سلام
جناب قاسمی لطفا این شماره قبض رو پیگیری کنید.
149294
تو سایتون که وارد میکنم میگه شماره صحیح نیست
ممنون
Printable View
سلام
جناب قاسمی لطفا این شماره قبض رو پیگیری کنید.
149294
تو سایتون که وارد میکنم میگه شماره صحیح نیست
ممنون
اگر تعداد شات زده شده را از روی شماره عکسهای میگویید ممکن است به خاطر گذاشته شدن مموری دیگری در دوربین شما باشد که دوربین از ادامه همان شماره عکسهای داخل مموری جدید را برای نام گذاری استفاده میکند.
برای مطمئن شدن از این موضوع میتوانید اخرین عکس قبل از ارسال به تعمیرگاه و عکسی جدید را در سایتی که شاتر کانتر را مشخص میکند آپلود کنید.
بعید میدونم تعمیرگاه مرکزی با این همه سابقه درخشان یه همچین کاری بکنه.
دوربینم خراب شد، تحویل دادم و سالم تحویل گرفتم (فقط دو تا پیچ رو یادشون رفته بود ببندن:) و بدجوری تابلوئه) اما در کل خیلی راضی بودم.
سریال دوربین رو چک کنید. شاید یه دوربین دیگه است و مال شما نیست.
احتمالی که آقای مبین علی دادن بعید نیست.
اصولا ما ایرانیها عادت داریم فقط در مواقعی که ضرری متحمل میشویم صدایمان در بیاید و این عادت بد در فضای مجازی ممکن است باعث ایجاد سوء تعبیر در برخی دوستان بشود ، لذا در راستای سال قبلی که سال همت مضاعف بود ماهم همت مضاعف کرده و
از همینجا بخاطر برخورد بسیار دوستانه و محترمانه مدیریت محترم تعمیرگاه مرکزی دوربین جناب قاسمی عزیز و همچنین تعمیر کالای معیوب اینجانب با بهترین کیفیت و کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه تشکر ویژه نمایم و امیدوارم روز بروز شاهد پیشرفت این مرکز تخصصی و حرفه ای در جامعه عکاسی ایران باشیم ...
پی نوشت : بنده نه فامیل آقای قاسمی هستم نه بازاریاب تعمیرگاه ، اسم من تنها این است : یک مشتری راضی ( البته با تخفیف چرب و چیلی که شخص جناب قاسمی محبت کردند ، خیلی خیلی راضی :biggrin: )
با سلام
جناب آقاي قاسمي ، مي خواستم بدونم بعد از اتمام تاريخ بيمه دوربين ، آيا امکان تمديد بيمه از سوي تعميرگاه مرکزي وجود دارد يا خير ؟
با سپاس
با سلام خدمت شما جناب قاسمی
بنده دوربینم (5DII) را از چند روز این چراغ آبی رنگی که در کلید سمت چپ ویزور(کلید لایو ویو) وجود داره در حالتهای زیر روشن میشه
- موقع خاموش یا موقع روشن کردن
- موقعی که کلید فوکوس رو لنز رو بین MF,AF جابجا میکنم
- موقعی که باطری دوربین را بیرون میارم یا جا میزنم
- موقعی میخوام لنز رو باز کنم یا ببندم
- موقعی که میخوام از لایو ویو استفاده کنم
البته در همه ی این موارد در کسری از ثانیه روشن میشه و باز خاموش میشه
خواستم بپرسم آیا مشکلی برای دوربینم پیش اومده یا خیر؟!
چیکار کنم که این مشکل رفع بشه؟؟ یا روشن شدن این چراغ عادیه؟؟
ضمن اینکه دوربینم امروز صبح به طرف لنز خورد زمین(روی هود لنز فرود اومد) اما تستش کردم هیچ مشکلی نداره
پیشاپیش ممنون و تشکر......
سلام.
دوربین در حالت وصل به کامپیوتر بوده و در حال انتقال عکسها پس از اتمامش
توسط نرم افزار یو اس بی ریمو ریجکت کردم ولی کابل یه مدت طولانی احتمالا"4 5 ساعت به دوربین متصل موند و یادم رفت دوربین خاموش کنم.:(
که صدای قطع شدنش رو شنیدم و الانم با باتری تعداد عکس ها تو نمایشگر دوربین دیده نمیشه وقتی خاموشه و روشن که نمیشه
باتری هم شارژ نمیشه!!!!!:::angry:::
چه مشکلی پیش اومده؛راه حلی براش هست؟؟؟؟؟
درود
البته دوستمان که مشکل فوق را پیدا کرده اند ظاهرا یادشان رفته مدل دوربین خود را بفرمایند ، ایشان D90 دارند.
انوش
دوست عزیزم اقای شیخ اسلامی
با عرض سلام وپوزش در تاخیر ارسال پاسخ
بله این امکان وجود دارد که پس از بازدید دوربین مجددا بیمه شما به مدت 1سال تمدید شود .لطفا در اولین فرصت به بخش فنی ایده ال دوربین یا تعمیرگاه مرکزی مراجعه تا نسبت به بیمه اقدام شود
با تشکر از شما بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /ایده ال دوربین
دوست عزیزم اقای اقبالی
با عرض سلام وپوزش در تاخیر ارسال پاسخ
بدون تعارف باید اعلام کنم اشکال زیاد خوبی نیست در بحث سرویس کانن چنانجه دوربین شما اماده ADJباشد این چراغ روشن خواهد بود ودوربین اماده پذیرش دستورات نرم افزاری است .میتوانم اعلام کنم اتصالی در قسمت D.PCBویا درقسمت کنترل DC-DCبوجود اماده است
خواهشمندم قسمت CLEAR ALL CUSTOM FUNCو قسمت CLEAR SETTING را کاملا ریست کنید امیدورام این اشکال رفع شود چنانچه این
اشکال رفع نگردید در اولین فرصت به بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین مراجعه تا بوسیله نرم افزار خصوصی کانن نسبت به رفع اشکال اقدام سریع شود منتظر پاسخ شما دوست عزیز هستم .
با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /ایده ال دوربین
با سلام و تشکر از شما مشکلم حل نشد
چیکار کنم جناب قاسمی؟؟ آیا اگه بخوام عکس بگیرم براش مشکلی پیش میاد؟؟؟
آیا دوربین باید باز بشه؟؟ و هزینش چقدر میشه و تحویلش چندروزه است؟؟
ضمنا بنده کرمان هستم برام مقدور نیست فعلا بیام تعمیرگاه مرکزی، بیمه و گارنتی هم نداره، آیا میشه مشکل رو همینجا رفع کرد یا حتما باید بیاد تعمیرگاه مرکزی؟؟ اگه قرار باشه بیاد تعمیرگاه مرکزی میتونم به نمایندگی کرمانتون(عکاسی بهرنگ) دوربین رو بدم براتون ارسال کنه؟؟
ممنون و تشکر
خوب پس از 1 هفته سکوت آمدم که در مورد پست هفته قبل خودم پاسخگو باشم ...
قبل از هر چیز از جناب آقای قاسمی رسما و صمیمانه عذر خواهی می کنم. جا داشت قبل از اینکه این مطلب را به صورت عمومی عنوان کنم با آقای قاسمی تماس می گرفتم یا حد اقل در پیام خصوصی از ایشان سوال می کردم. با این حال خوشحالم که آقای قاسمی خیلی منطقی برخورد کردند و تا جایی که برای ایشان امکان داشت در این مورد کمک کردند و حتی با وجود مشکلات و مشغله کاری بارها در طول هفته اخیر با من تماس تلفنی داشتند و این مسئله را پیگیری میکردند.
جهت اطلاع دوستانی که این قضیه را پیگیری کرده بودند یا اظهار نظر فرمودند عرض کنم که قضیه از این قرار بود که اصلا دوربین به تعمیرگاه مرکزی نرفته بود و مدیریت فروشگاه نتوانست هیچ مدرکی مبنی بر فرستادن دوربین به تعمیرگاه مرکزی ارائه کند. در اصل این مورد ناشی از غفلت مدیریت فروشگاه اصفهان و سوء استفاده یکی از کارمندان این فروشگاه از موقعیت موجود بوده است که این مسئله را به وجود آورد و بنده را در چنین موقعیت سختی قرار داد. البته موضوع به همین راحتی و سرعتی که در بالا توضیح دادم نبود.
الا ای حال امیدوارم که از این دست اتفاقات برای هیچکدام از اعضای محترم سایت عکاسی پیش نیاید و هیچگاه در چنین موقعیت هایی گرفتار نشوند. چون تجربه چنین موقعیتی اصلا خوشایند نیست.
و در پایان از آقای قاسمی تشکر می کنم که موقعیت من رو درک کردند و پیگیر این موضوع بودند.
ارادتمند جامعه عکاسی ایران
سید علی هاشمی نیا
بامداد سی ام اردیبهشت هزار و سیصد و نود
تکراری .شرمنده
سلام و خسته نباشید خدمت آقای قاسمی عزیز
من 3-4 صفحه پیش در مورد لنز SX210 از خدمتتون سوال کردم ، که موقع zoom out صدا میداد،فرمودین که ببرم تعمیرگاه
تشکر بابت ابنکه پرسنل زحمت کش شما با لطف و گشاده رویی فراوان دوربین من رو تعمیر کزدن و کاملا صدا قطع شد
اما یه انتقاد،دوربین بنده هم بیمه داره و هم گارانتی
آیا منطقی هستش که با وجود ضمانت نامه برای انجام تعمیرات از مشتری فرانشیز دریافت بشه ؟ در هنگامی که فقط بیمه باشه دریافت فرانشیز کاملا صحیحه،اما مگر نه اینکه ضمانت نامه تا موقعی که ایراد وارده در اثر ضربه یا اشکالات فیزیکی نباشه باید کلیه خدمات رو بصورت رایگان انجام بده ؟
البته در مورد بنده فرانشیزی دریافت نشد با لطفی که پرسنل شما داشتن،اما خواستم دلیل این مساله رو بدونم
با تشکر از شما
دوست عزیزم اقای اقبالی
با عرض سلام وشرمندگی و پوزش فراوان در تاخیر ارسال پاسخ
دوست عزیز با اقای شیخ بهایی هماهنگ شد لطفا در اولین فرصت نسبت به تحویل ان به عکاسی بهرنگ اقدام شود تا بلافاصله نسبت به رفع اشکال اقدام سریع شود
با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /ایده ال دوربین
دوست عزیزم
سلام وتشکر از شما
خوشحالم که مشکل دوربین شما رفع شد همان طوری که فرمودید هیچ گونه فرانشیر تعمیراتی از کلیه دوستانی که بیمه ایده ال را دارند دریافت نمیشود
در بحث گارانتی تمام اتفاقاتی که مربوط به خط تولید باشد بدون سوال باید انجام شود متاسفانه کانن هیچ اخباری راجع به گارانتی بودن لنز (راجع به sx210 )را به ما اعلام نکرده است ولی تلاش ما روند بهبود و افزایش رضایتمندی شما دوستان عزیز است که محصول خود را با گارانتی وییمه ایده ال خریداری کرده اید .امیدوار هستم دوربین شما دچار مشکل نشود .
با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /ایده ال دوربین
با سپاس از شما
اما به من گفته شد که باید فرانشیز پرداخت بشه قاعدتا،و اینکه از من فرانشیز گرفته نشده یک لطف بوده
ممنون میشم اگه توضیحی بدین در این خصوص که بلاخره در طول دوره یکساله بیمه و 2 ساله گارانتی در صورتی که مراجعه برای تعمیرات به دقعات باشه وضعیت پرداخت هزینه به چه صورت هست
سلام.
ببخشید که مدل دوربین رو فراموش کردم بنویسم!
بعد از یه مدت تقریبا" طولانی که چند بار امتحان کردم مشکل شارژ نشدن باتری حل شد!!
دقیقا" متوجه نشدم چرا اول شارژ نمیشد ولی فکر میکنم با تماس دست با کنتاکت و دوباره امتحان کردن شاید بوده!:-؟
درست کار میکنه در حال حاضر و مشکلی نیست
ممنون از پاسخ شما
دوست عزیزم
با سلام وپوزش از شما
اقای اقبالی تلاش من این است بلافاصله به جنابعالی اطلاعات بدهم ولی این کار مستلزم بازدید ونصب نرم افزار است تا بتوانم اشکال دقیق را اعلام کنم خوشحال میشوم شخصا شما را ببینم تا بتوانم صریحا نسبت به راه اندازی اقدام کنم .
در رابطه با سوال شما مطمینا پیشگیری بهتر از درمان است
با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /ایده ال دوربین
با سلام جناب قاسمی دوربینم رو پریروز تحویل آقای شیخ بهایی (عکاسی بهرنگ) دادم
سلام جناب قاسمي
LCD دوربين پاناسونيك FZ100 يكي از دوستان بر اثر ضربه شديد از كار افتاده و فوكوس هم نسبت به قبل كمي كند شده.
دوربين از طريق ويزور عكسبرداري مي كنه و مشكلي به لحاظ عكسبرداري نداره.
امكانش هست بفرمائيد آيا LCD قابل تعمير يا تعويضه و حداكثر هزينه اش چقدره؟
متشكرم
سلام و عرض خسته نباشید خدمت آقای قاسمی
دوربین یکی از دوستانم ( D90 ) تو یه اتفاق در حالیکه خاموش بود داخل آب افتاد , من خودم اونجا بودم سریع باتری دوربین رو در آوردم و تنها کاری که تونستیم انجام بدیم لنز رو باز کردیم و آبی که داخل دوربین رفته بود رو خالی کردیم
به دوستم تعمیرگاه شما رو معرفی کردم و گفتم تماس بگیرن و دوربین رو براتون بفرستن
اگه اشتباه نکنم در تاریخ 29 ام اردیبهشت ماه دوربین و لنز ( 18-105 ) تحویل تعمیرگاه شما شده با دو شماره قبض 150179 و 150180
چند بار تماس گرفتن با تعمیرگاه گفتن فلان روز تماس بگیرین , مجددا که تماس گرفتن گفته شده به علت نمایشگاه تجهیزات عکاسی نرسیدیم و دوشنبه یعنی امروز تماس بگیرین
امروز هم که تماس گرفتن گفتن دوربین رو سرویس میکنیم ولی هیچ تضمینی نیست که روشن بشه یا نشه یا اصلا کار بده !
تحویلش رو هم گفتن بعد از تعطیلات !!
خواهشم ازتون اینه اگه ممکنه پیگیری کنید قضیه رو , یعنی واقعا نمیشه دوربینی که این مشکل براش اومده و حتی روشن هم نبوده رو مجددا درستش کرد و اینکه چرا اینقدر معطل کردن سرویس رو انجام بدن !
من رو حسابی که اینجا دیدم کار دوستان رو سریع و به نحو احسن انجام دادین شما رو معرفی کردم
این دوستمم دانشجوی عکاسیه و بنده خدا کلی نیاز داره به دوربین
شرمنده از اینکه سرتون و درد آوردم
با تشکر
با عرض سلام وپوزش در تاخیر ارسال پاسخ
دوست عزیزم پوریا
در بخش بازرگانی ایده ال دوربین هیچ فراشیر بابت تعمیرات دریافت نمیشود ولی در رابطه با تعویض دوربین %15دریافت میشود.
شاخه دریافت مبلغ در پایان بیمه انجام پذیر است و کلیه اتفاقاتی که خارج از گارانتی باشد مستلزم پرداخت میباشد در ضمن اینکه از شما مبلغ دریافت نشده است لطف نبوده است بلکه وظیفه است
با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /ایده ال دوربین
سلام جناب قاسمی
لنز من مثل اینکه تعمیر نمیشه .
ادرس رو پیام خصوصی کردم .
اگر هزینه ای چیزی برای ارسال داره بفرماید .ممنون
با سلام
جناب قاسمی دوربینم دستم رسید، و مشکلش حل شد بسیار ممنون
فقط یه نکته ای اینکه موقع تعمیرش روی LCDش گردوخاک نشسته و یه لکه خیلی کوچیک روی فوکوس اسکرین افتاده و همونطوری بسته شده.
و در برگه ی اعلام وضعیت اشاره کرده بودین که بیمه و گارانتی داراست، اما فروشنده هنوز بهم هیچ کدومو نداره، اول میخواستم بپرسم که دوربینم(باتوجه به اینکه تو برگه نوشتین) بیمه داره، و اگر بیمه و گارانتی داره میتونم کارت گارانتی و بیمه المثنی بگیرم
بهرحال از همه چی ازتون متشکرم، بسیـــــــــــاربسیــــــ ـــــار لطف کردید
موفق و موید باشید......
جا دارد اینجا از جناب قاسمی بابت تسریع در انجام روند کارم تشکر کنم، در کمترین زمان ممکن با بنده تماس گرفتند و به سوالاتم پاسخ دادند.
و نکته بسیار مهم دیگری اینکه اعتمادی که ایشون به مشتری دارند واقعا قابل تحسینه، اعتمادی که در کمتر جایی و در کمتر کسی میتوان آنرا دید
بازهم از ایشون سپاسگزارم
جناب قاسمی متاسفانه علیرغم چند بار پیگیری هیچ پاسخی از شما دریافت نکردم.
دوست عزیزم با سلام وپوزش فراوان در تاخیر ارسال پاسخ
با کمال شرمندگی لطفا سریعا ادرس را پیام خصوصی کنید
در ضمن مورد NIKON D90جزو اشکالات نمیباشد ولی خواهشمندم در اولین فرصت به بخش فنی مراجعه تا بوسیله نرم افزار کلیه قسمتهای دوربین شما چک و اعلام وضیعت شود
با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /ایده ال دوربین
جناب قاسمی بازهم سلام
والا دیگه روم نمیشه ولی از سره مجبوری ازتون سوال میپرسم
دیشب بطور اتفاقی در تاریکی مطلق وقتی دوربین رو خاموش/روشن کردم چراغ لایو ویو یک نوره خیلی کم به رنگ سفید می شد(البته برای لحظه ای)!!!
گفتم در جریانتون بذارم و بپرسم عادیه و مشکلی نداره؟؟!!
بازم ممنون و تشکر
آقای قاسمی عزیز سلام
می خواستم بدونم DVD آموزشی فارسی برای دوربین Nikon D7000 هم هست یا نه؟
موفق باشید
دوست عزیزم
با عرض سلام وتشکر از شمت
DVDدوربین NIKON D7000در شرف اتمام دوبله میباشد در اولین فرصت پس از اتمام به شما اعلام میشود
با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکز ی دوربین /ایده ال دوربین
دوست عزیزم اقای اقبالی
با عرض سلام وتشکر از شما
نگران نباشید نور کم سفید امری عادی است در سری دوربینهای 5D MARK II-7D -1DS MARKIII-1D MARK III
وقتی سیستم کنترل راه اندازی میشود در کمتر از 37000/1ثانیه دوریین شما کاملا سیستم MAIN ASSY PCBرا کنترل /تایید و راه اندازی میکند .هیچ نگرانی بابت وضیعت دوربین خود نداشته باشید در ضمن تماس تلفنی با شما انجام ولی موفق به صحبت با شما نشدم
با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /ایده ال دوربین
سلام جناب قاسمی عزیز
بارتون از گمرک ترخیص شد؟
براورد هزینه کردین؟
از این اموزش ها برا 60دی هم دارین؟ ممنون :)
با سلام خدمت آقای قاسمی امروز خطی تو ویزور دیدم که اول فکر کردم غبار باشه ولی تمیز نشد متوجه شدم وقتی باتری درمیارم اون خط هم از روی فوکوسینگ اسکرین تا حد زیادی پاک میشه حدس زدم خطی یا ترک خوردگی روی فوکوسینگ سکرین باشه سوال اول اینکه با توجه به اینکه باتری در میارم تا حد زیادی محو میشه خط روی فوکوسینگ سکرین افتاده یا جای دیگه ؟ سوال دوم ضربه آینه میتونه این خط رو عمیقتر کنه و مشکلی ممکنه پیش بیاد و تو تعمیر باید عجله کنم ؟سوال سوم هزینه عوض کردن فوکوسینگ سکرین برای d7000 چقدر میشه این عکس هم از خط روی فوکوسینگ اسکرین دوربینم پیوست کردم
خوب دل رو به دریا زدم فوکوسینگ اسکرین باز کردم این خط غبار بود که پشت فوکوسینگ اسکرین روی صفحه الکترونیکی نشسته بود(اسمشو نمیدونم میشه بگید اسم این صفحه الکترونیکی رو )
حالا چجوری انجا رفته بود از خودش بپرسید ! ۲ سوال جدید
شما باتری های اصلی برای فروش دارید قیمت el15 برای d7000 ؟
عدسی بیرونی 50f1.4d نیکون خط افتاده هزینه عوض کردن در صورت موجود بودن ؟
با عرض سلام وپوزش در تاخیر ارسال پاسخ
خوشحال هستم اتفاقی که برای دوربین شما (FOCUS SCRREN)افتاد با درایت شما کاملا رفع شد متاسفانه قسمت فوکس اسکرین جزواسیب پذیر ترین قطعات دوربین است
نام قطعه ای که غبار به روی ان نشسته بود SI PASS FOCUS SCRREN است که صفحه فوق العاده حساس میباشد .
راجع به قیمت عدسی جلو (1SET LENS GROUP UNIT)هزینه جهت اعضا محترم سایت 680000ریال وتحویل48ساعت است
راجع به سوال دوم اطلاعات گرفته و برای شما پیام خصوصی میشود
با تشکر وپوزش از شما
بخش فنی تعمیرگاه مرکز یدوربین /ایده ال دوربین
سلام
جناب قاسمی عزیز چند روزی هنگام عکاسی پیغامی روی صفحه دوربیم میاد که نوشته لنز به بدنه وصل نیست
و با کمی تکون دادن لنز درست میشه
دوربین بنده D40 و لنز هم 200-70
با اجازه قبل از جواب حرفه ای تر آقای قاسمی شماقسمت کانکتور لنز و بدنه دوربین رو باز بینی کنید خوردگی یا کج شدگی نداشته باشند اگه فقط با این لنز این مشکل پیش میاد احتمالا ایراد از لنز هست کمی اسپری خشک ناهید یا الکل روی دستمالی بریزید محل کانکتور های دوربین و لنز رو تمیز کنید اگه مشکل تکرار شد به تعمیرگاه مرکزی مراجعه کنید
با سلام
اگر احیانا سوال تکراری میباشد پیشاپیش عذر میخواهم . نقطه قرمزی که در عکس مشاهده میکنید تقریبا در تمام عکسهایم به نوعی دیده میشود . در عکسهای روشن به رنگ مایل به سفید و در عکسهای تیره به رنگ قرمز . آیا این مربوط به سنسور است و اگر هست که خودم هم همین احتمال را میدهم راه حل چیست؟
[IMG]http://www.irupload.ir/images/oxpzcc...nxx2_thumb.jpg[/IMG]
سلام
چند وقته که یک لکه روی سنسور دوربینم دیده میشه
اول فکر کردم لنز کثیف شده ولی وقتی تمیز کردم متوجه شدم که از سنسوره
چون وقتی لنز رو هم تعویض میکنم باز هم اون لکه هست
میخواستم بدونم که این مشکل با مراجعه به تعمیرگاه مرکزی به صورت سرپایی حل میشه ؟
یه مشکل دیگه اینکه چند تا پیکسل سوخته هم در عکسها دیده میشه. آیا این مشکل هم مثل مشکل قبلی سرپایی حل میشه ؟
چون به دوربین نیاز دارم و نمیتونم بذارم تو تعمیرگاه بمونه.
با تشکر از شما
با سلام خدمت جناب آقای قاسمی
من حدود 2 ماه پیش یک d7000 با گارانتی ایدال خریدم قسمت دوم برگه گارانتی رو هم پست کردم . ولی برگه خودم رو گم کردم متاسفانه! البته کپی ضمانت نامه رو دارم
حالا سنسور دوربینم کثیف شده و چند لکه کوچیک روش دیده میشه میخواستم برای سرویس ببرم گارانتی . چه کار باید کنم؟
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
هزینه تمیز کردن سنسور زیاد نیست
یادمه که فراخوان سرویس دوربین دادن تو سایت که بچه های سایت به صورت رایگان دوربیناشون سرویس میشد . من هم سونی رو که گارانتی ایده ال نبود بردم خدمت اقای قاسمی و رایگان سرویس شد .
این از این
در مورد کارت گارانتی جناب قاسمی باید پاسخ بدن که به نظر من و با شناختی که از ایشون دارم مشکل شما حل شدنی هست.
ممنون
دوست عزیزم
با سلام وپوزش فراوان در تاخیر ارسال پاسخ
بله متاسفانه این اتفاق برای شما افتاده است نگران نباشید در اولین فرصت به بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین یا ایده ال دوربین مراجعه تا بلافاصله نسبت به رفع نقاط پیکسل وگزارش وضیعت کامل دوربین شما به صورت رایگان اقدام شود .
با تشکر وپوزش فراوان در تاخیر ارسال
بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /ایده ال دوربین
دوست عزیزم با سلام
پوزش من را بابت تاخیر ارسال پاسخ بپذیرید
مطمینا قسمت ارتباطات لنز ودوربین شما در مواقعی قطع میشود وباعث میشود اخطار 01در دوربین شما ثبت شود .
میتوان حدس زد این اتفاق مربوط به لنز است ولی برنامه نرم افزار تعمیرگاه با دقت فراوان اخرین اخطارهای بوجود امده را اعلام می کند احتمالا کانکتهای ارتباط لنز ودوربین در مواقعی قطع و باعث اخطار میشود
لطفا در اولین فرصت به بخش فنی مراجعه تا بلافاصله اطلاعات به شما اعلام گردد
با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /ایده ال دوربین
دوست عزیزم
با عرض سلام وتشکر فراوان از شما وپوزش فراوان در تاخیر ارسال پاسخ
بخش فنی-NIKON - CANON برنامه جدیدی به بخش سرویس رسمی داده است با نام digital image analyzer که این برنامه دقیقا نقطه ومختصات مربوط به کثیف بودن صفحه حسگر را اعلام وبخش فنی دقیقا میتواند از تمیز شدن صفحه حسگر مطمین شود
لطفا در اولین فرصت به بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین یا ایده ال دوربین مراجعه تا به صورت همزمان نصب برنامه به روز رسانی و وضیعت دوربین وهمچنین شتشو حسگر به صورت رایگان انجام شود .
در ضمن نگران کارت گارانتی نباشید اخرین اطلاعات دوربین شما در فایل ایده ال موجود است
با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /ایده ال دوربین
سلام جناب قاسمی.
امروز من همراه یکی از دوستان برای خرید 600D به یکی از فروشگاه هایی که در سایت شرکت ایده آل به عنوان نمایندگی(شیراز) درج شده مراجعه کردیم.
وقتی گفتیم ما این دوربین رو با گارانتی ایده آل میخوایم اول گفتن نداریم ! پرسیدیم چرا ؟ گفتن چون اصلا معتبر نیست و . . .
وقتی دوست بنده پافشاری کرد بابت گارانتی ایده ال گفتن اصلا ما 10 تا از این کاغذ های گارانتی بهتون میدیم هیچ پول اضافی هم بابتش نمیگیریم ولی مسئولیت دوربین اگر خراب شد با خودتون !
میخواستم بدونم اگر روی کارت گارانتی مهر و مشخصات فروشگاه درج بشه دیگه گارانتی اعتبار داره یا باید به دفتر شرکت در تهران هم ارسال بشه ؟
در ضمن در صورت تمایلتون من اسم فروشگاه رو از طریق پیام خصوصی در اختیارتون میگذارم.
پ.ن : بنده چند مدت پیش هم یک سوال مشابه در رابطه با این موضوع ار طریق پیام خصوصی با شما در میان گذاشتم ولی متاسفانه پاسخی دریافت نکردم
تشکر
با عرض سلام
دو روز پیش برای تمیز کردن سنسور و لنز به تعمیرگاه مرکزی مراجعه کردم
در کمترین زمان ممکن کارم انجام شد و همچنین کارکنان آنجا برخورد بسیار خوبی داشتند.
میخواستم از جناب آقای قاسمی و پرسنل محترم تعمیرگاه مرکزی تشکر و قدردانی کنم.
با تشکر
با سلام خدمت جناب آقای قاسمی
یکی از دوستان من حدود 7ماه پیش یک دوربین L110 نیکون با گارانتی ایدآل و بیمه سامان به قیمت 260000 تومان خرید که متاسفانه روز گذشته دوربین در منزل از پله ها افتاده و کلا داغون شده میخواست بدونه بیمه چقدر براش پرداخت میکه ؟ و حدودا این کار چقدر ممکنه زمان ببره؟
ممنون میشم پاسخ بفرمایید.
سلام جناب قاسمی،
مدتیست که لکه های زیادی روی تصویر دارم که چون از منظره یاب دیده نمیشوند حدس میزنم کثیفی سنسور باشد...
لطفا نظرتون رو در این مورد بفرمایید...
پ.ن: ساعت مراجعه برای سرویس حضوری را هم بفرمایید؛ ترجیحا بعد از ساعت طرح ترافیک.
پ.پ.ن:
دیافراگم ۵.۶:
http://tehranpic.net/download.php?thmb=569771
دیافراگم ۳۲:
http://tehranpic.net/download.php?thmb=569772
(سایر شرایط یکسان)