صفحه 310 از 317 نخستنخست ... 210 260 300 306 307 308 309 310 311 312 313 314 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج : از شماره 3,091 تا 3,100 , از مجموع 3169
Like Tree95تشکر

موضوع: پاسخگویی بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین

  1. #3091
    كاربر جديد
    تاریخ عضویت
    March 2017
    نوشته ها
    4
    تشکر شده
    0
    تشکر کرده
    0

    پیش فرض

    عذر میخوام متوجه نشدم ضربه به چی بزنم چطوری ؟

  2. #3092
    كاربر بسیار فعال Majix آواتار ها
    تاریخ عضویت
    April 2013
    نوشته ها
    1,700
    تشکر شده
    4865
    تشکر کرده
    3755

    پیش فرض

    دوربين رو با يه دست ميگيريد ميزنيد به دست ديگه تا شاتر آزاد بشه
    Canon 6D2/5D3
    16-35L III/Sigma 85 1.4 Art/ 90mm VC / 70-200L IS II
    Majid

  3. #3093
    كاربر جديد
    تاریخ عضویت
    March 2017
    نوشته ها
    4
    تشکر شده
    0
    تشکر کرده
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Majix نمایش پست ها
    دوربين رو با يه دست ميگيريد ميزنيد به دست ديگه تا شاتر آزاد بشه
    من حرفه ای نیستم و حقیقتش درست متوجه نشدم یعنی چطوری و به چه صورت بزنم

  4. #3094
    كاربر جديد
    تاریخ عضویت
    February 2015
    نوشته ها
    2
    تشکر شده
    0
    تشکر کرده
    0

    پیش فرض

    سلام روز بخیر سال نو مبارک
    من یه دوربین کانن 700d دارم.از دیروز هر عکسی که میگیرم در ابتدا نشون میده ولی همین که دوربین خاموش و روشن میشه عکس رو نمیتونه بخونه؟نه تو کامپیوتر و نه تو خود دوربین.انگار یه بلایی سر عکس میاد.فرمتشم jpeg هست.
    دلیلشو میخواستم بدونم و اینکه راهی برای برگردوندن عکس ها هست؟
    ممنون

  5. #3095
    كاربر جديد
    تاریخ عضویت
    February 2015
    نوشته ها
    2
    تشکر شده
    0
    تشکر کرده
    0

    پیش فرض

    با سلام و روز بخیر سال نو مبارک
    من یه دوربین کانن 700d دارم.از دیروز هز عکس یا فیلمی میگیرم همون لحظه نشون میده ولی وقتی دوربین خاموش و زوشن میشه دیگه عکس و فیلم و نمیخونه و میگه عکسو نمیتونه ساپورت کنه.تو کامپیوترم میریزم همینطوره.انگار یه بلایی سر عکس و فیلم میاد.
    علتش چیه؟ و راهی برای درست کردن عکسا هستش؟
    ممنون

  6. #3096
    كاربر جديد
    تاریخ عضویت
    April 2017
    نوشته ها
    1
    تشکر شده
    0
    تشکر کرده
    0

    پیش فرض

    مطلب خوبی بود
    تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی
    من یه دوربین کانن 700d دارم.از دیروز هر عکسی که میگیرم در ابتدا نشون میده ولی همین که دوربین خاموش و روشن میشه عکس رو نمیتونه بخونه؟نه تو کامپیوتر و نه تو خود دوربین.انگار یه بلایی سر عکس میاد.فرمتشم jpeg هست.

  7. #3097
    كاربر جديد
    تاریخ عضویت
    April 2017
    نوشته ها
    2
    تشکر شده
    0
    تشکر کرده
    0

    پیش فرض

    با سلام و خسته نباشید.
    بنده یک دوربین HS20 EXR دارم که متاسفانه دولنز اون به هم برخورد کرده و یه ترک خیلی ریز برداشته و من احساس میکنم که لرزش گیر لنز هم خوب کار نمیکنه .
    اولا میخواستم بدونم چرا لنزها با هم برخورد میکنن(در هنگام زوم کردن). و دوم اینکه هزینه تعمیر لنز و لزرش گیر چقدر میشه
    ممنون

  8. #3098
    كاربر آشنا Behzady آواتار ها
    تاریخ عضویت
    October 2014
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    42
    تشکر شده
    54
    تشکر کرده
    35

    پیش فرض

    مشتری مداری به سبک ایده ال

    مورخ 95/11/3 از یک فروشگاه معتبر لنز سیگما 105 با ضمانت ایده ال خرید کردم , متاسفانه روز سوم عید دوربین بهمراه لنز متصل از روی صندلی (ارتفاع 40 سانت) افتاد روی فرش , شدت ضربه در بالا نبود اما لنز بلحاظ ساختار داخلی با همان ضربه دچار مشکل شد (فوکوس اتوماتیک و دستی انجام نمیشود )

    مورخ 96/1/5 لنز بهمراه کارتون و فاکتور خرید به تعمیرگاه مرکزی فرستاده شد بعد از دو روز بنده با اقای قاسمی تماس گرفتم , گفتند نیاز به زمان دارد بعد از چند روز پیگیری متوالی , بخش تعمیرات اقای قاسمی تلفن ها را جواب نمیدادند !! لذا به دفتر هفت تیر تماس گرفتم و منشی دفتر شماره دیگری به من دادند , گویا کار بر روی لنز من را به اقای امارتی واگذار کرده بودند مجدد مشکل را برای اقای امارتی مطزح کردم و حرف های تکراری اقای قاسمی اینبار از زبان اقای امارتی , با وجود اینکه تنها دو ماه از گارانتی لنز میگذرد اقای امارتی عنوان کردند 700 هزارتومان هزینه تعمیر لنز من میشود ! که من مخالفت کردم , سپس 450 هزار تومان ! و دست اخر بخاطر عضویت در سایت عکاسی با 50 درصد تخفیف ! نمیدانم این برچسب مزحک گارانتی چه فایده ای برای خریدار دارد و شامل چه مواردی میشود ؟ چرا در یک کشور اسلامی با حقوق مشتریان اینگونه برخورد میشود , بعد از سه هفته پیگیری و شنیدن وعده سر خرمن برای درست کردن لنز , از درست کردن لنز در تعمیرگاه مرکزی ایده ال منصرف و پشیمان شدم , امروز مورخ 96/1/27 لنز را برای من ارسال کردند بدون تعمیر کردن با وجود اینکه منشی دفتر ایده ال هزینه برگشت لنز را بر عهده شرکت عنوان کرد لنز بنده را با تیپاکس پس کرایه کردند تا هم هزینه ارسال و هم هزینه برگشت لنز از جیب مبارک مشتری خارج شود این هم مشتری مداری به سبک ایده ال
    WardeN تشکر می‌کند.

  9. #3099
    كاربر آشنا fard آواتار ها
    تاریخ عضویت
    January 2016
    محل سکونت
    گیلان
    نوشته ها
    30
    تشکر شده
    25
    تشکر کرده
    108

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Behzady نمایش پست ها
    مشتری مداری به سبک ایده ال

    مورخ 95/11/3 از یک فروشگاه معتبر لنز سیگما 105 با ضمانت ایده ال خرید کردم , متاسفانه روز سوم عید دوربین بهمراه لنز متصل از روی صندلی (ارتفاع 40 سانت) افتاد روی فرش , شدت ضربه در بالا نبود اما لنز بلحاظ ساختار داخلی با همان ضربه دچار مشکل شد (فوکوس اتوماتیک و دستی انجام نمیشود )

    مورخ 96/1/5 لنز بهمراه کارتون و فاکتور خرید به تعمیرگاه مرکزی فرستاده شد بعد از دو روز بنده با اقای قاسمی تماس گرفتم , گفتند نیاز به زمان دارد بعد از چند روز پیگیری متوالی , بخش تعمیرات اقای قاسمی تلفن ها را جواب نمیدادند !! لذا به دفتر هفت تیر تماس گرفتم و منشی دفتر شماره دیگری به من دادند , گویا کار بر روی لنز من را به اقای امارتی واگذار کرده بودند مجدد مشکل را برای اقای امارتی مطزح کردم و حرف های تکراری اقای قاسمی اینبار از زبان اقای امارتی , با وجود اینکه تنها دو ماه از گارانتی لنز میگذرد اقای امارتی عنوان کردند 700 هزارتومان هزینه تعمیر لنز من میشود ! که من مخالفت کردم , سپس 450 هزار تومان ! و دست اخر بخاطر عضویت در سایت عکاسی با 50 درصد تخفیف ! نمیدانم این برچسب مزحک گارانتی چه فایده ای برای خریدار دارد و شامل چه مواردی میشود ؟ چرا در یک کشور اسلامی با حقوق مشتریان اینگونه برخورد میشود , بعد از سه هفته پیگیری و شنیدن وعده سر خرمن برای درست کردن لنز , از درست کردن لنز در تعمیرگاه مرکزی ایده ال منصرف و پشیمان شدم , امروز مورخ 96/1/27 لنز را برای من ارسال کردند بدون تعمیر کردن با وجود اینکه منشی دفتر ایده ال هزینه برگشت لنز را بر عهده شرکت عنوان کرد لنز بنده را با تیپاکس پس کرایه کردند تا هم هزینه ارسال و هم هزینه برگشت لنز از جیب مبارک مشتری خارج شود این هم مشتری مداری به سبک ایده ال
    درود بر شما دوست گرامی
    واقعا ناراحت کنندس بعد از چند روز لنز دچار حادثه بشه و غییر قابل استفاده.
    ایا همراه گارانتی لنز شما بیمه هم بوده؟
    علی فرد

  10. #3100
    كاربر آشنا Behzady آواتار ها
    تاریخ عضویت
    October 2014
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    42
    تشکر شده
    54
    تشکر کرده
    35

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط fard نمایش پست ها
    درود بر شما دوست گرامی
    واقعا ناراحت کنندس بعد از چند روز لنز دچار حادثه بشه و غییر قابل استفاده.
    ایا همراه گارانتی لنز شما بیمه هم بوده؟
    سلام , نه متاسفانه فقط 24 ماه گارانتی ایده ال , گویا نوع خدمات گارانتی در کشور اسلامی ایران متفاوت با سایر کشورهاست

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •