نمایش نتایج : از شماره 1 تا 3 , از مجموع 3
Like Tree1تشکر
  • 1 Post By K_NMT

موضوع: نسبت به قیمتشون ایکسوس 860 یا جی 9 بهتره؟

  1. #1
    كاربر جديد
    تاریخ عضویت
    August 2008
    نوشته ها
    2
    تشکر شده
    0
    تشکر کرده
    0

    پیش فرض نسبت به قیمتشون ایکسوس 860 یا جی 9 بهتره؟

    با سلام من زیر 300 تومن مدل IXUS 860 رو انتخاب کردم و بالاتر نیز G9 رو و راستش میخواستم 860 رو بخرم نه بخاطر مالی همینطوری چون از نظر مالی مشکلی برای خرید ندارم، اما توی سایت DPREVIEW نمونه عکساهای 860 رو دیدم که در نور روز و محیط بیرون عالی بود و در داخل خونه افتضاح و G9 در بیرون خوب بود و از داخل و نور کم هم عکسی وجود نداشت.
    1- نظر شما چیه؟
    2- آیا بدی کیفیت عکسهای موجود توی اون سایت بخاطر نوع دوربین هست یا احتمال داره تنظیمات دوربین درست نبوده؟ و یا اینکه اونجا به درستی تنظیمات رو انجام میدن و عکس نمونه میگیرن؟
    3- توی اصفهان از نمایندگیهای آفومار پرسیدم و گفتند که الان با گارانتی آهو نگار 479 دارن و اگه آفومار بیارن 535 تومن.اما یه فروشنده از آشنایان خودم با گارانتی پارس ارس که توی اصفهان خودش نماینده اش هست و 24 ماه گارانتی و 2 ماه تعویض و میگه یک ماه هم که دستت بود اگه خوشت نیومد پس بیار 470 تومن.کدوم؟
    4- در آخر ختم کلام رو بگید IXUS 860 یا G9؟ میدونم مقایسه این دوتا درست نیست اگه بخوایید نسبت به قیمت و کاراییشون بسنجیم؟

  2. #2
    كاربر فعال shabab آواتار ها
    تاریخ عضویت
    December 2006
    محل سکونت
    سنندج - ماهشهر
    نوشته ها
    957
    تشکر شده
    1748
    تشکر کرده
    8245

    پیش فرض پاسخ: نسبت به قیمتشون ایکسوس 860 یا جی 9 بهتره؟

    اگه فقط قصد انتخاب يكي از دو مدل g9 يا ix860 رو داريد وقيمت مهم نيست بنظرم g9 رو بگير .تا بعدا" اگه خواستي بصورت جدي تر عكاسي كني تا مدتي جواب كارتو بده .چون دوربينهاي ixsus كانن امكانات زيادي در اختيار كاربر نميذارن .
    البته اگر قصد داريد كه در آينده كمي جدي تر به كار عكاسي بپردازيد ،با قيمت حدود 500 تومن ميتوني به دوربينهاي نيمه حرفه اي like نظير فوجي s100 و سوني h50 و.... هم فكر كني .

  3. #3
    كاربر همراه K_NMT آواتار ها
    تاریخ عضویت
    February 2006
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    477
    تشکر شده
    2511
    تشکر کرده
    4984

    پیش فرض پاسخ: نسبت به قیمتشون ایکسوس 860 یا جی 9 بهتره؟

    دوست من
    براي من انتخابهاي شما جالب است: يك دوربين شيك التراكامپكت با يك دوربين تقريبا رده بالا در سري كامپكتها.
    در واقع مي خوام نيازهاي شما رو در عكاسي تحليل كنم.
    با انتخاب اولتون، با توجه به اينكه در اين رده قيمت، انتخابهاي خيلي زيادي در محصولات فقط كانن داشته ايد و اين مدل رو انتخاب كرديد، حدس مي زنم كه يك دوربين جمع و جور، شيك و با كيفيت قابل قبول مورد نظر شما بوده است.
    اگر جمع و جور و شيك بودن دوربين، براي شما يك فاكتور اصلي محسوب مي شود (با توجه به نياز عكاسيتان)، بي جهت به فكر هزينه بالاتر براي دوربيني مثل G9 نباشيد كه بعد هم دائما در حالت Auto عكاسي كنيد.
    شركتهايي مثل كانن، با قرار دادن امكانات فريبنده شبيه دوربينهاي به اصطلاح حرفه اي در دوربينهاي كامپكت، قصد ترغيب خريدار به صرف هزينه بيشتر رو دارند (البته نه هميشه و كاملا). اين شما هستيد كه بايد با توجه به نيازتون درست تصميم بگيريد.
    آيا شما واقعا قصد شركت در دوره هاي عكاسي و عكاسي جدي و پرداختن به عكاسي يه عنوان سرگرمي جدي رو داريد؟
    اگر جواب سوال مثبت است...به دوربين بهتري نسبت به سري IXUS فكر كنيد. كه اون هم شامل انتخابهاي زيادي مي شود. اگر نه...زياد به كيفيت عكسهاي اين دوربين در تاريكي مطلق حساس نباشيد.
    اما در مورد پيشنهاد دوست ديگرمان در مورد SLR Like هاي فوجي و سوني، در صورتي كه به زومهاي بالا نياز داريد، انتخابهاي بهتري هم در اين رده وجود دارند.
    موفق باشيد.
    فعلا...
    farhad44 تشکر می‌کند.
    كيوان نعمت اللهي
    تجهيزات من

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •