درتایید صحبتهای خانم Zaeimiراستش من فکرمیکنم اگه تعمدی در اینگونه نمایش دادن بند ساعت نداشته اید, جزییات یک محصول وبه خصوص درمورد ساعت که بندازاجزای مهم ان به شمار میاد, باید به خوبی وبانورپردازی مناسب نمایش داده بشه .
خیلی ممنونم از توجه دو دوست عزیز.....
در رابطه با تخت بودن صفحه باید عرض کنم که ساعت از نوع هوشمند و صفحه LCD هست و صفحه رو بر روی ساعت مونتاژ کردم و این دلیل بر بعد نداشتن صفحه است.
در رابطه با بند هم....صرفا هدفم این بود که عکسی که میگیرم عینا مشابه عکس نمونه اصلی بر روی جعبه باشه....برای همین همون زاویه رو انتخاب کردم و بند رو هم وارد کار کردم
کلا عکاسی برای سایتی که روزانه در حال آپلود کردن عکس هست از جهات مختلف باید مسایلی رو مد نظرم داشته باشم (از جمله اینکه آقای رییس اون مدلی میپسنده پس باید اون مدلی کار کرد!)
بازم ممنون از نظراتتون...
سلام
من چند صباحی است که این فروم رو به صورت مهمان دنبال میکنم . تجربه های دوستان خیلی وقتها به کارم اومده . با اون دست از دوستان هم که فرموده بودن محدودیت زمانی آفت کار شون شده کاملا هم دردم ! متاسفانه جوری شده صبح یک خروار کالای ریز و درشت میارن میریزن جلوت میگن تا شب تحویل بده !
Nikon D750 & D7200 - Tamron 24-70 f2.8 di vc - NIKKOR 50mm f/1.8G - Sigma 10-20 f4,5.6 - Nikon Sb800,Sb700,Godox TT685N - Lowepro Inverse 200 AW - Lowepro runner 450 aw - Gopro 4Black - Dji Osmo
در عکس کتونی اوراکسپوز کمکی به عکس نکرده از اون طرف در قسمت جلوی کتونی یک تکه هم تاریکه! این عدم تعادل بی دلیل به نظر میاد
نخست اینکه در پست 875 بعد از مدتها در این زمینه عکسهایی را دیدیم که معلوماست برای این کار پلان و آرایش نوری حسابشده انجامشده و برای کار زحمتکشیدهشدهاست.
همین یک نکتهی بسیار مثبت محسوب میشود.
اما ذکر دو نکته را لازم میدانم:
در عکس کارخانهی نان، آرایش نوری که به صورت متقاطع و کیکرز صورت گرفته، ایجاد بافت سایهروشن خوبی کردهاست. هرچند که به شخصه احساس میکنم باید کنتراست کمتر از اینی که هست میبود و نیاز به نور پرکنندهای در سمت دوربین بود تا کمی از کنتراست کنونی کاسته میشود. و این را به دلیل تبلیغاتی بودن کار و نیاز به حسی کیلایت و روشن میگویم که حسی از طراوت و شادابی و تازگی لازماست.
اما در عکس دوم کتانی، به نظرم اینکه نور اصلی از پشت بتابد، اشکالی ندارد با توجه به اینکه باعث مشخصتر شدن بافت محصول میشود ولی باز نیاز به نور پرکنندهی از سمت جلو بود تا احساس تاریکی ایجاد نکند و رنگ کتانی بیشتر خود را از جلو نشاندهد.
در کل اینکه در فضاهای تبلیغاتی باید کنتراست کیلایت و فیللایت حداکثر یک به دو باشد تا فضای شاداب و باطراوت و پرانرژیای ایجادشود.
در کل برای شما آرزوی موفقیت و پیروزی هرچهبیشتر دارم .
ahmad_sh عزیز ممنونم از لطف شما . در مورد نورافکن سه منبع نوری است که یک اسپید لایت sb 800 نور بکگراند رو ایجاد کرده نور سمت چپ با زاویه ۴۵ درجه عمق شیارها رو در آورده و نور سوم عمود بر سمت راست نور افکن لبه و پشت کار رو از بکگراند جدا کرده .
Nikon D750 & D7200 - Tamron 24-70 f2.8 di vc - NIKKOR 50mm f/1.8G - Sigma 10-20 f4,5.6 - Nikon Sb800,Sb700,Godox TT685N - Lowepro Inverse 200 AW - Lowepro runner 450 aw - Gopro 4Black - Dji Osmo
Nikon D750 & D7200 - Tamron 24-70 f2.8 di vc - NIKKOR 50mm f/1.8G - Sigma 10-20 f4,5.6 - Nikon Sb800,Sb700,Godox TT685N - Lowepro Inverse 200 AW - Lowepro runner 450 aw - Gopro 4Black - Dji Osmo