صفحه 3 از 5 نخستنخست 1 2 3 4 5 آخرینآخرین
نمایش نتایج : از شماره 21 تا 30 , از مجموع 48
Like Tree46تشکر

موضوع: Fuji S5 Pro

  1. #21
    كاربر ويژه Arash آواتار ها
    تاریخ عضویت
    June 2004
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    3,328
    تشکر شده
    16880
    تشکر کرده
    4010

    پیش فرض پاسخ: Fuji S5 Pro

    این شیرین کاریها فقط از فوجی بر میاد!




    این هم توضیحاتش:
    I did this today as a demonstration for a friend of mine who often hires me to shoot second camera with him.

    I was complaining about how huge my files sizes were, describing the beauty of DR and wondering about a sample...

    I had shot some pictures today at my wife's school, this is a lousy shot, but it had a window and a door in the background. Both pretty blown out. Which got me thinking, what if,... and this is what I did.

    I racked the recovery up to 100 and dropped the exposure a little over 3 stops in Lightroom. ISO 800 by the way.
    1986 تشکر می‌کند.
    آرش عاشوری‌نیا
    www.arashnia.com/blog
    www.kosuf.com

  2. #22
    كاربر ويژه Arash آواتار ها
    تاریخ عضویت
    June 2004
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    3,328
    تشکر شده
    16880
    تشکر کرده
    4010

    پیش فرض پاسخ: Fuji S5 Pro

    خوب میشه به اینجاها رسید!
    1986 تشکر می‌کند.
    آرش عاشوری‌نیا
    www.arashnia.com/blog
    www.kosuf.com

  3. #23
    كاربر جديد sepidar آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2005
    نوشته ها
    13
    تشکر شده
    0
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض پاسخ: Fuji S5 Pro

    جناب عاشوري نيا بسيار جالبه. ميتونم بپرسم اين مقدار تفاوت ناشي از چند استاپ ديناميك رنج بيشتره؟ ظاهرا نويز بخشهاي تيره تصوير هم با دوربينهاي ديگه تفاوت قابل ملاحظه اي داره!
    عليرضا شريف

    Nikon D80, Nikon F65, Nikkor 18-135mm f/3.5-5.6 G, Nikkor 50mm f/1.8 AF, Nikkor 70-210mm f/4-5.6 AF

  4. #24
    كاربر ويژه Arash آواتار ها
    تاریخ عضویت
    June 2004
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    3,328
    تشکر شده
    16880
    تشکر کرده
    4010

    پیش فرض پاسخ: Fuji S5 Pro

    والا فوجی معتقد به داینامیک رنج ۴۰۰ درصد هستش...

    در تستهایی که من دیدم... بین دوربین دی ۲۰۰ نیکون و فوجی اس ۵ پرو...
    در عکسهایی که به صورت jpg توسط دوربین خروجی گرفته شده... در سایه ها فوجی بسیار بسیار جزییات بیشتری رو ثبت کرده بود... و در نیکون تصویر در بخش سایه تیره شده بود.
    در بخشهای روشن تصویر که دیگه مساله روشن هست و توضیح نمیخواد!

    اینهم یه تست دیگه...:




    البته در مورد تست دی ۲۰۰ و اس ۵ و سایه ها هم تست پیدا کردم دوباره میگذارم اینجا
    1986 تشکر می‌کند.
    آرش عاشوری‌نیا
    www.arashnia.com/blog
    www.kosuf.com

  5. #25
    كاربر جديد sepidar آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2005
    نوشته ها
    13
    تشکر شده
    0
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض پاسخ: Fuji S5 Pro

    نقل قول نوشته اصلی توسط Arash نمایش پست ها
    والا فوجی معتقد به داینامیک رنج ۴۰۰ درصد هستش...
    منظور همان 2 استاپه؟
    عليرضا شريف

    Nikon D80, Nikon F65, Nikkor 18-135mm f/3.5-5.6 G, Nikkor 50mm f/1.8 AF, Nikkor 70-210mm f/4-5.6 AF

  6. #26
    كاربر ويژه Persian آواتار ها
    تاریخ عضویت
    February 2005
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    2,472
    تشکر شده
    10723
    تشکر کرده
    6066

    پیش فرض پاسخ: Fuji S5 Pro

    dpreview
    بالاخره همت کرد


    Fujifilm FinePix S5 Pro Review

    http://www.dpreview.com/reviews/FujifilmS5Pro/
    Amir Mohebi، Kaveh Ghobadi و AliMohammadi تشکر می‌کنند.
    علیرضا غفاری
    لینک مقالات سایت
    "Travel is the graduate school of life" Joe McNally

  7. #27
    كاربر فعال Doncorleone آواتار ها
    تاریخ عضویت
    October 2006
    محل سکونت
    .Mulholland DR
    نوشته ها
    490
    تشکر شده
    488
    تشکر کرده
    325

    پیش فرض پاسخ: Fuji S5 Pro

    فوجی فکر کنم انقدر حواسش به داینامیک رنج پرت شده که از خیلی چیزا عقب مونده.. ما که تو تستها به غیر از سافت بودن تصویر چیزی ندیدیم..
    محمد منتظری

  8. #28
    كاربر ويژه Persian آواتار ها
    تاریخ عضویت
    February 2005
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    2,472
    تشکر شده
    10723
    تشکر کرده
    6066

    پیش فرض پاسخ: Fuji S5 Pro

    The amazing dynamic range and superb skin tones alone are enough reason for wedding and portrait photographers to consider it seriously. But it's not only about dynamic range; Fujifilm really can do color well (guess all those decades making Fujichrome help there), high ISO performance is better than the D200 (though don't expect miracles) and the out of camera JPEGs are probably the best you'll see from any digital SLR at this level.
    علیرضا غفاری
    لینک مقالات سایت
    "Travel is the graduate school of life" Joe McNally

  9. #29
    كاربر ويژه Persian آواتار ها
    تاریخ عضویت
    February 2005
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    2,472
    تشکر شده
    10723
    تشکر کرده
    6066

    پیش فرض پاسخ: Fuji S5 Pro

    سوالی که ذهن من را مشغول کرده این است که حداکثر سایز پرینتی که میشه با s5 گرفت چقدر با یک دوربین 6 مگاپیکسلی و چقدر با یک دوربین 12 مگاپیکسلی متفاوت است.
    به طور مسلم باید این سایز بزرگتر از سایز پرینت دی70 باشه و به طور حتم کمتر از دی2 ایکس .
    یادم هست یک بار آرش میگفت میشه انتظار خروجی در حدود 8 مگ را از این سنسورهای فوجی داشت ولی کسی تا به حال امتحان کرده. دوست دارم بدونم به فرض کسی که به جای دی200 این دوربین را میخره در امکان کراپ کردن چقدر از دست داده.
    داینامیک رنج و همه ان داستانها به جای خود منظورم فقط امکان پرینت در سایز بزرگه.
    1986 تشکر می‌کند.
    علیرضا غفاری
    لینک مقالات سایت
    "Travel is the graduate school of life" Joe McNally

  10. #30
    كاربر ويژه Arash آواتار ها
    تاریخ عضویت
    June 2004
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    3,328
    تشکر شده
    16880
    تشکر کرده
    4010

    پیش فرض پاسخ: Fuji S5 Pro

    چندتا مساله این وسط وجود داره.....
    گرفتار بودم فرصت نکردم review سایت dpreview رو درست تحلیل کنم... ولی چیزی که بصورت سرسری دیدم این بود که adobe توی تبدیل فایلهای NEF فوجی کاملا مشکل داره(از لحاظ کشف جزییات، نه از لحاظ کشف داینامیک رنج)


    اما جواب سوال شما:
    اینجوری میشه که سایز چاپ شما به سوژه بستگی داره...
    جنس تبدیل اطلاعات از روی سنسور تا فایلی که ما میبینیم باعث میشه که اشکالاتی در تصویر بوجود بیاد.
    یه توجه این وسط لازم هست... در سنسورهای معمولی ما دو پیکسل سبز داریم، یه آبی یه قرمز... اینها تشکیل یه پیکسل میدن... حالا در سنسور فوجی دو سبز روشن دو سبز تیره... آبی روشن آبی تیره! قرمز روشن قرمز تیره! و اینها تشکیل یک پیکسل میدن.... به این قصه این مورد رو اضافه کنید که این پیکسلها ۸ ضلعی هم هستن!(چه شود!)

    برای همین... طرفداران دوربینهای فوجی عموما طیف عکاسان پرتره هستن...(که ثبت جزییات به اون شکلی که در دوربینهای دیگه میبینیم براشون مهم نیست.... اما درک طیف های مختلف رنگی... مخصوصا ثبت کنتراستهایی که در لباسها هست براشون مهم به حساب میاد.)
    ولی اگر از سوژه ای با جزئیات بالا عکس بگیریم و ثبت اطلاعات جز به جز برامون مهم باشه فوجی اصولا چیزی تارو مار به ما تحویل خواهد داد.

    در نهایت....
    هر روز بیشتر از دیروز به این نتیجه میرسم که dpreview شوت میزنه!
    FarhadBahramii، Kaveh Ghobadi و 1986 تشکر می‌کنند.
    آرش عاشوری‌نیا
    www.arashnia.com/blog
    www.kosuf.com

صفحه 3 از 5 نخستنخست 1 2 3 4 5 آخرینآخرین

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •