ویرایش توسط rezakh : Saturday 1 May 2010 در ساعت 03:12
با سلام
والیبال پلی آف لیگ کاله-پیکان سالن حجاب 4 شنبه 8 اردیبهشت
320-80 @ 80 اف 4.5 سرعت 180/1 ایزو 1100
50 مم اف2 سرعت 250/1 ایزو 400 فوکوس دستی
تو این شرایط داشتن لنز با دیافراگم باز واقعاً ضروریه. البته من به دوربین ها و لنز های دیگران هم دقت کردم به نظرم کسی لنز بازتر از 2.8 نداشت، با یک تفاوت جزئی نسبت به من! دوربین هایی که دور زمین بود اینها بودند : Nikon D3 Canon 1ds در ورژن های مختلف و البته یک نفر :biggrin: Nikon D700 خدامیدونه با چه ایزویی عکاسی می کردند
کنونی ها اغلب از 200-70 استفاده می کردند. نیکونی ها هم فکر کنم یک 80-200 (با لنز های نیکون آشنا نیستم) و روی یکی از D3 ها هم برای عکاسی از روی تور یک تله پرایم بسته بودند با توجه به فاصله ای که گرفته بود فکر کنم 400 مم
50 مم اف 1.7 سرعت 350/1 ایزو 400 فوکوس دستی
ویرایش توسط mreza1001 : Saturday 1 May 2010 در ساعت 10:53
سلام
رنگ عکس و نور روی ورزشکار عالی است, فقط نزدیکی توپ به لبه بالای کادر کمی ناخوشایند است و کجی کادر (نه اینکه فقط افقی خوب است, ولی برای کج بودن هم به اندازه کافی کج نیست) در واقع فکر میکنم علت اصلاح نشدن خط افق, احتمال حذف شدن توپ بوده باشد.
کاش میشد سایه تنیسور را هم کامل در کادر داشت. :)
_________________
و در مورد عکسهای والیبالی آقای میلانی (پست 81#)
به نظرم در عکسهای ورزشهای توپی! (که توپ نقش تعیین کننده در آن دارد,بخصوص اگر بزرگ باشد) فریز شدن توپ به صورت واضح تاثیر بسیار خوبی در پذیرش عکس داشته باشد؛ مگر اینکه در شرایط خاصی آن فریز نشدن بتواند حس سرعت به بیننده بدهد یا بیننده بتواند مقصد توپ را (حلقه یا دروازه یا ..) از روی مسیر و شکل محو شدگی توپ در ذهنش مجسم کند.
با این پیش فرض بنده (که ممکن است کاملا ً اشتباه باشد) عکس اول و سوم شما جای کار بیشتری داشتند.
ممنون از دوستان
درود
بندرانزلی- موج شکن
Nikkor 70-200 VR II at 75mm
مسابقات كشتي چوخه
مكان : بجنورد - گود بش قارداش
1389/03/07
رالی پکن پاریس
1389/07/12
11 اسفند 89 /سالن اسکواش مجموعه ورزشی انقلاب
برقی از منزل لیلی بدرخشید سحر ، وه که با خرمن مجنون دل افگار چه کرد
instagram: hoda.zaeimi