3 نمونه از فیلم های آن ( در سایز اصلی نیست صرفا به دیده افکت لنزها بررسی شده است )
کد:http://www.davidjameswilliams.com/photography-chat/canon-5d-mkii-example-videos/
3 نمونه از فیلم های آن ( در سایز اصلی نیست صرفا به دیده افکت لنزها بررسی شده است )
کد:http://www.davidjameswilliams.com/photography-chat/canon-5d-mkii-example-videos/
بله قطعاً در آینده ای نزدیک تمامی ابزارهای دیجیتال با پروتکل ها و استانداردهای پیچیده ای به هم متصل خواهند شد و در مورد دوربین هم مطمئن باشید دست کم در غرب اتصال آن به اینترنت خیلی زود فراگیر خواهد شد. همین مساله خود بیشتر موجب تمایل به استقلال ابزارها هم خواهد شد. به عنوان مثل نیازی نخواهد بود که دوربین شما نقش یک گوشی موبایل را ایفا کند و سیم کارت وارد آن بشود بلکه از طریق همین پروتکل ها و استانداردها به گوشی شما متصل خواهد شد و ممکن است عکس آپلود کند یا در صورت نیاز شماره ای را بگیرد. jini هم که عنوان شناسه بنده است یکی از تکنولوژی های پیشرو در این زمینه است.
در معماری Service Oriented که معماری پذیرفته شده در دنیای امروز است(و ابزارهایش از فردا به دسترس عموم خواهند بود) به جای تولید ابزارهایی چندکاره که به اجبار انواع تکنولوژی ها را در خود به کار گرفته و حمل می کند، سعی خواهد شد تا از سرویس ابزارهای مختلف به طور مستقل استفاده شود و از آن سرویس مستقل تنها یک اینترفیس در دستگاه وجود خواهد داشت. حتی در بسیاری موارد اینترفیس ها هم یکسان خواهند شد(درست مثل ریموت کنترل ها که سعی می شود یک ریموت کنترل بتواند چند دستگاه را کنترل کند). این معماری مزایای زیادی خواهد داشت از جمله عدم وابستگی به ابزارهای شخصی و همینطور امکان استفاده از ده ها سرویس مرتبط با یک تکنولوژی و البته امکان سودآموری برای سرویس دهندگان به ازای ارائه هر سرویس مستقل.
در Service Oriented ما پیشرفت های بسیار خوبی داشته ایم و همانطور که اشاره کردم به زودی این معماری حاکم خواهد شد اما نمی دانم چه مقاومتی هست در برابر سخت افزار و لوازم جانبی که با وجود اینهمه پیشرفت هنوز باید یک شخص 5 شارژر را با خود حمل کند و کلی سیم و رابط و چند نوع مختلف باطری یدکی و...منظور این است که الان باید در این بخش ها استاندارد سازی شود(و استاندارد های موجود به کار گرفته شود) و تولید کنندگان دست از انحصار بردارند.
آرش
Java Intelligent Network Infrastructure
ظاهرا InfraRed را هم دارد. اما واقعا مگر بلوتوث چه هزینه ای یا چه حجمی را اشغال میکند که طراحان دوربین ترجیح دادند از InfraRed استفاده کنند. قبلا سرعت آن پایین تر از بلوتوث بود شاید اتفاقی دیگر رخ داده باشد؟! . در غیر اینصورت یک حرکت انحصاری انجام شده شاید هم ارایه بلوتوث یا W/L روی گریپ آپشنال این دوربین باشد.
کاوه قبادیExposure.ir
I am a visual man. I watch, watch, watch. I understand things through my eyes. Henri Cartier-Bresson
آیا ارزش داره تا اومدن 5D MK III صبر کرد؟ تا اون موقع قیمت 5D MK II هم حسابی پایین اومده ...
در اونصورت لذت ثبت عکسهای خوب ( اگر به عکاسی علاقه داشته باشید ) چه میشود؟ اگر که شغلتان این باشد بهره برداری از مزایای این دوربین ( در صورت نیاز ) در طول این مدت که میتواند اعتبار کاریتان را افزایش دهد در ابعاد چاپ وووووو آن را چه خواهید کرد؟
این دو مورد را از آن منظر نگاه کنید که اول عکاسی را دوسته داشته باشیم دوم شغلمان ایجاب کند ابزار را بنا به کیفیتی که میخواهیم به مشتری ارایه دهیم ارتقا دهیم با در نظر گرفتن جمیع جهات.....
بطور تجربی اجناسی که وارد بازار میشوند بیشترین قیمت را 6 ماه اول دارند بعد از آن تفاوت ها بسته به قیمت پایه کسر خواهد شد.(بعضی از سایت ها گرافهای قیمت با توجه به زمان را دارند میتوانید یک بررسی کنید)
بنظر من بهترین زمان برای خرید این دوربین 6 ماه پس از آمدن به بازار است.
اما اگر قبول کنیم که ارزش دارد صبر کنیم تا دوربین بعدی بیاد تا این دوربین ارزان شود این را مد نظر داشته باشید آنموقع شاید سلیقه ها و انتظارات بگونه ای دیگر باشد. پس با این نگرش بهتر است همین الان 5D را خرید که ارزان میشود :)
سلام کاوه جان
بابا از دست سونی دلخوری چرا گیر به کنون دادی؟؟؟؟؟؟:::big grin:::
البته 3.9 فریم , و حالا چرا کند؟؟؟ واقعا" پردازش 4 فریم عکس 21 مگی اونم 310 عکس بدون وقفه , کند محسوب میشه؟؟مثلا 3.5 فريم در ثانيه و داشتن يك پردازنده ممكن است يك مشكل ايجاد كند و ان هم كند بودن دوربين است ( مثل چيزي كه در 5دي شاهد بوديم )
و فکر نکنم بجز عکاسهای ورزشی کسی به 4-5 فریم در ثانیه بیشتر نیاز داشته باشه (مگر عکاس خبری باشه و بخواد از لحظه ترکیدن بمب تو عراق عکس 21 مگی بگیره)
عکسهای که من از ایزو 6400 این دوربین گذاشتم ( از سایت کنون کره) کاملا" نشون میده که از مارک 3 کم نویز تره و به نظر من از 3200 مارک 3 هم کم نویز تر هست (البته اگه توی تست های Dpreview نگاه کنید میبینید که مارک 3 از 5D هم نویزی تر بود مخصوصا ایزو 3200)سنسور هم كه به سنسور مارك 3 بسيار شبيه است ( شما بخوانيد همان است ) كه اگر اينطور باشد رفتار نويزي آن به نظر جذاب نخواهد آمد ( دوستان توجه كنند كه زياد به تست هايي كه در اينترنت مي بينند اعتماد نكنند مگر تست هايي كه در Dp و امثال اين سايت ها قرار مي گيرد )
این قابلیت جدید (مخصوصا" با فول اچ دی بودنش) برای اکثریت خوشحال کننده بوده و مورد استقبال قرار گرفته , پس به کنون و بقه که در آینده از این قابلیت میخوان استفاده کنن حق بدید که نظر شما که در اقلیت هستید رو نادیده بگیرد.اين قابليت فيلمبرداري براي بنده همچنان مثال فحش ناموسي است.بسيار از اين حركت كمپاني ها ( نيكون در ابتدا و بعد كانن و احتمالا در آينده سوني و بعد.... ) ناراضي هستم و مخالف اين قابليت !!!!
شايد براي بسياري از دوستان خيلي جذاب باشد اما بنده شخصا علاصه چنداني به اين قابليت !!! ندارم و هر كسي مي تواند نظر خودش را داشته باشد.اما به نظرم چيز جالبي نيست.
فکر میکنید چه مشکلی بوجود میاره؟؟؟ میکروفون ضد آب نمیتونه باشه ؟؟از نظر درزبندي با وجود آن ميكروفون به نظرم دوستان كمپاني كانن مقدار زيادي شكر ميل فرموده اند!!!
من دوربین الیمپوس 1030SW رو دارم و در عمق 10 متری آب فیلم برداری هم میکنم (میکروفون هم داره ) تا حالا هم آب توش نرفته...
البته ضد آب بودن این دوربین ها (DSLRِ) در حد ضد بارون هست نه عمق آب
آره اینو حق میدم یکم بی انصافیههمچنان كانن استفاده از لنز هاي EF-s را براي بدنه هاي فول فريم محدود كرده است ( كاري كه دو شركت ديگر به راحتي با آن كنار امدند. اين از همان كارهاي گرو كشي كانن است براي پرداخت بيشتر مشتري )
البته دیدم که مانت ته لنز رو عوض میکنن و بعد عکسها رو نرم افزاری کراپ میکنن ولی درد سره....
البته عکسهاش با کراپ 1.6 ایکس 8 مگ بیشتر در نمیاد.
خدا را شکرگريپ بد دست ( از همين حالا اعلام مي كنم كه يك گريپ بسيار بد دست را خواهيد ديد )
بابا همین جوری یه غوز 3 متری رو سرش داره , این یکی رو همون بهتر که بیخیالش بشه..بعد از معرفي نيكون دي 700 اين انتظار براي ديگران ايجاد شد كه يك فلاش هم مي توان به فول فريم ها اضافه كرد.اين انتظار از كانن و سوني مي رفت كه در طراحي تجديد نظر كنند اما قدري براي تجديد نظر دير بود انشالله Canon 5D MK III .لامپ كمكي فوكوس هم كه نمي تواند جاي فلاش باشد.مي تواند؟
آرش زمانی5DII A7RII ✗
Also, a side by side comparison to the D700
کد:http://www.stanford.edu/~ahazeghi/pics/5dIIvsD700.jpg
جالبه...عکس العمل ملت اینجا با همه جای دیگه دنیا متفاوته...
http://forums.dpreview.com/forums/re...ssage=29357579
خیلی ها معتقدند که این دوربین سونیه که اشتباهی کنون تولیدش کرده ! (شوخی می کنم)
ولی دقت کنید :
1) سیستم منو شبیه به Quick Navi در آلفا 700 سونی شده
2) شعار معروف سونی Full HD 1920x1080 !!!!!
3) Face Detection????? واقعا؟ من انتظار داشتم کنون هم مثل سونی به جای Face Detection یه View Finder با 100% فریم و Magnification بالاتر استفاده می کرد...
....کاش 2 چیز دیگه هم داشت :
1) Memory Stick (کارت حافظه PSP) بهش می خورد. (بازم شوخی)
2) ای کاش مثل نیکون و سونی میتونستیم با لنزهای EF-S هم عکس بگیریم باهاش...
راستی کاوه جان در مورد آلفا 900 نگران نویز نباش :) کاش میشد عکسای خودمو بدم ببینی ولی فعلا میتونی ار اینجا چند تا عکس نمونه ببینی :
http://www.dyxum.com/dforum/forum_po...TID=36021&PN=1
عکسای DPReview نمی دونم چرا ولی به شدت نویز دارن و اصلا شبیه به نسخه هایی که من تا حالا دیدم نیستن (البته شبیه به نسخه های آزمایشی آلفا900 هستن)
Sony DSLR-A700 + VG-C70AM
Carl Zeiss 16-80 F3.5-4.5, Sony 16-105 F3.5-5.6, Minolta 100-400 APO, Sony 50mm F1.4, Konica Minolta AF 28-75 F2.8, Minolta 75-300 F4.5-5.6