صفحه 16 از 23 نخستنخست ... 6 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج : از شماره 151 تا 160 , از مجموع 226
Like Tree895تشکر

موضوع: Nikon D810

  1. #151
    كاربر فعال S Noora آواتار ها
    تاریخ عضویت
    September 2014
    محل سکونت
    اهواز
    نوشته ها
    557
    تشکر شده
    1179
    تشکر کرده
    1987

    پیش فرض

    دوستانی که این دوربین رو با لنزهای کیتش خریداری کردن:آیا درسته که این دوربین با سه لنز کیت 35/1.8G, 50/1.8G and 85/1.8G عرضه میشه؟

  2. #152
    كاربر ويژه Nima Sadigh آواتار ها
    تاریخ عضویت
    November 2008
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,118
    تشکر شده
    9925
    تشکر کرده
    6705

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط S Noora نمایش پست ها
    دوستانی که این دوربین رو با لنزهای کیتش خریداری کردن:آیا درسته که این دوربین با سه لنز کیت 35/1.8G, 50/1.8G and 85/1.8G عرضه میشه؟
    جالبه.بله. كيت مخصوص فيلم سازان كه ظاهرا خود نيكون ارايه كرده است:
    Nikon D810 DSLR Filmmaker's Kit 13456 B&H Photo Video
    yaghoobi و saber.pix تشکر می‌کنند.
    "تو قسمتی از جهان نیستی، تو خود جهان هستی"

  3. #153
    كاربر همراه saber.pix آواتار ها
    تاریخ عضویت
    August 2009
    محل سکونت
    تبریز
    نوشته ها
    470
    تشکر شده
    564
    تشکر کرده
    736

    پیش فرض

    من نمونه های فیلم این دوربین رو دیدم اما فرق اساسی اون با دوربین Canon 5D mark lll رو نتونستم بفهمم از دوستان کسی در این مورد میشه راهنمایی کنه ؟ بعضی جاها به برتری این دوربین در تصویربرداری نسبت به نمونه کانی خودش هست.
    siosha و Mahdi.A.Tabar تشکر می‌کنند.

  4. #154
    كاربر بسیار فعال
    تاریخ عضویت
    July 2014
    نوشته ها
    1,234
    تشکر شده
    1802
    تشکر کرده
    754

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط saber.pix نمایش پست ها
    من نمونه های فیلم این دوربین رو دیدم اما فرق اساسی اون با دوربین Canon 5D mark lll رو نتونستم بفهمم از دوستان کسی در این مورد میشه راهنمایی کنه ؟ بعضی جاها به برتری این دوربین در تصویربرداری نسبت به نمونه کانی خودش هست.
    بار ها تکرار شده که نمونه یک تصویر یا فیلم ملاک عملکرد دوربین نیست
    از روی هیچ عکس یا فیلمی هم نمی توان گفت این کدام دوربین است
    این کیت هم بیشتر یک رفتار تبلیغاتی است مزیت های کنون در فیلمبرداری چندین سال است خود نمایی میکند با ورود دوربین جدید (معادل 810 مارک 3 نیست) این اختلاف کاملا خود نمایی خواهد کرد ضمن اینکه چند سالی است که دو شرکت کنون و نیکون از رقابت مستقیم با هم دست برداشته اند بطوری که عملا شاهد دوربین های معادل در رده های بالا نبوده ایم و هر کدام قابلیت های متفاوت و در نتیجه بازار هدف متفاوتی داشته اند
    فیلمبرداری حرفه ای و با کیفیت به بیش از این دوربین ها نیاز دارد
    برای اطلاعات بیشتر میتوانید 1Dc را برسی کنید که حداقل دوربین ارزان و قابل اتکا برای فیلمبرداری حرفه ای است
    ویرایش توسط siosha : Thursday 26 March 2015 در ساعت 00:22
    saber.pix، obsidiyan، Mahdi.A.Tabar و 1 نفر دیگر تشکر می‌کنند.

  5. #155
    كاربر همراه Alias_239 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    December 2011
    محل سکونت
    Iran,Qom
    نوشته ها
    179
    تشکر شده
    1075
    تشکر کرده
    1864

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط siosha نمایش پست ها
    فیلمبرداری حرفه ای و با کیفیت به بیش از این دوربین ها نیاز دارد
    برای اطلاعات بیشتر میتوانید 1Dc را برسی کنید که حداقل دوربین ارزان و قابل اتکا برای فیلمبرداری حرفه ای است
    سلام
    تجربه چند کار تلویزیونی را داشته ام.از نظر مدیران تلویزیون هنور دوربین هایی مانند 170 سونی دوربین های بسیار عالی ای حساب می شوند و دوربینی که قابلیت کار Full HD را داشته باشد حداقل 4 برابر کیفیت لازم را داراست.استدیوهای تلویزیونی ایران در حال حاضر این موضوع را برسی می کنند که با دوربین هایی ظبط کنیم که مموری می خوردند یا Tape های VHS.به چشم خود دیده ام که خیلی ها از دوربین های Handy Cam استفاده می کنند و به نتیجه کار افتخار می کنند به ما می گفتند که چرا از 5d M III می خواهید استفاده کنید.

    این دوربین ها کیفیت بسیار بالاتر از نیاز برای کار تلویزیون را دارند و البته در جاهایی مانند سینمای ایران که شما کلاً چیزی به نام کیفیت تصویر ندارید این دوربین ها به شدت فوقالعاده عمل می کنند.حالا تا منظور شما از کار حرفه ای چیست؟

    این که کسی حرفه است و از فیلم برداری پول در می آورد همیشه به این معنا نیست که حداقل از دوبین هایی مانند IMAX و ARRI استفاده می کند.
    nsaba، saber.pix، obsidiyan و 4 نفر دیگر تشکر می‌کنند.
    حسینی

  6. #156
    Forum Moderator کوروش آواتار ها
    تاریخ عضویت
    October 2011
    نوشته ها
    2,650
    تشکر شده
    18518
    تشکر کرده
    12880

    پیش فرض

    همانطور که دوستان اشاره کردند ،مبحث فیلم‌برداری حرفه‌ای مبحثی بسیار پیچیده‌است ولی یک دلیلی که در سینمای هالییود ، بسیاری از فیلم‌ها از دوربین‌های حرفه‌ای همچون ARRI استفاده می‌کنند ( در صورت ضبط دیجیتال و نه فیلم ) ، به مباحث کدک باز می‌گردد و این مبحث بسیار پیچیده‌ای‌ست و در یک سخن کوتاه نمی‌گنجد و بعضن یک ترم توسط مهندسان فنی باید تدریس شود . و نه صرفا 4K بودن یا Full HD و ...
    اما در سینمای ایران ( و تلویزیون ) که از نظر من حرفه‌ای بودن هرگز ملاک نیست و صرفا نیمه‌حرفه‌ای است . آن‌هم نه فقط به خاطر سیستم ضبط ، بلکه بسیاری از ملاحظات دیگر منجمله سیستم پخش (مهم‌ترین نکته ) چه در سینما و چه در تلویزیون و مناسبات اقتصادی مخدوش این دوست .
    چنانچه فرضا یک بازیگر درجه سوم پول بیشتری از تجهیزاتی چون اجاره دوربین و تجهیزات باید بگیرد و یا تهیه‌کننده سعی می‌کند تا جای ممکن از سروته هزینه‌ها بزند تا هم پول کمتری خرج شود و هم پول بیشتری برای خودش بماند !!
    پس دورربین‌های اصطلاحا پروسومر ، از سر این‌ها هم اضافی‌ست . بنابراین چه دوربین‌های هندی‌کم و نسل اول دوربین‌های دی‌وی و مینی‌دی‌وی ، و چه حتی فیلم‌برداری با دوربین‌های عکاسی برای ضبط ، که معمولن کافی و حتی غایی است !
    هرچند که در سینمای بدنه دنیا ، این دوربین‌ها صرفا در کلیپ‌های کم‌هزینه ، کارهای دانشجویی ، و یا فیلم‌های مستقل و کم‌خرج به‌کار برده‌می‌شوند که معمولن بازار محدود و لوکالی دارند .
    و نه فیلم‌های حرفه‌ای .
    وگرنه در هیچ فیلم مطرح از دوربین‌های عکاسی استفاده نمی‌شود . بلکه برای فیلم‌هایی حتی همچون بردمن ، که تمام فیلم روی دست و با حالت شبه‌تک‌نما ، و متحرک و لغزنده استفاده شده‌اند ، از دوربین‌های ARRI ALEXAاستفاده شده‌ و می‌شود . که از پنج فیلم نامزد اسکار بهترین فیلم‌برداری امسال ، چهار فیلم با این دوربین فیلم‌برداری شده‌است .
    اما ،
    من برای دوستانی که قصد استفاده فیلم‌برداری از دوربین‌های عکاسی را دارند ، ( به ‌هر دلیل از دم‌دست بودن لنزها گرفته تا کیفیت نسبت به قیمت و در دسترس بودن و کم‌خرج بودن و ... ) من دو گزینه را توصیه می‌کنم :
    اول SONY A7 R
    و سپس پاناسونیک GH4

    .
    اما باز هم توصیه می‌کنم که اگر دنبال خرید دوربین مناسب فیلم‌برداری هستید برای کار نیمه‌حرفه/حرفه‌ای ، سراغ گزینه‌هایی چون Black Magic 4K بروید که برای این کار بهینه شده و نسبت به قیمت ، بهترین کارایی را دارد ( توجه کنید نسبت به قیمت می‌گویم و بیشتری کارایی )
    saber.pix، ata_m3، 47amir و 5 نفر دیگر تشکر می‌کنند.

  7. #157
    كاربر بسیار فعال
    تاریخ عضویت
    July 2014
    نوشته ها
    1,234
    تشکر شده
    1802
    تشکر کرده
    754

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Alias_239 نمایش پست ها
    سلام
    تجربه چند کار تلویزیونی را داشته ام.از نظر مدیران تلویزیون هنور دوربین هایی مانند 170 سونی دوربین های بسیار عالی ای حساب می شوند و دوربینی که قابلیت کار Full HD را داشته باشد حداقل 4 برابر کیفیت لازم را داراست.استدیوهای تلویزیونی ایران در حال حاضر این موضوع را برسی می کنند که با دوربین هایی ظبط کنیم که مموری می خوردند یا Tape های VHS.به چشم خود دیده ام که خیلی ها از دوربین های Handy Cam استفاده می کنند و به نتیجه کار افتخار می کنند به ما می گفتند که چرا از 5d M III می خواهید استفاده کنید.

    این دوربین ها کیفیت بسیار بالاتر از نیاز برای کار تلویزیون را دارند و البته در جاهایی مانند سینمای ایران که شما کلاً چیزی به نام کیفیت تصویر ندارید این دوربین ها به شدت فوقالعاده عمل می کنند.حالا تا منظور شما از کار حرفه ای چیست؟

    این که کسی حرفه است و از فیلم برداری پول در می آورد همیشه به این معنا نیست که حداقل از دوبین هایی مانند IMAX و ARRI استفاده می کند.
    بله موافقم ولی
    بیاییم حرمت کلمه حرفه ای را حفظ کنید هر زمان این موضوع را درک کنیم خیلی از مشکلات حل میشوند مشکل ما(عام عرض میکنم) فقر ذهنی است تا فقر مالی در هر حالت ممکن خروجی کار اهمیت دارد نه ذهن مدیران

    تا همین چند سال پیش با کمی هزینه ی بیشتر از همین d810 و مارک 3 براحتی میتوانستیم 1Dc تهیه کنیم ولی الان مجبوریم بجایش 810 بگیریم و تعریف هم بکنیم آن زمان حتی فکرش را نمی کردیم 10 میلیون بابت یک دوربین پرداخت کنیم ولی امروز براحتی پرداخت می کنیم

    اینکه چه مقدار کیفیت کافی است تنها محدود به ذهنیت ما است نه محدودیت مالی و ...

    برای اینکه آف نباشد
    خروجی d810 , 750 را با توجه به اینکه محصولات نهایی نیکون هستند نمیتوان با دوربین سری قدیم کنون مقایسه کرد چون مثلم است که خروجی بهتر خواهد بود منظور من کلی بود
    دوستمان پرسیدند چه تفاوت هایی مد نظر است من هم دوربین پایه فیلم برداری استاندارد را خدمتشان معرفی کرذم که با یک مقایسه ابتدایی تفاوت ها مشخص می شود

    به نظر من باید صبر کرد و پس از معرفی مارک 4 این مقایسه عادلانه خواهد بود
    مزایای ویدیوی 810
    رنج ایزوی بالا و قابل استفاده
    سرعت بالاتر پردازنده و ثبت 60 فریم فول اچ دی
    USB3 که برای فایلهای سنگین کاربری بالای دارد
    ذخیره سازی بدون فشرده سازی
    رفع مشکل moire

    نقل قول نوشته اصلی توسط کوروش نمایش پست ها
    همانطور که دوستان اشاره کردند ،مبحث فیلم‌برداری حرفه‌ای مبحثی بسیار پیچیده‌است ولی یک دلیلی که در سینمای هالییود ، بسیاری از فیلم‌ها از دوربین‌های حرفه‌ای همچون ARRI استفاده می‌کنند ( در صورت ضبط دیجیتال و نه فیلم ) ، به مباحث کدک باز می‌گردد و این مبحث بسیار پیچیده‌ای‌ست و در یک سخن کوتاه نمی‌گنجد و بعضن یک ترم توسط مهندسان فنی باید تدریس شود . و نه صرفا 4K بودن یا Full HD و ...
    اما در سینمای ایران ( و تلویزیون ) که از نظر من حرفه‌ای بودن هرگز ملاک نیست و صرفا نیمه‌حرفه‌ای است . آن‌هم نه فقط به خاطر سیستم ضبط ، بلکه بسیاری از ملاحظات دیگر منجمله سیستم پخش (مهم‌ترین نکته ) چه در سینما و چه در تلویزیون و مناسبات اقتصادی مخدوش این دوست .
    چنانچه فرضا یک بازیگر درجه سوم پول بیشتری از تجهیزاتی چون اجاره دوربین و تجهیزات باید بگیرد و یا تهیه‌کننده سعی می‌کند تا جای ممکن از سروته هزینه‌ها بزند تا هم پول کمتری خرج شود و هم پول بیشتری برای خودش بماند !!
    پس دورربین‌های اصطلاحا پروسومر ، از سر این‌ها هم اضافی‌ست . بنابراین چه دوربین‌های هندی‌کم و نسل اول دوربین‌های دی‌وی و مینی‌دی‌وی ، و چه حتی فیلم‌برداری با دوربین‌های عکاسی برای ضبط ، که معمولن کافی و حتی غایی است !
    هرچند که در سینمای بدنه دنیا ، این دوربین‌ها صرفا در کلیپ‌های کم‌هزینه ، کارهای دانشجویی ، و یا فیلم‌های مستقل و کم‌خرج به‌کار برده‌می‌شوند که معمولن بازار محدود و لوکالی دارند .
    و نه فیلم‌های حرفه‌ای .
    وگرنه در هیچ فیلم مطرح از دوربین‌های عکاسی استفاده نمی‌شود . بلکه برای فیلم‌هایی حتی همچون بردمن ، که تمام فیلم روی دست و با حالت شبه‌تک‌نما ، و متحرک و لغزنده استفاده شده‌اند ، از دوربین‌های ARRI ALEXAاستفاده شده‌ و می‌شود . که از پنج فیلم نامزد اسکار بهترین فیلم‌برداری امسال ، چهار فیلم با این دوربین فیلم‌برداری شده‌است .
    اما ،
    من برای دوستانی که قصد استفاده فیلم‌برداری از دوربین‌های عکاسی را دارند ، ( به ‌هر دلیل از دم‌دست بودن لنزها گرفته تا کیفیت نسبت به قیمت و در دسترس بودن و کم‌خرج بودن و ... ) من دو گزینه را توصیه می‌کنم :
    اول SONY A7 R
    و سپس پاناسونیک GH4

    .
    اما باز هم توصیه می‌کنم که اگر دنبال خرید دوربین مناسب فیلم‌برداری هستید برای کار نیمه‌حرفه/حرفه‌ای ، سراغ گزینه‌هایی چون Black Magic 4K بروید که برای این کار بهینه شده و نسبت به قیمت ، بهترین کارایی را دارد ( توجه کنید نسبت به قیمت می‌گویم و بیشتری کارایی )
    کاملا موافقم
    البته از مبحث تاپیک رفتیم بیرون
    ویرایش توسط siosha : Thursday 26 March 2015 در ساعت 03:21

  8. #158
    كاربر فعال S Noora آواتار ها
    تاریخ عضویت
    September 2014
    محل سکونت
    اهواز
    نوشته ها
    557
    تشکر شده
    1179
    تشکر کرده
    1987

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط nima13195 نمایش پست ها
    جالبه.بله. كيت مخصوص فيلم سازان كه ظاهرا خود نيكون ارايه كرده است:
    Nikon D810 DSLR Filmmaker's Kit 13456 B&H Photo Video
    در ایران هم این بسته با این سه لنز کیت توزیع شده؟به نظر دوستان اگر توزیع شده ارزش هزینه اضافی رو داره؟یقینا رایگان که نبوده این سه لنز.
    ویرایش توسط S Noora : Thursday 26 March 2015 در ساعت 03:37
    siosha تشکر می‌کند.

  9. #159
    كاربر بسیار فعال
    تاریخ عضویت
    July 2014
    نوشته ها
    1,234
    تشکر شده
    1802
    تشکر کرده
    754

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط S Noora نمایش پست ها
    در ایران هم این بسته با این سه لنز کیت توزیع شده؟به نظر دوستان اگر توزیع شده ارزش هزینه اضافی رو داره؟میقینا رایگان که نبوده این سه لنز.
    حتی اگر توزیع هم میشد واردکننده های ما تخفیف را در نظر نمی گرفتند
    بصورت مجزا میفروختند ما هنوز در دیدن یک کیت 18-105 با قیمت تخفیف دار مشکل داریم
    obsidiyan تشکر می‌کند.

  10. #160
    كاربر همراه saber.pix آواتار ها
    تاریخ عضویت
    August 2009
    محل سکونت
    تبریز
    نوشته ها
    470
    تشکر شده
    564
    تشکر کرده
    736

    پیش فرض

    سپاس از راهنمایی دوستان. پس بااین گفته های دوستان باید در نظر بگیریم که دوربین D810 از نظر فیلم برداری بهتر از کانن مارک 3 هست و باید منتظر ورود دوربین کانن 5 دی مارک چهار برای رقابت با دی 810 باشیم.

صفحه 16 از 23 نخستنخست ... 6 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... آخرینآخرین

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •