صفحه 311 از 311 نخستنخست ... 211 261 301 307 308 309 310 311
نمایش نتایج : از شماره 3,101 تا 3,106 , از مجموع 3106
Like Tree66تشکر

موضوع: پاسخگویی بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین

  1. #3101
    كاربر جديد Behzady آواتار ها
    تاریخ عضویت
    October 2014
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    12
    تشکر شده
    32
    تشکر کرده
    25

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط fard نمایش پست ها
    درود بر شما دوست گرامی
    واقعا ناراحت کنندس بعد از چند روز لنز دچار حادثه بشه و غییر قابل استفاده.
    ایا همراه گارانتی لنز شما بیمه هم بوده؟
    سلام , نه متاسفانه فقط 24 ماه گارانتی ایده ال , گویا نوع خدمات گارانتی در کشور اسلامی ایران متفاوت با سایر کشورهاست

  2. #3102
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,076
    تشکر شده
    100
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Behzady نمایش پست ها
    مشتری مداری به سبک ایده ال

    مورخ 95/11/3 از یک فروشگاه معتبر لنز سیگما 105 با ضمانت ایده ال خرید کردم , متاسفانه روز سوم عید دوربین بهمراه لنز متصل از روی صندلی (ارتفاع 40 سانت) افتاد روی فرش , شدت ضربه در بالا نبود اما لنز بلحاظ ساختار داخلی با همان ضربه دچار مشکل شد (فوکوس اتوماتیک و دستی انجام نمیشود )

    مورخ 96/1/5 لنز بهمراه کارتون و فاکتور خرید به تعمیرگاه مرکزی فرستاده شد بعد از دو روز بنده با اقای قاسمی تماس گرفتم , گفتند نیاز به زمان دارد بعد از چند روز پیگیری متوالی , بخش تعمیرات اقای قاسمی تلفن ها را جواب نمیدادند !! لذا به دفتر هفت تیر تماس گرفتم و منشی دفتر شماره دیگری به من دادند , گویا کار بر روی لنز من را به اقای امارتی واگذار کرده بودند مجدد مشکل را برای اقای امارتی مطزح کردم و حرف های تکراری اقای قاسمی اینبار از زبان اقای امارتی , با وجود اینکه تنها دو ماه از گارانتی لنز میگذرد اقای امارتی عنوان کردند 700 هزارتومان هزینه تعمیر لنز من میشود ! که من مخالفت کردم , سپس 450 هزار تومان ! و دست اخر بخاطر عضویت در سایت عکاسی با 50 درصد تخفیف ! نمیدانم این برچسب مزحک گارانتی چه فایده ای برای خریدار دارد و شامل چه مواردی میشود ؟ چرا در یک کشور اسلامی با حقوق مشتریان اینگونه برخورد میشود , بعد از سه هفته پیگیری و شنیدن وعده سر خرمن برای درست کردن لنز , از درست کردن لنز در تعمیرگاه مرکزی ایده ال منصرف و پشیمان شدم , امروز مورخ 96/1/27 لنز را برای من ارسال کردند بدون تعمیر کردن با وجود اینکه منشی دفتر ایده ال هزینه برگشت لنز را بر عهده شرکت عنوان کرد لنز بنده را با تیپاکس پس کرایه کردند تا هم هزینه ارسال و هم هزینه برگشت لنز از جیب مبارک مشتری خارج شود این هم مشتری مداری به سبک ایده ال
    اقای بهزادی با عرض سلام
    به نظر میرسد توضیحی بس کوتاه در ترجمه کلمه گارانتی در محصولات عکاسی به شما و دیگر دوستان عزیز که شبهه ای در مفهوم کلمه دارند داده شود
    در بحث دوربینهاو ابزار الات عکاسی گارانتی به معنی کلیه ایرادتی که بعضا ممکن است در خط تولید بوجود امده باشد اطلاق میگردد که از طریق فراخوان کمپانی های مرتبط به مصرف کنندگان اعلام میگردد این بدین معنی است که مراکز خدمات رسمی محصولات ملزم به انجام سرویسهای مذکور به خریداران گرامی میباشد .
    توضیحا اتفاقاتی که توسط مصرف کنندگان از جمله ضربه -نفوذ رطوبت -نوسانات الکتریکی -برخورد لیزر برای محصولات بوجود اید خارج از تعهدات گارانتی بود و هزینه های مربوطه به عهده مصرف کنندگان میباشد
    پیشنهاد بخش فنی ایده ال دوربین به شما دوستان عزیز استفاده از بیمه نامه 15 ماه کارافرین جهت پوشش کلیه خسارت خارج از گارانتی میباشد
    لطفا در هنگام خرید با پرداخت مبلغ ناچیزی نسبت به بیمه دستگاه خود اقدام نمایید .جهت کسب اطلاعات دقیق به سایت ایده آل دوربین | تعمیرات دوربین کانن | تعمیرات دوربین نیکون مراجعه نمایید
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت اید ال دوربین
    fard تشکر می‌کند.

  3. #3103
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,076
    تشکر شده
    100
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط msh2200 نمایش پست ها
    درود
    جناب آقای قاسمی عزیز
    بنده اخیرا یک بدنه 80D با گارانتی شرکت ایده آل تهیه کرده ام.
    در تستی که روی سیستم فوکوس این بدنه انجام دادم، لنزهای اینجانب از نظر فوکوس با بدنه Sync نشده و کمی اختلاف دارند.
    نظر به اینکه Adjust فوکوس دوربین برای هر لنز تا عدد +20 هم بعضا افزایش یافت، احساس می کنم نتیجه مناسب را دریافت نکردم.
    ممکنه مشکل فوکوس از دوربین باشد؟ برای رفع ایراد و یا بررسی لطفا بنده را راهنمایی بفرمایید.
    باتشکر
    دست عزیزم مصطفی
    با عرض سلام به شما دوست عزیز
    احتراما باید به عرض برسانم هیچ اخباری مبنی بر اشکال بد فوکس جهت دوربین 80D به بخش فنی گزارش داده نشده است .خواهشمندم در صورت تمایل به بخش فنی مراجعه تا شخصا نسبت به تنظیم کالیبره توسط ابزارالات دقیق و نرم افزار به صورت رایگان اقدام شد
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /ایده ال دوربین
    msh2200 تشکر می‌کند.

  4. #3104
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,076
    تشکر شده
    100
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Mohsen.Alinejad نمایش پست ها
    سلام
    من یک دوربین d5500 و لنزهای 18-140 و 50mm 1.4g دارم. چند روز پیش لنز 50 رو با 18-140 تعویض کردم و چند شات عکس گرفتم و دوباره لنز 50 رو روی دوربین نصب کردم. متوجه شدم دیافراگم های 1.6 و 1.8 حذف و به جان آنها 1.7 ظاهر شده.
    همچنین وقتی لنز 18-140 رو دوباره نصب کردم، دیافراگم 10 حذف و بجای آن 9.5 ظاهر شده.
    دوربین رو ریست هم کردم ولی درست نشد.
    مشکل چی میتونه باشه؟

    باتشکر
    دوست عزیزم محسن
    با عرض سلام و پوزش فراوان در تاخیر ارسال پاسخ
    درصورت امکان نسخه اپدیت دوربین بفرمایید
    منتظر پاسخ هستم
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /ایده ال دربین



  5. #3105
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,076
    تشکر شده
    100
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط msheida7 نمایش پست ها
    با سلام و خسته نباشید.
    بنده یک دوربین HS20 EXR دارم که متاسفانه دولنز اون به هم برخورد کرده و یه ترک خیلی ریز برداشته و من احساس میکنم که لرزش گیر لنز هم خوب کار نمیکنه .
    اولا میخواستم بدونم چرا لنزها با هم برخورد میکنن(در هنگام زوم کردن). و دوم اینکه هزینه تعمیر لنز و لزرش گیر چقدر میشه
    ممنون
    دوست عزیزم با عرض سلام پوزش در تاخیر ارسال پاسخ
    ایا از برخورد عدسی مطمین هستید
    المانهای عدسی به صورت حلزونی حرکت کرده و امکان برخورد وجود ندارد مگر ضربه به قسمت لنز وارد شده باشد و عملیات زوم کردن و لرزش گیر دچار اختلال شد که مستلزم بازدید در بخش فنی است .لذا خواهشمندم در الینفرصت به بخش فنی مراجعه تا پس از بازدید گزارش وضعیت داده شود
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین

  6. #3106
    كاربر جديد
    تاریخ عضویت
    April 2017
    نوشته ها
    2
    تشکر شده
    0
    تشکر کرده
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط tamir نمایش پست ها
    دوست عزیزم با عرض سلام پوزش در تاخیر ارسال پاسخ
    ایا از برخورد عدسی مطمین هستید
    المانهای عدسی به صورت حلزونی حرکت کرده و امکان برخورد وجود ندارد مگر ضربه به قسمت لنز وارد شده باشد و عملیات زوم کردن و لرزش گیر دچار اختلال شد که مستلزم بازدید در بخش فنی است .لذا خواهشمندم در الینفرصت به بخش فنی مراجعه تا پس از بازدید گزارش وضعیت داده شود
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین


    سلام.
    بله زمانی که لنز جمع میشه و به حالت اول برمیگرده دولنز جلو به هم می خوره و یک ترک ریز هم پیدا کرده که تو عکسها سایه تیره ایجاد میکنه. از زمانی هم که اینجوری شده لرزشگیر هم کار نمیکنه. و یه سوال : اگر بخوام کلا لنز رو عوض کنم چقدر هزینه داره؟

    ممنونم ازتون

صفحه 311 از 311 نخستنخست ... 211 261 301 307 308 309 310 311

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •