با سلام :
آیا در d70-s امکان نصب فلاش های استودیویی با سیم سینک وجود دارد اگر دارد محل سوکت کجای دوربین است و اگر وجود ندارد باید چه کار کرد؟
با تشکر
محمد هادی فلاح پیشه
با سلام :
آیا در d70-s امکان نصب فلاش های استودیویی با سیم سینک وجود دارد اگر دارد محل سوکت کجای دوربین است و اگر وجود ندارد باید چه کار کرد؟
با تشکر
محمد هادی فلاح پیشه
تو عكس زير اولين كانكتور از بالا
http://www.dpreview.com/news/0504/Nikon/d70s-04.jpg
با سلام و تشکر از توجهتان :
ولی سیم سینک من این شکلی نیست و به اون جا نمی خوره از اون سیم هاست که میشه روی دوربین های فیلمی و 350d نصب کرد حالا چه کار کنم؟
محمد هادی فلاح پیشه
با سلام
والا من تو اين ضمينه اطلاعات زيادي ندارم اما قطعا بايد تبديل براي اينجور كانكتورها باشه. لازم اساتيد يه مرحمتي بكنن و يه توجهي به اين تاپيك بكنن تا مشكل شما حل بشه
باز هم سلام و تشکر از توجهتان:
یک قطعه ای هست که آقای محبی معرفی کرده بودند و به محل نصب فلاش در بالای دوربین وصل می شد و از ان حروجی برای سیم سینک داشت قیمت آن 12000 تومان است آیا تنها راه همان قطعه است؟
محمد هادی فلاح پیشه
بله آقاي فلاح پيشه، اما اگر نوع هندي آن را خواستيد، 2500 تومان يا كمي بيشتر است. در ضمن براي اتصال با سيم استفاده از تبديل آخرين راه است. اگر در جايي به سيم يا تبديل دسترسي نداشتيد، قدرت فلاش را تا 1/16كم كنيد، اين قدرت كم براي راه اندازي سنسورفلاشهاي ديگر كافيست در ضمن بر نوردهي شما تاثيري نخواهد داشت.
مگه 350دی کابل سینک میخوره؟نوشته اصلی توسط محمد هادی
[MORTEZA BEDRAM]
[canon kiss digital N]
[canon 18-55] -- [sigma 17-70]
http://www.photo.net/photos/bedram
با سلام خدمت همه دوستان عزیز و چقدر حس خوبیه که به سوال انسان پاسخ داده بشه :
آقای محبی با گذاشتن قدرت روی 16/1 آیا باز هم نیاز به گذاشتن فیلم سوخته روی فلاش برون خیز هست؟
و اینکه آیا شما این کار رو بهتر از خریدن اون کانورتور می دونید این استفاده مداوم از فلاش مشکلی نداره؟
در ضمن من تو عکسهای 350d دیدم که یه سوکت داره که فکر کنم به همین سیم سینکها می خوره
با تشکر
ویرایش توسط farhad44 : Saturday 30 October 2010 در ساعت 13:39 دلیل: user request
جناب فلاح پيشه
1. اين به خودتان بستگي دارد، اما نيازي به اين كار نيست. اين كار در مواقعي توصيه مي شود كه نور فلاش قوي است و قابل كم شدن نيست و اثر مخربي بر سوژه دارد. اما بازهم اين كار قابل اجراست.
2. براي استفاده دراز مدت توصيه نميشود، گرچه جناب آقاي مداح با وجوداين كه خطرات استفاده بيش از حد از فلاش سرخود را به ايشان عرض كرده ام،در استوديوي پركارشان بيش از يك سال است كه از براي راه اندازي فلاشهاي خود از فلاش سرخود استفاده ميكنند. اما شما اين كار را نكنيدبسيار بهتر است. منتهي استفاده از سيم فنري را توصيه ميكنم. كمي گران است (15-20) اما به خطرات احتمالي واژگوني دوربين يا فلاش به هنگام گير كردن پا مي ارزد.
3. 350 دي كانكتور سيم سينك ندارد و به كانكتور نياز دارد
با سلام دوباره خدمت اقای محبی و بقیه دوستان:
حتما و به زودی آن سیم فنری را تهیه می کنم فقط در حال حاضر یک مساله وجود دارد وقتی پرده پشت سر سوژه مشکی یا تیره است فلاشهایم نمی زنند یعنی فلاش برون خیز آنها را راه نمیاندازد البته فکر می کنم بستگی به زاریه قرار گیری دهنه فلاشها هم دارد شما می گویید چه کار کنم ؟ 2 . در این عکسهای پچرتره که میبینیم پسزمینه سیاه است آیا از پرده مشکی استفاده می کنند یا بعدا در فتوشاپ رنگ پسزمینه را عوض می کنند و مشکی میکنند به نظر شما کدام یک بهتر است ؟ راستی وقتی قدرت فلاش برون خیز روی 2/1 است نگاتیو ذوب می شود و یک بار هم که روی فول بود از نگاتیو دود بلند شد ایا شما هم چنین تجربه ای داشتید ؟
این را هم فقط خودتون بخونید(چقدر شما خوبید باور کنید از وقتی با شما و بعضی دیگر از اساتید در فروم اشنا شدم و درکارگاه ها برخورد داشتم همیشه سعی می کنم اگر کمکی از دستم برای کمک به دیگران بر می آید دریغ نکنم )
با تشکر
ویرایش توسط farhad44 : Saturday 30 October 2010 در ساعت 13:38 دلیل: User request