كاربر ويژه QashQai آواتار ها
    تاریخ عضویت
    December 2007
    نوشته ها
    تشکر شده
    تشکر کرده

پیش فرض سرعت فكوس لنزها

سلام:

لطفا در این تاپیک کلیپ های کوتاه ( ترجیحا حجم پایین تا برای همه دوستان قابل استفاده باشد ) از سرعت فکوس لنزها قرار دهید. بعضی مواقع کلیپ هایی در این زمینه در نت هست لینک را میتوان اینجا قرار داد و بعضی موارد هم اگر زحمتی نیست با یک موبایل دوستان میتوانند از لنزهایی که استفاده میکنند کلیپ تهیه کنند. اگر در محیطی که صدایی نیست اینکار را انجام دهید صدای ضمن اتوفکوس هم قابل شنیدن است. من در فرصت مقتضی کلیپ هایی را اینجا میگذارم. فقط نکته آنکه اگر لنزهایی که در دو حالت روی لنز قادر به تنظیم MFD هستند آن یکی را که حداقل فاصله دارد قرار دهید.

ارادتمند دوستان خوب

من تاپیکی در این باره ندیدم اگر هست دوستان در مدیریت لطفا این تاپیک حذف شود.
    paya، usef، Tooraj و 1 نفر دیگر تشکر می‌کنند.

كاربر همراه Tooraj آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2008
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    تشکر شده
    تشکر کرده

پیش فرض پاسخ: سرعت فكوس لنزها

سلام

با توجه به اینکه سرعت فکوس به دوربین هم مربوط میشه فکر نمیکنم این مقایسه منصفانه باشه. اگر هم آدرس کلیپ معرفی میشه باید بشه دوربین رو هم شناخت.

در ضمن موارد دیگری هم مانند شدت نور و موضوع مورد فکوس در آن دخیل هستند. بنابراین قضاوت بر روی کلیپها کار ساده ای نخواهد بود. ولی به عنوان آشنایی با لنزها خوب و مفید است.
    تورج فارسی

كاربر همراه Tooraj آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2008
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    تشکر شده
    تشکر کرده

پیش فرض پاسخ: سرعت فكوس لنزها

Tamron 28-75mm F/2.8 focus speed and sound
    کد:
    http://www.youtube.com/watch?v=-sObQP2LovU
    short video demonstrating the focus speed and sound of the Tamron Autofocus 28-75mm f2.8 XR Di LD Aspherical (IF) for Canon SLR Cameras. Canon 40D shutter sound included for comparison. There are videos like this for lenses like Canon's 17-55 USM and Tamron's 17-50, but I couldn't find any for this lens so I made my own. (more)
    Canon 40D AF Test with Canon 100-400 and Kenko 1.4X Teleconv
    کد:
    http://www.youtube.com/watch?v=STvuECPWR7c
    Some say the Canon 40D will not AF with their f/5.6 lens and a teleconverter. *My* 40D does work with *my* Canon 100-400 lens at 400mm f/5.6 and *my* Kenko 1.4X teleconverter. The shop demo 40D also worked with my lens and teleconverter, which is why I proceeded with my purchase. Some people are not as fortunate. They find their f/5.6 lens does not work with a 1.4X teleconverter and the 40D, although their optics may work with their older 20D or 30D. I have no explanation for this but remind people that Canon explicitly disable AF on their consumer line of cameras when fitted with lenses/optics slower than f/5.6. I've used the standard trick of taping the pins on my teleconverter in order to hide the presence of the teleconverter from the camera body. There is no doubt that the AF performance with the teleconverter is not as good as without, but with reasonable expectations, good light and contrast it does work (for me). However, I would only use the teleconverter as a last reort if I simply had to have the reach. Results are far more satisfying without it. I'm afraid the start of the video has been lost as my camcorder was playing up and as my video editing software was also playing games there is a bit of an old wedding stuck on the end, but the video contains all you need to know in order to see that the 40D, 100-400, Kenko 1.4X combo works (for me
    QashQai تشکر می‌کند.
    تورج فارسی

مجوز های ارسال و ویرایش

• شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •