با سلام .من یه کنون ۶۰d دارم از دیروز فکوس دوربین یعنی وقتی تا شاتر رو تا نصفحه فشار میدم تو چهار حالت دستی p.tv.av.m عمل نمیکنه ولی تو فیلم او بقیه گزینه ها فکوس اتوماتبک عمل میکنه.با دو لنز امتهان کردم
با سلام .من یه کنون ۶۰d دارم از دیروز فکوس دوربین یعنی وقتی تا شاتر رو تا نصفحه فشار میدم تو چهار حالت دستی p.tv.av.m عمل نمیکنه ولی تو فیلم او بقیه گزینه ها فکوس اتوماتبک عمل میکنه.با دو لنز امتهان کردم
عرض کنم که به غیر از لنز، موارد دیگه شکستن نبود، لطفا تو مطالعه متن یکم مواظب باش برادر من :)
ممنون از پاسختون، «در صورت درخواست» رو شما دارید مطرح میکنید اینجا، در صورتی که روی فرم رسید تعمیر مورد دوم قید شده که «قطعات تعویضشده در تعمیرگاه عودت داده نخواهدشد»، پس این صداقت و شفافیتی که ازش حرف میزنید کجاست؟
قاعدتا دوستانی که در فروم عکاسی شناختهشده هستند و مراجعه زیادی به تعمیرگاه داشتند مثل تمامی اصناف روی خوش از بابت «آشنایی» دیدهاند، من هم شکی در ادب و برخورد خوب شخص آقای قاسمی ندارم. ولی داستان همهاش برخورد اولیه نیست...
دوست عزیزم یعقوبی
با عرض سلام و پوزش در تاخیر ارسال پاسخ
در قسمت مکانیک دوربین سری 100d کاملا میروباکس فلز میباشد و شرکت معظم کانن هرگونه ایمنی را در موارد فوق لحاظ کرده است . لازم به ذکر است حتی در دوربینهای تک رقمی کانن نیز اعلام شده است در صورت استفاده از لنزهای سنگین استفاده از تک پایه برای دوربینهای کانن الزامی است و همچنین کمک توسط دست جزو الویتها میباشد
با تشکر بخش فنی تمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین
دوست عزیزم حمید
با عرض سلام و پوزش در تاخیر ارسال پاسخ
در بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین و شرکت ایده ال دوربین کلیه سرویس و شستشو صفحه حسگر کاملا به صورت رایگان و انی میباشد
لطفا در هنگام مراجعه اعلام فرمایید از اعضای سایت عکاسی هستید تا نسبت به اوامر شما اقدام شود
با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین
دوست عزیزم افشین
با عرض سلام و تشکر از شما و پوزش در تاخیر ارسال پاسخ
اینجانب در روزهای زوج دردفتر جمهوری و روزهای فرد در شرکت ایده ال در خدمت شما دوستان بسیار عزیز هستم .لطفا در هنگام مراجعه اعلام فرماید از اعضای محترم سایت عکاسی هستید
با تشکربخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین
[QUOTE=ms1342;414404] با عرض سلام و پوزش از شما
باید به عرض برسانم تاچ سری H26 و HC32 یکسان است .همانطور که قبلا اطلاعات داده شد چنانچه عملیات توضیح داده شده کار نکند قسمت کربن و میدان مقاومت تاچ دوربین شما از کار افتاده است که مستلزم راه اندازی میباشد .هزینه صرفا برای اعضای محترم سایت عکاسی 520000 ریال میباشد .لطفا در هنگام مراجعه حتما اعلام فرمایید از اعضای محترم سایت عکاسی هستید
با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین
جناب قاسمی عزیزدوست عزیزم افشین
با عرض سلام و تشکر از شما و پوزش در تاخیر ارسال پاسخ
اینجانب در روزهای زوج دردفتر جمهوری و روزهای فرد در شرکت ایده ال در خدمت شما دوستان بسیار عزیز هستم .لطفا در هنگام مراجعه اعلام فرماید از اعضای محترم سایت عکاسی هستید
از شهرستان،بابت تمیز کردن سنسور دوربین 600D در دفتر واقع در جمهوری، مزاحمتون شدم لیکن تشریف نداشتید، با راهنمایی خانم منشی، به میز یک مراجعه کردم و آقایی که اونجا بودن حدود یک دقیقه بعد صدام کردن که نمیدونم چطور تمیز کردن اما دو تا لک رو نتونستن تمیز کنن و احتمالا باید سنسور تعویض بشه و البته باید ببینن توی انبار سنسور موجودی دارن یا نه
البته به خاطر کمبود حوصله، توضیح هم ندادن که صرفا از دمنده استفاده کردن یا از تجهیزاتی مثل پارویی و محلول.
اما با هر کس که صحبت کردم، شدیدا و قویا توصیه کردن که به خاطر لک، نباید سنسور عوض بشه
حال از شما به عنوان نماینده کمپانی معظم کانن درخواست راهنمایی و ارائه راه حل موثر برای برطرف کردن لک از روی سنسور رو دارم.
با احترام و تشکر
افشین
با تشکر فراوان از جناب آقای قاسمی که یه هفته ای ایشون رو اذیت کردم برای مشکل فکوس دوربین 5300
دست شما و دیگر همکارانتان درد نکنه،
فقط یه نکته، با توجه به اینکه فرمودید دوربین اینجانب در اثر ضربه دچار مشکل شده بود، چطور میتونم از نماینده فروش (فروشگاه پیکسل) در این مورد شکایت کنم؟ چون این دوربین رو چند هفته نیست که با دوربین d3200 قدیمیم جایگزین کرده بودم و تحت عنوان "نو" ولی Onbox از این دوستان خریداری کرده بودم (اون موقع حدود 650 شات خورده بود و تا الان فک نکنم خودم حتی 100 شات زده باشم). که متاسفانه چون چند روز اول با 18-105 و با اپرچر بسته تست کرده بودم، متوجه خطای فکوس نشده بودم و حتی وقتی هم که با 35mm متوجه شدم، فکر میکردم باید یه امر عادی باشه تا در اثر ضربه.
خوشحال میشم کمک کنید تا اینگونه فروشگاها که اسم و رسمی برای خودشون دست و پا کردن و دیگه مشتری مداری رو کنار گذاشته اند، متوجه بشوند که از اعتماد مشتری ها، مخصوصا اون هایی که چند سال ازشون خرید میکنن ،سوء استفاده نکنند.
با تشکر فراوان از حسن رفتار و دقت در امور خدمات پس از فروش ایده آل
با تشکر فراوان از جناب آقای قاسمی که یه هفته ای ایشون رو اذیت کردم برای مشکل فکوس دوربین 5300
دست شما و دیگر همکارانتان درد نکنه،
فقط یه نکته، با توجه به اینکه فرمودید دوربین اینجانب در اثر ضربه دچار مشکل شده بود، چطور میتونم از نماینده فروش (فروشگاه پیکسل) در این مورد شکایت کنم؟ چون این دوربین رو چند هفته نیست که با دوربین d3200 قدیمیم جایگزین کرده بودم و تحت عنوان "نو" ولی Onbox از این دوستان خریداری کرده بودم (اون موقع حدود 650 شات خورده بود و تا الان فک نکنم خودم حتی 100 شات زده باشم). که متاسفانه چون چند روز اول با 18-105 و با اپرچر بسته تست کرده بودم، متوجه خطای فکوس نشده بودم و حتی وقتی هم که با 35mm متوجه شدم، فکر میکردم باید یه امر عادی باشه تا در اثر ضربه.
خوشحال میشم کمک کنید تا اینگونه فروشگاها که اسم و رسمی برای خودشون دست و پا کردن و دیگه مشتری مداری رو کنار گذاشته اند، متوجه بشوند که از اعتماد مشتری ها، مخصوصا اون هایی که چند سال ازشون خرید میکنن ،سوء استفاده نکنند.
با تشکر مجدد از حسن رفتار و دقت در امور خدمات پس از فروش ایده آل