صفحه 4 از 4 نخستنخست 1 2 3 4
نمایش نتایج : از شماره 31 تا 38 , از مجموع 38

موضوع: امان از دست این کاسبها

  1. #31
    كاربر ويژه Arash آواتار ها
    تاریخ عضویت
    June 2004
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    3,328
    تشکر شده
    16878
    تشکر کرده
    4010

    پیش فرض پاسخ: امان از دست این کاسبها

    نقل قول نوشته اصلی توسط maf.ir
    به نظز شما آفومار شرکت معتبری هست؟ اگر منظور ورشکست شدن و اینجور چیز ها باشه فکر می کنم ور شکست نشند البته هنوز .اما در مورد ضمانت باید منتظر بود که یک فلکزده ای دوربینش حراب بشه!
    هاهاها!:biggrin:
    همش به همین فکر میکردم! که چه کسی میتونه بگه آهو نگار گارانتیش خوبه یا بد؟ آخه کسی تجربه ای نداره در این زمینه! که آقای فیروزآبادی بسیار زیبا گفتن!
    آرش عاشوری‌نیا
    www.arashnia.com/blog
    www.kosuf.com

  2. #32
    كاربر آشنا
    تاریخ عضویت
    April 2005
    محل سکونت
    tehran
    نوشته ها
    50
    تشکر شده
    5
    تشکر کرده
    600

    پیش فرض پاسخ: امان از دست این کاسبها

    در مورد گارانتی اهونگار من يه ريدر گرفتم 6 تومان که از همون اول کار نميکرد
    بردم برا گارانتی بدون پرسش عوض کرد تازه يه مدل جديد اورده بودن که مدل
    جديد رو گرفتم که قشگتر بود. ولی 6 تومان کجا دوربين کجا.
    a610

  3. #33
    كاربر همراه
    تاریخ عضویت
    February 2006
    نوشته ها
    102
    تشکر شده
    2
    تشکر کرده
    0

    پیش فرض پاسخ: امان از دست این کاسبها

    نقل قول نوشته اصلی توسط Arash
    هاهاها!:biggrin:
    همش به همین فکر میکردم! که چه کسی میتونه بگه آهو نگار گارانتیش خوبه یا بد؟ آخه کسی تجربه ای نداره در این زمینه! که آقای فیروزآبادی بسیار زیبا گفتن!
    جناب عاشوري نيا سلام آيا وضعيت نورنگار هم مثل آهونگاره؟يا اين يکي آزمايش خودش را پس داده و ميشه روش حساب کرد.

  4. #34
    كاربر فعال roovigital آواتار ها
    تاریخ عضویت
    January 2004
    محل سکونت
    قم
    نوشته ها
    619
    تشکر شده
    142
    تشکر کرده
    375

    پیش فرض پاسخ: امان از دست این کاسبها

    نقل قول نوشته اصلی توسط fc bayern
    جناب عاشوري نيا سلام آيا وضعيت نورنگار هم مثل آهونگاره؟يا اين يکي آزمايش خودش را پس داده و ميشه روش حساب کرد.
    عزیز من چه فرقی میکنه که گارانتی رو کی بده بابا توی ایران همیشه حق با فروشنده است
    فکر میکنید شرکت بزرگی مثل نیکونگرش با اون همه سروصدا چه خدماتی میده.
    دلیل این حرفم هم اینه که امروز برای خرید یه دی 70 رفتیم تجهیزات حرفه ای که آقا چشمتون روز بد نبینه از اخلاق مسخره آقایون انگار از دماغ فیل افتادن باید یه سری کلاسهای برخورد با مشتری برن .
    یکبار دوربین رو باز کرد و امتحانش کردیم بعد گذاشت تو جعبه یادم اومد که دوربین رو از نظر غبار سنسور تست نکردم ازش در مورد این موضوع سوال کردم حتی حاضر نشد دوربین رو دوباره ببنده و تستش کنیم میگفت خودت ببند گفتم خوب اگر غبار داشت شما می اندازی گردن من.
    جواب داد که که اگر داشت شما میگی من کردم ما دوربین رو تحویل دادیم مسوولیتی دیگه نداریم خلاصه از اینکه من دوربین رو از این لحاظ بررسی کنم واهمه داشت تازه مگر توی تبلیغاتش نمیزنه که سنسور دوربین رو به طور رایگان تمیز میکنند اصلا از این اطلاع هم نداشت چشتون رو درد نیارم من خودم دوربینم رو از آهونگار گرفتم مموری ریدر رو میگفت 6 تومن که همون تجهیزات حرفهای میداد 15 تومن(فکر کنم همون بود) بابا گارانتی سیخی چند وقتی هم مشکلی پیش بیاد به هر نحوی شده می اندازند تقصیر یوزر حالا اگر دوربینتون خراب شد حداقلش اینه که دلتون واسه پول زوری که بابت گارانتی دادید نمی سوزه چه دوندگی کنید برای گارانتی آهو نگار چه نیکو نگرش تنیجه اش یکیه . من هنگام خرید دوربینم با اخلاق خوب فروشنده آهونگار روبرو شدم حتی ایشون عازم سفر بودند و از شهر ما میگذشتند و بدون هیچ شناختی ازمن حاضر شدند دوربین رو با خودش بیاره و تحویل بده یادم در مورد غبار سنسور از ایشون هم سوال کردم گفتند هر مشکلی داشت بیارید(ما دم عوارضی قرار گذاشتیم و امکان تست دوربین در اون لحظه نبود).
    ببخشید دلم خیلی پر بود.
    روح الله عبدالهی

    Nikon D300 - 16-85 VR - AF-S 70-300 VR - flash Sigma 500 DG super- Micro trekker - Slik400

  5. #35
    كاربر فعال
    تاریخ عضویت
    January 2004
    نوشته ها
    901
    تشکر شده
    545
    تشکر کرده
    157

    پیش فرض پاسخ: امان از دست این کاسبها

    نقل قول نوشته اصلی توسط roovigital
    عزیز من چه فرقی میکنه که گارانتی رو کی بده بابا توی ایران همیشه حق با فروشنده است
    فکر میکنید شرکت بزرگی مثل نیکونگرش با اون همه سروصدا چه خدماتی میده.
    دلیل این حرفم هم اینه که امروز برای خرید یه دی 70 رفتیم تجهیزات حرفه ای که آقا چشمتون روز بد نبینه از اخلاق مسخره آقایون انگار از دماغ فیل افتادن باید یه سری کلاسهای برخورد با مشتری برن .
    یکبار دوربین رو باز کرد و امتحانش کردیم بعد گذاشت تو جعبه یادم اومد که دوربین رو از نظر غبار سنسور تست نکردم ازش در مورد این موضوع سوال کردم حتی حاضر نشد دوربین رو دوباره ببنده و تستش کنیم میگفت خودت ببند گفتم خوب اگر غبار داشت شما می اندازی گردن من.
    جواب داد که که اگر داشت شما میگی من کردم ما دوربین رو تحویل دادیم مسوولیتی دیگه نداریم خلاصه از اینکه من دوربین رو از این لحاظ بررسی کنم واهمه داشت تازه مگر توی تبلیغاتش نمیزنه که سنسور دوربین رو به طور رایگان تمیز میکنند اصلا از این اطلاع هم نداشت چشتون رو درد نیارم من خودم دوربینم رو از آهونگار گرفتم مموری ریدر رو میگفت 6 تومن که همون تجهیزات حرفهای میداد 15 تومن(فکر کنم همون بود) بابا گارانتی سیخی چند وقتی هم مشکلی پیش بیاد به هر نحوی شده می اندازند تقصیر یوزر حالا اگر دوربینتون خراب شد حداقلش اینه که دلتون واسه پول زوری که بابت گارانتی دادید نمی سوزه چه دوندگی کنید برای گارانتی آهو نگار چه نیکو نگرش تنیجه اش یکیه . من هنگام خرید دوربینم با اخلاق خوب فروشنده آهونگار روبرو شدم حتی ایشون عازم سفر بودند و از شهر ما میگذشتند و بدون هیچ شناختی ازمن حاضر شدند دوربین رو با خودش بیاره و تحویل بده یادم در مورد غبار سنسور از ایشون هم سوال کردم گفتند هر مشکلی داشت بیارید(ما دم عوارضی قرار گذاشتیم و امکان تست دوربین در اون لحظه نبود).
    ببخشید دلم خیلی پر بود.
    آخیش آفومار و نیکون نگرش بمیرن الهی.
    آقا حق داری . من وقتی S2 IS رو خریدم گفت که گارانتی تعویض داره .اما جالب تر این بود که میگفت مواظب باش وقتی تو کیف میزاری خط و خش نیوفته اون وقت فاقد گارانتی میشه.آقا نه کذاشت و نه برداشت یکی یک کاره میگه
    خط و خش نیوفته . بازم جالب تر می خواستم بفروشمش رفته بودم کانن 3 .فروشنده گفت ببینم دوربینتو.دوربین رو دید .گفت که گارانتیش اعتبار نداره .یه کارت گارانتی داد گفت اگر این شکلی بود برای آفوماره و کلی از این حرفها.
    حالامن خودم از کانن میرداماد خریده بودم.بابا اینا خودشونم نمیدونن دارن چی کار میکنن. از روی شکم سیری هم هیچ احترامی به مشتری نمیزارن.شما هم خودتو زیاد ناراحت نکن. چیزی که تو مملکت ما زیاده همیناس.وقتی که نظارت تو کار نباشه همین میشه.
    مسعود قدیری

  6. #36
    كاربر ويژه Amir Mohebi آواتار ها
    تاریخ عضویت
    July 2004
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,436
    تشکر شده
    8698
    تشکر کرده
    8560

    پیش فرض پاسخ: امان از دست این کاسبها

    من خودم دوربينم را از نيكونگرش (تو بخوان آفومار) نخريدم، اعتقادي به نحوه ارائه خدمات آن ها نيز ندارم، اما آن ها ظاهرا به عنوان پخش كننده رسمي توسط كانون مطرح شده اند:

    http://www.canon-europe.com/Contact_...cePageID=29059
    امير علي محبي
    نورپردازی پرتره در استودیو | [instagram: amir_talkbylight]

  7. #37
    كاربر فعال roovigital آواتار ها
    تاریخ عضویت
    January 2004
    محل سکونت
    قم
    نوشته ها
    619
    تشکر شده
    142
    تشکر کرده
    375

    پیش فرض پاسخ: امان از دست این کاسبها

    نقل قول نوشته اصلی توسط Amir A
    من خودم دوربينم را از نيكونگرش (تو بخوان آفومار) نخريدم، اعتقادي به نحوه ارائه خدمات آن ها نيز ندارم، اما آن ها ظاهرا به عنوان پخش كننده رسمي توسط كانون مطرح شده اند:

    http://www.canon-europe.com/Contact_...cePageID=29059
    فکر کنم اونا نمیدونن چقدر این به اصطلاح نمایندگیهاشون اعتبار این دو شرکت بزرگ رو زیر سوال میبرند.
    امان از انحصار.
    روح الله عبدالهی

    Nikon D300 - 16-85 VR - AF-S 70-300 VR - flash Sigma 500 DG super- Micro trekker - Slik400

  8. #38
    كاربر ويژه Arash آواتار ها
    تاریخ عضویت
    June 2004
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    3,328
    تشکر شده
    16878
    تشکر کرده
    4010

    پیش فرض پاسخ: امان از دست این کاسبها

    والا یعنی انتظار دارین که من گارانتی نور نگار و یا آهو نگار رو گارانتی کنم؟

    من گارانتی آرش نگار رو هم گارانتی نمیکنم!
    آرش عاشوری‌نیا
    www.arashnia.com/blog
    www.kosuf.com

صفحه 4 از 4 نخستنخست 1 2 3 4

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •