صفحه 11 از 25 نخستنخست ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 21 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج : از شماره 101 تا 110 , از مجموع 241
Like Tree2739تشکر

موضوع: عکاسی از هواپیما و عکاسی هوایی Aerial photography

  1. #101
    كاربر آشنا
    تاریخ عضویت
    July 2008
    نوشته ها
    69
    تشکر شده
    1041
    تشکر کرده
    151

    پیش فرض پاسخ : پاسخ: پرنده هاي آهنين

    با سلام
    ابتدا 2 عکس از بیزینس کلاس هواپیمای ایرباس 340 هواپیمایی اتحاد. نمایشگاه هوایی دوبی 2009
    (جهت تقویت روحیه!)





    عکسی از عبور 2 هواپیمای آکروباتیک فرانسه از روبروی هم. نمایشگاه هوایی دوبی 2009
    شاید اگر فوکوسم روی اون یکی! می‌بود بهتر می‌شد. دوستان لطفا ایرادها و اشکالات رو بگید.



    و در آخر، بدون شرح!



    با تشکر از توجه شما.
    NASSIRI4080، ME، A_Maddah و 28 نفر دیگر تشکر می‌کنند.

  2. #102
    كاربر آشنا
    تاریخ عضویت
    July 2008
    نوشته ها
    69
    تشکر شده
    1041
    تشکر کرده
    151

    پیش فرض پاسخ : پاسخ: پرنده هاي آهنين

    عکسی از کاکپیت هواپیمای بازنشسته بوئینگ 747 باری ایران ایر. نمایشگاه هوایی تهران.
    * قطعات ناپدید شده، مورد نیاز برای سایر 747 های هما بوده که از روی این هواپیما باز شده. (اهداء عضو)



    Canon EOS 10D + Sigma 10-20 + Speedlite 430EX

    و لینک آن در ایرلاینرز

    کد:
    http://www.airliners.net/photo/Iran-Air-Cargo/Boeing-747-2J9F/1747395/L/
    راستی چقدر راجع به عکسهای قبلی نظر دادند دوستان! ;)
    با احترام
    NASSIRI4080، A_Maddah، Kaveh Ghobadi و 15 نفر دیگر تشکر می‌کنند.

  3. #103
    كاربر همراه
    تاریخ عضویت
    October 2009
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    471
    تشکر شده
    8896
    تشکر کرده
    3772

    پیش فرض پاسخ : پاسخ: پرنده هاي آهنين

    سلام بر شهرام عزیز
    اقا کارهای زیباییت را دیدم ثبتهایی که از جنگنده های سریF5EوF5F
    وF4E گذاشته اید بسیار نظرم را جلب کرد. جای تعجب برای بنده در این کارها این است که شماره ی اختصاصی هر هواپیما که روی NOSE هواژیما نوشته شده کاملا نمایانه و تا جایی که من اطلاع دارم این شماره ها به نوعی در کشور ما سری هستند و در این نوع ثبتها معمولا شماره های هواپیماها را با ادیت تغییر میدهند یا کلا پاک میکنند. اما در ثبتهای شما تمام شماره کاملا نمایان هست . شهریار جان شما در مورد جنگنده ها اطلاعات فنی هم دارید یا فقط از انها عکاسی میکنید

  4. #104
    كاربر همراه
    تاریخ عضویت
    October 2009
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    471
    تشکر شده
    8896
    تشکر کرده
    3772

    پیش فرض پاسخ : پاسخ: پرنده هاي آهنين

    سلام کار بسیار جابی هستند مخصوصا هواپیماهای جنگنده
    CANON60D&TAMRON180MM&55-250IS

  5. #105
    كاربر جديد
    تاریخ عضویت
    February 2010
    نوشته ها
    16
    تشکر شده
    127
    تشکر کرده
    0

    پیش فرض پاسخ : پرنده هاي آهنين

    موتور TF-30 جنگنده شکاری رهگیر F-14 Tomcat :



    و اینبار موتور TF-30 و تامکت افسانه ای! :




    Nikon D300 & Nikkor 16-85mm VR
    A_Maddah، Kourosh Kahal، A. Mohammadi و 14 نفر دیگر تشکر می‌کنند.
    Nikon D300 / Nikkor 16-85mm VR / Nikkor 80-400mm VR

  6. #106
    كاربر آشنا
    تاریخ عضویت
    July 2008
    نوشته ها
    69
    تشکر شده
    1041
    تشکر کرده
    151

    پیش فرض پاسخ : پاسخ: پرنده هاي آهنين

    نقل قول نوشته اصلی توسط ali61 نمایش پست ها
    سلام بر شهرام عزیز
    اقا کارهای زیباییت را دیدم ثبتهایی که از جنگنده های سریF5EوF5F
    وF4E گذاشته اید بسیار نظرم را جلب کرد. جای تعجب برای بنده در این کارها این است که شماره ی اختصاصی هر هواپیما که روی NOSE هواژیما نوشته شده کاملا نمایانه و تا جایی که من اطلاع دارم این شماره ها به نوعی در کشور ما سری هستند و در این نوع ثبتها معمولا شماره های هواپیماها را با ادیت تغییر میدهند یا کلا پاک میکنند. اما در ثبتهای شما تمام شماره کاملا نمایان هست . شهریار جان شما در مورد جنگنده ها اطلاعات فنی هم دارید یا فقط از انها عکاسی میکنید
    علی جان سلام
    ممنون از توجه شما
    وقتی نام چابهار رو زیر اسمتون دیدم کلی حسرت اف-4 های چابهاری رو خوردم که خیلی وقته ندیدمشون.
    اون شماره هایی که میفرمایید رجیستر یا به قولی شماره ثبتی هواپیماها هستند. در مواقعی سری و حساس هستند که تا به حال جایی منتشر نشده باشند. اما تمام جنگنده هایی که من عسکشون رو میفرستم قبلا توسط عقیدتی سیاسی یا روابط عمومی نیروی هوایی رو نمایی و منتشر شده اند.
    تمامی عکسهایی که از من میبینید توسط مسئولین عقیدتی سایسی پایگاه ذیربط چک و برای انتشار تایید شده اند.
    من هم مواردی رو که بهم اعلام شده رعایت میکنم و فقط عکسهایی که جنبه زیبایی و هنری داشته باشند رو ارسال میکنم.
    در مورد اطلاعات هم باید بگم من تکنسین تعمیرات هواپیما هستم اما هواپیمای غیر نظامی در یکی از ایرلاین های داخلی. کم و بیش از جنگنده هم اطلاعات دارم اما فقط از اطلاعات فنی اونها. نه تعداد و سابقه شون.
    به هر حال امیدوارم عکس هام مورد توجه قرار گرفته باشه.
    با احترام
    nalibre، M.Mobin و azerilA تشکر می‌کنند.

  7. #107
    كاربر آشنا
    تاریخ عضویت
    July 2008
    نوشته ها
    69
    تشکر شده
    1041
    تشکر کرده
    151

    پیش فرض پاسخ : پاسخ: پرنده هاي آهنين

    سلام

    اول یک عکس از C-130 (هرکولس) خوش تیپ و دندون خرگوشی! نیروی هوایی.



    یک شب سرد زمستانی در مهرآباد. با دم فوکر 100 ایران ایر، 727 آسمان و برج مراقبت.
    Exposure: 4" , F/11 , ISO-100 , @260mm



    و عکسی از فرود ایرباس 300 باری ایران ایر در مهرآباد.



    با تشکر از توجه شما.
    راستی دوستان ایراد عکسها رو نمیگن ها !
    NASSIRI4080، A_Maddah، Mashhadi Vahid و 28 نفر دیگر تشکر می‌کنند.

  8. #108
    كاربر فعال king4 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    April 2010
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    705
    تشکر شده
    6326
    تشکر کرده
    3583

    پیش فرض پاسخ : پاسخ: پرنده هاي آهنين

    آقا شهرام عکس اولت از C130 خیلی خوب شده. تبریک میگم.
    سرعت شاتر مناسب بوده که حرکت پره های موتور رو به زیبایی نشون میده.
    کادرتون مناسب بوده که باعث شده تمام قسمت های هواپیما دیده بشه، از جمله چهار موتور، هر دو بال جلو و باله های عقب، باله وسط و چرخ ها و مخزن های سوخت زیر بال.
    چیزی که در مورد C130 همیشه برام جالب بوده اون سیم نگه دارنده باله وسط بوده که توی این عکس شما هم دیده میشه.:biggrin:
    موفق باشید.
    mreza1001، shahram16216، ssobhdel و 3 نفر دیگر تشکر می‌کنند.
    گالری عکس بهنام صفرزاده
    Nikon D600, Nikkor 24-70, Nikkor 70-200 VR II, Nikon SB-900, Nikon SB-800 2x

  9. #109
    كاربر آشنا
    تاریخ عضویت
    July 2008
    نوشته ها
    69
    تشکر شده
    1041
    تشکر کرده
    151

    پیش فرض پاسخ : پاسخ: پرنده هاي آهنين

    ممنونم آقا بهنام.
    دلگرمی خوبی بهم دادید.
    فقط در مورد اون سیم، شاید خیلی ها دیده باشن و براشون جالب باشه ولی مطمئن نباشن چیه. خدمتتون عرض کنم که این سیم، آنتن HF هواپیما هستش.
    در مورد عکسبرداری از هواپیماهای Propeller (ملخی) هم جزء مستحبات موکد! هستش که از سرعت شاتر نه چندان بالا استفاده کنیم تا گردش ملخ ها مشخص بشه که منظور سرعتی کمتر از 500/1 هستش. هرچه کمتر بهتر.
    با احترام
    NASSIRI4080، A_Maddah، mreza1001 و 7 نفر دیگر تشکر می‌کنند.

  10. #110
    كاربر جديد
    تاریخ عضویت
    July 2010
    نوشته ها
    1
    تشکر شده
    9
    تشکر کرده
    17

    پیش فرض پاسخ : پاسخ: پرنده هاي آهنين

    تقدیم به شهرام عزیز

    NASSIRI4080، mreza1001، Kasra.H و 6 نفر دیگر تشکر می‌کنند.

صفحه 11 از 25 نخستنخست ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 21 ... آخرینآخرین

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •