بابک برهانیhttp://sibsabz.persiangig.com
تجربه شخصی من برای فیلمبرداری با فول فریم ، ۲۴-۱۰۵ و ۷۰-۲۰۰ از واجب ترین و پر کاربرد ترین است، بخصوص که لرزه گیر برای فیلمبرداری از واجبات است،
باقیمانده بودجه هم یک ۵۰ میلیمتر
۱.۴
را جع به لنز تامرونی که فرمودید اطلاعات و تجربه ای ندارم.
بابک برهانیhttp://sibsabz.persiangig.com
اساتید من گشتم جایی که سوال فنی و اختصاصی از ccd .. باشه پیدا نکردم
اما
در هنگام ضبط فیلم که فتوترانزیستورها (پیکسل) کمتری نسبت به عکاسی به کار میره .. تقریبا 10 تا 20 برابر کمتر
آیا
مثلا جمع هر 10*10 فتوترانزیستورهای کنار هم تشکیل یک پیکسل در فیلم را میدهد؟ یا 9 پیکسل بی اثر و رها میشود و یک پیکسل به محاسبه وارد میشود
چون اگر بخواهند یک برش از وسط Ccd فقط استفاده شود یعنی پیکسلهای کنار هم خب کراپ دوربین چیز دیگه ای میشود
اگر جایی هم این نوع مباحث هست در فروم بفرمایید برم انجا
سوال دوم
در مود عکاسی میشه همچین کاری که گفتم انجام بشه .. کدام دوربین میتواند ؟
یعنی مثلا یک Ccd که 6000*4000 پیکسل هست را
چهارتا پیکسلی که کنار هم هستند میانگین گرفته شود و یک پیکسل بزرگ حاصل شود و عکس تبدیل بشود به 2000*3000
خب خیلی فرق هست اگر برای فیلم برداری میانگین چند پیکسل جمع بشود یا یک سری پیکسل رها شود
نور و کیفیت بسیار متفاوتی مخصوصا در صحنه های کم نور منتج خواهد شد
از دوستان کسی اطلاعات دقیقی از برندهای مختلف و روشهاشون دارد؟
قصد خرید یک دوربین عکاسی برای فیلمبرداری دارم
بین 70 دی و 700 دی موندم
میخوام فوکوس اش تو فیلمبرداری دقیق و پیوسته باشه
کدوم را دقیقا بخرم و دقیقا با چه لنزی؟
خوشبختم؛ تو با منی، لبخندتو از من نگیر
عشق من؛ تا با همیم دلشورۀ رفتن نگیر
سلام
به 700 دی فکر نکنید.
یا 70D با بدنه بهتر و فوکوس بهتر
یا 760D با مگاپیکسل بالاتر برای عکاسی و نویز نیم استاپ کمتر
بابک برهانیhttp://sibsabz.persiangig.com