کارهای که دارم معمولا روزی 10 تا 20 صفحه پرینت اکثرا سیاه و سفید هست . رنگی هم به ندرت .
قیمتش می خوام معقول باشه و برای کارهای شخصی لازم دارم .
سرعتش خیلی واسم مهم نیست ولی یه برگ در دقیقه هم نباشه .
اگه برگه دانش داخل باشه مثل Hp1300 خیلی خوبه ، دانشگامون این رو داریم ولی فکر کنم قیمتش باید بالا باشه .
یه سوال دیگه هم که دارم اینکه صرفا پرینتر بگیرم یا از این سه کارها که اسکنر و کپی هم هستند ؟
من خودم صرفآ می تونم مشخصات که شرکتهاشون میدن رو در بیارم ولی دقیقا نمی دونم که کدوم مدل با شرایط کاری من مناسب هست ، اگه تجربه کار با مدل خاصی رو دارید ممنون میشم تجربیات و مشکلاتی که داشتند رو بگید .
مثلا عوض کردن کارتریجش چطوری هست ، چند دفعه میشه کارتریجش رو شارز کرد ، قیمت محصول و شارژ و کارترجش و ...