صفحه 284 از 319 نخستنخست ... 184 234 274 280 281 282 283 284 285 286 287 288 294 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج : از شماره 2,831 تا 2,840 , از مجموع 3186
Like Tree117تشکر

موضوع: پاسخگویی بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین

  1. #2831
    كاربر همراه Shafy آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    405
    تشکر شده
    625
    تشکر کرده
    414

    پیش فرض

    سلام جناب قاسمی
    ببخشید، من در گذشته دو بار در دفتر کارتون مزاحمتون شد، برای تمیز کرده سنسور و آپدیت نرم افزار نیکون D7100
    نهایت سپاس از رفتار و ادبتون، می خواستم بگم بیمه نامه دوربینم به پایان رسیده، آیا می شه باز هم بیمه نامه رو تمدید کرد؟
    شهرستان هستم، آیا باید حضوری بیام مرکز تعمیر یا با مکالمه یا مکاتبه امکانش هست؟
    شفیع فیروزبخش
    Nikon D7100 - SONY ALPHA 100
    گالری
    (می میرم، تا ایران بماند) «بایندر»

  2. #2832
    Forum Moderator Dariush Chegini آواتار ها
    تاریخ عضویت
    November 2011
    نوشته ها
    3,625
    تشکر شده
    17530
    تشکر کرده
    20782

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Alireza_Lv نمایش پست ها
    البته خاطرات تلخ و هزینه های بالا و غیر معمول توسط تعمیرگاه مرکزی برای دوستان دیگر هم رخ داده که متاسفانه نتیجه مطلوب هم نگرفتن !
    درکل کارت گارانتی ایده آل و خدمات VIP و ... به نظرم دروغی بیش نیست و اصلا به کس یتوصیه نمیکنم.
    دقیقا مشابه دوست عزیزمون که فرمودن، تعمیر در خارج از کشور به هرشکلی مناسب تر میباشد.
    سلام
    با احترام به نظرات دوستان، تجربيات به كل متفاوتي نيز در خصوص تعميرگاه مركزي دوربين و خصوصاً شخص جناب قاسمي نيز وجود دارد. بنده و جمعي از دوستان عكاسم بهترين و مسئولانه ترين تعميرات و مشاوره هاي فني و محترمانه ترين برخورد را در تعميرگاه مركزي دوربين دريافت كرده ايم و نتيجتاً من هميشه گارانتي ايده آل و تعميرگاه مركزي دوربين را به همه توصيه كرده ام.
    ارادت

  3. #2833
    كاربر بسیار فعال
    تاریخ عضویت
    July 2007
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,747
    تشکر شده
    5241
    تشکر کرده
    2655

    پیش فرض

    با سلام و احترام
    بنده هم چند باری که به تعمیرگاه مرکزی مراجعه کردم با برخورد حرفه ای و مسئولانه آقای قاسمی و همکاران مواجه بودم.
    امیدوارم این روش پسندیده به یک قاعده تبدیل بشه.

  4. #2834
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,079
    تشکر شده
    112
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط smohammad.miri نمایش پست ها
    دو خاطره نه چندان دلچسب ولی قابل توجه از تعمیرگاه مرکزی دوربین:

    ۱- نوروز سال گذشته (۹۳) در سفری به بوشهر، متاسفانه لنز ۲۴-۱۲ نازنینم (که حقا بهترین لنز واید DX نیکون است) در اثر سهل‌انگاری و عوامل دیگر ضربه خورد، المان‌های نوری و عدسی‌ها بدون اشکال ماند، ولی کل عملیات مکانیکی لنز گیر کرد و لنز از محور خود خارج شد. المان پلاستیکی نهایی لنز نیز شکست (حلقه بیرونی، نه عدسی). طبق معمول و متاسفانه از سر اجبار (نبود هیچ گونه تعمیرگاه دیگر با همین حداقل اعتبار)، با نا امیدی (تجربه تخریب کلی دوربین کامپکت توسط تعمیرکار تعمیرگاه مرکزی از خاطر من نمی‌رود) به تعمیرگاه مراجعه کردم، آقای قاسمی و آقای عمارتی هر دو فرمودند که درست شدن لنز قطعی نیست. بالاخره بعد از ۱ ماه امروز و فردا، با مراجعه به آقای عمارتی، لنز را دریافت کردم، ولی همان لحظه اول فوکوس خراب لنز واضح بود. یک ماه دیگر نیز برا تعمیر دوباره لنز رفع شد. خدا رو شکر لنز به کار افتاد، اما محور لنز هنوز هم سر جای اصلی‌اش نیست و کنار یکی از رینگ‌ها فاصله مشهود است. رینگ انتهایی پلاستیکی نیز تعمیر/تعویض نشد، چون «لوازم یدکی ان را نداشتند، سفارش دادند از نیکون بیاورند»، اما من به این حرف‌ها باور نداشتم، چون هیچ مکانیزمی برای سفارش نبود، دو ماه پیگیری مداوم مشخص شد که سفارش از اصل دروغ بوده، در نهایت آقای عمارتی فرمودند «باید صبر کنی اگر لنزی با رینگ انتهایی مشابه ترکید! رینگ آن را برای شما نگه می‌داریم»، اما مشخصا این هم ادعایی بیش نبود، چون جایی ثبت نمی‌شد. در نهایت در سفرم به ترکیه با هزینه حداقلی، رینگ نهایی تعویض شد، بدون دردسر. ای کاش از ابتدا تعمیر را به متخصصان خارجی می‌سپردم. باز هم تاکید می‌کنم، لنز من با هزینه ۴۵۰ هزار تومان، هنوز هم از محور خارج است و در دیافراگم‌های باز اعوجاج و عدم فوکوس‌ها عجیب و غریب می‌دهد.
    ۲- چند روز قبل، دوربینم داخل کیف کوله مخصوص دوربین (Lowepro Fastpack 250)، از فاصله تقریبا ۸۰ سانتی‌متری به زمین خورد، من هم با روشن کردن دوربین فکر کردم که اتفاقی نیفتاده. در سفری که داشتم متوجه شدم آینه دوربین بالا نمی‌آید. با مراجعه به آقای قاسمی روز ۴شنبه هفته گذشته، ایشون اعلام کردند که : «تا فردا ظهر هزینه رو اعلام می‌کنم و ساعت ۳ و ۴ تحویل می‌دهم»، مثل همیشه فرایند پذیرش کردن دوربین و ادامه ماجرا. فردا ظهر ساعت ۱۱ تماس گرفتم، مسئول تعمیر بدنه (میز شماره ۱، اسمشون رو نمی‌دونم، موهای جوگندمی) قبل از اینکه به من بگند مشکل چیه، از من راجع به اتفاق پرسیدند، به محض اینکه گفتم افتاده، گفتند «احتمالا» پایه آینه شکسته، ۱۷۵ هزار تومان هزینه تعمیر می‌شود. گفتم الان شما باز کردید دوربین رو؟ گفتند که همینه مشکل. پرسیدم که آقای قاسمی فرمودند امروز حاضر می‌شه که گفتن خیر، امروز تا ساعت ۱ هستیم! گذشت و شنبه دوباره تماس گرفتم، باز هم همون سوال، دوربین ضربه خورده؟ ۱۷۵ تومان هزینه می‌شه! من هم گفتم که آقا شما همین رو ۵شنبه گفتید! که بعد از دو سه دقیقه معطلی گفتند که حاضره! امروز که دوربین رو تحویل گرفتم، دوربین سالمه فعلا، قاعدتا هم من نمی‌تونم بفهمم که قطعه‌ای تعویض شده یا نه، ولی خب مطمئنا دوربین باز شده، چون چسب زیر دست کاملا شله، و تنظیمات هم ریست شده، اما در رسید پذیرش متاسفانه و با کمال تاسف ذکر شده که «قطعات تعویضی بازپس داده نخواهد شد»!!! برعکس تمامی تعمیرگاه‌ها که داغی لوازم تعویضی را تحویل می‌دهند. چند وقت دیگه هم که چسب زیر دست کاملا کنده بشه، آقای قاسمی هزینه ۷۰ ۸۰ هزار تومانی را برای چسب دوباره‌ای که خود تعمیرگاه به کثیفی هر چه تمام تر کار کرده می‌گیرند...

    متاسفانه، آقای قاسمی و تعمیرکارانشون، از «مونوپلی» موجود در بازار تعمیر لوازم عکاسی/فیلمبرداری سو استفاده می‌کنند. در حضور تعمیرکاران ترسناک ساختمان آلومینیوم، دفتر و دستک به ظاهر تمیز ایشون غلط‌انداز و جلب‌کننده ست. پروپاگاندای حمایت از کاربران سایت عکاسی هم به خودی خود جلب‌کننده.

    آقای قاسمی عزیز، تنها خواهش ما، عملکرد شفاف، توضیح شفاف، چه در مورد مراحل تعمیر، چه در مورد قیمت‌ها و چه در مورد اشکالات دوربین است،نه چیزی بیشتر.

    با تشکر و احترام.
    دوست عزیزم اقای میری
    با عرض سلام و و پوزش فراوان در تاخیر ارسال پاسخ
    با تشکر از شما و همچنین انتقاد سازنده و پوزش بسیار فراوان از اتفاق پیش امده
    دوست عزیزم اقای میری .اولویت بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین / و شرکت ایده ال دوربین کیفیت در خدمات و صداقت در کار است .مطمینا تلاش ما رسیدن به حداکثر اولویت و رضایت مندی دوستان عزیزی بماند شما و به حداقل رساندن خطاهی فردی و مجموعه میباشد .خوشحال هستیم از اعتماد مجدد شما برای ارسال مجدد لنز و دوربین بعد از
    عدم رضایت مندی شما از بخش فنی که در متن ذیل فرمودیده اید
    لازم به توضیح میباشد در بخش فنی سازمان خدماتی تعمیرگاه مرکزی دوربین و شرکت ایده ال دوربین در صورت درخواست ، قطعات تعویضی .عودت داده میشود که مطمینا جنابعالی نسبت به این امر درخواستی مطرح ننموده اید لازم به ذکر است سرویس کاملا متفاوت در بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین و شرکت ایده ال دوربین برای کلیه اعضای محترم سایت عکاسی و مشتریات تکراری ما کاملا محسوس میباشد
    دوستان بسیار عزیز کیفیت و صداقت در اینمرکز خدماتی منجر به اخذ دریافت نمایندگی رسمی خدمات قویترین برندهای موجود در دنیا گردیده است و این افتخار جز با راهنمایی های شما دوستان عزیز و انتقادهای سازنده میسر نبود
    اینجانب شخصا از دوستان بسیار عزیز که با انتقادات سازنده جهت پیشبرد اهداف این مجموعه را یاری نموده اند کمال تشکررا دارم
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین

  5. #2835
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,079
    تشکر شده
    112
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Shafy نمایش پست ها
    سلام جناب قاسمی
    ببخشید، من در گذشته دو بار در دفتر کارتون مزاحمتون شد، برای تمیز کرده سنسور و آپدیت نرم افزار نیکون D7100
    نهایت سپاس از رفتار و ادبتون، می خواستم بگم بیمه نامه دوربینم به پایان رسیده، آیا می شه باز هم بیمه نامه رو تمدید کرد؟
    شهرستان هستم، آیا باید حضوری بیام مرکز تعمیر یا با مکالمه یا مکاتبه امکانش هست؟
    دوست بسیار عزیزم
    با عرض سلام و پوزش بسیار فراوان درتاخیر ارسال پاسخ
    به اطلاع میرسانم بیمه سال دوم جهت دوربین شما امکان پذیر است . خواهشمندم با تلفن 88840065 سرکار خانم تقی زاده تماس برقرار و حتما اعلام فرمایید از اعضای محترم سایت عکاسی هستید تا نسبت به صدور بیمه مجدد بدون حضور شما اقدام نماییم .
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین

  6. #2836
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,079
    تشکر شده
    112
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط آریافاطمی نمایش پست ها
    سلام دوستان
    عذر میخوام من فقط یه سوال داشتم میخواستم بدون پاک کردن یه چیزی عین غبار توی چشمی دوربین از چه طریقه ؟ ایا باید دوربین باز بشه ؟
    دقیقنا کنار علامت باتری توی چشمیه
    دوست عزیزم اریا
    با عرض سلام و پوزش فراوان درتاخیر ارسال پاسخ
    خواهشمندم از دست زدن به قسمت فوکس اسکرین جدا خوداری نمایید چون دست و تمیز کردن بوسیله ابزار غیر استاندارد منجر به خسارت و ازبین رفتن قطعه مزبور میباشد . خواهشمندم در اولین فرصت به بخش فنی مراجعه تا نسبت به سرویس انی و رایگان اقدام انجام گردد
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین

  7. #2837
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,079
    تشکر شده
    112
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط fatolahzadeh نمایش پست ها
    درود بر جناب آقای مهندس قاسمی عزیز
    بنده یک عدد لنز 28-135 دارم که مدتی پیش بصورت دست دوم خریداری کرده ام. لنز تا روزهای اخیر بدون هیچ مشکلی کار می کرد اما چند روز پیش با تکان دادن لنز صدای یک قطعه آزاد در اون شنیده می شد. با کنار دادن لاستیک زوم از شیار زیر اون یک پیچ خیلی ریز بیرون اومد اما همچنان لنز کار می کرد. تا اینکه امروز دوباره صدای چند قطعه در اون شنیده شد که با بیرون آوردنشون متوجه شدم که یک قطعه کوچک فلزی (براکت) و یک پیچ دیگه هستند. ظاهراً دو پیچ اون قطعه رو در جای خودشون محکم می کردند و باز شده اند. این باعث شده که عمل زوم کردن لنز با مشکل مواجه بشه.

    فایل پیوست 69448


    بعلاوه زیر المان جلویی لنز مقداری آلودگی وجود داره که میخواستم اگر لنز قابل تعمیره تمیز شه. ممنون میشم قابلیت تعمیر اون رو به همراه هزینه تعمیر-تنظیف بفرمایید.
    در ضمن بنده ساکن شهرستان هستم و متاسفانه نمی تونم به دفترتون بیام. امکانش هست که لنز رو با پست یا تیپاکس واستون بفرستم؟ دقیقا به کجا ارسال کنم؟
    از توجه شما سپاسگزارم
    دوست عزیزم اقای فتح الله زاده
    با عرض سلام و تشکر از شما لازم به ذکر است لنز شما اماده تحویل میباشد
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین

  8. #2838
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,079
    تشکر شده
    112
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط M.Kazemi نمایش پست ها
    سلام جناب قاسمی
    بنده قصد آپدیت فرمور دوربین هایم (کانن 40D و 7D) را دارم. میدانم که این مورد جزو خدمات رایگان شرکت شما است. اما با توجه به اینکه من اهواز هستم و فعلا امکان آمدن به تهران را ندارم آیا شما در اهواز نمایندگی دارید که این کار را برای من انجام دهد؟
    ضمنا من ورژن 1.1.1 برای 40D و 2.0.5 برای 7D را دانلود کرده ام اما خودم آپدیت نکردم. آیا انجام این کار تخصصی است یا خودم قادر به انجامش هستم؟
    اگر میتونم انجام بدم روش انجامش چیست؟ در ضمن آیا ورژن هایی که عرض کردم آخرین آپدیت دو بدنه است؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    همچنین هزینه سرویس لنز 17-85 چقدر است؟
    با تشکر کاظمی
    دوست عزیزم اقای کاظمی
    با عرض سلام و پوزش بسیار فراوان در تاخیر ارسال پاسخ
    بله موارد اعلام شده اخرین نسخه اصلاحی کانن در دو دوربین اعلام شده است
    جهت به روز رسانی از باطری کاملا فول استفاده نمایید و در طول به روز رسانی از دست زدن و خاموش کردن دوربین جدا پرهیز نمایید
    پیشنهاد ما به شما ارسال به بخش فنی همراه لنز اعلام شده میباشد .کلیه خدمات و سرویس فقط برای اعضای محترم سایت عکاسی کاملا رایگان میباشد .خواهشمندم در هنگام مراجعه اعلام فرمایید از اعضای محترم سایت عکاسی میباشید
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین

  9. #2839
    كاربر جديد
    تاریخ عضویت
    January 2013
    نوشته ها
    6
    تشکر شده
    0
    تشکر کرده
    0

    پیش فرض

    جناب آقای قاسمی عزیز
    از این که با حسن خلق، دقت و سرعت مشکل بنده را برطرف نمودید سپاسگزارم.
    با آرزوی موفقیت روزافزون

  10. #2840
    كاربر جديد
    تاریخ عضویت
    July 2015
    نوشته ها
    2
    تشکر شده
    0
    تشکر کرده
    0

    پیش فرض

    [QUOTE=tamir;252142]با سلام وتشکر از شما دوست عزیز
    بله در مراکز خدماتی تعمیرگاه مرکزی دوربین و ایده ال دوربین تعمیرات کلیه دوربینهای فیلمبرداری نیز انجام میشود
    هزینه تعویض تاچ برای شما عضو محترم سایت عکاسی 320000ریال میباشد
    موعد تحویل 48 ساعت میباشد
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /ایده ال دوربین[/QUOTE


    -----------------------------------------------
    با سلام
    سونی مدل DCR-HC26 دارم تاچ اسکرین آن کار نمیکنه چه تستی بکنم تا مطمعن بشم باید تعویض شه؟
    بیش از یک سال استفاده نکرده بودم.
    برای تعمییر هزینه اش چقدره؟ باکجا تماس بگیرم؟
    متشکرم

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •