، تعدادی از هواپیماهای فانتوم با این طرح رنگ آمیزی شده اند و بعنوان قاتل تمام متجاوزین به ایران از کشورمون محافظت میکنند. اینها چون توی خلیج فارس هستند ، کوسه اند دیگه ;-)
ممنون از دوستانم که توضیح دادند.
دوست من، این کار جینگولک بازی نیست یک تنوع و خلاقیته.
خشمگین تر کردن جنگنده ها، اون هم فانتوم های پایگاه بوشهر قطعا نوعی ابراز قدرت از طرف نیروی هوایی برای کشور های همسایه است.
تو کشور های مختلف این اتفاق مدت ها پیش افتاده اما تو نیرو هوایی ما چنین چیزی نداشتیم. جای خوشحالی بسیار هستش که دوستان خلاق و با ذوقی تو نیرو هوایی عزیزمون پیدا شدن که طرح ها رو عملی کردن.
در حال حاضر ما تحریم هستیم و باید با همین جنگنده ها (گرچه مسن و قدیمی) سر کنیم. خلیج همیشه فارس برای ایران ناموسی همیشگیست، پس برای دفاع از اون به هر شکلی باید متحد باشیم.
ببخشید که اینهمه آف تاپیک شد. :::blushing:::
در مورد مشخصات جنگنده ها هم دوست داشتم مثل عکسهای قبل توضیح بدم اما دیگه تاپیک از بحث عکس و عکاسی کاملا منحرف میشه!
بوئینگ 747 سعودی در حال تیک آف از مهرآباد، با بک گراندی از جنوب تهران
http://www.fixsat-pics.com/images/vk...83fxryapiq.jpg
F-15 نیروی هوایی امریکا در حال نمایش، نمایشگاه هوایی دوبی 2009
http://www.fixsat-pics.com/images/hg...t0w47arfct.jpg
لینک همین عکس، پذیرفته شده در سایت Airliners
کد HTML:http://www.airliners.net/photo/USA---Air/Boeing-F-15E-Strike/1737929/L/
نمایش هماهنگ تیم نیروی هوایی ایتالیا، نمایشگاه هوایی دوبی 2009. جای همگی خالی بود..
http://www.fixsat-pics.com/images/9v...zwgexxicvm.jpg
با تشکر از توجه شما
http://freeebayimagehost.com/images/...8e0hpelvnr.jpg
بوشهر،بهمن 88
با سلام :::happy:::
ابتدا 2 عکس از بیزینس کلاس هواپیمای ایرباس 340 هواپیمایی اتحاد. نمایشگاه هوایی دوبی 2009
(جهت تقویت روحیه!)
http://www.fixsat-pics.com/images/an...0zqx94tgh5.jpg
http://www.fixsat-pics.com/images/1q...zv2o6cqmj5.jpg
عکسی از عبور 2 هواپیمای آکروباتیک فرانسه از روبروی هم. نمایشگاه هوایی دوبی 2009
شاید اگر فوکوسم روی اون یکی! میبود بهتر میشد. دوستان لطفا ایرادها و اشکالات رو بگید.
http://www.fixsat-pics.com/images/gl...t6m96vnzz6.jpg
و در آخر، بدون شرح!
http://www.fixsat-pics.com/images/op...64xsj55jfs.jpg
با تشکر از توجه شما.
عکسی از کاکپیت هواپیمای بازنشسته بوئینگ 747 باری ایران ایر. نمایشگاه هوایی تهران.
* قطعات ناپدید شده، مورد نیاز برای سایر 747 های هما بوده که از روی این هواپیما باز شده. (اهداء عضو)
http://www.fixsat-pics.com/images/8h...n3bbi9plyh.jpg
Canon EOS 10D + Sigma 10-20 + Speedlite 430EX
و لینک آن در ایرلاینرز
راستی چقدر راجع به عکسهای قبلی نظر دادند دوستان! ;)کد:http://www.airliners.net/photo/Iran-Air-Cargo/Boeing-747-2J9F/1747395/L/
با احترام
سلام بر شهرام عزیز
اقا کارهای زیباییت را دیدم ثبتهایی که از جنگنده های سریF5EوF5F
وF4E گذاشته اید بسیار نظرم را جلب کرد. جای تعجب برای بنده در این کارها این است که شماره ی اختصاصی هر هواپیما که روی NOSE هواژیما نوشته شده کاملا نمایانه و تا جایی که من اطلاع دارم این شماره ها به نوعی در کشور ما سری هستند و در این نوع ثبتها معمولا شماره های هواپیماها را با ادیت تغییر میدهند یا کلا پاک میکنند. اما در ثبتهای شما تمام شماره کاملا نمایان هست . شهریار جان شما در مورد جنگنده ها اطلاعات فنی هم دارید یا فقط از انها عکاسی میکنید
سلام کار بسیار جابی هستند مخصوصا هواپیماهای جنگنده
موتور TF-30 جنگنده شکاری رهگیر F-14 Tomcat :
علی جان سلام
ممنون از توجه شما
وقتی نام چابهار رو زیر اسمتون دیدم کلی حسرت اف-4 های چابهاری رو خوردم که خیلی وقته ندیدمشون.
اون شماره هایی که میفرمایید رجیستر یا به قولی شماره ثبتی هواپیماها هستند. در مواقعی سری و حساس هستند که تا به حال جایی منتشر نشده باشند. اما تمام جنگنده هایی که من عسکشون رو میفرستم قبلا توسط عقیدتی سیاسی یا روابط عمومی نیروی هوایی رو نمایی و منتشر شده اند.
تمامی عکسهایی که از من میبینید توسط مسئولین عقیدتی سایسی پایگاه ذیربط چک و برای انتشار تایید شده اند.
من هم مواردی رو که بهم اعلام شده رعایت میکنم و فقط عکسهایی که جنبه زیبایی و هنری داشته باشند رو ارسال میکنم.
در مورد اطلاعات هم باید بگم من تکنسین تعمیرات هواپیما هستم اما هواپیمای غیر نظامی در یکی از ایرلاین های داخلی. کم و بیش از جنگنده هم اطلاعات دارم اما فقط از اطلاعات فنی اونها. نه تعداد و سابقه شون.
به هر حال امیدوارم عکس هام مورد توجه قرار گرفته باشه.
با احترام
سلام
اول یک عکس از C-130 (هرکولس) خوش تیپ و دندون خرگوشی! نیروی هوایی.
http://www.fixsat-pics.com/images/dw...5jpwdcnpss.jpg
یک شب سرد زمستانی در مهرآباد. با دم فوکر 100 ایران ایر، 727 آسمان و برج مراقبت.
Exposure: 4" , F/11 , ISO-100 , @260mm
http://www.fixsat-pics.com/images/1s...u4h9tbbbl5.jpg
و عکسی از فرود ایرباس 300 باری ایران ایر در مهرآباد.
http://www.fixsat-pics.com/images/ok...4od3utxg2c.jpg
با تشکر از توجه شما.:::happy:::
راستی دوستان ایراد عکسها رو نمیگن ها !
آقا شهرام عکس اولت از C130 خیلی خوب شده. تبریک میگم.
سرعت شاتر مناسب بوده که حرکت پره های موتور رو به زیبایی نشون میده.
کادرتون مناسب بوده که باعث شده تمام قسمت های هواپیما دیده بشه، از جمله چهار موتور، هر دو بال جلو و باله های عقب، باله وسط و چرخ ها و مخزن های سوخت زیر بال.
چیزی که در مورد C130 همیشه برام جالب بوده اون سیم نگه دارنده باله وسط بوده که توی این عکس شما هم دیده میشه.:biggrin:
موفق باشید.
ممنونم آقا بهنام.
دلگرمی خوبی بهم دادید.
فقط در مورد اون سیم، شاید خیلی ها دیده باشن و براشون جالب باشه ولی مطمئن نباشن چیه. خدمتتون عرض کنم که این سیم، آنتن HF هواپیما هستش.
در مورد عکسبرداری از هواپیماهای Propeller (ملخی) هم جزء مستحبات موکد! هستش که از سرعت شاتر نه چندان بالا استفاده کنیم تا گردش ملخ ها مشخص بشه که منظور سرعتی کمتر از 500/1 هستش. هرچه کمتر بهتر.
با احترام
تقدیم به شهرام عزیز
http://freeebayimagehost.com/images/...tdbh_thumb.jpg
علی آقا سلام
ممنون از لطف شما.
عکستون از نظر من عالی شده. پنینگ که بیانگر سرعت این پرنده است به خوبی لحاظ شده.
امیدوارم کارهای بیشتری از شما رو تو این تاپیک شاهد باشیم.
سلام بر دوستان.
عکسی از توپولف ایران ایر تور ثانیه هایی قبل از فرود در مهرآباد، عبور از منظره خورشید پیش از غروب.
http://www.fixsat-pics.com/images/4u...lzcpwhaqv2.jpg
و لینک سایز بزرگتر عکس عکس در سایت ایرلاینرز
و یک عکس خبری،کد:http://www.airliners.net/photo/1762931/L
شرکت هواپیمایی ساها (وابسته به نیروی هوایی) پس از مدت ها استفاده از بوئینگ های 707 سابق نیروی هوایی، بالاخره از هواپیمای جدید تری به نام ایرباس300 سری 600 در مسیرهای داخلی (فعلا تهران-مشهد) استفاده کرد. دیروز اولین پرواز رسمی این نو رسیده بود. حقیقتا رنگ آمیزی زیبایی بین ایرلاین های داخلیمون داره. البته باید بگم که این رنگ آمیزی متفاوت مربوط به شرکت هواپیمایی تازه تاسیس ایرانیان هستش که متاسفانه این شرکت پا نگرفته لغو شد!
http://www.fixsat-pics.com/images/er...6ocky3c1nu.jpg
و بزرگتر در:
کد:http://www.airliners.net/photo/1763009/L
عکسی از دوست عزیزمان آقا شهرام گرامی.
شهرام جان این بهترین عکسی بود که تاحالا از مهراباد دیدم...:::waw:::
http://cdn-www.airliners.net/aviatio.../2/1765217.jpg
http://www.airliners.net/photo/Iran-...54M/1765217/L/
بسیار زیباست. مخصوصاً برای افرادی مثل من که علاقه خاصی به مهرآباد دارند. همیشه حسرت داشتن عکس های زیبا از این فرودگاه رو داشته ام.
شهرام عزیز همچنان طبق عادت ایرلاینرزی ! بیشتر هواپیما ها را در کادر زندانی می کنی ها! بیخ تا بیخ می بری. البته همین هم برای ما غنیمت است.
ممنون محمدرضا جان
چشم، گرچه ترک عادت سخته! اما حتما از این به بعد سعی میکنم کادر ها رو به گونه جذاب تری ببرم.
باز هم ممنون که نکاتی رو گوشزد میکنید.
C-130 هرکولس نیروی هوایی در حال کم کردن ارتفاع به شکلی عجیب...!!:mlaugh:
http://irupload.ir/images/3gquxlfw1fb9n4x005uw.jpg
و این هم از Il-76 نیروی هوایی سپاه که تازه اورهال شده و رنگی جدید و جالب بر خود گرفته...!!:::yess::::::yess:::
http://irupload.ir/images/fj0iyebjz5nafuq3ic5.jpg
دوستان عزیزم ، اگزیف عکس ها موجود هست.خوشحال میشوم تا اساتید گرامی نظراتشان رو بیان کنن.:::love2:::
سلام دوست من عکس ایلوشین سپاه بسیار خوب ثبت شده زاویه برداشت هم عالیه اما فکر میکنم سی 130 را خوب فریز نکردید . به نظرم یه مقدار مشکل فوکوس داره
به نظر من هرکولس فوکوس نیست یا اگر هست من چیزی نمی بینم
Il-76 هم مشکل کارد بندی داره ! مخصوصا که فضای بیشتر عکس رو درخت گرفته تا Il-76
سلام علی گرامی.نقل قول:
سلام دوست من عکس ایلوشین سپاه بسیار خوب ثبت شده زاویه برداشت هم عالیه اما فکر میکنم سی 130 را خوب فریز نکردید . به نظرم یه مقدار مشکل فوکوس داره
بله.C-130 به نظر خودم هم درست فوکوس نشده.البته این نکته رو هم بگم که گرمی و غبار موجود در هوا و فافله ی زیاد بنده با این هواپیما هم در خرابی عکس دخالت داشتند.همچنین لنز 80-400 تقریبا از 300 یا نهایت 330 میلیمتر به بعد افت کیفیت شدیدی داره.مخصوصا در عکاسی از هواپیما.منم قید عکسایی رو که از 300 میلیمتر به بالا میگیرم میزنم!:biggrin:
با سپاس از نظر شما دوست گرامی.بله.دلایل کیفیت پایین عکس هرکولس رو در بالا بیان کردم.:::happy:::نقل قول:
به نظر من هرکولس فوکوس نیست یا اگر هست من چیزی نمی بینم
Il-76 هم مشکل کارد بندی داره ! مخصوصا که فضای بیشتر عکس رو درخت گرفته تا Il-76
عکس ایلیوشن هم به دلیل استفاده از لنز 16-85 در آن موقعیت،نمیتوانستم بیشتر زوم کنم(85میلیمتر).همچنین این درخت هم زیادی به من نزدیک بود...:::angry:::
سلام :::happy:::
چشم آسمان خیره به فوکر 100 شرکت آسمان!
http://www.fixsat-pics.com/images/8a...c4lof2oulv.jpg
چند عکس از جو مک نالی. هرچند که دیگه این جور عکس ها رو بعید میدونم به آقا شهرام هم اجازه بدهند بگیره . . . حیف.
کد HTML:http://portfolio.joemcnally.com/
محمدرضا جان ممنون،
اما عکس هواپیمایی ندیدم از ایشون!
کجای سایتشون باید رفت؟
کاپیتان علیرضا خاکسار خلبان هواپیمای تشریفاتی ویژه شاه :biggrin:
http://kourosh999.persiangig.com/files/2983.jpg
http://kourosh999.persiangig.com/files/2987.jpg
http://kourosh999.persiangig.com/files/IMG_2986.JPG
BOEING 727
727-100
آفرین علیرضا! دیدی گفتم خوب میشه.
آقا کوروش واقعا خوشحالم که رفتید اونجا. دلم میخواست سوژه ای که من گرفتم رو یه عکاس با دید هنری و حرفه ای ثبت کنه. ممنون از ثبت های زیباتون.:::happy:::
نمایشگاه هوایی کیش 2010
آنتنوف 225 مریا(An-225 Mriya)بزرگترین هواپیمایی ترابری دنیا که یک فروند بیشتر از آن
تولید نشده...
نمایی 16میلیمتری با لنز 16-85 :
http://irupload.ir/images/bmcgahhlyh5ja9duxli.jpg
غروب زیبای جزیره ی کیش و غول زیبا :
http://irupload.ir/images/y00bzmlstk5kyh03qbr2.jpg
نمایی 16 میلیمتری : (چوزش از بابت حضور اون افراد در عکس.از کنار بالگرد کنار هم نمیومدن که آدم بتونه 2تا عکس بگیره!!)
http://irupload.ir/images/ntf9k5k92kahnulps1mj.jpg
سلام
چند وقتی هست که سایت عکاسی تمام ایرانی بنام AVIASHOTS آغاز بکار کرده و عکس های زیادی هم درونش هست.
برای علاقمندان به این پرنده های آهنین بال و دوست داشتنی لینک رو ضمیمه میکنم.
http://www.aviashots.com/
امیدوارم که هنر ایرانی عکاسای خوب کشورمون زبانزد عالم شود .
نمونه ای از عکس ها
شنیدم یه مدل نیمه تمام از اون هم داره تکمیل میشه تا بتونه بپره. مثل اینکه این شاهکار روسی تازه داره بعد از بیست سی سال کشف میشه!نقل قول:
آنتنوف 225 مریا(An-225 Mriya)بزرگترین هواپیمایی ترابری دنیا که یک فروند بیشتر از آن
تولید نشده...
من عکس فانتوم در حال تکاف رو خیلی دوست دارم. دلم می خواست بتونم یک بار از یه فانتوم ایرانی عکس بگیرم.کد HTML:http://www.pbase.com/paulm/nyutabaru
با عرض سلام و احترام خدمت آقا محمد رضا ؛
این دو تصویر خدمت شما و تمام دوستان علاقه مند به نیروی هوایی ارتش ایران.
نمایی از شبح و بمب هایش!
http://www.aerocenter.ir/upload/imag...9790454591.jpg
Takking off with After Burner...!!
پرواز با استفاده از حالت پس سوز یا After Burner
lollol
http://www.aerocenter.ir/upload/imag...7647553525.jpg
برگشتن به خانه بعد از پرواز...:::yess:::
http://www.aerocenter.ir/upload/imag...4238389318.jpg
و این عکس هم همانطور که مشاهده میشه ، شبح در حال خزش بر روی باند و آماده ی اوج گیری است...
Full Power Takking off with After Burner!
میشه بپرسم این عکسها رو کجا گرفتید؟
چند روز پیش، به نمایشگاه تکنولوژی استکهلم رفتم که نمایشگاهی با همکاری ناسا برگذار کرده بودند و خیلی هم برایش تبلیغ شده بود در سطح شهر.
راستش توقع زیادی نداشتم، ولی در کمال تعجب نمایشگاه مفصلی از صنایع فضایی آمریکا از روز اول تا ایستگاه فضایی بین المللی بود که جای دوستان خالی، خیلی جالب بود.
از همه ماکت ها و اینها جالب تر، کاکپیت اصلی آپولو ۱۱ و تکه ای از کاکپیت اصلی شاتل رو آورده بودند و خلاصه دلم نمی آمد از توش بیرون بیام، و نتیجه اش رو میبینید:
http://www.hamedpix.com/etc/nasa/1.jpg
Comparison
http://www.hamedpix.com/etc/nasa/2.jpg
Space Suit
http://www.hamedpix.com/etc/nasa/3.jpg
The Apollo 11 Cockpit
http://www.hamedpix.com/etc/nasa/4.jpg
The Apollo 11 Cockpit
http://www.hamedpix.com/etc/nasa/5.jpg
The Apollo 11 Cockpit and computers
http://www.hamedpix.com/etc/nasa/6.jpg
The Apollo 11 Cockpit and computers
http://www.hamedpix.com/etc/nasa/7.jpg
The Apollo 11 Cockpit and computers
http://www.hamedpix.com/etc/nasa/8.jpg
Actual Hasselblad used in Apollo 11
http://www.hamedpix.com/etc/nasa/9.jpg
Actual Hasselblad used in Apollo 11
http://www.hamedpix.com/etc/nasa/10.jpg
Moon Car
http://www.hamedpix.com/etc/nasa/11.jpg
Space Shuttle Lower Deck
http://www.hamedpix.com/etc/nasa/12.jpg
Space Shuttle Lower Deck
http://www.hamedpix.com/etc/nasa/15.jpg
Space Shuttle Cockpit
http://www.hamedpix.com/etc/nasa/16.jpg
Space Shuttle Cockpit
http://www.hamedpix.com/etc/nasa/17.jpg
Space Shuttle Cockpit
http://www.hamedpix.com/etc/nasa/18.jpg
Space Shuttle Cockpit
http://www.hamedpix.com/etc/nasa/19.jpg
Space Shuttle Cockpit
http://www.hamedpix.com/etc/nasa/20.jpg
Space Shuttle Cockpit
http://www.hamedpix.com/etc/nasa/21.jpg
Space Shuttle Cockpit
http://www.hamedpix.com/etc/nasa/22.jpg
Space Shuttle Cockpit
http://www.hamedpix.com/etc/nasa/23.jpg
Space Shuttle Cockpit
http://www.hamedpix.com/etc/nasa/24.jpg
Space Shuttle Cockpit
http://www.hamedpix.com/etc/nasa/25.jpg
Space Shuttle Cockpit
http://www.hamedpix.com/etc/nasa/26.jpg
Space Shuttle Cockpit