صفحه 135 از 319 نخستنخست ... 35 85 125 131 132 133 134 135 136 137 138 139 145 185 235 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج : از شماره 1,341 تا 1,350 , از مجموع 3186
Like Tree117تشکر

موضوع: پاسخگویی بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین

  1. #1341
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,079
    تشکر شده
    112
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط omid mohebbi نمایش پست ها
    سلام جناب قاسمی عزیز
    مشکلی دارم که انشالله بشه برطرفش کرد
    من دی 90 و دی 7000 دارم که تا مدتی قبل به راحتی با ریموت giga t pro باهاشون کار میکردم.
    دیروز دیدم که ریموت کار نمیکنه . هر دو باطری رو عوض کردم اما متاسفانه روی هیچکدوم از دوربینهام کار نمیکنه.
    رفتم به فروشگاه یکی از دوستان و 3 ریموت fottix
    کاملا نو رو هم تست کردم اما متاسفانه هیچکدوم روی دی 7000 کار نکردند. حتی به دوربین شک کردیم و یه دوربین دی 7000 آکبند رو تست کردم که روی اون هم کار نکرد. اما روی دی 90 کار میکنند.
    خودم شک دارم ممکنه پورت ورودی کابل ریموت روی بدنه دوربین دچار مشکل شده باشه.
    خواستم ببینم تا کنون همچین مشکلی مشاهده شده ؟ و آیا قابل تعمیر هستش ؟ چون قصد دارم بیام تهران و اگه نیاز به تعمیر داشته باشه چقدر زمان لازم داره ؟ ( چون باید از تهران مستقیم برم گیلان برای عکاسی )
    و آیا امکان داره که در منوی برنامه نیاز به فعال کردن بخش خاصی باشه ؟ ( البته سابقا که خودبخود فعال بود )
    جهت اطلاع حضرتعالی دوربین رو ریسیت کردم و حتی فریمور اون رو هم آپدیت کرد به جدید ترین فریمور موجود سایت نیکون
    با تشکر

    پی نوشت :
    دقایقی پیش همین ریموت fottix رو با دوربین دی 7000 یکی از دوستان هم تست کردیم که روی اون هم جواب نداد در حالیکه در قسمت دوربینهای قابل استفاده با این ریموت مدل دی 7000 هستش.

    تصور میکنم منویی داره که احتمالا در فعال و غیر فعال کردن ریموت تاثیر میذاره
    امید جان
    سلام وپوزش فراوان در تاخیر ارسال پاسخ
    امید جان سوالی که برای من بوجود امده این هست ایا این اتفاق از روزی که خریداری کردید بود یعنی دوربین از ابتدا با ریموت فعال نبود یا بوجود امده است
    منتظر پاسخ هستم
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین

  2. #1342
    كاربر فعال omid mohebbi آواتار ها
    تاریخ عضویت
    December 2010
    محل سکونت
    بندرعباس
    نوشته ها
    724
    تشکر شده
    3859
    تشکر کرده
    1405

    پیش فرض

    با تشکر از شما جناب قاسمی
    خیر قبلا این مشکل نبود. و تازگی پیش اومده و قبلا ریموت کاملا با دوربین کار میکرد.
    چون به دوربین شک کردم ریموت خودم رو با چند دوربین کاملا نو هم تست کردم که بازم کار نکرد و حتی چند مدل ریموت دیگه رو هم با دوربینهای نو تست کردم اما بازم کار نکردند.
    ریموت قبلی خودم giga t pro بود و چند ریموت نو رو هم که با دوربینهای نو تست کردم از برند phottx بود که اونها هم همه نو بودند ,که در فروشگاه یکی از دوستان تست کردم
    مشکل اینه که نه تنها دوربین من با این ریموت ها کار نکرد حتی دوربینهای کاملا نو و آکبند هم کار نکردند اینجا بود که دچار سردرگمی شدم.
    NIKON D810- FUJI X-A1 nikon 14-24 + fotodiox wonder pana66 filters - nikon 24-70 nikon 70-200 f2.8 vrII-nikon 50 mm f 1.8- - - cokin z GND kit

    http://www.omidmohebbi.com/

  3. #1343
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,079
    تشکر شده
    112
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط omid mohebbi نمایش پست ها
    با تشکر از شما جناب قاسمی
    خیر قبلا این مشکل نبود. و تازگی پیش اومده و قبلا ریموت کاملا با دوربین کار میکرد.
    چون به دوربین شک کردم ریموت خودم رو با چند دوربین کاملا نو هم تست کردم که بازم کار نکرد و حتی چند مدل ریموت دیگه رو هم با دوربینهای نو تست کردم اما بازم کار نکردند.
    ریموت قبلی خودم giga t pro بود و چند ریموت نو رو هم که با دوربینهای نو تست کردم از برند phottx بود که اونها هم همه نو بودند ,که در فروشگاه یکی از دوستان تست کردم
    مشکل اینه که نه تنها دوربین من با این ریموت ها کار نکرد حتی دوربینهای کاملا نو و آکبند هم کار نکردند اینجا بود که دچار سردرگمی شدم.
    امید جان
    با تشکر از پاسختان در برنامه خصوصی نیکون برنامه وجود دارد که میتوان کاملا اخرین شرایط اتفاق افتاده در دوربین را مشاهده کرد یعنی میتوان فهمید که در جعبه سیاه دوربین چه اطلاعاتی قبل از سقوط ثبت شده است
    خواهشمندم در اولین فرصت به بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین ویا شرکت ایده ال مراجعه تا شخصا نسبت به رفع اشکال بوسیله نرم افزار خصوصی نیکون اقدام کنم
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین

  4. #1344
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,079
    تشکر شده
    112
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Reza Rafiei نمایش پست ها
    با سلام و خسته نباشيد
    داخل لنز من گرد و غبار رفته و ميخواستم بدونم كه آيا سرويس و رفع گرد و غبار از داخل لنز مشكلي در عملكردهاي لنز و يا كيفيت تصاوير اون مي گذاره؟ منظروم دقيقا اينه كه آيا كيفيت تصاوير ثبت شده با اين لنز بعد از سرويس دقيقا مثل قبل خواهد بود يا بخاطر باز و بسته شدن افت كيفي خواهد داشت؟
    ممنون ميشم جواب بدين
    دوست عزیزم رضا
    با سلام وپوزش فراوان در تاخیر ارسال پاسخ
    در بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین وشرکت ایده ال دوربین کلیه امور تعمیراتی وخدماتی پس از انجام توسط نرم افزار کاملا بازدید و این نرم افزار است که تایید عملکرد خدماتی را نشان میدهد مطمینا هیچ عملکرد منفی در لنز پس از سرویس عدسی بوجود نخواهد امد
    خواهشمندم در اولین فرصت به یکی از مراکز خدماتی ما تعمیرگاه مرکزی دوربین ویا شرکت ایده ال دوربین مراجعه تا نسبت به سرویس کامل لنز بصورت کاملا رایگان برای اعضای محترم سایت عکاسی اقدام شود
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین

  5. #1345
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,079
    تشکر شده
    112
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط farsad نمایش پست ها
    جناب قاسمی عزیز
    سلام

    من یک دوربین 5d mark III خریداری کرده ام که کارت گارانتی ایده آل هم دارد. ولی فروشگاهی که خرید کردم بیمه دوربین رو انجام ندادند. میخواستم بدونم که آیا راهی داره که از طریق شما دوربین رو بیمه کنم؟ البته الان ایران نیستم و دوربین رو نمیتونم حضوری خدمت شما بیارم. ولی اگر امکان بیمه کردن وجود داشته باشه پیگیری کارها رو یکی از دوستان خوبم انجام خواهند داد.

    با تشکر فراوان
    دوست عزیزم فرساد
    با سلام وتشکر از شما ازحسن انتخاب گارانتی ایده ال
    بخش بازرگانی شرکت ایده ال اماده خدمات رسانی به شما دوستان عزیز میباشد
    خواهشمندم در اولین فرصت با همراه داشتن دوربین وفاکتور خرید نسبت به فعال کردن بیمه در بخش بازرگانی ایده ال اقدام شود
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین

  6. #1346
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,079
    تشکر شده
    112
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط P3Drama نمایش پست ها
    با سلام.
    شهرستان محل زندگی من دارای نمایندگی ایده آل نمی باشد. اگر بخوام شناسنامه بگیرم راهی هست که نیاز به حضور فیزیکی نداشته باشه؟
    دوربین Nikon D5100 هست و یک ماه پیش از پیکسل خریداری شده.

    همیچنین میخواستم بدونم شناسنامه نگرفتن چه مشکلاتی میتونه به وجود بیاره؟
    دوست عزیزم با سلام وتشکر از شما در حسن انتخاب گارانتی ایده ال
    متاسف هستم از نداشتن نمایندگی در شهرستانتان
    جهت دریافت شناسنامه مالکیت وجود دوربین وکارتن جزو اهم موارد تایید دوربین وهمچنین مالک بودن شما است در رابطه با شناسنامه مالکیت
    1-مالکیت دوربین در ایران بنام شما و در سایت مرجعی که اماده است ثبت میشود
    2-در صورت مفقود شدن ویا سرقت امکان خرید دوربین بدون شناسنامه در فروشگاههای ایران کاملا ممنوع ودر صورت خریدن تخلف فروشگاه برای نیروی انتظامی وپلیس آگاهی محرز
    وبعنوان مالخر معرفی میشود (کلیه موارد تایید صدور شناسنامه به اطلاع پلیس اگاهی ومعاونت اجتماعی نیروی انتظامی واتحادیه اعلام میشود )
    3-استفاده از اخبار شرکتهای معظم راجع به موارد خدماتی رایگان
    4-تخفیفات ویزه
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین

  7. #1347
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,079
    تشکر شده
    112
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط faridz نمایش پست ها
    سلام جناب قاسمی من با d7000 مشکل دارم .تون رنگ سبز و زرد تو lcd و کامپیوتر بهم میده .در هر محیطی تون سبز و زرد میده تا حالا کسی با این موضوع رو برخورد کرده . ریست کردم .آپدیت کردم نشد که نشد .و چیز دیگر در عکاسی پیاپی یهو دوربین گیر میکنه فکر کنم آینه بالا گیر میکنه و بعد با زدن چندبار دکمه شاتر درست میشه . و بیشتر مواقع وقتی مثلا 20 تا پشت سر هم عکس میگیری بافر نمیکنه و هیچ عکسی گرفته نمیشه راهنمایی بفرمایید.
    دوست عزیزم فرزاد
    با سلام وتشکر از شما خواهشمندم شماره سریال دوربین خود را اعلام فرمایید
    منتظر پاسخ هستم
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین

  8. #1348
    كاربر آشنا faridz آواتار ها
    تاریخ عضویت
    December 2007
    نوشته ها
    59
    تشکر شده
    35
    تشکر کرده
    173

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط tamir نمایش پست ها
    دوست عزیزم فرزاد
    با سلام وتشکر از شما خواهشمندم شماره سریال دوربین خود را اعلام فرمایید
    منتظر پاسخ هستم
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین
    سلام جناب قاسمی شماره سریال دوربینم :2116009 D7000+kit

  9. #1349
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,079
    تشکر شده
    112
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط faridz نمایش پست ها
    سلام جناب قاسمی شماره سریال دوربینم :2116009 D7000+kit
    دوست عزیزم فرزاد
    با سلام وتشکر از شما
    شماره سریال را پیگیری و جزو موارد تایید شده شرکت معظم NIKON است و اشکالی در خط تولید دوربین نیست
    اشکال اعلام شده مربوط به نقص در قسمت DG PCB ASSY است که بوسیله نصب برنامه نرم افزار خصوصی GR-GB ADJ رفع اشکال میشود
    خواهشمندم در اولین فرصت با در دست داشتن کارت گارانتی ایده ال دوریین به یکی از مرکز خدماتی 1-تعمیرگاه مرکزی دوربین 2-شرکت ایده ال دوربین مراجعه تا نسبت به رفع اشکال به صورت رایگان برای شما عضو محترم سایت عکاسی اقدام شود
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوریین

  10. #1350
    كاربر ويژه shahbazi آواتار ها
    تاریخ عضویت
    September 2011
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,474
    تشکر شده
    22255
    تشکر کرده
    6919

    پیش فرض

    سلام جناب قاسمی
    سوالی دارم : آیا این امکان وجود دارد که یک لنز گاهی اوقات بک فوکوس داشته باشد و گاهی اوقات فرانت فوکوس؟؟؟؟

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •