نمایش نتایج : از شماره 1 تا 4 , از مجموع 4

موضوع: اشكال در رندر نمودن

  1. #1
    كاربر جديد
    تاریخ عضویت
    February 2007
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2
    تشکر شده
    0
    تشکر کرده
    0

    Smile اشكال در رندر نمودن

    با سلام
    دستگاهي دارم كه با آن و از طريق برنامه Pinnacle فيلم هاي دوربين را تدوين مي كنم پس از كمي ويرايش ديدم كه برنامه خود به خود بسته مي شود مجبور شدم برنامه را پاك و مجددا نصب كنم اين كار چند بارانجام دادم و مشكل الان در اين است كه ديگر فيلم را نمي توان رندر كرد تا ويرايش و تدوين كنم .
    با تشكر

  2. #2
    كاربر جديد
    تاریخ عضویت
    February 2007
    نوشته ها
    1
    تشکر شده
    0
    تشکر کرده
    0

    Post پاسخ: اشكال در رندر نمودن

    در مورد مشکل شما:
    یا درایوی که نرم افزار مورد استفاده شما فایل های موقتش را در آن میریزد پر شده
    یا اینکه vitual memory اختصاص یافته در تنظیمات ویندوز شما به حد کافی در نظر گرفته نشده که با search کردن عبارت virtual memory در help ویندوز می توانید روش افزایش virtual memory را انجام دهید

  3. #3
    كاربر آشنا
    تاریخ عضویت
    January 2005
    محل سکونت
    tehran iran
    نوشته ها
    54
    تشکر شده
    32
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض پاسخ: اشكال در رندر نمودن

    دوست عزیز شما اول باید ادیت کنید بعد رندر.فکر کنم منظورتان این بوده که کارتتون کپچر نمیکنه.این اشکال از فرمت درایوتون هم میتونه باشه. معمولا باید Ntfs رو برای درایوتون انتخاب کنید.
    رضا بختیاری
    (SONY F 717)

  4. #4
    كاربر آشنا
    تاریخ عضویت
    February 2007
    نوشته ها
    61
    تشکر شده
    61
    تشکر کرده
    4

    پیش فرض پاسخ: اشكال در رندر نمودن

    فکر کنم همه بدونن ، اما برای اینکه بحث NTFS باز شد , تفاوت هاش رو با Fat 32 می نویسم:

    1- تکنولوژی Fat32 از سال 99 و تکنولوژی NTFS از سال 2001 باب شد. اینکه دور هارد دیسک در هر کدام چطور است و ماکزیمم ریکامندد هر کدامشان چه فرقی دارد و ... خیلی به دردمان نمی خورد . پس تفاوت هایش در تدوین :
    1- سرعت : سرعت بازخوانی اطلاعات یک درایو NTFS حدود 2 به توان 64 برابر Fat 32 است. البته سرعت منورد نیاز یک هارد Fat 32 هم آنقدر بالا هست تا در حالت عادی نتوانیم تفاوتنش را با NTFS پیدا کنیم , ولی به جر DV وقتی که مثلا با سیستم HD یا HDV و یا هر سیستم دیگری با فرکانس بیش از 25mbs کار می کنیم , تفاوت سرعت حس می شود. رندر تصاویر هم یکی از اوقاتی است که می توان تفاوت این دو را حس کرد. (البته رندر به سی پی یو ، کارت گرافیک و خصوصا رم دستگاه هم مربوط می شود . )

    2- ظرفیت : روی یک پارتیشن Fat 32 می توانید حداکثر تا 4 گیگا بایت (حدود 20 دقیقه فایل nativ DV ) فایل بسازید. یعنی پارتیشن نمی تواند حجم بیشتر از 4 گیگا بایت را بسازد (ساختن این با خواند فرق می کند!)
    روی یک پارتیشن NTFS می توان تا 12TB (12 ترابایت یعنی 12 هزار گیگا بایت) اطلاعات ساخت. یعنی می توانید یک فایل با زمان حدود 1090 ساعت بسازید . البته فکر نمی کنم کسی همچین قصدی داشته باشد!.

    3- امنیت : جا گذاری سکتور صفر در پارتیشن NTFS پیشرفته تر است و به همین خاطر ریکاوری هارد ، امنیت پروژه ها و سرعت RAID هاردها خیلی بهتر و مطمئن تر از FAt32 است.

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •