D90 + 18-105 + 24 f2.8D + 60 f2.8D + 105 f2.8G
آقاي هراتي عزيز
به نظر من كارهاي شما نه تنها تكراري و خسته كننده نيست بلكه بدون تعارف و تعريف الكي، يكي از جاذبه هاي اصلي سايت عكاسي براي من ديدن عكس هاي شماست.
ممنون داریوش عزیز
شما لطف دارید
من به تمام دوستان حق میدم که در مورد عکسهام نظر بدهند و این خود نشان دهنده توجه دوستان است
اصلا هم ناراحت نمیشم بلکه بسیار برایم آموزنده است و میتوانم از این طریق خودم رو هدایت بدهم
این یک سیستم خود آموز است، کسی که دست رسی به کلاس و استاد نداره مجبوره یک جوره خودش رو سوق بده دوست عزیز
نظر شما هم برایم قابل قدر و ارزش است و نظر آرش عاشوری نیا و نظر علی رضا اخلاقی و دیګر دوستان
ارادتمند شما
هراتی
این هم عکسی با ویرایشی متفاوت ،امیدوارم سوژه هم نسبتا متفاوت باشه
نظر یادتون نره !لطفا!
جناب هراتی رنگ چهره مرد غیر طبیعی شده. رنگ دندوناش هم همینطور !
پـوریـا ارشدی
خوب جناب ارشدی ادیت این عکس رو من بر مبنای فضای عکس انجام دادم, دوست داشتم اندکی عکس چابکتر باشد
یک چیزی تو مایه های cross processing
میشه ګفت در این عکس ویرایش بر مبنای حس و حال خودم بود
البته لازم به ذګر است که این عکس (ګرفتن و ویرابش)مربوط به ۲۰ روز پیش است نه بر مبنای ګفته دوست عزیزمون آقای اخلاقی
.
سلام آقای هراتی
پیروی بحثهای قبلی مربوط به پردازش عرض کنم بنظر میرسه برای رسیدن به رنگ مورد نظر برای لباسها از کنترل hue زیادی استفاده کردهاید. مخصوصا برای باس خانم.
استفاده زیاد از این کنترل مشکلاتی ایجاد میکند که در عکستون واضح است. یکی از اونها جدا شدن رنگهای مختلف با مرزهای شارپ است در صورتی که رنگها معمولا به صورت تدریجی تغییر میکنند. مشکل بعد ایجاد نویزهای رنگی تک رنگ غیر طبیعی است. به رنگ ساختمان بالای سمت راست و رنگ روی بدنه ماشین (پایین چپ)
برای اینکار بهتر است چند پردازش از فایل خام بگیرید و با ماسک برای قسمتهای مختلف در فتوشاپ کار کنید.
مهدی دانشپایه
http://500px.com/daneshpayeh
هر گونه انتقاد، پیشنهاد، ویرایش، ایراد، نق نق، غرغر و غیره کاملا آزاد است.
سلام دوستان
دیروز فرصتی دست داد تا با لنز ۷۰-۲۰۰ اف ۲.۸ کانن برای چند ساعتی کار کنم و لازم دیدم دیدګاهم رو بعنوان عکاس خیابانی در مورد این لنز و مثال این لنز بګویم
عملا کار کردن باچنین لنزی در ژانر خیابانی غیر ممکن است و همانطور که فکر میکردم اصلا کار برد ندارد ، نه اینکه فکر کند مشکل رنج آن است ،چون بنده با لنز ۸۵ خودم در روزهای ابری و موقعیت هایی که دوست ندارم به سوژه نزدیک شوم استفاده میکنم اما اندازه این لنز برای من در ژانر خیابانی اصلا قابل قبول نیست ،حتی در رنج ۷۰ هم نتوانستم با این لنز عکس بګیرم
اما بعنوان کسی که عکس مستند میګره (مثل فیلم های هندی که طرف ۲ نقش بازی میکنه)من عاشق این لنز شدم و بزودی این لنز را تهیه خواهم کرد
اصلا در عکاسی مستند وجود این لنز از نان شب هم واجب تره و کسی که این لنز رو نداره یک جای کار میلنګه!