-
پاسخ: عكاسي تبليغاتي
سلام...
والله من دیدم ، خوب بود ، اما اسم مقاله یا تحقیق یکمی سنگین بود براش ، چیزای خوبی توضیح داده بودی ، از عکس ها که از همه بیشتر لذت بردم ، نمونه های خوبی بود ، اما مطالب مقداری توصیح واضحات بود .اما در کل قابل ستایش وخوب ( من با نمونه ی عکس ها خیلی حال کردم )
-
پاسخ: عکاسی تبلیغاتی
-
پاسخ: عکاسی تبلیغاتی
-
پاسخ: عکاسی تبلیغاتی
سينا خان، ايده بسيار عالي است و اجرا نيز بسيار خوب است.
جداً كار جالبي بود.
اما تنها به عنوان يك نظر: ترجيح ميدادم تيپ شخصيت يك بيزنس من باشد كه به اين ترتيب از او محافظت ميشود، حتي ميتوانستي آدمي با تيپ مثلاً آستين پاورز! (عينكي و شبيه تر به بيزنس من) پيدا كني و با همين پوشش (تو بخوان بدون پوشش) و مثلاً كراوات روي تن لخت به او بپوشاني.
تيپ شخصيت شما آدم را به حال و هواي Fine Art ميبرد تا يك عكس تبليغاتي.
-
پاسخ: عکاسی تبلیغاتی
بنظرم تیپ سوژه بیشتر شبیه به مسیح (ع) در آمده یا حداقل می شد روی این جنبه بیشتر کار کرد! البته از موانع موجود اطلاعی ندارم ولی بهرحال با صحبتهای جناب محبی خواستم از این جنبه هم به موضوع نگاه بشه.
سینا جان ایده ی جالبی رو انتخاب کردید. موفق باشی.
-
پاسخ: عکاسی تبلیغاتی
با سلام
با تایید صحبتهای آقای محبی عزیز و آقای بهتاش, به نظر بنده هر چتری باید سایه ای برای فرد تحت خودش ایجاد کنه و اونو تحت پوشش بگیره ولی خوب تو این سری عکسها چنین اتفاقی نیوفتاده به دو دلیل تمامی سایه ها به اطراف و روی دیوار افتادن که فکر می کنم شاید دقیقا زیرش می افتادن بهتر بود 2. در تمام عکسها دست و پای فرد از زیر چتر زده بیرون و چتر به خوبی اونو تحت پوشش نگرفته به جز یک مورد که اون هم به طرز فلاکت باری چمباتمه زده نظر شما چیه ؟ همچنین فایر وال .دیواره اتش و ویروس کش ها برای تامین امنیت ما هستند ولی با این که عکسها چشم نواز هستند به نوعی حس عدم امنیت رو در من ایجاد کردند .
اقرار می کنم با دیدن این عکسها دو تا ایده خوب به ذهنم رسید و سعی می کنم اجراشون کنم و تو همین تاپیک بذارم .
موفق باشید
-
پاسخ: عکاسی تبلیغاتی
ممنون از نظرات دوستان . . .
حرف هاتون رو قبول دارم اما در شرایط دانشجویی و امکانات و وقت کم به نظر خودم نتیجه بد نبوده و به عنوان اولین تجربه در این زمینه دید من رو نسبت به کارهای بعدی خیلی باز تر کرده و امیدوترم بتونم کارهای بهتری ارائه بدم . . .
-
پاسخ: عکاسی تبلیغاتی
چون قرار چند روز دیگه واسه عكاسی از محصولات یه شركت برای تهیه كاتالوگ و پوستر برم داشتم اینترنت رو می چرخیدم این سایت عالی رو دیدم. ساده و آموزشی كلی مطلب رو ارائه داده البته میدونم خیلی از دوستان این مطالب رو میدونن اما برای آماتورهای عزیز آموزندس تاكیدش هم روی عكاسی از محصولات است
کد:
http://www.tabletopstudio.com/documents/HowTo_page.htm#Wax
مطلب مربوط به 3D Spinning Photography رو حتما بخونين
-
2 فایل پیوست
Stefan Warter
سلام
چند وقت پیش دو فایل عکس تبلیغاتی از Stefan Warter که برای شرکتهای آئو دی و پورشه کار شده همراه با exif به دستم رسید. در مشخصات هر دو عكس نكته ای وجو دداره كه من اصلاَ متوجه نمیشم. اگر دقت كنید در هردو عكس اتوموبیلها كاملاَ واضحند ولی محیط اطاف حالتی شبیه Paningداره. البته زاویه عكسبرداری اجازه این كار رو نمیده. اما نكته هردو عكس سرعت بسیار پائین شاتر است. در یكی سرعت شاتر 20/1 و در دیگری 4 ثانیه:eek: است(قاعدتاَ با این سرعت كم حركتی كه باد به برگ درختان میده باعث عدم وضوح میشه چه برسه به حركت اتوموبیل به سمت دوربین)لطفاَ راهنمائی كنید . چطور چنین چیزی ممكنه. من حدس میزنم كه اتوموبیلها ثابتند و این مسئله فقط پروسس است. به تصویر انعكاس یافته در شیشه پنجره پورشه دقت كنید. كاملاَ وضوح دارد.
تمام مشخصات در اگزیف موجود است و تصاویر به شدت كوچك شده اند.
-
پاسخ: عکاسی تبلیغاتی
عکاسباشی عزیز
این یک نوع حقه عکاسی خیلی قدیمیست .فقط سرعت حرکت دوربین با سرعت خودرو برابر میشودتوسط پایه ای که بخود خودرو نصب میشود تا ماشین های مجهز همسرعت شونده ۰حتی تبحر عکاس در عکاسی روی دست هم موثر است.بعد کافیست یک متر حتی ۱۰ سانتیمتر خودرو حرکت کند .تصویری به شما ارائه خواهد شد که تجسم سرعت بالارو در ذهنتان تداعی میکند
برای همین معمولا از شاتر های بسیار پایین استفاده میکنند