صفحه 85 از 101 نخستنخست ... 35 75 81 82 83 84 85 86 87 88 89 95 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج : از شماره 841 تا 850 , از مجموع 1001
Like Tree1032تشکر

موضوع: فلاشهای استودیویی

  1. #841
    كاربر همراه
    تاریخ عضویت
    August 2012
    نوشته ها
    126
    تشکر شده
    35
    تشکر کرده
    348

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط webmasssster نمایش پست ها
    درست مدل دوم جمع و جوره اما قدرت یک فلاش استودیو حرفه ای رو نداره
    مدل HD 600 مدل تازه ای از فلاش هاست و نیازمند پس دادن امتحان
    اما پیشنهاد من به شما 600 500 400 متل هست شاید تو حمل و نقل خیلی ها بگن مشکل داره چون باطری از فلاش جداست و با کابل وصل میشه ولی باطری و انورتر متل علاوه بر اینکه تعداد فلاش بیشتری رو ساپورت می کنه بعد از خراب شدن باطری باطری ها بسیار راحت و با قیمت ارزون قابل دستترس هستند
    دوست عزیز متشکرم از راهنمایی شما
    من نهایت تا 3 تومن میتونم هزینه کنم
    لطفا در پیام خصوصی قیمت و لینک سایت فروشنده اینگونه فلاشها را در اختیار من بگزارید
    ممنونم

  2. #842
    كاربر فعال Iman.sh آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2012
    نوشته ها
    537
    تشکر شده
    1236
    تشکر کرده
    1592

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط webmasssster نمایش پست ها
    سه شاخه فلاش برای فضای ازاد به نظرم خیلی زیاده خیلیییییییییییییییی و تقریبا انچنان عملکرد خوبی نمی تونه داشته باشه
    من با یه 600 ژول متل یه دیش و گاهی هم یه سافت بسیار بسیار بسیار علی جواب می گیرم
    البته منظورم از سیار گویا ایجاد معنای نادرستی کرده، منظورم فضای آزاد صرفاً نبوده بلکه عدم وجود آتلیه ثابت بوده، حالا میتونه این عکاسی خارج از یک محل تاریک و خانه و اتاق باشه، میتونه یه اتاق باشه یا هر جای دیگری، بنده خودم در فضای آزاد در نهایت تا این لحظه! از 2 فلاشم استفاده کردم و اکثر مواقع همون یک منبع نور بوده+رفلکتور.

  3. #843
    كاربر فعال masoudrejae آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2008
    نوشته ها
    595
    تشکر شده
    3136
    تشکر کرده
    2404

    پیش فرض

    یک فلاش متل چهارصد ژول دارم چند وقتیه مدام وقتی روشنه فلاش نا خود آگاه میزنه .من خودم فکر کردم ممکنه از لامپ های مهتابی که ترانس الکتریکی دارن یا لامپ های کم مصرف اتلیه باشه.تا اینکه امروز لامپ مدلینگ داخل اش هم مدام خاموش ‌و روشن میشد.الان باز کردم میبینم لامپ نعلی اش یک سمت اش سیاه تر شده.
    این یعنی سوخته یا نه؟
    اگه فتوسل بالاش را چسب بزنم دیگه این فلاش های ناخوداگاه را نمیزنه؟؟؟
    چون تو اتاقم که از این مهتابی های قدیمی بلند دارم روشن اش کردم نیم ساعتی ناخودآگاه نزد.‌
    کلا توصیه دوستان چیه؟
    الان یکم فکر کردم دیدم احتمالا این پالس های الکتریکی مهتابی ها توسط رادیویی فلاشی که بهش وصله دریافت میشه نه از طریق فتوسل.
    چکار کنم به نظرتون؟
    ویرایش توسط masoudrejae : Thursday 1 January 2015 در ساعت 23:37
    خوشبختم؛ تو با منی، لبخندتو از من نگیر
    عشق من؛ تا با همیم دلشورۀ رفتن نگیر



  4. #844
    كاربر جديد
    تاریخ عضویت
    January 2015
    نوشته ها
    1
    تشکر شده
    2
    تشکر کرده
    0

    پیش فرض

    HD600 یکی از فلاش های قدرتمند پرتابل است که امکانات زیادی داره .. اولیش هم اینکه باطری تو خود بدنه ی فلاشه !! و همین باعث میشه که دیگه درگیر مشکلات کابل نباشید . 600 ژول هستش توی فول پاور تا 500 بار تخلیه میکنه .. ریموت کنترل داره . ریموتش علاوه بر کار ریموت ، کار رادیو فلاش هم انجام میده ! فلاش رسیور داخلی داره و دیگه نیازی نیست قطعه رسیور پشت فلاش وصل کنید . حالت مالتی فلاش داره برای عکاسی های پی در پی ... با یک ریموتش تا 16 تا فلاش HD600 قابل کنترل هستن . خلاصه امکانات فوق العاده ای داره ..قیمتش هم خیلی خوبه.. من با این فلاش کار کردم و واقعا عالیه ه ه ه . ....
    ویرایش توسط M.Mobin : Tuesday 6 January 2015 در ساعت 21:11 دلیل: تبلیغ
    ata_m3 و jamal.s تشکر می‌کنند.

  5. #845
    كاربر همراه scorpion8 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    December 2014
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    398
    تشکر شده
    1399
    تشکر کرده
    136

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط mehdi-65 نمایش پست ها
    HD600 یکی از فلاش های قدرتمند پرتابل است که امکانات زیادی داره .. اولیش هم اینکه باطری تو خود بدنه ی فلاشه !! و همین باعث میشه که دیگه درگیر مشکلات کابل نباشید . 600 ژول هستش توی فول پاور تا 500 بار تخلیه میکنه .. ریموت کنترل داره . ریموتش علاوه بر کار ریموت ، کار رادیو فلاش هم انجام میده ! فلاش رسیور داخلی داره و دیگه نیازی نیست قطعه رسیور پشت فلاش وصل کنید . حالت مالتی فلاش داره برای عکاسی های پی در پی ... با یک ریموتش تا 16 تا فلاش HD600 قابل کنترل هستن . خلاصه امکانات فوق العاده ای داره ..قیمتش هم خیلی خوبه.. من با این فلاش کار کردم و واقعا عالیه ه ه ه . ....

    دوستان عزیزم دوست خوبم راست میگه من خودم با وارد کنندش صحبت کردم گفت 18 ماه هم گارانتی داره رفتم از نزدیک هم جنس رو دیدم واقعا به فلاش های چینی نمیخوره به خاطر کیفیتش ولی خوب این مدل HD600 رو برید ویدئو هاشو تو یوتوب ببینید یه عکاس آلمانی باهاش کار میکنه خیلی ازش تعریف میکنه من فیلماشو دیدم کیفیت خیلی عالی داره چون لامپ وسطش ال ای دی هست کیفیتش خیلی خوبه و اینکه نسبت به کیفیتش قیمت خیلی توپی داره فقط تو ایران به اسم جینبی فروش میره تو اروپا به اسم فلش پوینت میفروشه کیفشم آبی مشکیه به نظرم برا اونا کیفیتش بهتره باشه شاید البته قیمتش فرقی نداره 508 دلار بود

    مم هنوز موندم با این قیمت فلاش اونم 600 ژول چرا باید بریم 1/5 پول بدیم فلاش رو دوربینی کانون بخریم وقتی اینا هست

  6. #846
    كاربر بسیار فعال
    تاریخ عضویت
    May 2011
    محل سکونت
    THR
    نوشته ها
    1,588
    تشکر شده
    6001
    تشکر کرده
    2604

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط scorpion8 نمایش پست ها
    ...
    من هنوز موندم با این قیمت فلاش اونم 600 ژول چرا باید بریم 1/5 پول بدیم فلاش رو دوربینی کانون بخریم وقتی اینا هست
    وقتی عکاس مجبور به عکاسی خبری در محیط indoor (و یا outdoor کم نور) باشه که سوژه هاش تقریبا متحرک هستند (و بالاجبار عکاس هم باید حرکت کند) مجبور به استفاده از فلاش روی دوربینی کنن هم میشود

    پی نویس ۱: مگر اینکه دستیار تر و فرزی داشته باشد که هد استودیوئی (با سافتباکس و فلان متصل) رو در بین جمعیت جابجا کنه، زاویهء خوبی برای نورپردازی بصورت فی البداهه در بیاره و خصوصا اینکه فلاشمتری هم انجام بده.

    پی نویس ۲: همونطور که معمولا از هدهای استودیوئی برای مورد بالا استفاده نمیشه، در استودیو هم معمولا از speedlite ها استفاده نمیشه. (مگر برای کارهای خاص، مثل «قطره گرافی» و ...)

  7. #847
    كاربر آشنا
    تاریخ عضویت
    November 2013
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    60
    تشکر شده
    449
    تشکر کرده
    750

    پیش فرض

    در پرتره های محیطی چنانچه قدرت فلاشهای اکسترنال برای عکسبرداری در اپرچرهای بسته مناسب باشد با توجه به مزیت TTL آنها آیا دیگر دلیلی برای استفاده از فلاشهای استدیویی در پرتره های محیطی وجود دارد؟ و اصولا استفاده های تخصصی تر ازفلاشهای استدیوی در این نوع از عکسبرداری مربوط به چه مواردی میشود؟
    ویرایش توسط Naser Lajevardi : Tuesday 27 January 2015 در ساعت 21:45

  8. #848
    كاربر همراه mack1 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    October 2014
    نوشته ها
    246
    تشکر شده
    145
    تشکر کرده
    256

    پیش فرض

    سلام فلاشهای فوتوفلکس چطور فلاشهایی هستند ساخت کدام کشورند؟هشدار دهنده دما داره یا نه؟

  9. #849
    كاربر همراه scorpion8 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    December 2014
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    398
    تشکر شده
    1399
    تشکر کرده
    136

    پیش فرض

    دوستان عزیز میشه راهنمایی کنید برندهای زیر کدومشون از همه بهتره برای فلاش پرتابل

    هیوندای کره

    متل

    جینبی

    نایس

    و اینکه چون هر مغازه داری کار خودشو تبلیغ میکنه لطفا بگید کدوم خوبه ممنون میشم بعد اینکه برای این نوع فلاش ها مثلا 400 یا 600 ژول سافت 90 کافیه با یک رفلکتور اگه بخوام تک نور کار کنم تو فضای باز ؟

    ضمنا اگر 200 ژول پرتابل بگیرم تو فضای باز با سافت 90 قدرتش کمه ؟
    موارد لازم رو بهم بگید ممنون
    ویرایش توسط scorpion8 : Tuesday 17 February 2015 در ساعت 17:30

  10. #850
    كاربر همراه Hamid.M آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2011
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    126
    تشکر شده
    601
    تشکر کرده
    1261

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط scorpion8 نمایش پست ها
    دوستان عزیز میشه راهنمایی کنید برندهای زیر کدومشون از همه بهتره برای فلاش پرتابل

    هیوندای کره

    متل

    جینبی

    نایس

    و اینکه چون هر مغازه داری کار خودشو تبلیغ میکنه لطفا بگید کدوم خوبه ممنون میشم بعد اینکه برای این نوع فلاش ها مثلا 400 یا 600 ژول سافت 90 کافیه با یک رفلکتور اگه بخوام تک نور کار کنم تو فضای باز ؟

    ضمنا اگر 200 ژول پرتابل بگیرم تو فضای باز با سافت 90 قدرتش کمه ؟
    موارد لازم رو بهم بگید ممنون
    سلام..

    برند های کره ای hyundae و Rime Lite جزء با کیفیت ترین فلاش های بازار هستن و امتحان خودشون رو به خوبی پس دادن..

    مقایسه کردن این دو برند با فلاش های چینی شاید کمی به دور از انصاف باشه، فلاش های Rime Lite دارای فروش جهانی در اروپا و آمریکا هستن..

    البته همه ی این ها برمیگرده به بودجه ای که شما در اختیار دارید..

    اگر برای کار استدیویی قصد استفاده دارید فلاش 400 ژول با سافتباکس 90 سانتی مناسب هست اما بهتره که از فلاش های 500 یا 600 ژول استفاده کنید. (چون معمولا با فلاش 400 ژول مجبور به استفاده از تمام قدرت فلاش خواهید شد که این برای عمر مفید فلاش جالب نیست.)

    اما برای استفاده در فضای باز و یا برای استفاده از سافت باکس های هشت ضلعی ( 120 سانتی و یا بزرگتر ) بهتره که از فلاش های 600 ژول استفاده کنید تا به ایده آلترین حالت نوری برسید..


    در مورد خرید فلاش و سافتباکس هم به نمایندگی اصلی فلاش های hyundae و Rime Lite در ایران مراجعه کنید.
    ویرایش توسط Ali Bayati : Tuesday 17 February 2015 در ساعت 18:32 دلیل: قراردادن نام و تلفن فروشگاه.
    hosseinhmj و scorpion8 تشکر می‌کنند.
    حمید رضا مهری
    --------------------

    Canon 5D Mark III + Canon 24-70 f4 L + Canon 70-200 f4 IS L + Tamron 85 f1.8

صفحه 85 از 101 نخستنخست ... 35 75 81 82 83 84 85 86 87 88 89 95 ... آخرینآخرین

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •