شرکت سيگل بدترين شرکت خدمات دهنده در ايران
دوستان محصولات سيگما نخريد
اينجانب قبل از عيد يک عدد فلاش 530 ST خريدم اين فلاش مشکل در نور دهي داشت
وشرکت پس از 20 روز و 4 بار آمدن و رفتن و کلي در گيري با دعوا و فحش و فحش کاري راضي شد فلاش رو عوض کنه
برخورد اين شرکت بسيار زشت و به هيچ وجه زبر بار هيچ چيز نمي رود حتي برگ گارانتي فلاش جديد را نيز نداد
در صورتي که اين شماره سريالهاي اين فلاش در خود سايت سيگما اعلام شده که مشکل دارد و بايد به شرکت مادر
براي تعويض چيپ اصلي مرجوع شود نه اينکه به مشتري بفروشند
اين شرکت اولين شرکتي است که من ديدم ساعت 10 صبح تازه ميان سر کار يعني هر دفعه آدم بايد کلي پشت در علاف بشه تا آقايون تشريف بيارن
آقايون در شرکت به من ميگن فلاشتو بذار بفرستيم ژاپن تعمير بشه واقعا" اين برخورد درسته وسيله کاري که طرف
پول داده خريده و شديدا" بهش احتياج داره و هنوز گارانتي داره بايد 2 ماه علاف بشه بره ژاپن براي تعمير
من که پشت دستمو داغ کردم ديگه محصولات سيگما نخرم مخصوصا" از شرکت سيگل ولي حتما نامه اي هم به شرکت سيگما تو ژاپن خواهم زد