تجربه بنده با گارانتی آفومار
با سلام
داستان از این قرار بود که لنز 85-15 بنده در 15مم گوشه ها رو به طرز غیر قابل تحملی سیاه می کرد، مشکل را با دوستان در تاپیک 85-15 و سپس در بخش پاسخگویی به سوالات فنی توسط بخش خدمات آفومار مطرح کردم و نهایتا لنز راهی تعمیرگاه آفومار شد. شایان ذکر است که لنز بنده گارانتی آفومار داشت ولی بیمه اش آفومار نبود!!! خلاصه کلام بعد از کمی کش و قوص و گذشت زمان نسبتا طولانی، اشکال سیاهی گوشه ها حل نشد. مسول محترم پی گیری کردند و لنز ما را در مقابل مبلغ 75 هزار تومان که خود تعمیرگاه برای تعمیر لنز هزینه کرده بود، کلا تعویض کردند و یک 85-15 نو به ما دادند.
شرکت آفومار با این که هیچ تعهدی برای تعویض لنز نداشت و بیمه لنز مال شرکت دیگری بود، با گرفتن 9.5% هزینه لنز، آن را کلا تعویض کرد. اگر قرار بود می گفتند که مشکل غیر قابل حل دارد و ببر شرکت بیمه کننده مبلغ اش رو بگیر، حتی اگر آن یکی شرکت را قانع به غیر قابل رفع بودن اشکال لنز می کردم(که خود این خیلی اما و اگر و دوندگی داشت) و مبلغ لنز را می گرفتم باید 15% برای جایگزینی لنز ما به تفاوت می دادم.
نکته دیگه رفتار فوق العاده حرفه ای و بسیار مودبانه تک تک پرسنل شرکت بود که این روز ها واقعا خیلی سخت پیدا می شود.
از شرکت آفومار و تمامی پرسنل محترم این شرکت نهایت تشکر و قدر دانی را دارم.
با تشکر
=-=-=
پی نوشت: داستان تفاوت بیمه و گارانتی دوربین و لنز از این قرار بود که در زمانی که بنده دوربین و لنز را خریدم شرکت آفومار بیمه ارائه نمی کرده و فروشنده بیمه نامه از شرکت دیگری صادر کرده بود.