اینو به نظرم با یکی از شرکت های گارانتی در میون بذارید راهنمایتون میکنند
در این مورد بنده اطلاعی ندارم
اینو به نظرم با یکی از شرکت های گارانتی در میون بذارید راهنمایتون میکنند
در این مورد بنده اطلاعی ندارم
محسن حسن پوراگر سراب دیدید بنشینید و از آن آب بنوشید، نگذارید سراب به دروغش افتخار کند.
Nikon D600 - TAMRON AF 19 .35 f 3/5 . 4/5 - 50 f1/8D و دیگر هیچ
هرچی میخوام هیچی نگم، نمیشه...
حقیقتاً من حقیر که به اینگونه فراخوان ها خوش بین نیستم! سرویس ویژه ای که فقط روی کاغذ جذابیت داره
دقت کنید گفته مراحل مورد نیاز در شعبه دبی انجام خواهد شد! فرض بفرمائید باید دو سه بار بره برای تمیز کردن سنسور و بعد از هزار شات دوباره مشکل از نو! حالا هر بار رفت و برگشت چقدر طول بکشه و آیا اتفاقی برای دوربین بیافته یا نه... الله اعلم و بعد از یک سال بفرمایند سرویس تمام شد ..
حالا چرا نیکونگرش و ایده آل با همکاری هم این کار رو نمی کنن مشخص نیست و از طرف دیگه وقتی نمایندگی دبی می تونه سرویس تعمیر و تعویض رو انجام بده ، چرا تعمیرگاه مرکزی ایران از انجامش عاجزه ؟ گوشه اش خیلی بازه این ماجرا...
چند ماهه یونیت شاتر اومده و گیر چند تکه چرم اند تا فراخوان بدن و ما همچنان باید منتظر باشیم...
این «مشتری مداری» مضحک نیکون! وقتی با ورژن ایرانی «احترام به خریدار» ادغام بشه، نتیجه بسیار ناامید کننده است.
ترجیح میدم هر چند وقت یکبار خودم سنسور رو تمیز کنم و از عکاسی لذت ببرم تا اینکه دل خوش کنم به اینگونه تبلیغات که بیشترین هدفش کسانی است که این دوربین رو ندارند!!!
نهایتاً اگر نیاز به تعمیر باشه باید در همین ایران و سریع و بدون شرط و تبصره انجام بشه و اظهار نظر خریدار در مورد اینکه دوربین همچنان مشکل داره یا نه به عنوان سند پذیرفته بشه.
نکته: در مورد این عبارت که « محصولات عکاسی نیکون اولین انتخاب شما باشد» اگه از طرف خود نیکون اعلام شده باشه، باید گفت سنگ پای ژاپنی روی نمونه قزوینی رو کم کرده!!!
نکته 2: شقشقیه ای بود که اومد و رفت...
منم درخوش بینانه ترین حالت ممکن فکرنمیکنم ازاین خبرها باشه .
تازه خوشبختانه لکه ای هم درسنسور دوربین من نیست که بخوام از این فرصتهای طلایی استفاده کنم .
ولی وقتی شرکت میدونه که ایراد وجود داره و شرط میزاره یعنی داره یه جورایی دورمیزنه .
خوب اگه ایراد دوربین اینقدر باشه که بعد از گذشتن از طرح ویژه و بازرسی و سرویس و تعویض یونیت ٫ اگه این هفت خان رو رد کنه که دیگه باید کارخونه اش رو عوض کرد نه دوربین.
تازه این طرف هم زیرمجموعه ایرانی رد صلاحیت شده و نوشته " بعد از ردشدن از این مراحل برای تعویض به ما مربوط نیست باید بره یه جای رده بالاتر "
یه مرحله دربعضی ادارات وجود داره به نام ریپه اداری ( دربعضی از مراحل اینقدر ارباب رجوع رو میبرن و میارن تا خودش خسته بشه و دست از کارش بکشه )
اینجا هم اینقدر سنسور رو پاک میکنن تا بشه شیشه ٫ مطمینا دراین مرحله دیگه لکه ای باقی نمیمونه .
یاحق
Nikon D600
سلام به دوستان . چطور میتونم بدونم دوربینم مربوط به کدوم سریه ساخته ؟ سریه قدیمی یا سریه جدید که مشکل روغن توش حل شده ؟ میشه راهنماییم کنین ؟ ممنون میشم
درود
حالا در مورد سری ساخت دوستانی که اطلاع دارند پاسخ خواهند داد ،
اما اگر دوربینتان از سری قبلی ها باشد ، سرعت عکاسی رو بالای 1/500 تنظیم کنید و روی
عکاسی متوالی 5.5 فریم برثانیه دست کم 50 تایی شات بزنید اگر بنا باشد مشکل آفرین شود ، خودش را نشان خواهد داد
اکثریت دوستان بین کنتور 400 تا 800 عکس اولیه ، لکهای مورد نظر رو ( البته در دیافهای بسته ) در عکسهاشون دیدن
موفق باشید
سلام . ممنون از شما و تمامی دوستان . لک داشتم تو عکسهام ولی تغریبا تو شات 5000 به بعد بوده که تو دیاف های بسته دیده میشدن
سلام
چند روز پیش پیرو فراخوان تعمیرگاه مرکزی با شرکت ایده آل تماس گرفتم و گفتند "حتما" تا قبل از 10 اردیبهشت دوربین رو ببرم اونجا. 24 تا 48 ساعت اونجا خواهد ماند. بعد به من اطلاع میدن که درست شده یا برای تعویض سیستم شاتر ارسال میشه نیکون سنگاپور !!!
امروز رفتم. استقبال پرشوری از بنده شد. سه مرتبه سنسور تمییز دوربینم رو تمییزتر کردند. بعد آقای قاسمی با نرم افزاری دوربین رو تست کردند و به من نشان داد که هیچ خطایی در دوربین من طی این مدت استفاده رخ نداده و فقط یک مورد d600 داشتند که خطای شاتر داشته که قرار به ارسال به سنگاپور هست و خطای "تایم اوت شاتر" داشته.
ایشون به من توضیح داد که ابتدا تمیز کردن معمولیه. بعد مرحله دوم تمییز کردن توسط خود ایشون هست. مرحله سوم سنگاپور. اما اینکه بعد از چند بار تکرار مرحله اول یا دوم به مرحله نهایی برسیم با خداست.
ضمنا من هیچ جوری متوجه این اصرار همکارشون پشت تلفن برای حضور تا قبل از 10 اردیبهشت نشدم ! و همچنین ایشون گفت که این خدمات (سه مرحله ) بصورت لایف تایم برای این دوربین هست !
پیشنهاد من به دوستانی که هنوز مراجعه نکردند اینه که خودشون رو به زحمت نندازن. البته برخورد مجموعه ایده ال و خصوصا آقای قاسمی عالیه. اما اون چیزی که انتظارش رو میکشیم که مثلا دوربین رو تحویل بگیرند و قطعه شاتر رو عوض کنند ، خیر ، نیست.
بنده یک عدد sensor gel stick گرفتم و فکر کنم تا 4-5 سال دیگه هرمرتبه سنسور کثیف بشه با همون تمییزش کنم و بعدش هم بدنه جدید . انشااله
فکرتون هم مشغول نکنید.
Nikon D750
سلام
همونطور که تاپیک تعمیرگاه مرکزی گفتم دوربین بنده که برای سرویس نزد آقای قاسمی بود امروز به دستم رسید.
طبق گفته ایشون یونیت شاتر و متعلقات مربوطه عوض شده و اصولاً نباید مثل قبل روغن پاشی روی سنسور داشته باشه.
البته با وجود تعویض شاتر، شاترکانت همون عدد قبلی مونده که گفتند برای صفر کردنش باید مجدد مراجعه کنم.!
اگر دوستان دیگه هم برای سرویس اقدام کردند، نتیجه رو اعلام بفرمایند.