آقای حامد عزیز،
با دیدن این عکس ها، "دامنم از دست برفت"!!...
از خود ماکت ها هم اگر shot هایی با کادر باز تر (مطمئنم که کادر باز هم گرفتی) قرار بدهی، خیلی ممنون تر خواهیم شد.![]()
آقای حامد عزیز،
با دیدن این عکس ها، "دامنم از دست برفت"!!...
از خود ماکت ها هم اگر shot هایی با کادر باز تر (مطمئنم که کادر باز هم گرفتی) قرار بدهی، خیلی ممنون تر خواهیم شد.![]()
داریوش جان، آقا متاسفانه فقط ۱۷-۵۵ همراهم بود، همه این عکسها رو با همین لنز گرفتم. ولی این نمایشگاه چند ماه دیگه اینجا جا خوش کرده که حتما یه بار دیگه با کوله میرم و واید شات های اساسی از داخل و بیرون و ماکرو های دیتیل از سوییچ ها و دایال ها و غیره میگیرم.
در ضمن، کاکپبت ها ماکت نیست ها ! خود کاکپیت های واقعی رو آورده اند که همونطور که معلومه کار هم میکنه، حتی کاکپیت جیمینی رو هم آورده اند. ولی بدنه ها ماکت هست که حالا بعد از عکاسی سری بعد اگر عمری باشه حتما اینجا میزارم ببینید.
Hamed KhoramyarMy Gear: D300 + Nikkor(s) 10.5mm / 10-24 / 17-55 / 70-200 / TC 1.7 / SB800 / MF3a + 50 F1.4 D
اينم دو تا شات از هليكوپترهاي ارتش انگلستان، مشغول انجام حركات نمايشي براي مردم عادي در يكي از پاركهاي بريستول
![]()
ساوالان
سلام
با عرض پوزش از غیبت طولانی!
دو عکس تقدیم شما
کاکپیت هواپیمای SP 747 ایران ایر به شماره ثبت EP-IAC در مسیر تهران - کوالالامپور
ISO-500 , 1/2 " , F/4.5 , @10mm , Handheld
هواپیمای ایرباس A300-600 ماهان در حال فرود - تهران / مهرآباد
ISO-320 , 1/320 , F/8 , @235mm
![]()
شهرام جان نیستی.کم پیدا؟!همیشه در سفر و پرواز خلبان... ( از وقتی دایم پرواز می کنی کمتر سر میزنی )
حداقل ماهی چند تا عکس برایمان ارسال کن.بخصوص از کاکپیت ها و قسمت بار و موتور ....
کاوه قبادیExposure.ir
I am a visual man. I watch, watch, watch. I understand things through my eyes. Henri Cartier-Bresson
سلام بر استاد عزیزم
نه بابا ! پرواز از ما دوری میکنه!
چشم حتما بیشتر فعالیت میکنم. من از این انجمن/تالار گفتگو اینقدر چیز یاد گرفتم که ....
فقط خیلی دوست دارم اشکالات کارم هم گفته بشه. مثل سایر تاپیک های نقد عکس.
با احترام
شهرام همین که در ثسمتی که کمتر کسی فعالیت می کند کار می کنی خودش حسن بزرگی است.
با محدودیت ها و مشکلات این نوع عکاسی هم تا حدودی آشنا هستم.
اما اگر شخصا بخواهم بگوییم چه چیز هایی کار را قوی تر می کند یکی کادر های جذاب تر.مثلا بر فراز شهرهای بزرگ و از نمای واید درون کاکپیت ( اگر امکان فنی اش باشد )
دوم کادر های التر واید و یا پانوراما از داخل کاکپیک و حتی قسمت مسافران.
همین طور کنترل دقیق تر و بهتر بر روی WB وایت بالانس
و ...
اما در کل کارهای زیبایی هستند.
کاوه قبادیExposure.ir
I am a visual man. I watch, watch, watch. I understand things through my eyes. Henri Cartier-Bresson
ممنون آقای قبادی عزیز.
چشم به این نکات حتما توجه میکنم.
نمای آلترا واید از کاکپیت یکی از دوست داشتنی ترین کادر هاست برای خود من.
نمونه اش همین کاکپیت بوئینگ 727 ایران ایر. B/W هم کردم چون خیلی خیلی کلاسیک و قدیمی هستش این نوع کاکپیت و پنل ها.
و نماهای Take off و Landing با پس زمینه های شهری.
این نوع عکاسی خیلی ساده نیست. اون هم اینجا با محدودیت هایی که برای عکاسی از هواپیما وجود داره.
اما کادر هایی شبیه به این وقتی که درمیاد خستگی و استرس شرایط رو جبران میکنه!
بوئینگ 747 سعودی در حال تیک آف از مهرآباد با زمینه ای از نیمه جنوبی شهر.
![]()