سلام ..
اولين كار تبليغاتي من:::happy:::
Printable View
سلام ..
اولين كار تبليغاتي من:::happy:::
جسارتاً امیرجان، این تبلیغ کاپشنه؟ عینکه؟ ساعته؟ پیک موتوریه؟ چیه؟:):think:;
امیر جان
من اکثر کارهای مدلینگ و کلا کارات رو از روی سایتت و فیس بوکت دنبال میکنم (چون به نظرم کارت و سبکات تکه) ولی جسارتا فکر میکنم که اینجا هم از همون پوزیشن ها و تکنیکها استفاده شده که بهتر بود یه پوزیشنی میدادی که تمرکز چشم رو ساعت بیشتر باشه و جنبه تبلیغاتیش بیشتر بشه
یه چیزی هم روی انگشت دوم دست راسته و لبه پایین عینک (بهتر نبود پاکشون کنی؟ نظر شخصی)
سلام
اگر برای تبلیغ ساعت است که به گمان من این عکس مشمول قاعده عمومی پس زمینه شلوغ می شود: عکس آنقدر المان اضافی (و در درجه اول پز خود سوژه به عنوان نمونه) دارد که ذهن را به خصوص از ساعت منحرف کند. خود ساعت نیز در این عکس به عنوان سوژه اصلی گم است و ارتباطی با بقیه عناصر عکس برقرار نکرده است.
در مورد ساعت خیلی میشه ایدههای خوبی اجرا کرد ولی خوب این ایدهها نیاز به زحمت زیادی هم داره.
یادمون باشه که ساعت یعنی زمان، پس باید عکسی بگیریم که زمان در آن معنا داشته باشه.
اگه این پروژه من بود و امکاناتش مثل مدل و ... فراهم بود. وارد شهر میشدم و در خیابان نسبتا شلوغ مدل رو با لباس کت و شلوار و کیف سامسونت کنار خیابان قرار میدادم و به مدل میگفتم ساعتش رو نگاه کنه (مثلا مدل ما در حال رفتن به یک قرار کاری مهم در زمان مشخص است).
در مورد بک گراند هم شاتر رو کم در نظر میگرفتم (مثلا 1/8 ثانیه) که محیط اطراف (ماشینها و آدمها) در حال حرکت ثبت بشن و سوژه رو با فلاش فیریز میکردم.
مهم نیست که خود صفحه ساعت دیده بشه، مهم نشان دادن اهمیت زمان است، چون بعدا زیر عکس تبلیغاتی نام شرکت سازنده ساعت و یک عکس کوچک از ساعت اضافه میشه.
ولی اجرای این کارها در کشورمون با مشکلات زیادی میتونه مواجه بشه! اول از همه پلیس میاد و میگه آقا داری از چی عکس میگیری و ...!:(
میشه با تنظیم فاصله ترتیبی داد که از نقطه ای به بعد همه چیز فوکوس باشد. ولی آن نقطه خیلی نزدیک به دوربین نخواهد بود لذا در چنین پرسپکتیو هایی معمولاً مشکل اصلی بحث فوکوس بودن در فورگراند است. که دامنه کمتری هم از فوکوس در پشت سوژه دارد. یکی از تفاوت های 16 و 22 رو میشه اینجوری توضیح داد. تازه من از جونم ترسیدم نگفتم 32 و 38! گرچه تفرق نور از شارپنس خواهد کاست اما با تکنیک های موجود کنترل شارپنس و برای چنین کار هایی اونم با یک دوربین دیجیتال که مایه اش فقط یک شاتر زدن اضافه است به امتحانش می ارزد. امتحان کنید . اثر عمق میدان خیلی بیش از تفرق نور است.نقل قول:
میشه قضیه ی اف 22 را توضیح دهید؟
مثلا با اف 16 یک عمق میدان فرضی داریم؛ با اف 22 همانقدر که عمق میدان افزایش پیدا میکند، تصویر تار میشود. برایم سوال شد که درکل چه تفاوت برجسته ای بین این دو هست؟