نوشته اصلی توسط
Behzady
مشتری مداری به سبک ایده ال
مورخ 95/11/3 از یک فروشگاه معتبر لنز سیگما 105 با ضمانت ایده ال خرید کردم , متاسفانه روز سوم عید دوربین بهمراه لنز متصل از روی صندلی (ارتفاع 40 سانت) افتاد روی فرش , شدت ضربه در بالا نبود اما لنز بلحاظ ساختار داخلی با همان ضربه دچار مشکل شد (فوکوس اتوماتیک و دستی انجام نمیشود )
مورخ 96/1/5 لنز بهمراه کارتون و فاکتور خرید به تعمیرگاه مرکزی فرستاده شد بعد از دو روز بنده با اقای قاسمی تماس گرفتم , گفتند نیاز به زمان دارد بعد از چند روز پیگیری متوالی , بخش تعمیرات اقای قاسمی تلفن ها را جواب نمیدادند !! لذا به دفتر هفت تیر تماس گرفتم و منشی دفتر شماره دیگری به من دادند , گویا کار بر روی لنز من را به اقای امارتی واگذار کرده بودند مجدد مشکل را برای اقای امارتی مطزح کردم و حرف های تکراری اقای قاسمی اینبار از زبان اقای امارتی , با وجود اینکه تنها دو ماه از گارانتی لنز میگذرد اقای امارتی عنوان کردند 700 هزارتومان هزینه تعمیر لنز من میشود ! که من مخالفت کردم , سپس 450 هزار تومان ! و دست اخر بخاطر عضویت در سایت عکاسی با 50 درصد تخفیف ! نمیدانم این برچسب مزحک گارانتی چه فایده ای برای خریدار دارد و شامل چه مواردی میشود ؟ چرا در یک کشور اسلامی با حقوق مشتریان اینگونه برخورد میشود , بعد از سه هفته پیگیری و شنیدن وعده سر خرمن برای درست کردن لنز , از درست کردن لنز در تعمیرگاه مرکزی ایده ال منصرف و پشیمان شدم , امروز مورخ 96/1/27 لنز را برای من ارسال کردند بدون تعمیر کردن با وجود اینکه منشی دفتر ایده ال هزینه برگشت لنز را بر عهده شرکت عنوان کرد لنز بنده را با تیپاکس پس کرایه کردند تا هم هزینه ارسال و هم هزینه برگشت لنز از جیب مبارک مشتری خارج شود این هم مشتری مداری به سبک ایده ال