دوست عزیز بحثهایی که اینجا میشه بر سر قابلیتها و برتریهای سونی در بازارهای دیگه،سینمای خانگی،دوربین فیلمبرداری و هدفون و صنعت سینما نیست!اینجا فروم
عکاسی هست!
قطعا هم هر برندی،حتی اگر بی نام نشون و جدید باشه و بتونه نیازهای بازار و متقاضیان رو برآورده کنه و محصولاتش مطلوبیت بالاتری رو برای مصرف کننده ها داشته باشه،مصرف کننده ها خودشون به سمت اون میرن!
فکر نمیکنم درصد زیادی از افراد(مخصوصا افراد حرفه ای) باشند که به خاطر برند و یا
های کلاس!! بودن به سمت یه برند حرکت کنند!
تو علم اقتصاد مصرف کننده رو یه شخص میدونن که با تصمیمات
عقلایی دست به انتخاب و خرید میزنه!اگر در بازار تجهیزات عکاسی در این سطح (نه در سطح مدیوم فرمت و لارج فرمت) نیکون و کنون سهم عمده ای از بازار رو در دست دارن به خاطر برند و یا های کلاس بودن و یا نبودنشون نبوده!حتما مزیتهایی داشتن که مشتریهای که تصمیمات عقلایی میگرفتن انتخابشون کردن!
در آینده هم هر برندی و یا برند جدیدی بخواد در این سطح با اونها رقابت کنه به خاطر انحصاری نبودن بازار ها، آزاد هستش!اگر تواناییش رو داشته باشه میتونه بخشی از بازار رو تو دستش بگیره!
پ ن:شما احتمالا با کاوه قبادی عزیز نسبت نداری؟