با سلام و عرض ادب
نهایت سپاس از مهندس قاسمی و همکارن محترم ایشان در رفع ایراد دوربین D600
Printable View
با سلام و عرض ادب
نهایت سپاس از مهندس قاسمی و همکارن محترم ایشان در رفع ایراد دوربین D600
سلام
دوستی در تهران لنز 80-200 af-s دارند (مثل خود من) و لنز گاها دچار مشکل focus squeek میشود
آیا تعمیرگاه مرکزی قادر به رفع این مشکل هست؟ قبلا تجربه ای بوده؟ اگر هست برآوردی حدودی برای هزینه میتوان ارائه کرد؟
ممنون
سلام آقای قاسمی خسته نباشید
دوربین دامادمون و دوربین کامپکت داداشم LCD شون شکسته البته قاب LCD شون سالم هست و هر دو دوربین SONY W220 هستن و نیاز به تعویض LCD دارن
از طرفی این دامادمون مهندس الکترونیک هستن و آشنا به تعمیر اکثر لوازم الکترونیکی و میگن که میتونن LCD رو نصب کنن و قبلا این کار رو تو خونه انجام دادن ،می خواستم ببینم هزینه خرید 2 ال سی دی برای این دو دوربین چقدر هست تا هم از حدود 2500 کیلومتر رفت و آمد دوربین ها جلوگیری بشه و هم اینکه اندکی صرفه جویی .....
باتشکر
تشکر از جناب قاسمی عزیز که امروز زحمت تست و بررسی دو تا نیکون دی 600 رو با خوش رویی و لطفی که به بچه های سایت دارن قبول کردن و یکی از دوربین ها برای تعویض شاتر تحویل تعمیرگاه مرکزی شد . واقعا از احساس مسئولیت و نوع برخورد و لطفی که ایشون دارن حس شرمندگی توام با خوشحالی زیادی بهم دست داد که هنوز این چنین افراد دلسوزی و با معرفتی در جامعه ما وجود دارن . سپاسگزارم :::love2:::
سلام
قصد خريد دوربين دست دوم دارم كه گارانتي ايده آل داره (در دوره گارانتي هستش). آيا امكان بررسي استفاده شدن از گارانتي و همينطور انجام كارشناسي درمورد وضعيت دوربين رو در تعميرگاه دارم؟
ضمن عرض سلام و خسته نباشید حضور جناب آقای قاسمی ، بنده یک دوربین 7100 دارم که پاییز پارسال با گارانتی ایده آل خریداری کردم ، هم اکنون لکه های روی سنسور دیده میشه که در دیافهای بسته تر مشخص تر هستند ، سوال من اینه که آیا ممکنه شرکت نیکون به دلیل برداشنت لو پس فیلتر احتمالا تمیز کننده آلتراسونیک سنسور رو هم حذف کرده باشد؟ و سوال دوم بنده اینه : با توجه به اینکه من مشهد هستم میتونم دوربین رو برای سرویس ارسال کنم و در اینصورت چند روز طول میکشه تا دوربین مجدد به دستم برسه ؟ و آیا دوربینهای ارسالی رو نیز شما خودتون شخصا اقدام به سرویس می کنید یا خیر ؟
با تشکر از توجه شما
با عرض سلام و پوزش در تاخیر ارسال پاسخ
خرابی release shutter مربوط به کارکزد بالای 40000 shot cont است و مستلزم تعویض قطعه مزبور است .خواهشمندم در اولین فرصت به یکی از مراکز خدماتی
شرکت ایده ال دوربین و یا تعمیرگاه مرکزی دوربین مراجعه تا نسبت به تعویض اقدام شود .خواهشمندم در هنگام مراجعه اعلام فرمایید از اعضای محترم سایت عکاسی هستید
هزینه تعویض 480000 ریال و موعد 24 ساعت میباشد
با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین
با عرض سلام و پوزش در تاخیر پاسخ
در بخش فنی تعمیرگاه مرکزی nikon کلیه موارد اجاست لنز انجام میگردد خواهشمندم در اولین فرصت به بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین نماینده انحصاری خدمات nikon در ایران مراجعه تا نسبت به رفع اشکال اقدام فوری شود .هزینه این قسمت برای اعضای محترم سایت عکاسی رایگان میباشد
با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین
جناب قاسمی شما بخشی واسه فروش لوازم جانبی مثل باتری دارید ؟ از بس جنس تقلبی زیاد شده آدم میترسه از جای ناشناس خرید کنه.
دوست عزیزم علی
با عرض سلام و تشکر از شما جهت انتخاب خرید دوربین با گارانتی ایده ال
در بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین و شرکت ایده ال دوربین کلیه موارد سرویس و همچنین اعلام وضیعت کیفی به صورت کاملا رایگان و انی انجام میگردد
خواهشمندم در اولین فرصت به یکی از مراکز خدماتی مراجعه تا نسبت به اعلام وضیعت اقدام شود
با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین
درود بر جناب قاسمی
لاستیک قسمت پشت دوربین بنده ( محل قرار گرفتن شست 40d ) در حال کنده شدن است . آیا تعویض این قسمت توسط تعمیرگاه انجام میشود ؟
دوست عزیزم با سلام
نخیر این اشکال به خاطر قرار گرفتن در بار منفی بوجود میاید و کلیه موارد گرد و غبار را جذب میکند
کلیه موارد سرویس و بازدید دوربینهای ارسالی مربوط به اعضای محترم سایت عکاسی شخصا توسط اینجانب انجام میگردد .خواهشمندم در هنگام ارسال حتما اعلام فرمایید از اعضای محترم سایت عکاسی هستید
با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین
سلام،
من یه دوربین D7000 دارم با لنز 18-105، گارانتی شرکت شما هم بوده، تقریباً از یک سال پیش متوجه شدم بعضی اوقات، فقط در حالت لایو ویو، فوکوس انجام نمیشه ! یعنی با نیم شاتر دوربین فوکوس نمیکنه و مثلاً باید رینگ فوکوس لنز رو دستی بچرخونم تا حد انتهاییش برسه و بعد شاید دوباره فوکوس خودکارش راه بیفته.
البته این مشکل بعضی وقت ها و اون هم فقط در حالت لایو ویو برام پیش اومده !
این مشکل به لنز بر میگرده یا بدنه ؟ یه بار که لنز 18-200 یکی از دوستانم رو وصل کرده بودم، البته زمان زیادی برای تست نداشتم، ولی این مشکل برام پیش نیومد.
سلام جناب قاسمی
من دوربین کنن 7D دارم که احساس می کنم با لنز کنن 200-70 f4 IS کامل match نیست و فکوس دقیق نمی ده ، شما امکانات تست و کالیبره دوربین و لنز رو دارید ؟ و اینکه هزینه مربوطه چه حدودی است ؟
با تشکر
سلام آقای قاسمی
2 تا از pin های CF card slot دوربین canon 5D mk iii کج شده و دیگه امکان استفاده از CF card نیست
میخواستم بدونم هزینه و مدت زمان تعمیرش چقدر هست ؟
دوربین از ایران خریداری نشده
ممنونم
درود جناب قاسمی
بنده یه دوربین Sony DSC-H7 دارم که که گردونه مود های عکاسی کمی گیج می زنه و همچنین روی المان بیرونی لنز لک های گرد شبیه غبار از داخل دیده میشه و همچنین براحتی فوکوس نمیکنه به نظرم عکساش به شفافیت روز اول نیست .
میخواستم بدونم تعمیرش چقدر هزینه داره و اینکه ایرادات بطور کلی برطرف میشن؟
با تشکر .
دوست عزیزم اقای کاوندی
با عرض سلام و تشکر از شما
دربخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین / شرکت ایده ال دوربین کلیه ابزارالات استاندارد کمپانی معظم کانن مربوط به تنظیم فوکس لنز و دوربین در اتاق استاندارد وجود دارد
خواهشمندم در اولین فرصت به بخش فنی مراجعه و حتما اعلام فرمایید از اعضای محترم سایت هستید تا نسبت به رفع اشکال اقدام فوری گردد
با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین
دوست عزیزم ایمان
با عرض سلام و پوزش در تاخیر پاسخ
مطمینا پین های مربط به کارت خوان مستلزم تعویض است هزینه تعویض پین و راه اندازی برای شما عضو محترم سایت عکاسی 900000 ریال و هزینه تعویض کامل کارت خوان 1600000 ریال میباشد.موعد در دو حالت تعویض یا راه اندازی 24 ساعت میباشد
خواهشمندم در هنگام مراجعه حتما اعلام فرمایید ازاعضای محترم سایت عکاسی هستید تا نسبت به تسریع کار و موارد دیگر اقدام فوری انجام گردد
با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین
دوست عزیزم مهرداد
با سلام و تشکر از شما
اشکال به اصطلاح گیچی DEAL MODE مربوط به کثیفی قطعه مزبور میباشد که با سرویس کاملا رفع اشکال میگردد
اشکال مربوط به عدم فوکس سریع و دقیق مستلزم بازدید دقیق و اعلام نظر نهایی است
خواهشمندم در اولین فرصت به یکی از مراکز خدماتی تعمیرگاه مرکزی دوربین و یا شرکت ایده ال دوربین مراجعه تا نسبت به بازدید اقدام فوری گردد .خواهشمندم در هنگام مراجعه حتما اعلام فرمایید از اعضای محترم سایت عکاسی هستید
با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین
سلام جناب قاسمی…
میشه لطفا در خصوص طرج VIP که در کاتالوگ های نمایشگاه اشاره شده بود توضیح بیشتری بدید!؟
سلام
میخواستم اگه براتون زحمتی نیست یه نگاه به این عکسها ببندازید و بگید این باتری فیک هست یا نه؟بنده دورببین رو از سایت دیجیکالا گرفتم(nikon d5200) و گارانتی ایده آل در صورت فیک بودن چه اقدامی میتونم انجام بدم.
فایل پیوست 59452فایل پیوست 59453
درود بر شما
جناب قاسمی عزیز من برای تمیز کردن سنسور و سرویس میخواستم مراجعه کنم به دفتر ولی قبل از اون خواستم بدونم برای دوربین های پنتاکس هم خدمات دارید ؟
سلام.
من چند وقت پیش یک تله ۴۰۰ اف ۵.۶ کانن خریدم. متاسفانه احساس میکردم که خطای فکوس داره. بدنه ۷دی هست. با FMA تنظیمش کردم روی فاصله حدود ۱۵ متر، ولی باز هم روی بینهایت خطا میده. وقتی هم رد بینهایت تنظیمش می کنم روی فواصل نزدیک خطای فوکوس میده. تهران هم نیستم متاسفانه. میتونید راهنمایی کنید؟!
دوستان
درسته که اینجا برای مرکز تعمیرات هست ، اما معمولا دیر پاسخ می دهند.
فکر کنم برای این مسائل تلفنی زودتر کارتون راه بیافته مخصوصا برای یک تله ۴۰۰ اف ۵.۶ کانن که دوستمون Moeen Salehi سوال نمودند.
اما سنسور ، سنسوره دیگه و برای همه سنسورها خدمات انجام میشه ، اون هم رایگان :::happy:::
ممنون از جوابت محمد جان، بده دیگه دیر جواب میدن اما معمولا فاصله جواب ها زیاد میشه به خاطر اینه که جناب قاسمی تهران نباشند که احتمالا همین هم هست
اما امروز متوجه شدم شرکت سیگل خدماتش رو به ایده آل داده ( البته شنیدم اما از یکی از دوستان قدیمی سایت )
موفق و پیروز باشید/
سلام جناب آقای قاسمی
چهارشنبه گذشته برای سرویس شست و شوی سنسور دوربین و لنزها مزاحم شدم. البته متاسفانه نتونستم شما رو ملاقات کنم ولی خواستم اینجا از زحمات همکاران شما، آقای پوربنایی و مخصوصا آقای عمارتی تشکر کنم.
سرعت عمل، دقت و مهربانی همکارانتان فوقالعاده بود.
انشالله برای چک کردن فوکوس دوربین به زودی مزاحم خود شما خواهم شد.
باز هم از شما و همکارانتان تشکر میکنم.
سلام و عرض ادب
بنده لنز 18-250 تامرون دارم که دقیقا بین دو المان اپتیکی جلوی لنز گرد و خاک نسبتا زیادی رفته و تو عکس مشخص میشه در دیافراگمهای بالا..
میخواستم بدونم میشه تمیزش کرد و اینکه هزینش چقدر میشه؟
با تشکر
دوست عزیزم مصطفی
با عرض سلام و پوزش فراوان در تاخیر پاسخ
با تشکر از شما جهت خرید محصولتان با گارانتی ایده ال دوربین
دوست باید به عرض برسانم با دقت به تاریخ قید شده و همچنین هولوگرام از اورجینال بودن باطری مطمین شوید .تایید میشود این باطری با عکس ارسال شده اورجینال میباشد .چنانچه در مقدار بازدهی و همچنین عدم کارایی دچار مشکل شدید به بخش فنی ایده ال دوربین مراجعه تا پس از تایید نسبت به تعویض اقدام شود
با تشکر بخش فنی تعیمرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین
محسن جان دوست عزیزم
با سلام و پوزش فراوان از شما
دوست عزیزم ایا به تنظیمات دقیق لنز و بدنه در قسمت اتوفوکس مراجعه و نسبت به تنطیم دوربین و لنز اقدام کردیده اید منتظر پاسخ هستم
چنانچه مایل هستید پیام خصوصی با قید تلفن بفرمایید تا دقیقا راهنمایی انجام شود
با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /ایده ال دوربین
ایمان دوست عزیزم
با سلام و تشکر از شما
ایمان جان در اولین فرصت به بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین و یا شرکت ایده ال دوربین مراجعه و حتما اعلام فرمایید از اعضای محترم سایت عکاسی هستید تا نسبت به شتشو و سرویس کامل لنز به صورت رایگان و فوری اقدام شود
با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین
با سلام خدمت آقای قاسمی عزیز. ببخشید دوربین من پیکسل سوخته زیادی پیدا کرده دفه قبل ازتون سوال کردم گفتیم برای اعضای سایت عکاسی این کارو رایگان انجام میدین ولی به عات مشکلی من نمیتونم تهران بیام میشه دوربین رو براتون ارسال کنم؟ و این اینکه داخا بسته بنویسیم که از اعضای سایت عکاسی هستیم؟ ممنون میشم منو راهنمایی کنید
با سلام
تقریبا 4 ماه میشه nikon d3200 را از فروشگاه پیکسل خريداري کردم...و وقت نشده با این دوربین زیاد عکاسی کنم , همچنین تا به حال در محيط خانه يا محیط کم نور با اين دوربين عکاسي نکردم ...تقریبا 2 ماه پيش در خانه و نور مناسب عکاسي کردم که متوجه شدم يک خط افقي و یک نقطه سفید در بالا عکسها ظاهر ميشود، در نور کم نيز اين نوار افقي و نقطه سفید خيلي محسوس تر ديده میشد.(دوربين و لنز نه ضربه اي خورده است نه خاک يا جسم خارجي وارد لنز يا دوربين شده است)
با مراجعه به عکسهای که از روز اول با دوربین گرفته بودم متوجه شدم این خط و پیکسل سفید رنگ در تمام عکسها موجود بوده ولی از انجایی که در محیط با نور مناسب و در روز و فضای باز عکاسی کردم متوجه این عیب نشده بودم (کلا زیر 500 شات با این دوربین عکاسی کرده ام و فقط یک بار باطری را شارژ کرده ام که همچنان فول است)
بعد از متوجه شدن این عیب با فروشگاه پیکسل تماس گرفتم و گفتند باید با گارانتی صحبت کنم...با گارانتی تماس گرفتم و دوربین را با تیپاکس برایشان ارسال و مشکل را بصورت کاملا شفاف به تعمییر کار دوربین (آقای احمدی) و مشاورین مطرح کردم و یک روز در میان پیگیر رفع نقص بودم...بعد از گذشت 3 هفته دوربین را ارسال کردند...دوربین را بلافاصله تست کردم بدون هیچ گونه تغییری مشکل دوربین حل نشده بود!!! بقدری از این موضوع ناراحت بودم که خودم شخصا از تنکابن به تهران و گارانتی ایده ال مراجعه کردم و دوربین را نشانشان دادم
و عیب دوربین را مجددا خدمت تعمییر کار کامل توضیح دادم و دوربین را نزد ایشان تست کردم تا عیب را ببینند.
فرمودند اصلا این پیکسل و خط را ندیده اند....(شاید اصلا دوربین چک نشده بود و فکر کردند دوربین گردو خاک گرفته و فقط لنز و بدنه را تمیز کردند) به هر حال دوربین را تحویل بنده دادند و فرمودند تا 45 روز دیگه قطعه دوربین ممکنه بیاد و فعلا شما عکسها رو ادیت کنید، و شماره بنده را گرفتند که اگر قطعه مورد نظر آمد تماس بگیرند.(البته بنده نمیدونم قطعه ای که فرمودند دقیقا چه قطعه ای هستش)
دوربینی که تو این شرایط مالی سخت 1.600 هزینه کردم و حتی یک عکس سالم هم با ان نگرفته ام و 500 شات هم نخورده است باید عکسهایش را ادیت کنم؟!
بنده دوربین فوجی داشتم دوربین جدید گرفتم که استفاده بهتری داشته باشم و عکسهای بهتری بگیرم نه اینکه دوربین عکسها معیوب بگیرد و بنده عکسها را یکی یکی ادیت کنم...
حالا سوال بنده این هستش آیا دوربینی که مشکل داشته و 2 3 ماه از خرید آن میگذرد نباید تعویض بشود؟ اگر هم تعویض نکنند گارانتی مسئول بررسی کامل دوربین و اعلام نقص بصورت دقیق به مشتری و رفع نقص کامل نمیباشد؟ آیا نباید تا رفع نقص در این مدت طولانی دوربین مشابهی در اختیار مشتری قرار بدهند؟
اگر جواب خیر است پس گارنتی چه مسئولیتی دارد؟فقط رفع گرد و غبار لنز و بدنه؟
چند نمونه عکس را برايتان ارسال ميکنم
البته حجم عکسها را بشدت کاهش دادم تا آپلود شود برای همین خط افقی و نقطه سفید رنگ کمی کمرنگ تر دیده میشود ( در عکس با کیفیت اصلی این نوار افقی بسیار قابل رویت تر است.)
http://nikfarjam.com/nikon/1.JPG
http://nikfarjam.com/nikon/2.jpg
http://nikfarjam.com/nikon/3.JPG
http://nikfarjam.com/nikon/4.JPG
http://nikfarjam.com/nikon/5.JPG
http://nikfarjam.com/nikon/6.JPG
اگر هم تجربه ای در این زمینه دارید ممنون میشم راهنمایی کنید که چرای اصلا این مشکل پیش امده در دوربینی که اکبند خریداری شده
است و برای رفع این مشکل باید چیکاری انجام دهم تا سریع تر به نتیجه برسم و مشکلم حل شود.
سلام آقای قاسمی
من هفته قبل یه دوربین 60 دی کنن خریدم که به گفته فروشنده آکبند بود ولی با روشهایی که از همین فروم یاد گرفتم(گذاشتن در لنز و سرعت پائین و .... ) وقتی امتحانش کردم سه تا نقطه سفید و 47 تا نقطه قرمز داره که من فکر میکنم اینا یعنی پیکسل سوخته
بعد شک کردم که نکنه دوربین آکبند نباشه ولی با نرم افزار 40d shutter count نتونستم تعداد شات دوربین رو دربیارم یعنی در قسمت eos utility کپی کردم ولی ارور میده
اگه میشه راهنمائیم کنید
1-چطور میتونم تعداد شات رو مشخص کنم
2-اگه این پیکسل ها سوخته باشه آیا میتونم دوربین را پس بدهم
3-آیا ممکنه من با 30-40 تا عکس معمولی(یعنی بدون سرعت پائین یا حساسیت بالا ...)باعث شده باشم این پیکسل ها بسوزه
مرسی از جوابتون پیشاپیش
سلام آقای قاسمی
ممنون بابت پاسخگوییتون
باتری مذکور ظاهرا مشکل داشت(با 5 بار شارژ و رعایت تمام اصول صرفه جویی باتری نهایتا 250 شات تونستم بگیرم) و فروشگاه دیجیکالا هم با وجود اینکه مدت تعهدشان به اتمام رسیده بود باتری بنده رو تعویض کردند.
عکس باتری رو میزارم مشاهده میکنید که کاملا با باتری قبلی فرق میکنه و شبیه باتری های اصلی هست که تصویرشون توی اینترنت موجوده ولی باتری قبلی رو بنده هرچی تو سایتهای مختلف گشتم حتی با باتری یکی دونفر از دوستان که همین مدل دوربین رو از دیجیکالا خریده بودند مقایسه کردم کاملا فرق داشت.
http://upload7.ir/imgs/2014-07/42813...7655_thumb.jpg http://upload7.ir/imgs/2014-07/70903...5921_thumb.jpg
راستی یه سوال دیگه. کارت گارانتی و بیمه ای که به من دادند روش شماره سریال دوربین رو ننوشته.فقط مهر فروشگاه و تاریخ خرید داره قسمت مربوط به شرکت رو حدود سه هفته پیش خودم پر کردم و فرستادم به ادرس شرکت. میخواستم بدونم مشکلی نداره. توی سایت tamir.ir هم اطلاعات دوربین رو ثبت کردم. برای صدور شناسنامه دورببین چیکار باید بکنیم.
خیلی ممنون
با عرض سلام
من قصد خرید لنز 18-200 کنون را دارم ولی چیزی که باعث نگرانی من شده این هستش که
تعداد خیلی زیادی از استفاده کننده های این لنز از این شکایت داشتن بعد از مدتی استفاده
رینگ زوم شل میشه و وقتی دوربین رو به پایین گرفته میشه دوربین فوکوس میکنه و باعث
اعصاب خوردی میشه آیا همچین چیزی حقیقت داره و شما موردی داشتید؟
سلام ممنون میشم ادرس تعمیرگاه برام بفرستید
سلام و عرض ادب خدمت آقای قاسمی، همانطور که قبلا باهاتون صحبت کرده بودم میخاستم دوربینم(sx40 hs) رو که یه مشکل جزئی در لنزش داره رو حضوری بیارم تعمیرگاه، میخاستم بپرسم اگه من صبح تحویل تعمیرگاه بدم همان رو مشکلش حل میشه تا من بتونم برگردم شهرستان؟ تشکر
یک دوربین Fuji HS20 دارم که حدود 3.5 ساله دارم ازش استفاده میکنم و یه سری ایرادات؛ LCD اون بر اثر ضربه از داخل شکسته و زمانی که روشنش میکنم، یه خط وسط اون دیده میشه. پنل بیرونی کاملا سالم هست و LCD داخل اون شکسته. آیا قابل تعویض هست ؟
قسمت پیچی شاسی دوربین که به سه پایه متثل میشه هم شکسته، منظور همون قسمتی هست که پیچ مربوط به سه پایه بهش بسته میشه؛ دوتا پیچ کنارش هست و ظاهرا قابل تعویضه، آیا امکان تعویض اون هم وجود داره ؟
قسمت های چرمی (پلاستیک های زیبا کننده بدنه دوربین) در حال جدا شدن هستن، آیا قابل فیکس شدن مثل روز اول هستند ؟
دکمه پاور (روشن/خاموش) گاهی اوقات خیلی سفت میشه، به نظر میرسه گرد و غبار رفته باشه زیرش، قابل تعمیر هست ؟
هزینه موراد بالا چقدر میشه و بصورت میانگین چند روز زمان میبره تا دوربین تعمیر بشه ؟
متشکرم.
با سلام
جناب قاسمی بنده اقدام به خرید دو دستگاه دوربین canon eos 70d+18-135stm و canon eos 60d+18-135 نمودم با گارانتی ایده آل
گارانتی ها رو علاوه بر ثبت در سایت به صورت پستی هم ارسال کردم.
داخل سایت هم برای صدور شناسنامه مالکیت و کارت VIP اقدام کردم ولی الان بعد از 2 ماه هیچ کدوم به دستم نرسیده.
خواستم ببینم برای صدور کارت ها چه اقدامی باید انجام بدم ؟
دوست عزیزم امیر
سلام پوزش بسیار فراوان از شما دوست عزیزم .
خوشحال میشوم برای شما عضو محترم سایت عکاسی کاری انجام گردد لطفا دوربین مزبور ارسال و حتما قید فرمایید از اعضای محترم سایت هستید تا به صورت کاملا رایگان انجام گردد. مسول بخش شهرستانها سرکار خانم جنتی میباشد هماهنگی لازم انجام گردید.
با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین
احسان جان دوست عزیزم
با عرض سلام و تشکر از خرید دوربین خود با گارانتی ایده ال دوربین و پوزش فراوان در تاخیر پاسخ
پوزش اینجانب را پذیرا باشید در اولین فرصت دوربین به همراه کپی کارت گارانتی به بخش فنی ارسال و حتما اعلام گردد از اعضای محترم سایت عکاسی هستید تا نسبت به رفع اشکال اقدام فوری گردد .سرکار خانم خمیس بعنوان سوپروایزر بخش فنی با تلفن 66745700 جهت پیگیریی امور جنابعالی معرفی میگرد
با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین
دوست عزیزم ایمان
با عرض سلام و پوزش از شما در تاخیر ارسال پاسخ
به اطلاع کلیه اساتید محترم -اعضای محترم سایت عکاسی و شما بزرگان میرسانم که کلیه امور خدماتی سرویس و به روز رسانی -رفع پیکسل سوخته -سرویس و شتشو صفحه حسگر و بقیه موارد .... برای شما اعضا محترم سایت کاملا رایگان و در صورت تعویض قطعات فقط قسمتی با هماهنگی دریافت میگردد .در توضیحات شخصی اینحانب به دوستان اکیدا اعلام گردیده است تا در هنگام مراجعه اعلام فرمایید از اعضای محترم سایت عکاسی هستید تا نسبت به سرویس متفاوت اقدام شود
در پایان یاداوری میشود چنانچه اعضای محترم در هنگام خروج ار بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین و شرکت ایده ال دوربین با اعلام معرفی خود به عنوان اعضای محترم سایت عکاسی و در جهت سرویس تجهیزات عکاسی در قسمت حسابداری در مواردی نسبت به پرداخت وجه اقدام کرده اند بلافاصله با قید شماره فاکتور و شماره حساب پیام خصوصی گردد تا نسبت به مرجوع مبلغ دریافتی اقدام و با کارمند متخلف برخورد شدید گردد
با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین
دوست عزیزم با سلام وپوزش در تاخیر پاسخ
لطفا اعلام فرمایید ایا دوربین خود را باگارانتی ایده ال دوربین خریداری نمودید
مطمینا از شما عضو محترم سایت با خواهش کنم تا نسبت به اعلام وضیعت شاتر و رفع کامل پیکسل سوخته به بخش فنی مراجعه تا کلیه امور اعلام شده به صورت کاملا رایگان انجام گردد.نگران نباشید مشکل پیکسل سوخته به راحتی با برنامه خصوصی شرکت معظم کانن که انحصارا در اختیار تعمیرگاههای رسمی در سراسر دنیا میباشد رفع میگردد .
با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین
امیر جان دوست عزیزم
با سلام و تشکر از سوال جنابعالی
باید به عرض برسانم اشکال اعلام شده توسط شما و دیگر استفاده کنندگان محترم لنز 200-18
با توجه به اب شدن گیریس های سفت براثر شرایط جوی و همچنین خارج شدن چسب فییکس کننده YA2-2063-000
collar و سنگین بودن گروه عدسی ها
در قسمتهای مختلف لنز باعث عدم ترمز در شرایط قرار گرفتن لنز به طرف پایین میگردد که اکیدا جزو موارد ضعف در این گروه لنز نمیباشد ( 200-18-----105-24)
با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین
سلام جناب قاسمی لطفا شماره تماس و ساعت کار تعمیرگاه مرکزی در ماه رمضان و بعد از ماه رمضان رو برام بفرستید تا جهت خرید یک سری اقلام تماس بگیرم .....
ممنون
با تشکر از آقای عمران قاسمی و مدیریت سایت عکاسی که چنین امکان خوبی رو فراهم کردند....
مطلبی رو در رابطه با دارک فریم برای عکاسی نجومی خواندم ، مشتاق شدم... پس از نوردهی هایی با زمان های متفاوت در حالت درب بسته لنز ، متوجه نقطه های سفید ، قرمز و آبی بدون تغییر مکان و بصورت ثابت در تمام نوردهی ها شدم.
عکس های زیر با ده دقیقه نوردهی، ایزو 100 و بادی 60D گرفته شده...
لینک اول نمای کلی کادر و لینک دوم دیتیل آن:
http://www.up3.98ia.com/images/o4m8wawj4k5vzt83zb.jpg
http://www.up3.98ia.com/images/pjfhwjzdmiyiwvw687i2.jpg
این همان پیکسل سوخته ست؟
درود
باتشکرازپاسخگویی اقای قاسمی وهمکاران...
لطفا درخصوص زمان کارتعمیرگاه درایام تعطیلات چندروزه هفته اتی می فرمایید(سه شنبه تاپنجشنبه)؟
(وادرس بی زحمت)
باتشکر
با عرض سلام و خسته نباشد خدمت آقای قاسمی عزیز
من یه لنز 50mmf1.8d رو بدنه d7000 دارم ، مشکل فکوس داره ... به خوبی فکوس نمیکنه و عقب تر از نقطه مورد نظر فکوس میکنه... تازه گرفتم لنز رو ، گارانتی بدنه تموم شده... خواستم ببینم راه حل خونگی داره خودم تعمیرش کنم؟ با چه نرم افزاری؟کالیبره کردن لنز از خود دوربین میشه؟چطوری؟ من شهرستان هستم اگه بخوام بیام تهران کجا مراجعه کنم و چه ساعتی؟
باتشکر
با درود بر اعضای محترم سایت و خدمت آقای قاسمی
سوالی داشتم
متاسفانه دوربین از روی صندلی افتاد و از قسمت لنز با کف اتاق برخورد کرد
حالا لنز گیر کرده و چشمی هم نگاه میکنی قسمت متحرک لنز به یک سمت کج شده
خود دوربین کاملا سالمه و انگار همه چیز روبراهه و پس از بررسی کامل مشکلی تدیدم ولی هنوز با یه لنز دیگه چک نکرده ام
دوربین را حدود یکسال و 11 ماهه خریدیم و گارانتی ایده ال داره
مشخصات لنز
EFS 18-55
میباشد
لطفا بفرمایید چکار کنم و کجا مراجعه کنم
بنده تهران هستم
میشه هزینه تقریبی تعمیر را هم بفرمائید
با سپاس فراوان
با سلام
حدود یک ماه پیش با مشکل افتادن صفحه فوکوس اسکرین به گارانتی مرکزی مراجعه کردم ، ضمن تشکر خاطر نشان کنم که با برخوردی بسیار خوب مواجع شدم و مشکلم به سرعت برطرف شد ...
الان یک مشکلی که دارم اینه که احساس می کنم دوربینم از ابتدا درست فوکوس نمی کرد ، دوربین 5D با لنز کیت 24-105 . چون عکسهایی که دوستم با 6D و لنز 24-105 می گرد بسیار شارپتره . آیا مشکلم با نرم افزار حل می شود ؟
سلام دوستان
یک دوربین کانن a460 دارم که روشن نمیشه.از باصری هم نیست فکر میکنم از دگمه خاموش روشنش باشه.میشه یه حدود قیمتی بدین که ببینم ارزش تعمیر داره یا نه.
با تشکر
سلام جناب قاسمی، یکی از آشنایان یک دوربین کامپکت سامسونگ ST100 (مدلی که یک LCD هم در جلو دارد) دارد که باتری آن درون دوربین گیر کرده و بیرون نمیآید و اینطور که خودش میگوید، شارژ هم نگه نمی داشته و احتمال می دهند که باتری خراب شده باشد و به خاطر باد کردن یا سولفاته شدن درون دوربین گیر کرده باشد.
میخواستم بپرسم شما امکان رفع مشکل را دارید و هزینه زمان تعمیر آن چقدر خواهد شد؟
با درود بر همه دوستان و جناب آقای قاسمی
با درود بر همه دوستان و جناب آقای قاسمی
متاسفانه دوربین من از روی صندلی افتاده و لنزش گیر کرده
مشخصات لنز : EFS 18-55
لطفا بفرمائید چکار کنم و کجا مراجعه کنم
با تشکر
من تهران هستم
امیر جان دوست عزیزم
با عرض سلام و پوزش فراوان ئر تاخیر ارسال پاسخ
امیر جان من اعلام کردم 10 ثانیه نه 10 دقیقه لطفا مجددا تست و اعلام نظر بفرمایید .با تمام تفاضیل نقاط اعلام شده پیکسل سوخته است .
نگران نباشید چنانچه دوربین شما دارای بیمه و گارانتی ایده ال دوربین باشد به صورت کاملا رایگان و فوری انجام میگردد.در بخش فنی تعمیرگاه مرکزی کانن کلیه دیتای خوب دوربین شما وجود دارد و توسط نرم افزار خصوصی که انحصارا در اختیار بخش سرویس رسمی کانن است امکان تعویض نقاط سوخته با نقاط کاملا سالم وجود دارد . لطفا در مراجعه به بخش فنی حتما اعلام فرمایید از اعضای محترم سایت هستید
با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین
کیاوش دوست عزیزم با سلام
و پوزش فراوان در تاخیر ارسال پاسخ من ببخشید برای کوتاهی در اطلاع رسانی
ساعت کار مراکز خدمات 9 صبح لغایت 19 در سه مرکز
1- تعمیرگاه مرکزی دوربین .خیابان جمهوری -ساختمان الومینیوم طبقه 11 شماره 1117 تلفن 66749494
2-شرکت ایده ال دوربین . میدان هفت تیر -ابتدای بهار شیراز -ساختمان 189 واحد 6 تلفن 88840065
3-تعمیرگاه مرکزی پایتخت .میرداماد -ابتدای بلوار میرداماد -برج پایتخت طبقه 4 واحد 406 تلفن 88786036
با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین
دوست عزیزم سلام و تشکر از شما
ایا دوربین شما دارای بیمه و گارانتی ایده ال دوربین است
باید به عرض شما برسانیم در دوربین سری D7000 مشکل بک فوکس و فرانت فکوس وجود دارد .راه رسیدگی و عملا مسکن برای این کار ورود به بخش AF FINE TONE در
قسمت اچار میباشد که شما با فعال کردن ان قسمت امکان دسترسی به تنظیم دقیق فوکس وجود دارد ولی طبق اخبار بخش فنی کمپانی معظم نیکون رفع اشکال استاندارد تسط بخش فنی باید انجام شود .لذا خواهشمندم در اولین فرصت به یکی از مراکز خدماتی ما مراجعه و حتما اعلام فرمایید از اعضای محترم سایت عکاسی هستید تا نسبت به رفع اشکال اقدام فوری گردد
1- تعمیرگاه مرکزی دوربین .خیابان جمهوری -ساختمان الومینیوم طبقه 11 شماره 1117 تلفن 66749494
2-شرکت ایده ال دوربین . میدان هفت تیر -ابتدای بهار شیراز -ساختمان 189 واحد 6 تلفن 88840065
3-تعمیرگاه مرکزی پایتخت .میرداماد -ابتدای بلوار میرداماد -برج پایتخت طبقه 4 واحد 406 تلفن 88786036
ساعت کار مراکز خدماتی ما 9 صبح لغایت 19 میباشد
با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین
دوست عزیزم با عرض سلام و پوزش فراوان از شما در تاخیر پاسخ و با تشکر از خرید محصول خود با گارانتی ایده ال دوربین
اشکال بوجود امده مربوط به عدم حرکت استاندارد مکانیک لنز شما میباشد نگران نباشید و حتما در هنگام مراجعه دوربین خود را همراه داشته باشید تا توسط نرم افزار خصوصی کمپانی تست گردد . خواهشمندم در صورت مراجعه حتما کارت گارانتی ایده ال دوربین همراه و اعلام فرمایید از اعضای محترم سایت عکاسی هستید تا نسبت به تسریع کار اقدام گردد .هزینه برای شما عضو محترم 490000 ریال میباشد مدت تحویل 24 ساعت است
ادرس ما
- تعمیرگاه مرکزی دوربین .خیابان جمهوری -ساختمان الومینیوم طبقه 11 شماره 1117 تلفن 66749494
2-شرکت ایده ال دوربین . میدان هفت تیر -ابتدای بهار شیراز -ساختمان 189 واحد 6 تلفن 88840065
3-تعمیرگاه مرکزی پایتخت .میرداماد -ابتدای بلوار میرداماد -برج پایتخت طبقه 4 واحد 406 تلفن 88786036
با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین