عذر میخوام متوجه نشدم ضربه به چی بزنم چطوری ؟
عذر میخوام متوجه نشدم ضربه به چی بزنم چطوری ؟
دوربين رو با يه دست ميگيريد ميزنيد به دست ديگه تا شاتر آزاد بشه
Canon 6D2/5D3
16-35L III/Sigma 85 1.4 Art/ 90mm VC / 70-200L IS II
Majid
سلام روز بخیر سال نو مبارک
من یه دوربین کانن 700d دارم.از دیروز هر عکسی که میگیرم در ابتدا نشون میده ولی همین که دوربین خاموش و روشن میشه عکس رو نمیتونه بخونه؟نه تو کامپیوتر و نه تو خود دوربین.انگار یه بلایی سر عکس میاد.فرمتشم jpeg هست.
دلیلشو میخواستم بدونم و اینکه راهی برای برگردوندن عکس ها هست؟
ممنون
با سلام و روز بخیر سال نو مبارک
من یه دوربین کانن 700d دارم.از دیروز هز عکس یا فیلمی میگیرم همون لحظه نشون میده ولی وقتی دوربین خاموش و زوشن میشه دیگه عکس و فیلم و نمیخونه و میگه عکسو نمیتونه ساپورت کنه.تو کامپیوترم میریزم همینطوره.انگار یه بلایی سر عکس و فیلم میاد.
علتش چیه؟ و راهی برای درست کردن عکسا هستش؟
ممنون
مطلب خوبی بود
تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی
من یه دوربین کانن 700d دارم.از دیروز هر عکسی که میگیرم در ابتدا نشون میده ولی همین که دوربین خاموش و روشن میشه عکس رو نمیتونه بخونه؟نه تو کامپیوتر و نه تو خود دوربین.انگار یه بلایی سر عکس میاد.فرمتشم jpeg هست.
با سلام و خسته نباشید.
بنده یک دوربین HS20 EXR دارم که متاسفانه دولنز اون به هم برخورد کرده و یه ترک خیلی ریز برداشته و من احساس میکنم که لرزش گیر لنز هم خوب کار نمیکنه .
اولا میخواستم بدونم چرا لنزها با هم برخورد میکنن(در هنگام زوم کردن). و دوم اینکه هزینه تعمیر لنز و لزرش گیر چقدر میشه
ممنون
مشتری مداری به سبک ایده ال
مورخ 95/11/3 از یک فروشگاه معتبر لنز سیگما 105 با ضمانت ایده ال خرید کردم , متاسفانه روز سوم عید دوربین بهمراه لنز متصل از روی صندلی (ارتفاع 40 سانت) افتاد روی فرش , شدت ضربه در بالا نبود اما لنز بلحاظ ساختار داخلی با همان ضربه دچار مشکل شد (فوکوس اتوماتیک و دستی انجام نمیشود )
مورخ 96/1/5 لنز بهمراه کارتون و فاکتور خرید به تعمیرگاه مرکزی فرستاده شد بعد از دو روز بنده با اقای قاسمی تماس گرفتم , گفتند نیاز به زمان دارد بعد از چند روز پیگیری متوالی , بخش تعمیرات اقای قاسمی تلفن ها را جواب نمیدادند !! لذا به دفتر هفت تیر تماس گرفتم و منشی دفتر شماره دیگری به من دادند , گویا کار بر روی لنز من را به اقای امارتی واگذار کرده بودند مجدد مشکل را برای اقای امارتی مطزح کردم و حرف های تکراری اقای قاسمی اینبار از زبان اقای امارتی , با وجود اینکه تنها دو ماه از گارانتی لنز میگذرد اقای امارتی عنوان کردند 700 هزارتومان هزینه تعمیر لنز من میشود ! که من مخالفت کردم , سپس 450 هزار تومان ! و دست اخر بخاطر عضویت در سایت عکاسی با 50 درصد تخفیف ! نمیدانم این برچسب مزحک گارانتی چه فایده ای برای خریدار دارد و شامل چه مواردی میشود ؟ چرا در یک کشور اسلامی با حقوق مشتریان اینگونه برخورد میشود , بعد از سه هفته پیگیری و شنیدن وعده سر خرمن برای درست کردن لنز , از درست کردن لنز در تعمیرگاه مرکزی ایده ال منصرف و پشیمان شدم , امروز مورخ 96/1/27 لنز را برای من ارسال کردند بدون تعمیر کردن با وجود اینکه منشی دفتر ایده ال هزینه برگشت لنز را بر عهده شرکت عنوان کرد لنز بنده را با تیپاکس پس کرایه کردند تا هم هزینه ارسال و هم هزینه برگشت لنز از جیب مبارک مشتری خارج شود این هم مشتری مداری به سبک ایده ال