صفحه 80 از 101 نخستنخست ... 30 70 76 77 78 79 80 81 82 83 84 90 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج : از شماره 791 تا 800 , از مجموع 1001
Like Tree1032تشکر

موضوع: فلاشهای استودیویی

  1. #791
    كاربر همراه r0otsharp آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2010
    نوشته ها
    223
    تشکر شده
    289
    تشکر کرده
    375

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط hanif azizzadeh نمایش پست ها
    درود احسان جان سپاسگذارم
    بنده قصد داشتم با فلاش دوربین 430 که TTL دارد ست کنم
    شما برای 30 متر مربع Indoor چه ست کیتی پیشنهاد میفرمایید
    اگر برند را هم بفرمایید ممنون میشوم
    لطفا از نظر کیفیت و قیمت (کم قیمت - متوسط و گران ) 3مورد بفرمایید
    ارادتمند
    دوست عزیز به نظرم شما یه ست 300 جمع کن. در آینده اگر نیاز شد یه 600 هم بگیر. در مورد برند باید پولت رو ببینی چقدر هست؟؟؟ پروفوتو بخوای بگیری هر شاخه ای 5 میلیون. بدون هیچ وسیله ای. فلاش های چینی هم که 300 هاش هر شاخه ای 500 تا 800 هست. فومکس هم می تونی انتخاب کنی.

    باتشکر
    ata_m3 و hanif azizzadeh تشکر می‌کنند.
    Nikon D90 | AF-S 18-105 F3.5-5.6 | AF 50mm F1.8D | Haida UV Filter 67mm

    احسان فراهانی

  2. #792
    كاربر بسیار فعال
    تاریخ عضویت
    July 2014
    نوشته ها
    1,234
    تشکر شده
    1802
    تشکر کرده
    754

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط r0otsharp نمایش پست ها
    دوست عزیز خودم به شخصه هیچ وقت به این اعتقاد ندارم که هر چیز گرونی عالی هست!!! مثلا توجیح یه بیوتی دیش Profoto به قیمت 1 میلیون به بالا چیه؟؟؟ توجیح سافت باکس با شروع قیمت 500 به بالا چی؟؟؟ یا اسنوت با قیمت های 700 به بالا؟؟؟؟ خرید برند های حرفه ای و مطرح به هیچ عنوان همیش منطقی نیست. شما باید هر شاخه هد Profoto 500 Air رو 5 میلیون تا 5.5 تهیه کرد. برای هرکسی این مقدار پول خرج کردن کار ساده ای نیست. تازه خیلی از دوستان هستن این برند که تو اروپا جایگاه مناسبی داره رو قبوول ندارن. و برندهایی مثل multiblitz یا برون کالر رو قبول دارن که باز افزایش قیمت نسبت به Profoto دارن. من آمار از خیلی همکاران دارم که منو های بالای 7 میلیون برای عروس دارن می گیرن و کارهای فوق العاده ای جمع می کنند ولی دارن با همین فلاش های شاخه ای 1 تا 2 میلیون کار می کنند. ولی با همه این توضیحات اگر کسی درآمد بالای 5 میلیون به بالا در ماه از این کار داره بره از برندهای مطرح خرید کنه.

    باتشکر احسان
    اختلافشون چیه ! راست میگی خوب اختلافی ندارن
    راستی فرق 206 با بنز چیه هر دو راه میرن دیگه
    اونی هم که پول حرفه ای میگیرد ولی تجهیزات معمولی استفاده می کند تکلیفش روشن است(مثل اینه که بری پول فرست کلاس بدی بعد ببرنت توی عادی هر دو هم به مقصد میرسن لطفا بحث رو با موضوع دیگری ترکیب نکنید)
    حرفه ای ترکیب میشود از تخصص+تجهیزات هر کدام کم باشد در خروجی موثر است
    ولی وقتی کسی پول ندارد ولی تخصص دارد خوب با آنچه دارد کار میکند و تلاش خودش را برای کیفیت مطلوب انجام می دهد

  3. #793
    كاربر همراه r0otsharp آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2010
    نوشته ها
    223
    تشکر شده
    289
    تشکر کرده
    375

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط siosha نمایش پست ها
    اختلافشون چیه ! راست میگی خوب اختلافی ندارن
    راستی فرق 206 با بنز چیه هر دو راه میرن دیگه
    اونی هم که پول حرفه ای میگیرد ولی تجهیزات معمولی استفاده می کند تکلیفش روشن است
    داداش بی خیال
    اختلاف که تا دلت بخواد داره. اما برای کسی که تازه داره شروع می کنه، هنوز دقیقا نمی دونه باید از کجا و با چه وسیله ای شروع کنه یا باید پول زیادی داشته باشه بره بهترین هارو بخره یا اینکه بیاد از کم شروع کنه. مثلا برای کسی که هنوز خیلی نمی دونه چه وسایلی نیاز داره باید بره Profoto یا بالاتر بگیره؟؟؟؟ هنوز نمی دونه سافت باکس نیاز داره یا اکتا بره 1 2 میلیون پول اینارو واسه برندی مثل Profoto بده؟؟؟ بیا من یه سری نمونه کار بهت نشون می دم از عکاس های حرفه ای همین تهران با فلاش هایی مثل نایس متل فتوفلکس انداختن. اینکه با فلاش های ارزون قیمت نمی تونی کار خوب جمع کنی رو قبول ندارم. به هیچ عنوان. تو این کار یکی از مهمترین قسمت ها داشتن تجهیزات خوبه. اما برای کسی که اینکارس. نه مبتدی. دوستی در همین انجمن می شناسم که ست کامل Profoto داره. هنوز نمی دونم باید چه جوری عکاسی کنه. نمی دونه واسه داشتن یه آتلیه چه لوازمی 100 درصد نیاز داره!!!!
    کسی که ماشین سواری هنوز بلد نیست پشت بنز نشستنش درسته؟؟؟ اگر هست که هیچ.... یه سری ها هستن که می شینن اونا از اون دسته آدمایی هستن که بالا گفتم. بهترین وسایل رو دارن ولی هنوز نمی دونن چیه!!!! چون فقط پول خریدش رو داشتن. نه علمشو...
    خواستی تا دلت بخواد استودیو حرفه ای بهت معرفی می کنم که تازه امسال رفتن واسه خرید لوازم حرفه ای اونم به خاطر اینکه جلو همکارا کم نیارن....
    عکاس هایی رو می شناسم که با برندی مثل paulcbuff کار می کنند. قیمت 600 ژولش یک چهارم Profoto یا حتی بیشتر هست. آیا می شه گفت عکاسش بد می شه؟؟ خوب نیست؟؟؟

    باتشکر
    hanif azizzadeh تشکر می‌کند.
    Nikon D90 | AF-S 18-105 F3.5-5.6 | AF 50mm F1.8D | Haida UV Filter 67mm

    احسان فراهانی

  4. #794
    كاربر بسیار فعال
    تاریخ عضویت
    July 2014
    نوشته ها
    1,234
    تشکر شده
    1802
    تشکر کرده
    754

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط r0otsharp نمایش پست ها
    اختلاف که تا دلت بخواد داره. اما برای کسی که تازه داره شروع می کنه، هنوز دقیقا نمی دونه باید از کجا و با چه وسیله ای شروع کنه یا باید پول زیادی داشته باشه بره بهترین هارو بخره یا اینکه بیاد از کم شروع کنه. مثلا برای کسی که هنوز خیلی نمی دونه چه وسایلی نیاز داره باید بره Profoto یا بالاتر بگیره؟؟؟؟ هنوز نمی دونه سافت باکس نیاز داره یا اکتا بره 1 2 میلیون پول اینارو واسه برندی مثل Profoto بده؟؟؟ بیا من یه سری نمونه کار بهت نشون می دم از عکاس های حرفه ای همین تهران با فلاش هایی مثل نایس متل فتوفلکس انداختن. اینکه با فلاش های ارزون قیمت نمی تونی کار خوب جمع کنی رو قبول ندارم. به هیچ عنوان. تو این کار یکی از مهمترین قسمت ها داشتن تجهیزات خوبه. اما برای کسی که اینکارس. نه مبتدی. دوستی در همین انجمن می شناسم که ست کامل Profoto داره. هنوز نمی دونم باید چه جوری عکاسی کنه. نمی دونه واسه داشتن یه آتلیه چه لوازمی 100 درصد نیاز داره!!!!
    کسی که ماشین سواری هنوز بلد نیست پشت بنز نشستنش درسته؟؟؟ اگر هست که هیچ.... یه سری ها هستن که می شینن اونا از اون دسته آدمایی هستن که بالا گفتم. بهترین وسایل رو دارن ولی هنوز نمی دونن چیه!!!! چون فقط پول خریدش رو داشتن. نه علمشو...
    خواستی تا دلت بخواد استودیو حرفه ای بهت معرفی می کنم که تازه امسال رفتن واسه خرید لوازم حرفه ای اونم به خاطر اینکه جلو همکارا کم نیارن....
    عکاس هایی رو می شناسم که با برندی مثل paulcbuff کار می کنند. قیمت 600 ژولش یک چهارم Profoto یا حتی بیشتر هست. آیا می شه گفت عکاسش بد می شه؟؟ خوب نیست؟؟؟

    باتشکر
    چی دارید میگید همه چیز رو با هم مخلوط کردید همینطور دارید کشش میدید کی گفت از برند حرفه ای خرید کنند یا نکنند
    پرسیدین چرا کسی اطلاعاتی در مورد off برند ها نمی دهد خدمتون عرض کردم اطلاعات حرفه ای در این برند ها وجود ندارد(نه دفترچه درست حسابی نه تست های حرفه ای) همین
    پرفسور paulcbuff برای خودش برندیه . این برند خدمات پس از فروش داره خدمات تلفنی داره سایت درست حسابی داره قطعات تعمیری مدل های 10 سال پیشش هنوز تامین میشود تنها مشکل اینه که ما تحریم هستیم

  5. #795
    كاربر همراه r0otsharp آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2010
    نوشته ها
    223
    تشکر شده
    289
    تشکر کرده
    375

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط siosha نمایش پست ها
    چی دارید میگید همه چیز رو با هم مخلوط کردید همینطور دارید کشش میدید کی گفت از برند حرفه ای خرید کنند یا نکنند
    پرسیدین چرا کسی اطلاعاتی در مورد off برند ها نمی دهد خدمتون عرض کردم اطلاعات حرفه ای در این برند ها وجود ندارد(نه دفترچه درست حسابی نه تست های حرفه ای) همین
    پرفسور paulcbuff برای خودش برندیه . این برند خدمات پس از فروش داره خدمات تلفنی داره سایت درست حسابی داره قطعات تعمیری مدل های 10 سال پیشش هنوز تامین میشود تنها مشکل اینه که ما تحریم هستیم
    من یه سری از پست های شمارو دنبال می کردم، متاسفانه ادبیات درستی از شما توش ندیدن. متاسفانه.... در هر صورت اگر بنده تغییری در روند تاپیک دادم واقعا شرمندم.


    باتشکر احسان
    hanif azizzadeh تشکر می‌کند.
    Nikon D90 | AF-S 18-105 F3.5-5.6 | AF 50mm F1.8D | Haida UV Filter 67mm

    احسان فراهانی

  6. #796
    كاربر همراه hanif azizzadeh آواتار ها
    تاریخ عضویت
    August 2014
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    237
    تشکر شده
    517
    تشکر کرده
    557

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط siosha نمایش پست ها
    چی دارید میگید همه چیز رو با هم مخلوط کردید همینطور دارید کشش میدید کی گفت از برند حرفه ای خرید کنند یا نکنند
    پرسیدین چرا کسی اطلاعاتی در مورد off برند ها نمی دهد خدمتون عرض کردم اطلاعات حرفه ای در این برند ها وجود ندارد(نه دفترچه درست حسابی نه تست های حرفه ای) همین
    پرفسور paulcbuff برای خودش برندیه . این برند خدمات پس از فروش داره خدمات تلفنی داره سایت درست حسابی داره قطعات تعمیری مدل های 10 سال پیشش هنوز تامین میشود تنها مشکل اینه که ما تحریم هستیم
    درود
    اینجا همه برای استفاده از تجربیاتمون بحث و گفتگو میکنیم استفاده از واژه های تحقیر آمیز مثل (کسی که دستش به دهنش میرسه یا پرفسور) شایسته نیست ( پست شما رو قبل از ویرایش عرض میکنم )
    به هر صورت هر کسی میتونه نظر خودشو اعلام کنه ولی هیچ کس حق توهین نداره
    از شما میخوام در مورد ادبیاتتون تجدید نظر بفرمایید
    موفق باشید
    r0otsharp تشکر می‌کند.

  7. #797
    كاربر بسیار فعال
    تاریخ عضویت
    May 2011
    محل سکونت
    THR
    نوشته ها
    1,588
    تشکر شده
    6001
    تشکر کرده
    2604

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط r0otsharp نمایش پست ها

    ...
    در محیط Indoor کار با بیشتر از 300 ژول کمی سختر می شه که البته به ابعاد محیطی که دارین توش کار می کنید هم بستگی داره. باز سوالی بود در خدمتم.
    من با Head های 500w.sec توی اتاق ۳ در ۳ ای که میز و کتابخونه توش دارم، هم عکاسی میکنم (یعنی فضای مفیدم حدود ۲ در ۲.۵ متر میشه)

    مگه قراره فلاش بیش از 300w.sec (مثلا ۴۰۰ یا ۵۰۰) رو همیشه روی ماکزیمم قدرتش باهاش کار کنیم ؟

    هِد 500w.sec رو میتونید تا 6 یا 7stop کاهش «توان نوری» بدید و بذاریدش تو فاصلهء ۱۰۰ سانتی از سوژه ... هیچ اشکالی بوجود نمیاد و کار، سخت نمیشه ...
    وقتی یه هد ۵۰۰ رو، 6stop کاهش نوری بدید: 500 ... 250 ... 125 ... 62.5 ... 31.25 ... 15.63 ... 7.8w ... (یعنی میرسیم به کمتر از یه لامپ ۲۰ وات!‌)

    رابطهء مستقیمی بین «ماکزیمم قدرت هد ها» یی که دارید و «ابعاد فضای indoor شما» وجود نداره ... (بخاطر همون قابلیت کاهش توان هد)
    این ها پارامترهایی نیستند که دست و بال عکاس رو ببندند


    فرض کنید هد های شما قابلیت کم شدن تا ۳ یا ۴ استاپ نوری را داشته باشند (اگر 500w.s باشند، از 31.25w.s کمتر نشوند!) ... اون موقع باید چه کرد ؟
    ۱. اگر بحث الزام در استفاده از عمق میدانهای کم (یا همان اپرچر های بسیار گشوده) مطرح نباشه، میشه اپرچر رو تنگ تر کرد.
    ۲. اگر الزام در عمق میدان های کم باشه ؟ ... میشه روی لنز یه فیلتر ND بست (که از شدت ورود نور به داخل لنز، کم بشه)

    برای عکس زیر (f/2.8 و ISO100) از فیلتر ND استفاده شده
    (پست ۶۰۲ از تاپیک عکاسی صنعتی و تبلیغاتی)
    37479d1355862394-black_n_decker_retouched_layouted_w750.jpg

    حرف و حدیث های زیادی وجود داره که نوع رنگی که فلاش چینی به عکس میده، فلان است و رنگی که BronColor و Profoto میده بهمان است و ...
    عکاسی که در کار عکاسی و خصوصا ادیت خروجی هاش، مهارت کافی رو داره، در اکثر قریب به اتفاق موارد، رنگهایی رو در خروجی به مشتری تحویل میده که اهل فن هم ازش ایرادی نمیتونند بگیرند.

    اگر عکاس، با مهارت تمام، تونست از تمامی امکانات تجهیزاتش حداکثر استفاده رو ببره و برسه به لبهء توان تجهیزاتش ... و بازم با دلیل و منطق علمی، بیاد بگه که باید فلان مدل رو از فلا برند بخرم، اونموقع حرفش رو قبول کنید ... آتلیهء کودک میشناسم تو تهران که جزء اولین گزینه های معرفی خودش، اسم برند هد ها و عکس اون ها رو گذاشته تو سایتش قومی به جد و جهد گرفتند زلف یار ... قومی دگر ...

  8. #798
    كاربر همراه hanif azizzadeh آواتار ها
    تاریخ عضویت
    August 2014
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    237
    تشکر شده
    517
    تشکر کرده
    557

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Ali Bayati نمایش پست ها
    من با Head های 500w.sec توی اتاق ۳ در ۳ ای که میز و کتابخونه توش دارم، هم عکاسی میکنم (یعنی فضای مفیدم حدود ۲ در ۲.۵ متر میشه)

    مگه قراره فلاش بیش از 300w.sec (مثلا ۴۰۰ یا ۵۰۰) رو همیشه روی ماکزیمم قدرتش باهاش کار کنیم ؟

    هِد 500w.sec رو میتونید تا 6 یا 7stop کاهش «توان نوری» بدید و بذاریدش تو فاصلهء ۱۰۰ سانتی از سوژه ... هیچ اشکالی بوجود نمیاد و کار، سخت نمیشه ...
    وقتی یه هد ۵۰۰ رو، 6stop کاهش نوری بدید: 500 ... 250 ... 125 ... 62.5 ... 31.25 ... 15.63 ... 7.8w ... (یعنی میرسیم به کمتر از یه لامپ ۲۰ وات!‌)

    رابطهء مستقیمی بین «ماکزیمم قدرت هد ها» یی که دارید و «ابعاد فضای indoor شما» وجود نداره ... (بخاطر همون قابلیت کاهش توان هد)
    این ها پارامترهایی نیستند که دست و بال عکاس رو ببندند


    فرض کنید هد های شما قابلیت کم شدن تا ۳ یا ۴ استاپ نوری را داشته باشند (اگر 500w.s باشند، از 31.25w.s کمتر نشوند!) ... اون موقع باید چه کرد ؟
    ۱. اگر بحث الزام در استفاده از عمق میدانهای کم (یا همان اپرچر های بسیار گشوده) مطرح نباشه، میشه اپرچر رو تنگ تر کرد.
    ۲. اگر الزام در عمق میدان های کم باشه ؟ ... میشه روی لنز یه فیلتر ND بست (که از شدت ورود نور به داخل لنز، کم بشه)

    برای عکس زیر (f/2.8 و ISO100) از فیلتر ND استفاده شده
    (پست ۶۰۲ از تاپیک عکاسی صنعتی و تبلیغاتی)
    37479d1355862394-black_n_decker_retouched_layouted_w750.jpg

    حرف و حدیث های زیادی وجود داره که نوع رنگی که فلاش چینی به عکس میده، فلان است و رنگی که BronColor و Profoto میده بهمان است و ...
    عکاسی که در کار عکاسی و خصوصا ادیت خروجی هاش، مهارت کافی رو داره، در اکثر قریب به اتفاق موارد، رنگهایی رو در خروجی به مشتری تحویل میده که اهل فن هم ازش ایرادی نمیتونند بگیرند.

    اگر عکاس، با مهارت تمام، تونست از تمامی امکانات تجهیزاتش حداکثر استفاده رو ببره و برسه به لبهء توان تجهیزاتش ... و بازم با دلیل و منطق علمی، بیاد بگه که باید فلان مدل رو از فلا برند بخرم، اونموقع حرفش رو قبول کنید ... آتلیهء کودک میشناسم تو تهران که جزء اولین گزینه های معرفی خودش، اسم برند هد ها و عکس اون ها رو گذاشته تو سایتش قومی به جد و جهد گرفتند زلف یار ... قومی دگر ...
    درود
    بسیار عالی بود جناب بیاتی سپاسگذارم
    برای جمع بندی بفرمایید از برندهای چینی و ارزانقیمت کدام یک مورد تایید شماست ؟ نمیخواهم وسیله ای تهیه کنم که بارها برای تعمیرات و عدم کارکرد درستش به درد سر بیوفتم
    از اینکه اطلاعاتتون رو در اختیار ما قرار می دهید متشکرم
    ارادتمند شما حنیف
    Ali Bayati تشکر می‌کند.

  9. #799
    كاربر بسیار فعال
    تاریخ عضویت
    May 2011
    محل سکونت
    THR
    نوشته ها
    1,588
    تشکر شده
    6001
    تشکر کرده
    2604

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط hanif azizzadeh نمایش پست ها
    درود
    بسیار عالی بود جناب بیاتی سپاسگذارم
    برای جمع بندی بفرمایید از برندهای چینی و ارزانقیمت کدام یک مورد تایید شماست ؟ نمیخواهم وسیله ای تهیه کنم که بارها برای تعمیرات و عدم کارکرد درستش به درد سر بیوفتم
    از اینکه اطلاعاتتون رو در اختیار ما قرار می دهید متشکرم
    ارادتمند شما حنیف
    این سوالی که شما پرسیدید، چندین بار تو همین فروم ( و احتمال زیاد، تو همین تاپیک) پاسخگویی شده ...
    چندتا معیار رو باید برای فلاشهای چینی در نظر بگیرید که تو همون پاسخهایی که داده بودم، باید بگردم/بگردید و پیدا کنم/کنید ...

    مهم ترینشون:

    داشتن فن خنک کننده
    داشتن mount فلزی و محکم
    بدنهء آلومینیومی (و نه پلاستیکی و ...)
    مادیفایرهای در دسترس و به قیمت (سافت باکس، کاسه نرمال و ...)
    قابلیت کم شدن نور حداقل تا ۵ استاپ
    داشتن لامپ مدل
    در دسترس بودن لامپهای نعلی و مدل در بازار داخلی
    و مواردی که الان حضور ذهن ندارم ...

    آها ! ... فروشندهء معتبری که طی سالیان، خدمات پس از فروش ارضاء کننده ای به مشتری هاش داده باشه !
    شما ممکنه یه کیت از برند مثلا AlienBees و Eisntein (هر دو متعلق به Paul.C.Bauf که برند خوبیه و احتمال نیاز به تعمیرشون خیلی کمه) و ... داشته باشید، ولی سرویس کار و قطعات یدکی اش رو در دسترس نداشته باشید. (مثلا لامبورگینی آونتادور بیارید ایران، و مجبور باشید بدید لنت ترمز و فیلتر و ... یه نفر از اون سمت خلیج فارس ارسال کنه)

    چون مالک هد های چینی نبوده ام، نمیتونم هیچ برند چینی خاصی رو بعنوان پیشنهاد، عنوان کنم.
    اگر از دوستانی که آتلیه های پر رونقی دارند و هد های چینی شون مثلا ۱۰۰ بار در روز تخلیه میکنه، سراغ دارید، منبع خوبی هستند برای اعتبار سنجی اون برند چینی (بهترین راه مطالعه بنظرم همینه)

  10. #800
    كاربر بسیار فعال
    تاریخ عضویت
    July 2014
    نوشته ها
    1,234
    تشکر شده
    1802
    تشکر کرده
    754

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Ali Bayati نمایش پست ها
    چون مالک هد های چینی نبوده ام، نمیتونم هیچ برند چینی خاصی رو بعنوان پیشنهاد، عنوان کنم.
    اگر از دوستانی که آتلیه های پر رونقی دارند و هد های چینی شون مثلا ۱۰۰ بار در روز تخلیه میکنه، سراغ دارید، منبع خوبی هستند برای اعتبار سنجی اون برند چینی (بهترین راه مطالعه بنظرم همینه)
    جانا سخن از زبان ما میگویی
    لبه ی توان تجهیزات دلیل اصلی ارتقاع برای یک حرفه ای است

صفحه 80 از 101 نخستنخست ... 30 70 76 77 78 79 80 81 82 83 84 90 ... آخرینآخرین

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •