صفحه 22 از 23 نخستنخست ... 12 18 19 20 21 22 23 آخرینآخرین
نمایش نتایج : از شماره 211 تا 220 , از مجموع 227
Like Tree299تشکر

موضوع: Fujifilm HS10

  1. #211
    كاربر فعال morteza khademy آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2011
    محل سکونت
    یاسوج
    نوشته ها
    723
    تشکر شده
    4346
    تشکر کرده
    7060

    پیش فرض

    ولی این عکس ها برای کامپکت عالی هستند. حتی من فکر میکنم کیفیت ماکرو ها از 105 ماکروی نیکون خودم هم بهتره!!
    شما میتونید با s200 یا هر سوپر زوم دیگه ای نمونه عکس های اینجوری به من نشون بدید؟
    پشت این پنجره جز هیچ بزرگ ، هیچ نیست!

    canon Eos 6D +canon ef 17-40 f4 L+ canon ef 50 f1.8 stm+canon ef 100mm f2.8 L macro+ avanar 135 f2.8+ zenitar 50mm f2

  2. #212
    كاربر همراه auditore آواتار ها
    تاریخ عضویت
    February 2012
    محل سکونت
    mashhad
    نوشته ها
    311
    تشکر شده
    2633
    تشکر کرده
    3132

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط morteza khademy نمایش پست ها
    ولی این عکس ها برای کامپکت عالی هستند. حتی من فکر میکنم کیفیت ماکرو ها از 105 ماکروی نیکون خودم هم بهتره!!
    شما میتونید با s200 یا هر سوپر زوم دیگه ای نمونه عکس های اینجوری به من نشون بدید؟
    حالت پسر( s200) بعد از گفته بالا . میگه من رو با این hs10 بی خاصیت مقایسه میکنید
    http://aks.akkasee.com/users/33180/photos/
    اصلا s200 قابل مقایسه با این اسباب بازی ها نیست . هیچ چیزش سنسورش که بعد از s100 لغب فول فریم لایک ها رو به دوش میکشه و اون لنزش که کل اینا ها رو با هم نابود می کنه .
    ویرایش توسط auditore : Wednesday 1 August 2012 در ساعت 04:47
    morteza khademy تشکر می‌کند.
    پیمان شکوری من
    Nikon d7100 +sigma 20mm1.4 art . nikkor 50mm f1.8g + sigma 150mm macro
    Manfrotto 290dual . Manfrotto 804
    Tifoto ball head

  3. #213
    كاربر فعال morteza khademy آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2011
    محل سکونت
    یاسوج
    نوشته ها
    723
    تشکر شده
    4346
    تشکر کرده
    7060

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط auditore نمایش پست ها
    حالت پسر( s200) بعد از گفته بالا . میگه من رو با این hs10 بی خاصیت مقایسه میکنید
    http://aks.akkasee.com/users/33180/photos/
    اصلا s200 قابل مقایسه با این اسباب بازی ها نیست . هیچ چیزش سنسورش که بعد از s100 لغب فول فریم لایک ها رو به دوش میکشه و اون لنزش که کل اینا ها رو با هم نابود می کنه .
    نمونه عکس های محشری بودند! چطور من پیدا نکردم اینا رو؟!!!!
    ولی حیف که همش ماکرو بود! کاش یه پرنده هم توش پیدا میشد. ولی فکر نمیکنید اون نمونه هایی که من با اچ اس 10 نشون دادم هم بعضی هاشون با همین کیفیت بودند؟
    تازه اینا کارای استودیویی بودند و اونا طبیعی! لنزی که واید 31 و تله 400 بده هم زیاد جالب نیست تو این رده!
    auditore تشکر می‌کند.
    پشت این پنجره جز هیچ بزرگ ، هیچ نیست!

    canon Eos 6D +canon ef 17-40 f4 L+ canon ef 50 f1.8 stm+canon ef 100mm f2.8 L macro+ avanar 135 f2.8+ zenitar 50mm f2

  4. #214
    كاربر همراه auditore آواتار ها
    تاریخ عضویت
    February 2012
    محل سکونت
    mashhad
    نوشته ها
    311
    تشکر شده
    2633
    تشکر کرده
    3132

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط morteza khademy نمایش پست ها
    نمونه عکس های محشری بودند! چطور من پیدا نکردم اینا رو؟!!!!
    ولی حیف که همش ماکرو بود! کاش یه پرنده هم توش پیدا میشد. ولی فکر نمیکنید اون نمونه هایی که من با اچ اس 10 نشون دادم هم بعضی هاشون با همین کیفیت بودند؟
    تازه اینا کارای استودیویی بودند و اونا طبیعی! لنزی که واید 31 و تله 400 بده هم زیاد جالب نیست تو این رده!
    در مورد کیفیت بهتون اطمینان میدم که در سایز اصلی اصلا با هم قابل مقایسه نیستند . من با این دوتا + hs20 کار کردم + کنون sx30 . اما مطمئن باشید که s200 یک چیز دیگه است . حالا امروز اگر فرصت شد چند تا کبوتر گرافی می کنم در سایز اصلی بدوت ادیت براتون میل میکنم که خیالتون راحت بشه . در ضمن بوکه جادویی s200 رو هم فراموش نکید که خیلی به درد می خوره . در hs10 (تستی که خودم انجام دادم ) مثلا اگه فا صله شما تا سوژه 5 متر باشه برا یک بوکه قابل قبول فاصله سوژه با بک باید 7-8 10 متری باشه اما در s200 با سوژه همین مقدار فاصله دارید بکی که در 3-4 متری وجود داره به زیبایی بوکه میشه .
    در بین اونهایی هم که لینک کردید عکس های آقای احسانی خوب بودند اما فکر کنم بیشترشون در همین سایز قابل استفاده اند . در نظر داشته باشید که نویز توی این دوربین زیاده و برای نویز ریداکشن هم مجبورید دست به شارپ سازی تخریبی بزنید که در سایز کوچیک خوبه ولی در سایز های بزرگتر آزار دهنده میشه . جالا اگه شد ازشون می خوام یکی از عکس ها رو در سایز اصلی بفرستن که بهتر بشه مقایسه کرد .
    شما هم ای-میلتون رو برای من pm کنید تا عکس رو براتون ارسال کنم .
    morteza khademy تشکر می‌کند.
    پیمان شکوری من
    Nikon d7100 +sigma 20mm1.4 art . nikkor 50mm f1.8g + sigma 150mm macro
    Manfrotto 290dual . Manfrotto 804
    Tifoto ball head

  5. #215
    كاربر آشنا
    تاریخ عضویت
    August 2010
    نوشته ها
    38
    تشکر شده
    9
    تشکر کرده
    32

    پیش فرض

    درود چطوری میشه یه عکس چندتایی(multi motion) از سوژه متحرک بگیرم ؟ من هر کاری میکنم نتیجه نهایی یه عکسه که خبری از متحرک بودن سوژه نیست!

  6. #216
    كاربر آشنا
    تاریخ عضویت
    August 2010
    نوشته ها
    38
    تشکر شده
    9
    تشکر کرده
    32

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط abanegan نمایش پست ها
    درود چطوری میشه یه عکس چندتایی(multi motion) از سوژه متحرک بگیرم ؟ من هر کاری میکنم نتیجه نهایی یه عکسه که خبری از متحرک بودن سوژه نیست!
    کسی نبود؟

  7. #217
    كاربر همراه hkhaghani آواتار ها
    تاریخ عضویت
    July 2011
    نوشته ها
    340
    تشکر شده
    842
    تشکر کرده
    3838

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط abanegan نمایش پست ها
    درود چطوری میشه یه عکس چندتایی(multi motion) از سوژه متحرک بگیرم ؟ من هر کاری میکنم نتیجه نهایی یه عکسه که خبری از متحرک بودن سوژه نیست!
    این تاپیک محل درستی برای طرح این سوال نیست.

    یکی از تکنیک هایی که شنیدم پنینگ هست که فوکوس را روی سوژه قفل کرده و با پایین آوردن سرعت شاتر عکس میگیریم در این روش پس زمینه به صورتی ثبت میشود که نشان دهنده متحرک بودن سوژه در حال حرکت است این گونه عکسها با دوربین های حرفه ای تهیه میشوند
    حمید رضا خاقانی

  8. #218
    كاربر آشنا
    تاریخ عضویت
    August 2010
    نوشته ها
    38
    تشکر شده
    9
    تشکر کرده
    32

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط hkhaghani نمایش پست ها
    این تاپیک محل درستی برای طرح این سوال نیست.

    یکی از تکنیک هایی که شنیدم پنینگ هست که فوکوس را روی سوژه قفل کرده و با پایین آوردن سرعت شاتر عکس میگیریم در این روش پس زمینه به صورتی ثبت میشود که نشان دهنده متحرک بودن سوژه در حال حرکت است این گونه عکسها با دوربین های حرفه ای تهیه میشوند
    دوست عزیز! شما اصلا توجه به سوالی که من پرسیدم کردید؟ شما اصلا دوربین مذکور (hs10) دارید؟ دیگه هر عکاس آماتوری فرق تکنیک paning با multi motion تشخیص میده...
    شما لطفا تاپیک محل درست برای طرح این سوال رو بفرمایید !!

    گرفتن عکس چندتایی یا (multi motion) یکی از گزینه های دوربین hs10 میباشد.

  9. #219
    Forum Moderator Dariush Chegini آواتار ها
    تاریخ عضویت
    November 2011
    نوشته ها
    3,625
    تشکر شده
    17530
    تشکر کرده
    20782

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط abanegan نمایش پست ها
    درود چطوری میشه یه عکس چندتایی(multi motion) از سوژه متحرک بگیرم ؟ من هر کاری میکنم نتیجه نهایی یه عکسه که خبری از متحرک بودن سوژه نیست!
    منظورتان از Multi Motion همان Multi Exposure است؟ یعنی روی یک فریم عکس چند بار نوردهی کنیم؟ مثل اینکه روی یک فریم چند بار عکس گرفته باشیم؟(این امکان در دوربین فیلمی Canon A1 بود) اگر منظور همان است و می خواهید تحرک سوزه در هر یک از نوردهی های عکس ثبت شود بایستی دوربین در مد تقدم شاتر قرار داشته باشد و سرعت شاتر را بسته به سرعت سوژه و با سعی و خطا در حدود 1:10 (برای سوژه های با سرعت تحرک کم) تا حدود 1:60 ثانیه (برای سوژه های سریع)تنظیم کنیم و عکس بگیریم. بر خلاف تکنیک پنینگ، اینجا دوربین باید کاملاً ثابت بوده و نباید سوژه را تعقیب کند.
    این تکنیک به همراه استفاده از نور محیط به علاوه فلاش زدن به صورت Second Curtain نتیجه جالبی دارد یعنی هم حرکت سوژه ثبت می شود و هم سوژه فریز می شود.
    البته بدون احتیاج به Multi Exposure و با گرفتن چند عکس و ترکیب عکس ها با استفاده از فتو شاپ نیز می توان به همین نتیجه رسید.

  10. #220
    كاربر آشنا
    تاریخ عضویت
    August 2010
    نوشته ها
    38
    تشکر شده
    9
    تشکر کرده
    32

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Dariush Chegini نمایش پست ها
    منظورتان از Multi Motion همان Multi Exposure است؟ یعنی روی یک فریم عکس چند بار نوردهی کنیم؟ مثل اینکه روی یک فریم چند بار عکس گرفته باشیم؟(این امکان در دوربین فیلمی Canon A1 بود) اگر منظور همان است و می خواهید تحرک سوزه در هر یک از نوردهی های عکس ثبت شود بایستی دوربین در مد تقدم شاتر قرار داشته باشد و سرعت شاتر را بسته به سرعت سوژه و با سعی و خطا در حدود 1:10 (برای سوژه های با سرعت تحرک کم) تا حدود 1:60 ثانیه (برای سوژه های سریع)تنظیم کنیم و عکس بگیریم. بر خلاف تکنیک پنینگ، اینجا دوربین باید کاملاً ثابت بوده و نباید سوژه را تعقیب کند.
    این تکنیک به همراه استفاده از نور محیط به علاوه فلاش زدن به صورت Second Curtain نتیجه جالبی دارد یعنی هم حرکت سوژه ثبت می شود و هم سوژه فریز می شود.
    البته بدون احتیاج به Multi Exposure و با گرفتن چند عکس و ترکیب عکس ها با استفاده از فتو شاپ نیز می توان به همین نتیجه رسید.
    درود بر شما بله منظور همین تکنیک که گفتین منتها دوربین hs10 یه گزینه مخصوص به منظوره گرفتن همین نوع عکس Multi Motion یا همان Multi Exposure داره که من هر چه سعی میکنم نتیجه نهایی یه عکس ثابت بدونه ثبت شدنه حرکته سوژست!!

صفحه 22 از 23 نخستنخست ... 12 18 19 20 21 22 23 آخرینآخرین

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •