سلام مجدد
محسن خان بنده تجربه زیادی در این زمینه ندارم. اما به نظرم در دنیای واقعی ایران این فرمول ها را بیخیال شوید بهتر نتیجه خواهید گرفت.
پیشنهاد من این است که حساب کتاب کنید ببینید چه قدر پول اضافه دارید. و بعد هم حساب کنید ببینید چقدر از این پول اضافه را نیاز ندارید. که همین میزان می شود آن مقداری که می توانید هزینه تبلیغات کنید.
یک لیست واقعی از جاهایی که می شود تبلیغ داد تهیه کنید و هزینه هرکدام را هم جلویش بنویسید. بعد هم انتخاب کنید.
جایی که بیشتر افراد معتقدند جواب می دهد همین پیک های محله ای است که به جز آن شرکت معروف خیلی پیک های دیگر هم هستند. تابلو و بنر های موقت محلی که با همکاری شهرداری ناحیه نصب می شود (با بیل برد فرق دارد و خیلی گران نیست باید با ناحیه توافق کنید) هم خوب است اگر مجوز دارید.
مهم نیست که چه قدر باید هزینه کنید مهم این است که چه قدر می توانید هزینه کنید.