صفحه 106 از 319 نخستنخست ... 6 56 96 102 103 104 105 106 107 108 109 110 116 156 206 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج : از شماره 1,051 تا 1,060 , از مجموع 3186
Like Tree117تشکر

موضوع: پاسخگویی بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین

  1. #1051
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,079
    تشکر شده
    112
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Iman.H نمایش پست ها
    سلام
    ببخشید آقای قاسمی الان دوربین HS20 من دو هفته ست در دست تعمیره! شماره قبض هم 20447 هست .
    آخر هفته من بهش نیاز دارم میخواستم ببینم چند روز دیگه ممکنه به من تحویل داده بشه که اگه قرار نیست این هفته درست شه یه دوربین دیگه بگیرم
    دوست عزیزم ایمان
    با عرض سلام وپوزش فراوان در تاخیر ارسال پاسخ
    دوربین شما اماده میباشد لطفا با بخش فنی ایده ال دوربین (اقای احمدی )ارتباط برقرار کنید
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین / شرکت ایده ال دوربین

  2. #1052
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,079
    تشکر شده
    112
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط emad zare نمایش پست ها
    سلام آقای قاسمی

    من یک دوربین sx130 که در هنگام فیلمبرداری .. بعد از چند دقیقه تصویر سیاه می شود ..
    در ضمن دارای گارانتی ایده آل می باشد و به تاریخ 13/10/89 هست ...
    در ضمن در شهرستان هستم ..

    باید چی کار کنم ؟؟
    دوست عزیزم عماد
    با سلام وتشکر از شما
    ایا پس از سیاه شدن عملیات ضبط انجام میشود یعنی صدا ضبط میشود وقابل شنیدن است
    منتظر پاسخ کامل تان هستم
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین

  3. #1053
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,079
    تشکر شده
    112
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط batista_soheil نمایش پست ها
    سلام
    براي اينكه دوربين يه سرويس كامل بشه بايد دوربين در تعميركاه بمونه؟
    منظورم تميز كردن سنسور و از اين جور كاراس؟
    دوست عزیزم سهیل
    با سلام و تشکر
    در بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین ویا شرکت ایده ال دوربین کلیه موارد سرویس به روز رسانی شستشو صفحه حسگر واعلام وضیعت کلی دوربین برای شما عضو محترم سایت عکاسی رایگان و آنی میباشد
    به امید دیدار
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین

  4. #1054
    كاربر بسیار فعال Amir Abdolpanah آواتار ها
    تاریخ عضویت
    April 2009
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,889
    تشکر شده
    20281
    تشکر کرده
    10736

    پیش فرض

    آقای قاسمی عزیز جزو معدود ارائه دهندگان خدماتی است که در مواجهه با ایشون، به هیچ عنوان حس نمی کنید که در مقابل شماست و قصد ارائه خدمات دارد، بلکه می بینید در کنار شماست و قصد حل مشکل شما را دارد. واقعا همه شرکت ها باید رفتار ایشون را با مراجعه کننده سرمشق و خط مشی سیاست خودشان قرار بدهند. لازم دیدم در به نوبه خودم بابت حل مشکلم از ایشون تشکر ویژه کنم.
    مهمتر از عکاس خوب بودن، انسان شریف بودن است.


  5. #1055
    كاربر جديد Iman.H آواتار ها
    تاریخ عضویت
    December 2011
    نوشته ها
    24
    تشکر شده
    26
    تشکر کرده
    17

    پیش فرض

    سلام. ممنون آقای قاسمی امروز دوربینم رو تحویل گرفتم و دیدم مثل روز اولش داره کار میکنه!
    فقط متاسفانه متوجه تعداد بسیار زیادی پیکسل سوخته (نقاط ریز سفید) در نمایشگر دوربین شدم که خیلی آزار دهندست!
    البته فکر کنم این مورد جزو گارانتی میباشد.
    برای رفع این مشکل باید به کدوم دفتر مراجعه کنم و آیا همون موقع انجام میشه یا باید دوربین دوباره چند روز بمونه؟
    مدل دوربین هم Fuji HS20
    ممنون

  6. #1056
    كاربر جديد mamool آواتار ها
    تاریخ عضویت
    January 2012
    نوشته ها
    1
    تشکر شده
    0
    تشکر کرده
    0

    پیش فرض

    سلام
    مدتی است که فیلمها رو از طریق iLink نمیتونم کپچر کنم . قبلا چند بار این کار رو کرده بودم ولی متاسفانه اخیرا کامپیوتر دوربین رو نمیشناسه ! با نرم افزار ulead video studio این کار رو انجام می دادم. مراجعه کردم به نمایندگی سونی گفتن که برد iLink سوخته ! و هزینه تعویض برد رو 900000 تومن !!!! فرمودن ! حالا سوال بنده اینه که آیا این برد قابل تعویض است ؟ اگر بله هزینش چقدره ؟سوال دومم اینه که با توجه به ینکه تمام درگاه های دوربین روی station قرار داره ممکنه که با تعویضش مشکل حل بشه ؟ مدل دوربین DCR-HC32E
    و اینکه کلا علت سوختن این برد چیه ؟

  7. #1057
    كاربر همراه حامد صفائی آواتار ها
    تاریخ عضویت
    January 2012
    محل سکونت
    Anywhere
    نوشته ها
    143
    تشکر شده
    366
    تشکر کرده
    621

    پیش فرض

    با سلام وعرض خسته نباشید آقای قاسمی: .چند مدت پیش یه خط خیلی نازک روی lcd دوربینم(1000d) افتاد و اونو برای گارانتی به شرکت ایده ال فرستادم و پس از رفع مشکل,متوجه شدم که دوربینم میزان باطری رو نشون نمیده و پس از اتمام باطری خاموش میشه ومشکل از کجاس و هزینه تقریبی چقدره؟ با تشکر فراوان از توجه شما

  8. #1058
    كاربر ويژه shahbazi آواتار ها
    تاریخ عضویت
    September 2011
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,474
    تشکر شده
    22255
    تشکر کرده
    6919

    پیش فرض

    عرض سلام و ادب خدمت آقای قاسمی
    خدمتتون عرض کنم که من دوربین D90 دارم و قسمت نرمی در جای دست دوربین وجود داره که امروز کمی از گوشه آن از بدنه جدا شده ، اینطوری که شنیدم در D90 ها هم خیلی شایع است
    الان با نظر شما چکار کنم خودم دست به چسب بشم و بچسبونمش؟

  9. #1059
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,079
    تشکر شده
    112
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط mamool نمایش پست ها
    سلام
    مدتی است که فیلمها رو از طریق iLink نمیتونم کپچر کنم . قبلا چند بار این کار رو کرده بودم ولی متاسفانه اخیرا کامپیوتر دوربین رو نمیشناسه ! با نرم افزار ulead video studio این کار رو انجام می دادم. مراجعه کردم به نمایندگی سونی گفتن که برد iLink سوخته ! و هزینه تعویض برد رو 900000 تومن !!!! فرمودن ! حالا سوال بنده اینه که آیا این برد قابل تعویض است ؟ اگر بله هزینش چقدره ؟سوال دومم اینه که با توجه به ینکه تمام درگاه های دوربین روی station قرار داره ممکنه که با تعویضش مشکل حل بشه ؟ مدل دوربین DCR-HC32E
    و اینکه کلا علت سوختن این برد چیه ؟
    با عرض سلام وتشکر از شما وپوزش فراوان در تاخیر ارسال پاسخ
    به نظر میرسد هم شما هم شرکت سونی هزینه خیلی زیادی اعلام کرده است
    اشکالی که اعلام فرمودید یشتر به علت نوسانات برق بوجود میاید ومصرف کننده قبل از وصل به کامپیوتر حتما باید دوربین را خاموش وپس از ان روشن شود که که متاسفانه این اتفاق برای شما بوجود امده است
    خواهشمندم در اولین فرصت به یکی از دومرکز خدماتی ما
    1-خیابان جمهوری ساختمان الومینیوم طبقه 11شماره 1117 تلفن 66749494
    2-میدان هفت تیر ابتدای بهار شیراز ساختمان ایده ال دوربین (189) طبقه سوم واحد 6 تلفن 88319245
    مراجعه تا در اولین فرصت نسبت به اعلام وضیعت تعمیراتی وهزیته اعلام شود
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین

  10. #1060
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,079
    تشکر شده
    112
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط حامد صفائی نمایش پست ها
    با سلام وعرض خسته نباشید آقای قاسمی: .چند مدت پیش یه خط خیلی نازک روی lcd دوربینم(1000d) افتاد و اونو برای گارانتی به شرکت ایده ال فرستادم و پس از رفع مشکل,متوجه شدم که دوربینم میزان باطری رو نشون نمیده و پس از اتمام باطری خاموش میشه ومشکل از کجاس و هزینه تقریبی چقدره؟ با تشکر فراوان از توجه شما
    حامد جان سلام وپوزش فراوان در تاخیر ارسال پاسخ
    ایا شما از ادبتور برق استفاده میکنید یا خیر ؟
    چنانچه جواب شما منفی است در اولین فرصت به بخش فنی شرکت ایده ال دوربین مراجعه واعلام وضیعت کنید
    نگران نباشید مشکل نرم افزار میباشد وچون دستگاه شما دارای گارانتی ایده ال است رایگان میباشد
    خواهشمندم حتما اعلام فرمایید از اعضای محترم سایت محترم عکاسی هستید
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دورببن /شرکت ایده ال دوربین

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •