بهتون اكيدا توصيه ميكنم :
براي كاليبراسيون اتو فكوس دوربينتون از روش مطرح شده در تاپيك بالا استفاده نكنيد .
دوربين رو به يك تعمير كار مجرب بسپاريد اگر گارانتي دارد كه شركت فروشنده بايد مسوليت تعمير اون رو به عهده
بگيره
بهتون اكيدا توصيه ميكنم :
براي كاليبراسيون اتو فكوس دوربينتون از روش مطرح شده در تاپيك بالا استفاده نكنيد .
دوربين رو به يك تعمير كار مجرب بسپاريد اگر گارانتي دارد كه شركت فروشنده بايد مسوليت تعمير اون رو به عهده
بگيره
نميتونيد درست تنظيم كنيد همين
البته ميل خودتونه ولي دوربينتون غير قابل استفاده ميشه
اگه از نور نگار خريديد ببريد بديد بهشون بگيد اين اشكال رو داره و موظف هستند عيب رو رفع كنند
اگر خودتون دست بزنيد باعث ميشه از گارانتي خارج بشه
روي چه ايزويي نويز زياد داريد ؟ در چه شرايط نوري ؟
مشخصات يك عكس ( سرعت شاتر ديافراگم و ايزو ) رو بگيد به همراه نمونه عكس
دوستان مطالب بسیار آموزنده ای بود.
کسی در مورد کالیبره کردن لنز چیزی نگفت؟
لنز ها هم کالیبره میشن؟
بهروز، دست به دوربینت بزنی مجبور میشی یا بدیش تعمیرگاه یا بندازیش دور! تنظیم فکوس رو فراموش کن به کل. باورت نمیشه به مسعود یا داریوش یه زنگ بزن تا بهت بگن.
بابا گیر ندید اینقدر به 1 دهم پیکسل شارپنس، مطمئنم که اون دوربین فکوس خوبی داره. عکساتونو بزارید ببینیم عوض اینها، بهروز از زمین پرواز برامون عکس بزار...
Hamed KhoramyarMy Gear: D300 + Nikkor(s) 10.5mm / 10-24 / 17-55 / 70-200 / TC 1.7 / SB800 / MF3a + 50 F1.4 D
ویرایش توسط huge : Tuesday 13 March 2007 در ساعت 10:36
بهروز جان، دست به دوربینت بزنی مجبور می شی بری 5d بخری!!! از ما گفتن بود!!!!
یا بی خیال شو!! یا دوربینت را بفرست بره دوبی نمایندگی مجاز کنون! اگر دوربینت 350d بود می توانستیم خودمان درستش کنیم. اما دوربین های تو این کلاس سیستم فوکوس پیچیده ای دارند.