دوست عزیزم سهیل
با سلام و تشکر
در بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین ویا شرکت ایده ال دوربین کلیه موارد سرویس به روز رسانی شستشو صفحه حسگر واعلام وضیعت کلی دوربین برای شما عضو محترم سایت عکاسی رایگان و آنی میباشد
به امید دیدار
با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین
آقای قاسمی عزیز جزو معدود ارائه دهندگان خدماتی است که در مواجهه با ایشون، به هیچ عنوان حس نمی کنید که در مقابل شماست و قصد ارائه خدمات دارد، بلکه می بینید در کنار شماست و قصد حل مشکل شما را دارد. واقعا همه شرکت ها باید رفتار ایشون را با مراجعه کننده سرمشق و خط مشی سیاست خودشان قرار بدهند. لازم دیدم در به نوبه خودم بابت حل مشکلم از ایشون تشکر ویژه کنم.
سلام. ممنون آقای قاسمی امروز دوربینم رو تحویل گرفتم و دیدم مثل روز اولش داره کار میکنه!
فقط متاسفانه متوجه تعداد بسیار زیادی پیکسل سوخته (نقاط ریز سفید) در نمایشگر دوربین شدم که خیلی آزار دهندست!
البته فکر کنم این مورد جزو گارانتی میباشد.
برای رفع این مشکل باید به کدوم دفتر مراجعه کنم و آیا همون موقع انجام میشه یا باید دوربین دوباره چند روز بمونه؟
مدل دوربین هم Fuji HS20
ممنون
سلام
مدتی است که فیلمها رو از طریق iLink نمیتونم کپچر کنم . قبلا چند بار این کار رو کرده بودم ولی متاسفانه اخیرا کامپیوتر دوربین رو نمیشناسه ! با نرم افزار ulead video studio این کار رو انجام می دادم. مراجعه کردم به نمایندگی سونی گفتن که برد iLink سوخته ! و هزینه تعویض برد رو 900000 تومن !!!! فرمودن ! حالا سوال بنده اینه که آیا این برد قابل تعویض است ؟ اگر بله هزینش چقدره ؟سوال دومم اینه که با توجه به ینکه تمام درگاه های دوربین روی station قرار داره ممکنه که با تعویضش مشکل حل بشه ؟ مدل دوربین DCR-HC32E
و اینکه کلا علت سوختن این برد چیه ؟
با سلام وعرض خسته نباشید آقای قاسمی: .چند مدت پیش یه خط خیلی نازک روی lcd دوربینم(1000d) افتاد و اونو برای گارانتی به شرکت ایده ال فرستادم و پس از رفع مشکل,متوجه شدم که دوربینم میزان باطری رو نشون نمیده و پس از اتمام باطری خاموش میشه ومشکل از کجاس و هزینه تقریبی چقدره؟ با تشکر فراوان از توجه شما
عرض سلام و ادب خدمت آقای قاسمی
خدمتتون عرض کنم که من دوربین D90 دارم و قسمت نرمی در جای دست دوربین وجود داره که امروز کمی از گوشه آن از بدنه جدا شده ، اینطوری که شنیدم در D90 ها هم خیلی شایع است
الان با نظر شما چکار کنم خودم دست به چسب بشم و بچسبونمش؟
با عرض سلام وتشکر از شما وپوزش فراوان در تاخیر ارسال پاسخ
به نظر میرسد هم شما هم شرکت سونی هزینه خیلی زیادی اعلام کرده است
اشکالی که اعلام فرمودید یشتر به علت نوسانات برق بوجود میاید ومصرف کننده قبل از وصل به کامپیوتر حتما باید دوربین را خاموش وپس از ان روشن شود که که متاسفانه این اتفاق برای شما بوجود امده است
خواهشمندم در اولین فرصت به یکی از دومرکز خدماتی ما
1-خیابان جمهوری ساختمان الومینیوم طبقه 11شماره 1117 تلفن 66749494
2-میدان هفت تیر ابتدای بهار شیراز ساختمان ایده ال دوربین (189) طبقه سوم واحد 6 تلفن 88319245
مراجعه تا در اولین فرصت نسبت به اعلام وضیعت تعمیراتی وهزیته اعلام شود
با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین
حامد جان سلام وپوزش فراوان در تاخیر ارسال پاسخ
ایا شما از ادبتور برق استفاده میکنید یا خیر ؟
چنانچه جواب شما منفی است در اولین فرصت به بخش فنی شرکت ایده ال دوربین مراجعه واعلام وضیعت کنید
نگران نباشید مشکل نرم افزار میباشد وچون دستگاه شما دارای گارانتی ایده ال است رایگان میباشد
خواهشمندم حتما اعلام فرمایید از اعضای محترم سایت محترم عکاسی هستید
با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دورببن /شرکت ایده ال دوربین