بله جناب قاسمی
بیمه نداره ولی گارانتی ایده آل داره
امیدوارم قبل از تمام شدن گارانتی اش اقدامی برای تعمیرش صورت بگیره
ممنونم
Printable View
با سلام
حضور محترم جناب قاسمی و همچنین سروران عزیز در این فروم، امیدوارم مشکلات ایشان هر چه سریعتر حل شده، مانند گذشته خاطری آرام و آسوده تر را برای دوستان عکاس خصوصا حاضرین در این فروم به ارمغان آورند.
سپاس از توضیحات.
اگر مشکل فکوس مربوط به خود دوربین باشد چطور، آیا با همین روش میتوان به آن پی برد؟(مفروض بر اینکه لنز قابل اعتمادی در دسترس نباشد)
اصلا این نوع مشکل بک یا فرانت فکوس، فقط مربوط به لنز است یا ممکنه از سنسور هم بوجود بیاد؟
ارادتمند.
دوست عزیزم
با سلام و تشکر از شما
اشکال اعلام شده مربوط به خرابی DIAL MODE است صفحه انتهای صفحه مزبور دچار خرابی و یا کثیفی گردیده است که چنانچه بوسیله سرویس رفع نگردد مستلزم تعویض میباشد .خواهشمندم در اولین فرصت به بخش فنی مراجعه تا نسبت به رفع اشکال اقدام گردد . در هنگام مراجعه اعلام فرمایید از اعضای سایت محترم عکاسی هستید .
با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین
دوست عزیزم سلام
با تشکر از شما بزودی فراخوان بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین فقط به اعضای محترم سایت عکاسی جهت تعویض کامل شاتر اعلام میگردد.
این فراخوان در سایت www.tamir.ir اعلام و شروع به ثبت نام میکند .
با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین
مهدی جان دوست عزیزم
روش اعلام شده روش مسکن است برای عدم دسترسی مصرف کننده به بخش سرویس ولی لازم به ذکر است بهتر است این تنطیم و انتقال اطلاعات دقیق نرم افزار به main bordتوسط بخش فنی انجام شود .جواب سوال شما مبنی بر خرابی سنسور خیر /ولی امکان دارد که ضربه باعث حرکت سنسور به جلو عقب شود که نهایتا مجدد توسط نرم افزرا کانن این اشکال به صورت 100% استاندارد به حالت ابتدا برمیگردد
با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین
علی جان دوست عزیزم
سلام و پوزش فراوان از شما
در بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین / شرکت ایده ال دوربین کلیه ابزارالات و نرم افزار جدیدترین دوربینهای NIKONموجود است .بله توسط نرم افزار خصوصی کمپانی معطم NIKON
اشکال تنطیم دقیق رنگ در LCD و همچنین مشکل BACK FOCUS / FRONT FOCUS به صورت کاملا رایگان برای کلیه دوستانی که دارای بیمه و گارانتی ایده ال دوربین هستند و شما اعضای محترم سایت عکاسی توسط اینجانب انجام میگردد .
با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین
دوست عزیزم ارش
با سلام و تشکر از شما
TFT WINDOW دوربین شما مستلزم تعویض میباشد هزینه تعویض برای شما عضو محترم سایت عکاسی 530000 ریال است .خواهشمندم در اولین فرصت به یکی از مراکز خدماتی .تعمیرگاه مرکزی دوربین / تعمیرکاه پایتخت و یا ایده ال دوربین مراجعه تا نسبت به تعویض اقدام گردد در ضمن حتما در هنگام مراجعه اعلام فرمایید از اعضای محترم سایت عکاسی هستید
با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین
دوست عزیزم سلام و پوزش در تاخیر ارسال پاسخ
در نرم افزار خصوصی کمپانی کانن بخش سرویس اجازه ورود به ساختار تولید رنگ در تصاویر را دارد در این برنامه با استفاده از اخرین ابزارالات تنطیم رنگ و نرم افزار حالت استاندارد به دوربین شما بازمیگردد .خواهشمنداست چنانچه دوربین شما دارای بیمه و گارانتی ایده ال دوربین میباشد در اولین فرصت به یکی از مراکز خدماتی بخش فنی مراجعه تا نسبت به رفع اشکال اقدام نماییم
با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین
جناب قاسمی سلام
چند وقت پیش خدمتتون رسیدم بابت یک دوربین 400 دی که با یکی از دوستان اوردیم خدمتتون که دگمه شاتر بعد از فشردن سریع شات میزد بنده رو میز شماره یک که اسمش فکر کنم پور بنایی بود راهنمایی کردند ابتدا ایشون بنا ب درخواست بنده اسکرین فوکوس رو با پنبه تمیز کردن که چند تا خش داخلش افتاد که با اعتراضی که به ایشون کردم ادعا کردن که قبلا بوده و ناراحت شدن و.. وقتی استعلام قیمت اون دگمه شاتر رو از ایشون کردم به من 100 هزار تومان هزینه اجرت رو قیمت دادن .با توجه به هزینه بالا و اینکه خود بادی ارزش این هزینه رو نداشت پشیمون شدم و برگشتم در راه دلال های همون ساختمون ینده رو جایی راهنمایی کردن و دوربین رو جلوی بنده تعمیرکار مربوطه باز کرد و در عرض فکر کنم 20-25 دقیقه مشکل رو کاملا رفع کردن و با پرداخت 40 هزار تومان قضیه تموم شد.خواستم بدونم آیا این هزینه برآورد شده برای این دورببین با این مشکل منطقی هست؟جناب قاسمی این دوست بنده پولی که بدستم میاره با هزار بدبختی بدست میاد حدود حقوقی ماهی 600 هزار تومان اونم تو این وضع بازار اشفته که 1000 ت هم 1000 ت است براش.در ضمن کسی که عکاسی میکنه قطعا 90 درصد افراد این سایت بعنوان یه کار هنری و فرهنگی این کار رو میکنند نه بعنوان امرار معاش .حالا اینکه بنده عضو سایت باشم یا نباشم هیچ دخلی به این مسله نداره و کلهم قراره هزینه ای که دریافت میشه بر اساس معیار واقعی زحمت و قطعه دریافت بشه.چندین بار خواستم این مسله رو عنوان کنم ولی هر بار به دلایلی محجب شدم.امیدوارم از انتقاد بنده در مورد این مسله ناراحت نباشید و انتقاد بنده رو در روند بهبود و پیشرفت تعمیرگاه مرکزی بدونید .
دوست عزیزم
با عرض سلام و تشکر از شما بابت انتقاد سازنده شما مورد شما امروز پیگیری و پس از جلسه با اقای پوربنایی باید به عرض برسانم تعویض کلید شاتر 48000 ریال و همچنین تعویض فوکس اسکرین برای اعضای محترم سایت عکاسی 600000 ریال بود است .به نطر میرسد شما دوست عزیز مبالغ تعویض فوکس اسکرین را در معادلات خود منظور نفرموده بودید .و مطمین باشید تعمیرگاه دیگر خدمات تعمیر را انجام دادند نه تعویض ریلیز شاتر که استانداردطبق نظر کمپانی 30000 فریم شاتر میباشد .
با این اوصاف امیدوارم در اینده نزدیک دچار مشکل نشوید
از بابت لطف و انتقاد سازنده که به این مجموعه که متعلق به شما دوستان است کمال تشکر را دارم و امیدوارهستم جبران سو تفاهم سریعا انجام شود
با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /ایده ال دوربین
دوست عزیزم با عرض سلام و تشکر از حسن انتخاب شما
بله به تازگی قرارداد خدمات gopro با دوستان عزیزی که دوربین مورد سوال را وارد به ایران کرده اند انجام شده است .خواهشمندم در اولین فرصت نسبت به دریافت کد رهیگیری اقدام نمایید
با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین
دوست عزیزم علی
سلام و تشکر از شما
کلیه ابزارالات و کلیه نرم افزارهای خصوصی نیکون مربوط به دی 600 به بخش فنی رسید . فراخوان به زودی در سایت Tamir.ir / Idealcamera.ir - Welcome اعلام میگردد
با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /ایده ال دوربین
دوست عزیزم علی
سلام و پوزش در تاخیر ارسال پاسخ
لنزهای سری 135-18 در سری efs معرفی گردیده است در سری یاد شدبه علت بزرگی FIX MUONTاجازه بسته شدن لنز مزبور به روی دوربین سری تک رقمی 6 دی وجود ندارد .
خواهشمندم از بستن لنز فوق اجتناب نمایید که منجر به خرابی اینه و صفحه فوکس اسکرین دوربین شما میشود
با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین
؟دوست عزیزم مجتبی
با سلام و پوزش از شما
بیشترین قسمت مورد خرابی در دوربین های دیجیتال که عکسبرداری نجوم در ان انجام میگردد قسمت حسگر دوربین میباشد .حساسیت بالا - کیفیت بالا و استفاده از سرعت پایین باعث حرارت زیاد در قسمت داخلی سنسور وMAIN BORD میگردد که در این حالت بلافاصله پیکسل به سراغ دوربین امده و دوربین دچار مشکل میگردد.
نگران نباشید در اولین فرصت به بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین و یا شرکت ایده ال دوربین مراجعه تا نسبت به رفع اشکال اقدام گردد
با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین
دوست عزیزم مجتبی
با سلام و پوزش از شما
بیشترین قسمت مورد خرابی در دوربین های دیجیتال که عکسبرداری نجوم در ان انجام میگردد قسمت حسگر دوربین میباشد .حساسیت بالا - کیفیت بالا و استفاده از سرعت پایین باعث حرارت زیاد در قسمت داخلی سنسور وMAIN BORD میگردد که در این حالت بلافاصله پیکسل به سراغ دوربین امده و دوربین دچار مشکل میگردد.
نگران نباشید در اولین فرصت به بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین و یا شرکت ایده ال دوربین مراجعه تا نسبت به رفع اشکال اقدام گردد
با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین
با سلام دی 7100 بنده که از ایده ال گارنتی شده و فروشگاه اطلس تبریز به تازگی برام تهیه کردنش .رو سنسور لکه داره که تو افهای بالا مشخصه
ایا رفع این لک ها شامل گرانتی میشه؟ آیا ممکنه بشه با کمک از مکش جارو برقی با دمنده این لکه ها برن؟(هدف از مطرح کردن این سوال بدلیل اینکه شما برحسب تجربه حتما موارد مشابه بسبار دیدین و درباره نوع لکه رو سنسور 7100 که قبلا هم صحبتی شده بودممکنه اطلاعاتی داشته باشین)
جناب قاسمی عزیز
با تشکر از پاسخگویی صادقانه شما
همه ی دوستان واقف به مساله ی کثیفی حسگر دوربین هستند و قطعا این مساله، بطور مکرر برای همه اتفاق می افتد و باید مکررا حسگر تمیز شود. تنها مشکلی که وجود دارد احساس عدم دقت کافی برخی همکاران آن مجموعه، در تمیز کردن حسگر است که ان شاءلله با نظارت جنابعالی مرتفع خواهد شد.
موفق باشید.
یک سوال ممکن هست لنز در فواصل نزدیک فوکوس دقیق بدهد یعنی تا ۱۰ متر که روی لنز نوشته شده(کانن ۷۰-۲۰۰ اف ۴) و بعد از آن فوکوس غیر دقیق؟
با سلام
دیروز برای تعویض یکی از مدارهای دوربین، خدمت مدیر محترم و عزیزان شاغل در مجموعه بودم
و
جا دارد از حسن برخورد و محبت کارکنان، مخصوصا آقای قاسمی عزیز و سرعت و دقت عمل آقای پوربنایی تشکر کنم :-)
برای مدیریت محترم و کارکنان عزیز آرزوی توفیق روزافزون دارم
با سپاس ویژه از اقای قاسمی امروز 6 ساعت خدمتشون بودیم ! برای کالیبره کردن ال سی دی دی610 شرمنده کردن از ایمیل تا تماس تلفنی با نیکون خاورمیانه و اسیا برای پیگیری !
من مدتی دنبال قطعه یدکی از پین های اتصال لنز به بدنه دوربین هستم (تصویر زیر)
فایل پیوست 55514
1- این قطعه اسم خاصی داره؟
2- برای تهیه آن به کجا باید مراجعه کنم؟ حدود قیمتش چقدره؟
3- راهی برای تشخیص صحیح تعداد تصاویر ثبت شده توسط دوربین 30D هست؟ تعداد ریلیز شاتر پیشنهادی کمپانی برای تعویض چند تا می باشد؟
درود دوستاتن.
یه مدتیه با لنز (نیکون)مشکل پیدا کردم.روی 35 قفل میشه(از 18 تا 35 روونه) و باید یه فشار نسبتا زیادی بهش وارد بشه تا رد بشه.(بعدش باز اوکی میشه یه مدت!)
اولین بارهم خود به خود اینجوری شد.ولی الان مشکل اکثرا زمانی پیش میاد که لنزو باز میکنم و یکی دیگه میبندم.
سلام. یه دوربین کانن 3400 دارم . مدتیه که پس از روشن کردن دوربین ، تصاویر تار نشون داده میشه ولی پس از خاموش وروشن کردن مجدد به حالت اولش برمیگرده. متاسفانه عکسهایی که میگیرم شفاف نیست و تار به نظر میرسه. میشه لطف کنید و بگید مشکلش از کجاست؟
سلام
بر روی نیکون D3200 لنز 50mm f/1.4G سوار کردم. اما متاسفانه فوکوس خطا داره و مقداری جلوتر فوکوس میکنه.
این اتفاق در دیافراگم های باز شدیدا مشهوده و مثلا در دیاف 1.4 منطقه فوکوس مورد نظر کابر کاملا مات میشه و جزئیات از بین میره
من این لنز رو روی بدنه های دیگه از جمله
یک عدد D3200 دیگه
D90
D7100
تست مردم و مشکل کماکان پابرجاست.
ضمنا هرچی توی دوربین گشتم گزینه ای به نام ادجاست فوکوس نبود!!!
فکر نکنم نیکون چنین چیزی داشته باشه.
چیکار کنم؟
تارسیدن جواب
وقتی لنزی اون مشکل رو دداره
تو بدنه مثلا دی 7100 قسمتی هست که میتونی جزیاتی واسه اون لنز ثبت و ذخیره کنی و دوربین ایراد فوکوس رو سیو میکنه و کمی عقب تر فوکوس میکنه
همچین قابلیتی تو رده 3.... که 3200 باشه نیست
از آنجایی که ظاهرا تاپیک ظاهرا از طرف بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین پاسخگویی نداره جواب دادم!
من صرفا تجربه شخصی خودم رو می گم
یک لنز برای اوراق کردن گرفته بودم که این مشکل رو داشت! (البته canon)
وقتی لنز رو باز کردم متوجه شدم کابل فلت اتصالات موتور فکوسر و کیت الکترونیکی که ظاهرا با چیزی شبیه به چسب به بدنه متصل بود از بدنه جدا شده بود و در نتیجه هنگامی که لنز رو زوم می کردم روی 28 گیر می کرد و با فشار رد میشد!
فکر کنم باید لنز باز بشه البته توسط متخصص!!
دوست عزیزم با عرض سلام و پوزش در تاخیر ارسال پاسخ
لنز سری اف 4 در فوکال 200-70 جزو شارپ نرین لنزهای کانن محسوب میشود .گزارشی مبنی بر عدم فوکس در این سری اعلام نشده است و به نظر میرسد لنز شما در قسمت بینهایت احتیاج به adjust دارد .نگران نباشید و خواهش میکنم مدل دوربین خود را اعلام فرمایید
منتظر پاسخ هستم
با تشکر بخش فنی نعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین
با عرض سلام و نشکر از شما
دوست عزیزم اقای شمسی لطفا توضیحاتی راجع به مشکل قطعه مزبور بفرمایید .منتظر پاسخ هستم
1-نام قطعه مزبور CONTACT ASSY MOUNT با شماره فنی CG2-2179-000
2-قیمت یدکی 800000 ریال و در بخش فنی موجود است
3-در بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین نرم افزار خصوصی کمپانی معظم کانن امکان اظهار تعداد شاتر به صورت دقیق اعلام میگردد.در رابطه با دوربین 30 دی تعداد استاندارد خدماتی 72000 شاتر است .
با تشکر و پوزش مجدد بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین
دوست عزیزم با عرض سلام
اشکال اعلام شده مربوط به عدم کارکرد استاندارد لنز شما میباشد .حرکتهای غیر استاندارد ریل باعث سفتی در لنز شده است این اشکال در بیشتر مواقع مربوط به ضربه است . در بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین تنها نماینده رسمی خدمات نیکون در ایران امکان اطلاعات و گزارش دقیق راجع به کلیه اشکالات محصولات توسط نرم افزار وجود دارد
خواهشمندم در اولین فرصت به بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین مراجعه و اعلام فرمایید از اعضای محترم سایت عکاسی هستید تا نسبت به رفع اشکال اقدام سریع انجام شود
با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین
درود بر شما
پیکسل سوخته چیست و ایا امکان دارد بدون مراجعه به تعمیرگاه بتونیم تشخیص بدیم که پیکسل سوخته یا نه؟
سلام خسته نباشید
یک سوال داشتم ، امروز لنز 50 مم اف 1.8 سری دی رو روی دوربین بستم متوجه شدم موقع فکوس کردن و چرخش لنز ال سی دی بالای دوربین کم نور میشه و دل میزنه ، با لنز 18-105 مشکلی نداره ، لنز 50 هم فکوسش گیر نداره و روونه ، باطری هم یک خط کم داشت فقط ، مشکل چی میتونه باشه ، خیلی ذهنمو درگیر کرده ، من بیمه و گارانتیه ایده آل دارم ( لنز بیمه هست )
و مورد دوم هزینه کالیبر کردن فکوس لنز چقدر میشه
دوربین هم Nikon D7000 هست
ممنونم
سلام جناب قاسمی، تشکر که دوباره پاسخ سوالات دوستان رو میدین، من قبلا سوالی ازتون درمورد اشکال دوربینم (canon sx40hs(که وقتی تااخر زوم میکنی وزوم رو برمیگردونی از داخل لنز صدای تق میده پرسیدم و شما پاسخ دادین، میخاستم بدونم اگر من دوربین رو حضوری بیارم خدمتتون یک روزه مشکلش رفع میشه تا من بتونم برگردم؟من از شهرستان میام
با عرض سلام و پوزش در تاخیر ارسال پاسخ
دوست عزیز اصطلاح پیکسل سوخته در زبان ما رایج شده است در بحث کمپانی های معظم از بین رفتن یکی از رنگهای RGBدر صفحه حساس به اصطلاح پیکسل مرده محسوب میشود
عوامل مهم در ایجاد این اشکال
1-استفاده از حساسیت بالا
2- استفاده از سرعت بسیار پایین
3-استفاده از کیفیت ثبت بسیار بالا (REW)
چنانچه این سه موارد در کنار هم در دوربین استفاده شود باعث بالا رفتن حرارت داخلی دوربین میشود و باعث از بین رفتن یکی از رنگهای قرمز -ابی -سبز میشود و باعث بروز این مشکل میشود .برای اطمینان از داشتن پیکسل لطفا موارد ذیل را انجام دهید
1- سرعت 10 ثانیه
2- کیفیت بسیار بالا REW- -
3-حساسیت 1600 حتما درب بدنه دوربین بسته و حتی الامکان نور از قسمت ویزور وارد نشود
با تشکر بخش فنی سازمان خدماتی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین
سلام دوست عزیز و پوزش در تاخیر پاسخ
در سری دوربینهای جدید 700 اشکال فوکس و تاخیر در رد یابی سوزه کاملا رفع شده است و نمیتوان به دوربین شک کرد .خواهشمندم در اولین فرصت به بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین و یا شرکت ایده ال مراجعه تا نسبت به اطلاعات و گزارش خرابی لنز توسط نرم افزار خصوصی کانن اعلام وضیعت شود .در هنگام مراجعه اعلام فرمایید از اعضای محترم سایت هستید .بخش فنی فعلا افتتاح دفتر جدید در خیابان سعدی مشهد اقدام ننموده است .متعاقبا اعلام افتتاح میگردد .
با تشکر بخش فنی سازمان خدماتی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین
درود
چه راهی برای تمیز کردن ویزور و سنسور دوربین هست؟
در صورت مراجعه به تعمیرگاه هزینه اش چقدر میشه؟
با سلام
جا داره من تشکر کنم از جناب قاسمی بابت برخورد خوب و خدماتی که برای بچه های فروم انجام میده و لطفی که دیروز در حق من کرد و وقت خودشون رو در اختیار من گذاشت.
با سلام. ببخشید منظور از نرام افزا گارد برای جلوگیری از ایجاد پیکسل سوخته چیست؟
با سلام و خسته نباشید
من دوربین نیکون D5100 دارم.
امروز متوجه شدم در اثر جابجایی LCD اش شکسته. (فراموش کرده بودم به داخل بچرخونمش :| )
البته روشن میشه و کاملاً کارایی خودش رو داره. مثل اینکه یک شیشه محافظ داره که اون شکسته.
آیا امکان تعمیرش هست و اگر ممکن هست حدود هزینه را اعلام بفرمایید.
با تشکر
با سلام
من دوربین رو خدمت آقای قاسمی بردم. ایشون خیلی به من لطف داشتن و در کمتر از 24 ساعت دوربین من تعمیر و تحویل شد.
واقعاً دست ایشون و همکارانشون درد نکنه، به خاطر کارشون و مخصوصاً برخورد عالیشون.
ضمناً با تخفیفی که دادن بیش از پیش شرمندهام کردند.
سلام آقای قاسمی
دو تا دوربین دارم که مشکلات جزئی دارن و دوستان گفتن بهتره به شما مراجعه کنم!
1) یکی D7100 هست (گارانتی ایده آل) که تازه گرفتم، و از همون روز اول سنسورش کثیف بود،
2) دومی یه دوربین کامپکت هست فوجی (گارانتی ایده آل نیست) ولی خود شرکت گفته به شما مراجعه کنم،
یه بار موقع جا زدن مموری دقت نکردم و عجله ای شد باعث یکی از پیم های داخلی دوربین کج بشه که من به زحمت صلفش کردن و یک سال خوب کار کرد، تا چند وقت پیش دوباره کج شد، ولی الان هرچی تلاش کردم نتونستم طوری صافش کنم که با مموری تماس داشته باشه! دوربین هیچ مشکل دیگه ای نداره، همه چیزش خوب عمل می کنه.
بنده شهرستان هستم می خواستم یه روز بیام تهران، می خواستم بدونم یه روزه می شه این دوتا دوربین مشکلش رفع بشه؟
سلام جناب آقای قاسمی - خداقوت
آیا امکان نصب زبان فارسی روی سیستم دوربین D7100 نیکون وجود دارد؟ لازم به ذکر است که یکی از اعضاء سایت در بخش همین دوربین(D7100) اعلام کرده بودند که دوربین ایشان نه تنها زبان فارسی که حدود 20 زبان دیگر را ساپورت می کند و این در حالیست که این دوربین فقط دارای دو زبان ژاپنی و انگلیسی است . و از طرفی دوست دیگری اینگونه راهنمائی کردند که با جنابعالی تماس حاصل نموده و درخواست نصب زبان فارسی را داشته باشم ،که در تماس با همکار شما(92/12/11) ایشان اعلام کردند که بایستی برد دوربین تعویض شود و ....
با تشکر از شما و عذرخواهی بابت طولانی شدن موضوع
سلام خسته نباشید
دوربین Canon G7 بنده یک لکه در تصویر ایجاد می کند که در حالت واید کمی محوتر می شود و در حالت تله شارپتر و سیاه تر می شود
علت چیست؟ آیا قابل تعمیر است؟ هزینه چقدر خواهد بود؟
تشکر
دوست عزیزم با سلام و پوزش از شما در تاخیر ارسال پاسخ
در نرم افزار خصوصی خدماتی شرکت معظم کانن پس از پایان برنامه و رفع اشکال و جایگزینی پیکسل های جدید این امکان برای بخش سرویس وجود دارد که جهت جلوگیری از بالا رفتن حرارات داخلی دوربین و main bord - که منجر به بوجود امدن نقاط قزمز -سبز - ابی در صفحه حسگر میشود گارد نرم افزار را به روی دوربین نصب کنند
با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /ایده ال دوربین
دوست عزیزم اقای شفیع
با سلام و پوزش فراوان در تاخیر پاسخ
خواهشمندم پس از مراجعه به بخش فنی حتما اعلام فرمایید از اعضای محترم سایت عکاسی هستید تا شخصا اینجانب نسبت به سرویس و شتشو کامل سنسور شخصا اقدام نماییم .مورد خدماتی دوربین فوجی پس از مراجعه به بخش فنی نسبت به راه اندازی دوربین اقدام فوری انجام میگردد .منتظر حضورتان هستم
با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین
دوست عزیزم اقای فرخ نسب
با سلام و پوزش از شما
خواهشمندم در هنگام خرید دقت نمایید تا دچار مشکل نگردید در بعضی مواقع کمپانی های معظم پس از وجود مشکل در خط نهایی نسبت به خارج کردن دوربین از چرخه مصرف کننده اقدام مینمایند و دوربینها با مشکلی که کمپانی اعلام میکنند و با قیمت بسیار نازل به بازار هنگ کنگ و چین ورود میکنند و در ایران با قیمت بسیار پایین تر از کمپانی به دست بعضی از دوستان میرسد که پس مواجه با خرابی دوربین منجر به خسارت به شما دوستان عزیز میشود .پس خواهشمندم در هنگام خرید حتما به بیمه و گارانتی معتبر دوربین دقت تا چنانچه دچار مشکل گردید بدون هیچ گونه دغدغه نسبت به رفع اشکال در مراکز رسمی انجام شود
دوست عزیز خواهشمندم در اولین فرصت به یکی از مراکز خدماتی تعمیرگاه مرکزی دوربین و یا شرکت ایده ال دوربین مراجعه تا نسبت به رفع اشکال به صورت رایگان اقدام شود
این سرویس و نصب برنامه فقط برای شما عضو محترم سایت عکاسی انجام میگردد و خلاف تعهدات اینجانب به شرکت معظم NIKON است
با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین
دوست عزیزم
سلام و پوزش در تاخیر پاسخ
اشکال اعلام شده مربوط به کثیفی صفحه حسگر میباشد متاسفانه تمیز کردن انی وجود ندارد و مستلزم باز شدن کامل لنز و سرویس لنز , adj lens است .خواهشمندم در اولین فرصت به یکی از مراکز خدماتی ما تعمیرگاه مرکزی دوربین و یا شرکت ایده ال دوربین مراجعه و اعلام فرمایید عضو محترم سایت عکاسی هستید تا نسبت به رفع اشکال اقدام شود .
هزینه رایگان است
با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین
ممنون بابات پاسخ هزینه نصب نرافزار گارد چقدر است؟
باسلام من دیروز یک 7100 با گارانتی و بیمه ایده آل خریداری کردم که متاسفانه ظاهرا برروی سنسور لکه کثیفی هست حالا سوالم اینه که باتمیز کردن توسط شرکت ایده آل ممکنه سنسور دوربین ضعیف شه و کلا تمیز کردن سنسور در همین اول کار مشکلی ایجاد نمیکنه و ممکنه در اثر کارکرد دوربین دوباره لکه های دیگری ایجاد شه برای خدمات گارانتی باید به کجا مراجعه کنم و تمیز کردن سنسور توسط شرکت چقدر زمان میبره
سلام دوست عزیز و تشکر از شما بابت خرید دوربین با بیمه گارانتی شرکت ایده ال دوربین
نگران نباشید بله احتمال کثیفی مجدد با توجه به بار منفی در هر زمان ممکن است
خواهشمندام با توجه به اینکه سرویس و موارد خاص برای اعضای محترم سایت عکاسی توسط اینجانب انجام میشود در اولین فرصت به بخش فنی مراجعه تا نسبت به رفع اشکال اقدام فوری و آنی انجام نماییم
با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین
با
سلام ، من قرار بود یک مورد رو تست کنم رد مورد لنز و به اقای قاسمی خبر بدم ، پیام خصوصی زدم . سپاس گذار میشم چک کنید.
سلام ... میخواستم ببینم خط و خش های خفیف بر روی بدنه دوربین قابل برطرف کردن هستند؟ منظور حالتی است که کوتینگ زیر بادی حفظ بشه و رنگ مشکی بدنه بر روی خط یا خش موجود قرار بگیره ... دوبین 50D است . ممنون میشم پاسخ بدید
سلام جناب قاسمی
بنده هم پیام خصوصی که فرمودید رو فرستادم!
اگر چک بفرمایید و پاسخ بدید متشکر می شوم!
سلام و عرض تبریک سال نو
پلاستیک زوم برای لنز Sigma 18-250 OS در تعمیرگاه مرکزی قابل تعویض هست ؟
متشکرم
سلام و عرض تبریک سال نو
پلاستیک زوم برای لنز Sigma 18-250 OS در تعمیرگاه مرکزی قابل تعویض هست ؟
متشکرم