صفحه 6 از 8 نخستنخست ... 2 3 4 5 6 7 8 آخرینآخرین
نمایش نتایج : از شماره 51 تا 60 , از مجموع 77
Like Tree197تشکر

موضوع: Samyang 14mm F/2.8 IF ED MC Aspherical lens

  1. #51
    كاربر همراه alpacinohs آواتار ها
    تاریخ عضویت
    February 2015
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    166
    تشکر شده
    1931
    تشکر کرده
    1465

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط AlirezaAkhlaghi نمایش پست ها
    خیلی ممنون از جوابتون
    پس احتمالا تو ورژن سینمایی کنترل دیافراگم فقط با رینگ دیافراگمه؟ درسته؟
    ولی تو ورژن معمولی مثل بقیه لنز ها باید رینگ دیافراگمو بذاریم رو بسته ترین حالت و دیافراگم رو از توی تنظیمات دوربین تنظیم کنیم.
    درست میگم؟
    (دوربین من نیکونه و با بیلبیلک دیافراگم رو میبنده. سیستم دیافراگم کنون ها رو نمیدونم)
    درود
    درسته مانت نیکون فتوگرافی با چیپ AE که داره دیافراگم با بادی و فوکوس توی ویزور قابل تنظیم ولی مانت کنون این چیپ و نداره و کاملا دستیه...
    AlirezaAkhlaghi، Javid-Aj و Mehrdad-afshar تشکر می‌کنند.

  2. #52
    كاربر همراه rasoul2014 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    September 2014
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    391
    تشکر شده
    777
    تشکر کرده
    436

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط AlirezaAkhlaghi نمایش پست ها
    خیلی ممنون از جوابتون
    پس احتمالا تو ورژن سینمایی کنترل دیافراگم فقط با رینگ دیافراگمه؟ درسته؟
    ولی تو ورژن معمولی مثل بقیه لنز ها باید رینگ دیافراگمو بذاریم رو بسته ترین حالت و دیافراگم رو از توی تنظیمات دوربین تنظیم کنیم.
    درست میگم؟
    (دوربین من نیکونه و با بیلبیلک دیافراگم رو میبنده. سیستم دیافراگم کنون ها رو نمیدونم)
    راستش رو بخواید من تا جایی که یادم میاد این لنزهای سامیانگ کاملا مکانیکی هستند! یعنی فکر می کنم فرق نمونه نیکونی با کنونی فقط وجود یک چیپ در مدل نیکونی برای اضافه کردن اطلاعات اگزیف به عکس و تایید فوکوس دستی در دوربین و اینها باشد نه حرکت عناصر مکانیکی. بد نیست یک تماسی با نماینده سامیانگ در ایران بگیرید و مستقیم ازشون بپرسید...
    AlirezaAkhlaghi و Dariush Chegini تشکر می‌کنند.

  3. #53
    كاربر همراه alpacinohs آواتار ها
    تاریخ عضویت
    February 2015
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    166
    تشکر شده
    1931
    تشکر کرده
    1465

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط rasoul2014 نمایش پست ها
    راستش رو بخواید من تا جایی که یادم میاد این لنزهای سامیانگ کاملا مکانیکی هستند! یعنی فکر می کنم فرق نمونه نیکونی با کنونی فقط وجود یک چیپ در مدل نیکونی برای اضافه کردن اطلاعات اگزیف به عکس و تایید فوکوس دستی در دوربین و اینها باشد نه حرکت عناصر مکانیکی. بد نیست یک تماسی با نماینده سامیانگ در ایران بگیرید و مستقیم ازشون بپرسید...
    درود
    من این لنزو واسه یکی از دوستان خریدم، مانت نیکون علاوه بر نمایش اگزیف و تنظیم فوکوس دستی قابلیت تغییر دیافراگم از طریق بادی هم وجود داره با بستن اپرچر روی 22
    به طوری که تنظیم دستی اصلا نداره و اگه روی غیر 22 باشه دوربین eror میده
    yaghoobi، AlirezaAkhlaghi، rasoul2014 و 1 نفر دیگر تشکر می‌کنند.

  4. #54
    كاربر آشنا
    تاریخ عضویت
    November 2015
    محل سکونت
    tehran
    نوشته ها
    37
    تشکر شده
    5
    تشکر کرده
    36

    پیش فرض

    سلام به همگی وقتتون بخیر
    دوستان بنده مدتی هست که میخوام وارد عکاسی معماری بشم
    البته میدونم که باید لنز تیلت شیفت داشته باشم ولی متاسفانه از لحاظ مالی فعلا برام مقدور نیست
    دوربین من نیکون دی 750 هست
    میخواستم یه لنز اولترا واید بگیرم که با لنز 14 مم سامیانگ آشنا شدم
    خواستم ببینم اصلا برای عکاسی معماری به درد میخوره و کیفیتش چطور هست
    ممنون میشم اگر اطلاعاتی دارید با من به اشتراک بذارید
    دست همتونم درد نکنه



  5. #55
    كاربر همراه alpacinohs آواتار ها
    تاریخ عضویت
    February 2015
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    166
    تشکر شده
    1931
    تشکر کرده
    1465

    پیش فرض

    درود
    اين لنز از لحاظ شارپنس و كيفيت ساخت لنز خوبيه ولي تا جايي كه ميدونم واسه عكاسي معماري لنز بايد حداقل ديستورشنو داشته باشه و لنز زوم باشه تا دست عكاس بازتر باشه
    در مورد ديستورشن اين لنز نسبت به لنزاي ديگه مقدارش بيشتره البته اين مشكل در acr قابل رفع و حتي پريست خود acr جديدا واسه رفع اعوجاج اين لنز اومده
    بنظرم 11-16 توكينا يا 11-20 همين شركت واسه كار شما بهتر باشه

  6. #56
    Rax
    Rax آنلاین نیست
    كاربر همراه Rax آواتار ها
    تاریخ عضویت
    February 2007
    نوشته ها
    138
    تشکر شده
    277
    تشکر کرده
    30

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط vida.sharifian نمایش پست ها
    سلام به همگی وقتتون بخیر
    دوستان بنده مدتی هست که میخوام وارد عکاسی معماری بشم
    البته میدونم که باید لنز تیلت شیفت داشته باشم ولی متاسفانه از لحاظ مالی فعلا برام مقدور نیست
    دوربین من نیکون دی 750 هست
    میخواستم یه لنز اولترا واید بگیرم که با لنز 14 مم سامیانگ آشنا شدم
    خواستم ببینم اصلا برای عکاسی معماری به درد میخوره و کیفیتش چطور هست
    ممنون میشم اگر اطلاعاتی دارید با من به اشتراک بذارید
    دست همتونم درد نکنه
    14 سامیانگ یکم قدیمی شده! الان باید منتظر امدن و خرید Venus Optics Laowa Zero-D 12mm f/2.8 باشید!
    Nima Sadigh و ALI.Barutkub تشکر می‌کنند.

  7. #57
    كاربر آشنا
    تاریخ عضویت
    November 2015
    محل سکونت
    tehran
    نوشته ها
    37
    تشکر شده
    5
    تشکر کرده
    36

    پیش فرض

    سلام دوستان
    بنده برای کار عکاسی معماری فضای داخلی نیاز به یک لنز اولترا واید با کیفیت خوب و قیمت مناسب میگردم
    اما چون حرفه ی کاری هست برام خروجی خیلی مهمه که اعوجاج زیادی نداشته باشه
    بین این لنز و لنز 16-28 توکینا موندم
    لطفا کمکم کنید و اینکه آیا این 2 میلیمیتر فوکال بیشتر چقدر میتونه تاثیر داشته باشه روی کار
    ممنونم از همتون



  8. #58
    كاربر همراه :hamid: آواتار ها
    تاریخ عضویت
    February 2012
    محل سکونت
    کرج
    نوشته ها
    147
    تشکر شده
    741
    تشکر کرده
    426

    پیش فرض

    سلام
    شما میتونید همه چیز این دو لنز رو لتهم مقایسه کنید و تصمیم بگیرید
    مقایسه شارپنس

    مقایسه دیستورشن

    مقایسه ویگنت

    مقایسه flare

    البته نیاز است فواصل کانونی و دیافراگم های مختلف رو مقایسه کنید که داخل لینکها قابل تنظیم است
    vida.sharifian تشکر می‌کند.

  9. #59
    كاربر همراه :hamid: آواتار ها
    تاریخ عضویت
    February 2012
    محل سکونت
    کرج
    نوشته ها
    147
    تشکر شده
    741
    تشکر کرده
    426

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط vida.sharifian نمایش پست ها
    سلام دوستان
    بنده برای کار عکاسی معماری فضای داخلی نیاز به یک لنز اولترا واید با کیفیت خوب و قیمت مناسب میگردم
    اما چون حرفه ی کاری هست برام خروجی خیلی مهمه که اعوجاج زیادی نداشته باشه
    بین این لنز و لنز 16-28 توکینا موندم
    لطفا کمکم کنید و اینکه آیا این 2 میلیمیتر فوکال بیشتر چقدر میتونه تاثیر داشته باشه روی کار
    ممنونم از همتون
    سلام
    شما میتونید همه چیز این دو لنز رو باهم مقایسه کنید و تصمیم بگیرید
    مقایسه شارپنس

    مقایسه دیستورشن

    مقایسه ویگنت

    مقایسه flare

    البته نیاز است فواصل کانونی و دیافراگم های مختلف رو مقایسه کنید که داخل لینکها قابل تنظیم است
    Shadows و vida.sharifian تشکر می‌کنند.

  10. #60
    كاربر ويژه Nima Sadigh آواتار ها
    تاریخ عضویت
    November 2008
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,083
    تشکر شده
    9796
    تشکر کرده
    6565

    پیش فرض

    بررسی کامل این لنز توسط digital picture انجام شد(روی دوربین کنون 5ds):

    http://www.the-digital-picture.com/R...-2.8-Lens.aspx


    yaghoobi، Mehrdad-PL، KHAKSAR و 1 نفر دیگر تشکر می‌کنند.
    "تو قسمتی از جهان نیستی، تو خود جهان هستی"

صفحه 6 از 8 نخستنخست ... 2 3 4 5 6 7 8 آخرینآخرین

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •