رضا صفایی
The final cut
Nima Moghimi
با سلام
ابتدا از دوستان و مدیران محترم عذر خواهی میکنم اگر این مطلب بنده به عنوان آف تایپیک خواهد بود.
اما بعد:
نظر به پست های اخیر این تایپیک ( البته به غیر از چند مورد )
عرضی داشتم که در غالب سوالی مطرح میکنم
مخاطب یک عکس مفهومی باید با هزار زور و زحمت بتواند از یک اثر مفهوم استخراج کند یا اینکه نه خود اثر باید قابلیت ارائه مفاهیم مد نظر را به مخاطب داشته باشد؟
تصور میکنم در اولین پست این تایپیک که استارتی برای ارائه آثار دوستان بوده توضیحات خوبی جهت آشنایی با این سبک از عکاسی ارائه شده و حتی آدرس سایت هایی برای آشنایی بیشتر با عکاسی مفهومی هم درج شده . اما بنده حقیر به نوبه خویش هر چقدر به پست های اخیر این تایپیک مینگرم باز در مفهومی بودن آنها در خواهم ماند.
مدیران محترم در صورت صلاحدید لطفا بازبینی مجددی نمایند.
یا علی
ساکت که ميماني ميگذارند به حساب جواب نداشتنت !!مهدی مرادی
عمرا بفهمند داري جان ميکني تا "حرمت ها" را نگه داري....!!.
سلام و احتراماما بنده حقیر به نوبه خویش هر چقدر به پست های اخیر این تایپیک مینگرم باز در مفهومی بودن آنها در خواهم ماند
بهتر است به جای اینگونه نوشتن وارد گود شوید و با ارایه آثار مفهومی مورد نظر که حاصل زحمت خود شما باشد نگاه خود را بیشتر نمایش و توسعه دهید قطعا آثار مفهومی ما با آثار خوب دنیا متفاوت است اما سعی در توسعه این بخش خود قابل تقدیر است
علم و تراژدی
عکاس باشی! عکاس باشی! عکستو بی هوا بگیر!
یه عکس بی پرده ناب از روزگار ما بگیر!
ممنون میشم اگر دوستان با نظراتشون راهنمایی کنن.
مسعود بیرامی
Jhowan photography
سلام
هميشه قرار نيست يك عكس از همه نظر بي نقص باشد تا عكس خوبي باشد. اين عكس مشكلات تكنيكي فراواني ممكن است داشته باشد ولي مهمترين چيزي را كه بايد داشته باشد به قدرت داراست و آن "مفهوم" است. شايد اگر اين عكس در هر تاپيك ديگري گذاشته شده بود تاييد نمي شد ولي عكاس در عين حال بهترين تاپيك را براي ارائه آن انتخاب كرده است.
فرهاد حسيني
مسعود بیرامی
Jhowan photography