اسم خاصی دارند؟ که سفارش بدیم برامون بیارند
Printable View
اسم خاصی دارند؟ که سفارش بدیم برامون بیارند
سلام دوستان
برای گذاشتن اسم خود همراه با علامت کپی رایت فقط از طریق برنامه های ویرایشی امکان پذیر است یا راه دیگری هم هست که ساده تر باشه ( مثلا میشه اط طریق تغییرات در اگزیف این کار رو کرد ؟ )
سوال دومم این هست که آیا کنترل کیفی لنز های تامرون مثل سیگما بد هست و یا نه و اینکه نیازی نیست مثل سیگما حسایت زیادی در خرید به خرج داد؟
و سوال آخرم اینه که شنیدم ایده آل بیمه سرقت رو حذف کرده ، آیا واقعیت داره؟
سلام
- علامت کپی رایت در پایین عکس رو بله فقط از طریق نرم افزار میشود گذاشت، گذاشتن علامت کپی رایت در اگزیف عکس هم هست که هم در دوربین میشود تنظیماتش رو انجام داد و هم با استفاده از نرم افزارهای داخل پک دوربین
-در این مورد اطلاعی ندارم(نظری نمیدم)
-بله واقعیت داره
شاد باشید....
سلام
با توجه به اینکه در دوربین های مختلف ضریب فاکتور 1.5 در نیکون 1.6 در کنون و 2 در میکرو چهار سوم وجود داره وقتی مثلا یه لنزی مخصوص این دوربین های ساب فریم طراحی میشه مثل EF-s در کنون یا DC در سیگما زاویه دید این لنز بر اساس ضریب فاکتور تو هر برندی محاسبه میشه و مانت مخصوص اون برند گفته میشه ؟؟؟ یعنی وقتی مثلا میگن فلان لنز سیگما مانت نیکون هست با توجه به ضریب فاکتور اون برند محاسبه میشه تا همون زاویه دید رو بده یا مانت صرفا مربوط به مسائل فوکوس و غیره میشه ؟؟؟
در واقع میخوام بدونم اگه یه لنزی n درجه عمودی و m درجه افقی زاویه دید داشته باشه و برای ساب فریم ها طراحی شده باشه میدان دید در کنون و نیکون و پنتاکس و ... با هم برابرند ؟؟؟ اگر بله پس اگه ما با تبدیل دهانه هارو به هم تبدیل کنیم زاویه دید باید دستخوش تغییر بشه و اگر خیر پس هیچ فرقی نمیکنه درسته ؟؟؟
امیدوارم تونسته باشم منظورم رو رسونده باشم
ممنون از توجه دوستان و بزرگواران
با عرض معذرت از اگر سوال خیلی ابتدائیه :
1- آیا سرعت سینک در فلاش همون سرعت عکسبرداری هست یا فرق داره ؟
2- من یه عدد از این فلاشهای معروف به AC flash دارم که در پریز برق میخوره و تریگر نوری داره .زمانی که میخام با 60 دی از این فلاش استفاده کنم عکسها تیره میشند وقتی فلاش میزنه راح حل این مشکل چیه میتونم اصلا از این فلاش استفاده کنم؟
3-مزیت تریگر رادیوئی نسبت به نوری به غیر از بحث برد و زاویه قرارگیری فلاش و دوربین چیه ؟ دوربین مورد استفاده 60 دی و فلاش نیسین 866 مارک 2 هست .
سرعت عکسبرداری، همان تعداد شاتهائی است که دوربین در یک ثانیه میتواند بگیرد. مثلاً در Canon EOS 5DII بیشینه ی تعداد شاتها در ثانیه، 3.9 فریم است. و در Canon EOS 1D mark IV تا 10 فریم در ثانیه. و در Canon 1Dx تا 12 فریم در ثانیه است !
اما سرعت سینک فلاش، کمترین زمان باز بودن پرده های شاتر است، به قسمی که تمامی سنسور در آن زمان، توسط فلاش Expose شود ( نور بگیرد ) نه آنکه بخشی از سنسور نوردهی نشود ... نمونه: Canon 5DII تا 1/200sec و Canon 1Ds III تا 1/300sec با فلاش های کنن ( بدون استفاده از HSS ) همزمان (Sync) میشوند. نیز، فعال کردن HSS کاربر را از این حدود، فراتر خواهد برد؛ که البته رفتار فلاشهای هاتشوئی ( که این قابلیت را دارند) در این مود، دچار تغییر میشود تا کاربر قادر به استفاده از ShutterSpeed هایی سریعتر از SyncSpeed بشود.
این دو سرعت( Burst Speed و Sync Speed )، برای دو مکانیزم مختلف و نامربوط به هم، مطرح میشوند.
1- در لغت یعنی سرعت همزمانی - همون سرعت همزمان شاتر وشلیک فلاش رو میگن
2- فکر نکنم کاربردی باشه این نوع فلاش. ولی سرعت شاتر رو پایین بیارید شاید تاثیری داشت.
3- مزیتش هموناییه که گفتین: برد موثر، زاویه قرارگیری و همچنین بی تاثیر بودن نورهای شدید(نور خورشید) در عملکرد تریگر.
سلام مجدد خدمت اساتيد و دوستان
امروز يه راديو فلش گرفتم (studio Flashlight - radio slave )
فایل پیوست 20022
به دوربين وصل كردم و قسمت دومش رو هم با فيش مربوطه به ست فلش چتر ( JTL160 )
مشكلي كه دارم اينه كه عمل نميكنه و وقتي روي دگمه شاتر دوربين فشار ميدم موج رو ارسال ميكنه و چراغ قرمز اوني كه به ست فلش وصله همزمان با شات چشمك ميزنه ولي فلش ها هيچ عكس العملي نشون نميدن و عمل نمي كنند !
مشكل از چي ميتونه باشه
دوربين :D5100
ست فلش : JTL160
راديو فلش هم كه عكسش رو گذاشتم !
با پوزش از شما...
آما آشغال ترین و بی کیفیت ترین و بد ترین تریگر موجود در ایران را تهیه فرموده اید که به هیچ وجه توصیه نمی کنم اگر فلاش هایتان گران هستند از این تریگر بر روی آنها استفاده کنید.بالای 50 مورد فلاش و یا دوربین دیده ام که به دلیل استفاده از این تریگر که با نام های مختلف هم عرضه می شود مشکل پیدا کرده اند.