دوست عزیزم سهیل
امکان اینکه یک لنز ویا دوربین هم بک فوکس داشته باشد وهم فرانت کاملا غیر معقول است
خوشبختانه پس از پیگیری بسیار بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین وشرکت ایده ال دوربین مراکز ما مجهز به اخرین استاندارهای الزامی تنطیمات قسمت فوکس و نورسنج شدیم
با توجه به این مورد مهم خواهشمندم در اولین فرصت به بخش فنی مراجعه تا نسبت رفع اشکال اقدام شود
با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین
متشکرمدوست عزیزم سهیل
امکان اینکه یک لنز ویا دوربین هم بک فوکس داشته باشد وهم فرانت کاملا غیر معقول است
خوشبختانه پس از پیگیری بسیار بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین وشرکت ایده ال دوربین مراکز ما مجهز به اخرین استاندارهای الزامی تنطیمات قسمت فوکس و نورسنج شدیم
با توجه به این مورد مهم خواهشمندم در اولین فرصت به بخش فنی مراجعه تا نسبت رفع اشکال اقدام شود
با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین
سری قبلی که مزاحم شما شدم اتاق مربوط به رفع بک فوکوس را نشان دادید پس حاظر شد
تنها مشکل من ماندن دوربین در تعمیرگاه است از دوربین به شدت استفاده میکنم و بدون دوربین .... برای رفع این مشکل ، دوربین چقدر باید در تعمیرگاه بماند؟
دیروز نزدیک بود بوسیله آچار آلن و پیچ مربوط به تنظیم فوکوس دوربین ، خودم دست به کار شوم...! اما ترسیدم ، آیا این کار را توصیه میکنید؟
جناب قاسمی گرامی .
ممنونم از پاسختون در مورد ریموت. و راهنمایی که فرمودید.
سئوالی که ذهن منو مشغول کرده اینه که هیچ ریموتی حتی ریموتهای کاملا نو هم با دوربینهای آکبند دی 7000 کار نکردند. حتی یکی از دوستان دیشب یه 5100 نو خریدند و ایشون هم در همون فروشگاه با ریموتها ست کردند اما دوربین ایشون هم کار نکرد . اینه که ذهنم رو بیشتر مشغول خودش کرده
NIKON D810- FUJI X-A1 nikon 14-24 + fotodiox wonder pana66 filters - nikon 24-70 nikon 70-200 f2.8 vrII-nikon 50 mm f 1.8- - - cokin z GND kit
http://www.omidmohebbi.com/
سلام
آقاي قاسمي من يه دوربين فوجي hs10 پارسال خريدم كه به علت ناآشنايي با دوربينهاي رينگ زوم ، هيچ وقت عيب دوربين رو سخت افزاري ندونستم تا ماه پيش كه با يه دوربين هم مدل مقايسه كردم
مشكل اينه كه توي حالت وايد و بدون زوم هميشه ،تو هر سوژه اي سمت راست كاملا مات و سمت چپ شفاف هست.
ولي توي زوم هاي بالا و ماكرو هيچ مشكلي نداره
از طرف ديگه بخاطر همين مشكل عكس برداري از صورت ها ، فقط يه چهره رو گاها تشخيص ميده و ما بقي همه مات
با تشكر از شما
من لنز رو براي سرويس به شركت ايده آل داده بودم (گارانتي دارد و كلا 2 ماه از خريدش مي گذشت) البته دوستان هم زحمت فراوان بابت عودت اون در اسرع وقت كشيدند. البته با عرض پوزش بايد بگم كه 75هزار تومان بابت كوتينگ عدسيها هزينه دريافت كردند! كه البته ايرادي نداره. همينقدر كه كارم انجام شد جاي تشكر داره.
من بيشتر نگران باز و بسته شدن و كوتينگ عدسيها بودم كه مبادا تاثير منفي روي كيفيت اون بگذاره
باز هم تشكر از پاسختون
دوست عزیزم محسن
با سلام وپوزش فراوان در تاخیر ارسال پاسخ
اتفاقی که اعلام کردید مربوط به یکسان نبودن صفحه حسگر در کابین لنز است که اصولا این اتفاق مربوط به ضربه خوردن لنز است
خواهشمندم در اولین فرصت به بخش فنی تعیمرگاه مرکزی دوربین یا شرکت ایده ال دوربین مراجعه تا نسبت به اطلاعات دقیق تر اقدام شود
لطفا حتما اعلام فرمایید از اعضای محترم سایت عکاسی هستید
با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزیدوربین /شرکت ایده ال دوربین
دوست عزیزم
با عرض سلام وپوزش فراوان در تاخیر ارسال پاسخ
اشکال اعلام شده مربوط به عدم قرار گرفتن صفحه حسگر در کابین لنز است که این اشکال در دوربین فوجی سری 10 مربوط به ضربه خوردگی لنز است
خواهشمندم جهت اطمینان بیشتر در مورد نوع اشکال در اولین فرصت به بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین و یا شرکت ایده ال دوربین مراجعه تا نسبت به اطلاعات دقیقتر اقدام شود .خواهشمندم حتما اعلام فرمایید از اعضای محترم سایت هستید
با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین
دوست عزیزم محسن
بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین و شرکت ایده ال دوربین جهت دوستان عزیز در فروم عکاسی سرویس کاملا متمایز چه در بخش فنی وهمچنین در بحث ریالی کاملا متفاوت عمل میکند در این فروم به همه دوستان اعلام شده است چنانچه به یکی از دو بخش خدماتی جهت امور تعمیراتی مراجعه میکنند حتما اعلام شود از اعضای محترم سایت عکاسی هستند تا در دریافت مبالغ کاملا متفاوت ویا به صورت رایگان
اقدام شود که مطمینا جنابعالی این مورد را در بخش فنی اعلام نفرمودید
خواهشمندم شماره حساب خود را پیام خصوصی فرمایید تا نسبت به استراد این مبلغ اقدام شود
با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین